رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است

  4030408006 ۲۸ نظر، ۲۲ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رهبر معظم انقلاب بیان کردند: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است و برای اثبات صحت و صداقت جمهوری اسلامی حضور مردم امری لازم و ضروری است.

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است

به گزارش الف حضرت آیت الله خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رایشان به صندوق تاکید کردند: 

حضرت آیت الله خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رایشان به صندوق تاکید کردند: برای ملت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روزها و سالها و بالاترین برکاتش را مسالت می‌کنم.

ایشان بیان کردند: روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است؛ که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود. لکن یک موضوع به نظر من مهمی در کنار این هست و آن حضور پرشور مردم و افزایش و کثرت رأی‌دهندگان است. این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است.

رهبر انقلاب تصریح کردند: جمهوری اسلامی اسمش -یعنی کلمه‌ی جمهوری- حاکی از این است که در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده. بنابراین دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزّت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است. برای همین است که ما توصیه می‌کنیم مردم عزیزمان مسئله‌ی رأی دادن را، حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند.
 
ایشان بیان کردند: این که شما می‌گویید بعضی‌ها مرددند، من وجهی برای تردید پیدا نمی‌کنم. این یک کار آسانی است که نتایج مهمی دارد. چرا انسان برای انجام یک کاری که خرج ندارد، زحمتی ندارد، مایه‌ای ندارد، وقت گیری ندارد، فشاری ندارد، ولی فواید زیادی دارد انسان چرا باید تردید داشته باشد؟ تردید نکنند. به خصوص با توجه به همین نکته‌ای که من اشاره کردم و آن اینکه جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است؛ و برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم یک امر لازم و واجبی است.

رهبر انقلاب افزودند: امیدوارم ان‌شاءالله خدای متعال مقدّر کند برای این کشور بهترین گزینش را و مفیدترین گزینش را. و سالهای آینده ان‌شاءالله سالهای خوب و مطلوبی باشد. مردم از گزینش خودشان راضی باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۳۶۸۸۴۰۹:۱۰:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۸
قطعا و یقینا و تحقیقا این انقلاب دیگر بدست نااهلان و نامحرمان و همپالگی های آنان نخواهد افتاد
ناشناس۳۵۳۶۹۵۰۱۰:۵۵:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۸
حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث استحکام و تقویت نظام اسلامی می شود.
ناشناس۳۵۳۷۳۲۴۲۰:۰۰:۲۰ ۱۴۰۳/۴/۸
مفهوم میزان رای ملت است بسیار واضح هست از حضور مردم استقبال کنید خرد جمعی راهگشاست
ناشناس۳۵۳۶۸۸۵۰۹:۱۱:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۸
امام خمینی:مگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیافتد
ناشناس۳۵۳۷۲۰۰۱۵:۳۱:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۸
نباید افرادی انتخاب شوند که حامیان آنها سوابق مفاسد اقتصادی اخوی و فرزند و داماد و....را دارند ... رهبر انقلاب می فرمایند : مبارزه با فساد، برخلاف تصور برخی افراد، مخل سرمایه‌گذاری اقتصادی نیست. «بعضی خیال می‌کنند که برخورد با مفاسد اقتصادی، مخل امنیت اقتصادی است... این درست نقطه‌ی مقابل حقیقت است. برخورد با مفسد اقتصادی موجب امنیت اقتصادی است برای غیرمفسد....برخورد با فساد، به "اقدام و عمل به هنگام" نیاز دارد، نه "شعار و حرف": اسم فساد زیاد آورده می‌شود. حرف زدن راجع به فساد که فایده‌ای ندارد؛ با «دزد دزد» گفتن، دزد از دزدی دست برنمی‌دارد... بله، روزنامه راجع به فساد ممکن است حرف بزند، من و شما که مسئول هستیم باید اقدام کنیم؛ حرف دیگر چیست؟ وارد بشوید؛ [اگر] بلدیم اقدام کنیم، جلوی فساد را به‌معنای واقعی کلمه بگیریم.»(۱۳۹۴/۰۲/۰۹)..رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با هیأت دولت، بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفین از سوی دولت تأکید کرده و فرمودند: «وقتی کسی تخلف می‌کند برخورد قاطع کنید... در همین شرکت‌های صوری‌ای که درست کردند و آمدند به‌عنوان اینها ارز گرفتند، دستگاه امنیتی باید دنبال کند، فعال باشد، اینها را شناسایی کند، برخورد کند با اینها... برخورد جدی بکنید. مردم استقبال می‌کنند از این برخورد... کار اتفاق افتاد؛ این خوب است؛ این درست است.»۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ناشناس۳۵۳۷۲۰۱۱۵:۳۵:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۸
«رهبر انقلاب: فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶ .»... چرا نباید چاره را با ممانعت از روی کار آمدن افرادی آغاز کرد که حامیانشان افرادی دارای سو سابقه مفاسد اقتصادی اخوی و فرزند و داماد ...هستند
ناشناس۳۵۳۶۸۹۹۰۹:۳۸:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۸
کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است و مبتنی بر احکام دین مبین اسلام هر فردی که رییس جمهور آینده کشور شد وظیفه دارد قوانین کشور را اجرایی کند و شخصا هیچ دخل و تصرفی در قوانین و احکام دینی نداشته و نخواهد داشت
ناشناس۳۵۳۷۰۵۰۱۲:۳۱:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۸
برخی ریاکاری کردند تا نفوذ کنند
ناشناس۳۵۳۶۹۰۳۰۹:۴۱:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۸
جبهه انقلاب تشخیص داد انتخابات دو مرحله ای شود
ناشناس۳۵۳۷۱۲۷۱۳:۴۹:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۸
قدرت انتخابی نداشت! به دو مرحله ای شدن تن داد.
ناشناس۳۵۳۶۹۲۹۱۰:۲۳:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۸
افراد نامحرم تایید صلاحیت نشوند تا برای اهداف دشمن.... مشارکت کمتر نمی شود
ناشناس۳۵۳۶۹۳۷۱۰:۳۲:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۸
تکرار تاریخ ،باز تکرار سناریوی برجام ۱ توسط روحانی ،افزایش تحریم ها با سیگنال نفوذی طرفداران برجام ها ی بی فرجام برای آمریکا جهت تشدید تحریمها تا نتایج انتخابات را به نفع خود برگرداندند، برای آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای در روز پنج‌شنبه ۲۷ ژوئن (۷ تیر)، یعنی یک روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، چند شرکت‌ عامل حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ایران را به همراه کشتی‌های مرتبط با آنها تحریم کرد
ناشناس۳۵۳۶۹۵۷۱۱:۱۲:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۸
کیسینجر معمار ترسیم استراتژی «خردمندی بی خردی»در قبال ایران جهت تحمیل برجام دکترین «خردمندی بی خردی» راهبردی است که کیسینجر برای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا طراحی کرده تا بوسیله آن در قالب یک مرد دیوانه ایفای نقش کند. می توان ساعت ها و روزها بحث کرد که در سال آینده برای مواجهه با دکترین خردمندی بی خردی چه راهبردها و تاکتیک هایی باید اتخاذ کرد، اما پیش از هرچیز برای ورود به چنین مباحثه طولانی و لازم و بعد یافتن تحلیل و استراتژی برای رویارویی با کسی که در نقش مرد دیوانه بازی می کند باید در خصوص یک چیز توافق کر و آن‌ اینکه ترامپ واقعا دیوانه نیست و استراتژی ترساندن ایران و تحمیل برجام ها ۲ و ۳ و تجزیه ایران است بنابراین برخورداری از یک استراتژی هوشمندانه، چند لایه و منسجم برای مواجهه با خطرات سال آتی برای ایران موضوعی جدی خواهدبود و لازمه خنثی سازی روی کارآمدن فردی است که مرعوب این استراتژی نشود دکترین خردمندی بی خردی را هرمان کان، یکی از دانشمندان علوم نظامی آمریکا و بنیان گذار نظریه سیستم ها و یکی از تئورسین های اصلی این دکترین، چنین میگوید: شاید، بهترین راه برای تحمیل سیاست های خودمان این باشد که خود را قدری عصبی و احساساتی جلوه دهیم. در این بازی بازدارنده طرفی که به نظر می آید عزم خود را جزم کرده و راه بازگشتی برای خود نگذاشته، شانس بهتری برای کسب امتیاز از طرف مقابل دارد که با رفتاری متین به میدان آمده است. این همان جایی است که خردمندی بی خردانه جایز است. تظاهر به اینکه کورکورانه به یک سیاست بی خردانه پایبند هستید، ممکن است بهترین استراتژی برای مدیریت یک بحران باشد. بزرگترین استراتژیست امریکا، هنری کیسینجر معتقد است در این بازی طرفی برنده است که چنین وانمودکند که او از هیچ چیز نمی ترسد، درد را نمی شناسد و آماده گلاویز شدن تا سر حد نابودی یکی از طرفین است، چطور می شود چنین دیدگاهی را تحمیل کرد، مشکل این گونه حل می شود که یک سیاستمدار خود را غیر خردمند جلوه دهد یا خود را در موقعیتی جلوه دهد که امکان عقب نشینی از او سلب شده باشد.
ناشناس۳۵۳۷۰۲۳۱۲:۰۵:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۸
کیسینجر مُرد اما ترامپ توصیه های او را اجرا می کند و با خروج از برجام و تشدید تحریمها بدنبال خلع سلاح موشکی و پهپادی ایران بود.
ناشناس۳۵۳۷۱۴۹۱۴:۲۵:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۸
خیر ترامپ وقتی دید با کمک عوامل داخلی و سناریوی «خردمندی بی خردی» نتوانست برجام های ۳ و ۳ خلع سلاح موشکی و ...را به ایران تحمیل کند و علت هم هشیاری دلسوزان داخلی بود آخر بازی «خردمندی بی خرد» را با زدن به سبک قمار بازان بهم ریخت وگرنه اگر بدون هشیاری دلسوزان داخلی به عوامل داخلی نفوذی اجازه ادامه سناریو داده میشد همچنان در برجام های ۲ و ۳ و نهایتا خلع سلاح ایران و تجزیه ایران پیش می ر فت متاسفانه ما از تاریخ عبرت نمی‌گیریم و هم راستا با تصمیم چند روز پیش اسراییل که شش گروه مجهز خرابکاری تاسیسات اتمی ایران را راه‌اندازی کرد ،اجازه و فرصت بفدرت رسیدن مجدد سناریوی برجام یک و مهربان صنعت هسته ای را میدهیم این اشتباه بزرگی است عثمانی‌ها با عوامل نفوذی نظیر لورنس عربستان از اقتدار به فروپاشی رسیدند مراقب باشیم تاریخ همیشه گویا است
ناشناس۳۵۳۶۹۷۴۱۱:۲۴:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۸
میزان رای ملت است..امام خمینی ره
ناشناس۳۵۳۷۰۲۹۱۲:۰۹:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۸
از نظر امام(ره) «آنهایی که در خانه های مجلل، راحت و بی درد آرمیده اند و فارغ از همه رنج ها و مصیبت های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پا برهنه های محروم، تنها ناظر حوادث بوده اند و حتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته اند، نباید به مسئولیت های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند، چه بسا انقلاب را یک شبه بفروشند(همان، ج20، ص333)
ناشناس۳۵۳۷۰۳۰۱۲:۱۰:۲۰ ۱۴۰۳/۴/۸
امام(ره) به مردم سفارش کرده اند که از میان انتخاب شوندگان شخصی شجاع را انتخاب کنند:« کسانی را که انتخاب می کنید باید مسائل را تشخیص دهند، نه از افرادی باشند که اگر روس یا آمریکا یا قدرت دیگری تشری زد بترسند، باید بایستند و مقابله کنند.» (همان، جلد18، ص276)
ناشناس۳۵۳۷۰۱۳۱۱:۵۹:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۸
اصول گرایان و اصلاح طلبان این جمله آقا را با آب طلا بنویسید : دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.
ناشناس۳۵۳۷۰۱۵۱۲:۰۱:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۸
بر خلاف رهبر معظم انقلاب اسلامی ، متاسفانه برخی از آقایان ایمان و اعتقاد به حضور مردم ندارند.
ناشناس۳۵۳۷۱۵۵۱۴:۳۲:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۸
اکنون در شرایط جنگی منطقه مانع بفدرت رسیدن عوامل تخریبگر صنعت هسته ای و امنیت ملی که همراستا با خواست کشورهای متخاصم است ، شویم .... به گزارش اکسیوس به نقل از سه مقام ارشد اسرائیلی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور دو هفته پیش دستور تشکیل مجدد کارگروه‌هایی متشکل از اعضای نهاد‌های دفاعی و اطلاعاتی اسرائيل را برای تمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران صادر کرده است و اکنون شش کارگروه بر این موضوع متمرکزند....مراقب به قدرت رساندن عوامل بتون ریزی هسته ای باشیم تخریبگر عوامل آنها شویم
ناشناس۳۵۳۷۰۲۱۱۲:۰۴:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۸
چه حضرت امام و چه مقام معظم رهبری همیشه و در هر شرایطی به حضور مردم در صحنه و به نقش مردم در جمهوری اسلامی ایمان داشتند بر خلاف برخی که نقش مردم را صوری می دانند.
ناشناس۳۵۳۷۰۲۶۱۲:۰۸:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۸
متاسفانه برخی سیاستمداران کشور برای نقش مردم در مملکت اصالتی قایل نیستند. در حالیکه مقام اول کشور بر اهمیت این نقش بسیار تاکید دارد.
ناشناس۳۵۳۷۱۶۳۱۴:۴۱:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۸
نباید به افرادی که حامیان آنها پرونده های قطور مفاسد مالی دارند اجازه ورود به سمت های اجرایی ارشد کشور داده شود نگرانی مردم در این باب جدی است رهبر معظم انقلاب فرمودند :..یک سال پیش بود که ما مبارزه با مفاسد اقتصادی را عرض کردیم و دستگاهها را ترغیب نمودیم که در این مبارزه جدی باشند. اهتمام به این کار به خاطر آن است که مفاسد اقتصادی، جریان آلوده‌ای است که اگر جلوگیری و با آن مبارزه نشود، کل فضا را آلوده خواهد کرد. بحث یک جرم منفرد و تک افتاده نیست؛ برخورد با مفاسد اقتصادی برای نظام اهمیت حیاتی دارد. بیانات در دیدار رئیس، معاونان و کارکنان قوه‌ی قضاییه، در آستانه‌ی سالروز هفتم تیر 05/04/1381
ناشناس۳۵۳۷۰۵۴۱۲:۳۲:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۸
اخبار انرژی : https://jamejamdaily.ir/Newspaper/item/216679 بخشی از سخنان حسین آب‌نیکی، رئیس اسبق مرکز توسعه و فاوا سازمان انرژی اتمی:...بازگشت به غنی‌سازی ۲۰درصد را یکی از واقعیت‌های تلخ صنعت هسته‌ای می‌داند که زحمات شهدای هسته‌ای را به باد داده است. به‌نظر وی که سابقه زیادی در عرصه هسته‌ای داشته و از همکاران نزدیک شهید احمدی‌روشن و شهید فخری‌زاده بوده، پذیرش برجام، صنعت هسته‌ای را حداقل یک دهه به عقب برگردانده است و اگر دو سه سال خوب وقت بگذاریم، می‌توانیم صنعت هسته‌ای را به قابلیت‌های سال ۹۲ برگردانیم و این‌که برخی‌ها می‌گویند ما هر آنچه را که تعلیق کردیم یا از بین بردیم با فشردن یک کلید Undo برمی‌گردانیم، اصلا صحیح نیست...
ناشناس۳۵۳۷۱۳۱۱۳:۵۳:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۸
برخی از سیاستمداران کشور که اعتقادی به مردم ندارند. فرمایشات آقا را سرلوحه کار خود قرار دهند.
ناشناس۳۵۳۷۱۶۷۱۴:۴۵:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۸
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با اشاره به مُسری بودن فساد در صورت عدم برخورد افزودند: در مقوله مقابله با فساد در بیرون دستگاه قضا، قوا و دستگاه‌های دیگر هم باید فعال باشند و با سرمنشاء و مبادی فساد در مجموعه‌های تحت مسئولیت، برخورد جدی کنند تا کار به دستگاه قضا کشیده نشود. ....همواره پیشگیری مقدم بر درمان است وقتی حامیان فردی را می‌بینید که همه پرونده فساد مالی اخوی و فرزند و داماد و....را دارند بدیهی است بکارگیری چنین افرادی که عوامل خود را از همان افراد رد شده در امانتداری انتخاب می‌کنند ، در اینده موجب تضعیف پشتوانه مردمی نظام خواهد شد چرا آزموده ها را مجددا بیازماییم
ناشناس۳۵۳۷۱۷۵۱۴:۵۸:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۸
حضرت آقا فرمودند :«میدان مبارزه‌ی با مفاسد اقتصادی، کمتر از میدان جهاد با دشمن مهاجم مسلح نیست. اتفاقا این کار، ظریفتر هم هست؛ چون دشمن مسلح را همه می‌بینند، می‌شناسند و دشمنی او را قبول می‌کنند؛ اما دشمنان مفسد را - چه در زمینه‌ی مسائل اقتصادی و چه زمینه‌های فرهنگی و غیره - نمی‌شناسند، و دشمنی‌شان را تصدیق نمی‌کنند و ای بسا از آنها حمایت هم می‌کنند. اینها ضررشان مانند ضرر موریانه است. ظاهر بنا، سالم؛ اما باطن بتدریج رو به پوسیدگی است» لذا زمانیکه میبینیم حامیان فردی سیاسیونی هستند که به انحای مختلف مواردی از فساد اقتصادی داشته‌اند چه برداشتی میشود آیا برداست میشود آن فرد اصلح است یا نه فردا با بکارگیری آن افراد وجه نظام و پشتوانه مردمی نظام تخریب می‌شود چرا کاری شود که فردا پشیمانی حاصل شود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان، تکرار روحانی است!

  2. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  3. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  4. چرا همه از دولت «روحانی» فرار می‌کنند؟!

  5. دروغ‌های بزرگ!

  6. جلیلی یا قالیباف ؛ ماندن کدامیک به نفع اصولگرایان است؟

  7. زاکانی انصراف داد

  8. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  9. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  10. ظریف رقبا را خشک‌مغز و چماق‎‌به‌دست خواند

  11. قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

  12. طعنه ای که به خود اصلاح‌طلبان بازمی‌گردد!

  13. بازنگری کنید

  14. نیازهای توسعه‌ای ایران بازی چند جانبه را می‌طلبد

  15. رئیس جمهور مطلوب ایران کیست؟

  16. پزشکیان: صدای بی‌صدایان هستم/ دروغ نمی‌گویم

  17. ادبیات عجیب «بیژن زنگنه» خطاب به جلیلی و زاکانی + فیلم

  18. چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

  19. با نظرات کارشناسان اطراف «پزشکیان» آشنا شوید

  20. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  21. جلیلی: من روی «همه» مردم ایران حساب باز کرده‌ام

  22. ضرب و شتم وحشیانه مامور انتظامات به دلیل تذکر عدم سگ گردانی در فضای پارک

  23. لایحه حجاب را برای اصلاح و تکمیل پس می‌گیریم

  24. خسارت سالانه ۵۰ میلیارد دلاری یک چالش مهم به ایران

  25. انتقاد تند قالیباف از اظهارات ظریف/ "خجالت بکشید"

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان، تکرار روحانی است!

  2. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  3. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  4. چرا همه از دولت «روحانی» فرار می‌کنند؟!

  5. دروغ‌های بزرگ!

  6. جلیلی یا قالیباف ؛ ماندن کدامیک به نفع اصولگرایان است؟

  7. زاکانی انصراف داد

  8. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  9. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  10. ظریف رقبا را خشک‌مغز و چماق‎‌به‌دست خواند

  11. قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

  12. طعنه ای که به خود اصلاح‌طلبان بازمی‌گردد!

  13. بازنگری کنید

  14. رئیس جمهور مطلوب ایران کیست؟

  15. پزشکیان: صدای بی‌صدایان هستم/ دروغ نمی‌گویم

  16. ادبیات عجیب «بیژن زنگنه» خطاب به جلیلی و زاکانی + فیلم

  17. چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

  18. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  19. جلیلی: من روی «همه» مردم ایران حساب باز کرده‌ام

  20. لایحه حجاب را برای اصلاح و تکمیل پس می‌گیریم

  21. انتقاد تند قالیباف از اظهارات ظریف/ "خجالت بکشید"

  22. قالیباف یا جلیلی؟

  23. یکی از دلایل توصیه من به مشارکت، کوتاه کردن زبان بدگویان است/ کسی که تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت، مدیر خوبی نیست

  24. رئیسی موفق‌ترین رئیس جمهور؛ روحانی آخر شد

  25. گزارش الف از فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین عناوین