توضیحات مرتضوی درباره انتصابات اخیر/ واکنش زاکانی به کارزار برکناری شهردار تهران/ تقدیر روزنامه اصلاح‌طلب از مخبر

  4030420058 ۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیحات مرتضوی درباره انتصابات اخیر/ واکنش زاکانی به کارزار برکناری شهردار تهران/ تقدیر روزنامه اصلاح‌طلب از مخبر

توصیه روزنامه اصولگرا به جلیلی درباره دولت سایه

خراسان نوشت: «این که  ماهیت دولت سایه اساسا چیست ؛ حیطه کنشگری  دولت در سایه تا کجاست؟ و مشخصا جایگاهش در نظام و کشورداری کنونی ایران سوالات زیادی را به وجود آورد.

در همین راستا حسام الدین آشنا در واکنش به اظهارات آقای جلیلی  در توئیتی نوشت :« دو سوال بزرگ: با چه سنجه‌ای تشخیص می‌دهید که دیگران خطا کرده‌اند و چگونه با قدرت جلوی آن‌ها را می‌گیرید؟ وقتی یافته‌های تفصیلی خود را منتشر نمی‌کنید و حاضر به مناظره با منتقدانتان نیستید، دیگران چگونه می‌توانند خطای شما را تشخیص دهند و با چه ابزاری می‌توانند جلوی شما را بگیرند؟»

علاوه بر این بسیاری از کارشناسان بر این باورند برای این که آقای جلیلی بتواند اکت های انتقادی خود را نسبت به دولت ادامه دهد،نیاز دارد حزبی رسمی تشکیل دهد. نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که آقای جلیلی و هواداران وی به کرات بر این موضوع تاکید می‌کردند که ۱۱ سال است که با تشکیل دولت سایه در حال کار و بررسی مشکلات کشور بوده ، آن ها را به خوبی می‌شناسد و برای حل آن راه حل دارد. این ادعا اگرچه می‌توانست به عنوان برگ برنده در رقابت انتخاباتی مورد استفاده قرار گیرد اما به دلایلی تبدیل به پاشنه آشیل آقای جلیلی شد و ضرباتی از همین محل دریافت کرد...

آقای جلیلی اگرچه شکست خورده رقابت انتخابات رئیس جمهوری است اما کماکان به عنوان یک سرمایه ملی می‌تواند برای حل مشکلات و کمک به توسعه کشور در چارچوپ قانون و در قالب تشکیل حزبی رسمی و فراگیر راهگشا باشد.»

***

روایت روزنامه دولت از تودهنی پزشکیان به اسرائیل

روزنامه ایران نوشت: «پیام مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان مبنی بر استمرار پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی، به مذاق اسرائیلی‌ها اصلاً خوش نیامد.

منشه امیر روزنامه نگار و سردبیر رادیو اسرائیل در واکنش به این پیام مسعود پزشکیان بشدت عصبانی شد و گفت که هیچ تغییری ایجاد نشده است.

منشه امیر در صحبت‌هایش گفت: «پزشکیان چه عجله‌ای داشت که برای حسن نصرالله پیام بفرستد و بگوید که آقای نصرالله نگران نباش که من انتخاب شدم. سیاست‌های ما در حمایت از شما و دیگر گروههای نیابتی همانگونه که بوده ادامه خواهد یافت.

این پیام را آقای پزشکیان که هنوز مراسم تحلیفش را به جا نیاورده برای سرکرده یک گروه تروریستی فرستاد که الان سخت با اسرائیل درگیر است. نتیجه یک کلام است؛ هیچ تغییری ایجاد نشده و نخواهد شد.»

***

تقدیر روزنامه اصلاح‌طلب از مخبر

هم‌میهن نوشت: «گرچه ما نسبت به عملکرد دولت آقای رئیسی نقد داریم و آقای مخبر هم در مقام معاون اولی این دولت مستثنی از این نقد نیست؛ ولی وظیفه خود می‌دانیم که از عملکرد آقای مخبر در این ۵۰روز دوره سرپرستی ریاست‌جمهوری قدردانی کنیم. به‌ویژه اینکه انتخابات خوبی را برگزار کردند؛ به‌طوری‌که حتی سروصدای تندروهایی که انتخابات را باختند، درآورده است و برای آقای مخبر شمشیر را از رو بسته‌اند که فلانی برای حفظ معاون اولی دنبال اجرای انتخابات به نسبت سالم برآمده و مانع از تخلفات این جماعت زیاده‌خواه می‌شود.

همه می‌دانیم که آقای مخبر یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات بود و حتی شانس رای‌آوری در یک انتخابات عادی را هم داشت؛ ولی وی نپذیرفت و خود را متمرکز بر وظیفه محوله از سوی رهبری و اجرای درست انتخابات کرد. آقای مخبر از ابتدا نشان داد که تصمیم به نامزد شدن ندارد و فقط دنبال اجرای انتخابات بی‌مسئله است.

برای این منظور مجبور بود جلوی تندروها بایستد و تا توانست ایستاد. دو بخشنامه‌ای که بلافاصله صادر کرد و جلوی انتصابات و قراردادهای مهم و جدید را گرفت، بسیار زیرکانه و دقیق بود و نشانه‌ شناخت او از تخلفات احتمالی بود که متاسفانه در روزهای اخیر و برخلاف این بخشنامه‌ها اقدام به نقض آن دو بخشنامه کردند...

چرا آقای مخبر چنین رفتاری کرد؟ و اکنون هم همه تخلفات در انتصابات و قراردادها را بررسی و در حد توان ابطال می‌کند؟ به نظر می‌رسد که مهمترین علت، تعهد اخلاقی اوست...

ممکن است نسبت به آقای مخبر نقد داشته باشیم همچنان که هیچ‌کس فراتر از نقد نیست؛ ولی از نظر اخلاقی و خدمتی را که در این انتخابات برای انجام صحیح و بی‌طرفانه آن انجام داد، نباید فراموش کرد و فراموش‌کردنی هم نیست.»

***

تحلیف مسعود پزشکیان ۹ مردادماه برگزار می‌شود

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس قانون مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب بعد از برگزاری مراسم تنفیذ برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز سه‌شنبه ۹ مردادماه خواهد بود.

***

توضیحات مرتضوی درباره انتصابات اخیر

به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به برخی اخبار درباره استخدام‌های انجام شده در دولت سیزدهم، گفت: دولت مستقر تا آخرین لحظه، هم به مجلس و مردم و هم به رییس‌جمهور منتخب پاسخگوست. نامه آقای مخبر در رابطه با دستگاه‌های اداری بود که لازم الاجراست، ما به آن عمل کردیم، اما استخدام‌هایی که انجام شد در شرکت‌هایی بود که تابع موسسات عمومی هستند و طبق قوانین خود عمل می‌کنند.

مرتضوی ادامه داد: در رابطه با نامه آقای پزشکیان باید از خودِ ایشان بپرسید که آیا مبنای حقوقی دارد یا نه یا قانون اساسی چنین اجازه‌ای می‌دهد؟ اما شما به عنوان خبرنگار باید از ما درباره مسوولیت‌هایی که هنوز بر عهده ماست و بر زمین مانده، بپرسید. به عنوان مثال ما باید برای شرکتی که هیات مدیره آن هنوز کامل نیست، چه کنیم؟ عقل چه می‌گوید؟ عقل می‌گوید کار مردم نباید زمین بماند.

گفتنی است در روزهای اخیر با حکم صولت مرتضوی، علی اصغر عنابستانی نماینده سابق مجلس را به عضویت موظف هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد و ولی اسماعیلی دیگر نماینده سابق مجلس را به عضویت موظف هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شدند.

***

واکنش زاکانی به کارزار برکناری شهردار تهران

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره جمع آوری تعدادی امضاء برای برکناری شهردار تهران، گفت: متنی که من دیدم سراسر تهمت بود و من تعجب کردم. از طرفی رویه نیز رویه نادرستی است و این مثل آن می‌ماند که کسی رای آورده باشد و عده‌ای بیایند و از طریق جمع آوری تعدادی امضاء بخواهند رای آن شخص را در انتخابات پس بگیرند.

وی ادامه داد: این اقدام از لحاظ حقوقی جایگاهی ندارد و به لحاظ افکار عمومی مضر است؛ چه بخواهد برای شهرداری باشد، چه دولت و چه هرکس دیگر. ما به ازای این اقدامات القای یک تکانه و بی‌ثباتی به جامعه است. این کار نادرست است.

عصرایران در این زمینه نوشت: «انتخاب شهردار و نیز برکناری او صرفاً با اراده اعضای شورا که آنها هم منتخب مردم هستند، صورت می گیرد. اگر قرار  باشد با جمع آوری امضا در کارزارها، تصمیمات و مسوولان و رویکردها تغییر کنند، سنگ روی سنگ بند نمی شود. "

***

آذری جهرمی: در دولت پزشکیان مسئولیتی قبول نمی‌کنم

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرام خود نوشت: «همانطوری که از ابتدای آغاز تبلیغات انتخابات نوشته بودم، امروز که کار انتخابات به سرانجام رسید، مسوولیتی در کابینه جدید نخواهم پذیرفت. معتقدم باید با مردم صادق بود و نباید با بازی با کلمات از وعده ای که داده شده عدول کرد؛ نیاز است نفسهای تازه در روح دولت چهاردهم دمیده شود. چهره های تکراری برای مردم ملالت آورند.

باید تمرکز کنم بر اتمام پایان نامه نیمه تمامم و ادامه تحصیل در مقطع دکترا، این برنامه قبلی من برای زندگی بود که همان را پیگیری خواهم کرد.

برای رئیس جمهور منتخب و دولت آینده آرزوی موفقیت دارم. او الان امید جمع زیادی از مردم است و با پایمردی، صداقت و پاکدستی و شجاعتی که دارد، ان شالله در تمشیت امور اجرایی کشور هم خواهد درخشید. همچنان با بضاعت کمی که دارم و با همه توان از او و راهش حمایت خواهم کرد تا با اقدامات ایشان، همه باهم به زندگی برگردیم…»

***

ظریف سهم‌خواهی خاتمی از کابینه پزشکیان را تکذیب کرد

به دنبال انتشار اخباری بدون ذکر منبع در فضای مجازی درباره سهم خواهی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی از کابینه دولت چهاردهم و رئیس جمهور منتخب مسعود پزشکیان، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه پیشین در پاسخ به سوال جماران هرگونه سهم خواهی رئیس دولت اصلاحات را رد کرده و اخبار منتشر شده در این  باره را نادرست خواند.

***

منصوری قهرش پس از انتخابات را تکذیب کرد

به گزارش ایسنا، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره زمان بازگشت خود به نهاد ریاست جمهوری، گفت:

از فردای روز انتخابات در نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی بودم و تا زمانی که مسئولیت بر عهده ما باشد، کار را ادامه می دهم. مطلبی که در فضای مجازی مطرح شده بود، صحت نداشت.

وی ادامه داد: دوستان ما هم اطلاعیه دادند که از فردای انتخابات در محل کار حاضر بودم.

***

حضور دکتر پزشکیان در جلسه شورای نگهبان

دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان خبر داد که دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب صبح امروز در جلسه شورای نگهبان حضور یافت.

وی درباره این جلسه بیان داشت: در این جلسه دبیر و اعضای شورای نگهبان به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند و برای ایشان در انجام این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کردند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: اعضای شورا و رئیس‌جمهور منتخب در خصوص مسائل مختلف کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

***

همکاری فراکسیون‌های مجلس با پزشکیان چگونه خواهد بود؟

تابناک نوشت: «یکی دیگر از نقش‌های اساسی فراکسیون مستقلین در به ریاست رسیدن محمدباقر قالیباف، عدم حضور مسعود پزشکیان در انتخابات هیات رئیسه مجلس بود. هر چند دلیل عدم حضور وی کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری بود اما آمدن نام پزشکیان در میان کاندیداهای ریاست مجلس، رای مستقلین و اصلاح‌طلبان را دو پاره می‌کرد و از وزن این طیف در سبد رای قالیباف می‌کاست.

گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد نه تنها مستقلین، فراکسیون اقلیت مجلس نخواهند بود، بلکه بخش زیادی از آن‌ها در مواقع حساس با نمایندگان راه یافته از لیست شانا ائتلاف خواهند کرد یا از آن‌ها کمک خواهند گرفت...

حالا با حضور محمدباقر قالیباف در راس مجلس دوازدهم و مسعود پزشکیان در مقام رئیس جمهور، دو همکار قدیمی که خاستگاه پارلمانی دارند و هر دو با عمق مسائل و مشکلات کشور آشنا هستند، در راس نظام اداری و قانونگذاری کشور قرار گرفته اند ، آنها مخالفان تندرویی در بیرون و داخل مجلس دارند که نیاز دارند با هماهنگی هم آنها را مدیریت کنند و همراهی دولت و مجلس می تواند راه حل سریع بسیاری از معضلات فعلی کشور باشد.

قابل پیش بینی است که بعد از مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری دکتر پزشکیان، این همراهی در رای اعتماد به وزیران نقش پررنگ‌تری به خود خواهد گرفت. بنابراین، به نظر می‌رسد اتحاد پزشکیان با دو جناح مجلس (فراکسیون مستقلین و نمایندگان شانا) بتواند هماهنگی میان قوا را به نمایش بگذارد و یکی از ارکان و زیر ساخت های همکاری دولت و مجلس تازه نفس شود.»

***

توصیه مشرق به پزشکیان

مشرق با اشاره به نوشته های عباس آخوندی و مصطفی معین نوشت: «در کنار مطالبات تندروانه و بعضا محالی مثل مطالبات آخوندی و معین؛ پزشکیان البته نجبایی مثل نوبخت، ‌ طیب‌نیا، آذری‌جهرمی، عبدالعلی‌زاده و چند تن دیگر را هم در کنار خود و در اردوگاه اصلاحات دارد که می‌تواند به نسخه‌های استاندارد آنها دل بسپارد.

آنها اصلاح‌طلبان نجیب هستند که نشان داده‌اند درک بهتری از حکمرانی و عقلانیت‌های آن دارند و علاقه‌ای به ایجاد تنش ندارند.

پزشکیان می‌تواند الساعه همکاری خود را با اصلاح‌طلبان نجیب و با تمرکز بر "بهبود اقتصادی" آغاز کند و خوش‌عاقبتی خودش و دولتش را از هم‌اکنون رقم بزند.

انتخاب بین امثال طیب‌نیا و امثال مصطفی معین؛ انتخاب سختی نیست. اگر عقلانیتی در کار باشد...»

***

واکنش سخنگوی دولت به نامه پزشکیان به مخبر

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص نامه مسعود پزشکیان به مخبر درباره انتصابات در دوره انتقال دولت، نیز گفت: درخواست رئیس جمهور منتخب است. درست است که رئیس جمهور منتخب مستقر نشده و آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری هستند، ولی ایشان از مردم رای گرفته‌اند و درخواستی داشته اند که مفاد این درخواست در خردادماه توسط آقای مخبر ابلاغ شده بود که تغییرات غیرضروری اتفاق نیفتد ولی وقتی کسی استعفا داده است، طبیعی است که روال آن دستگاه را نمی توان متوقف کرد.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی همواره بر استمرار خدمت به مردم تاکید داشت و رهبر انقلاب هم همین امیدها را دارند. دولت کارها را به سرعت پیش می برد. آقای مخبر تاکید داشت تا روز تحلیف وزرا مثل روز اول کار کنند تا مدیون مردم و شهید رییسی نباشند.

***

عراقچی محتمل‌ترین گزینه دولت پزشکیان برای وزارت خارجه

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تسنیم، گفت که مشاوران و کارگروه‌های انتصابات که در دفتر آقای دکتر پزشکیان مستقر هستند تقریباً به جمع بندی نهایی درباره وزارت خارجه رسیده‌‌اند و محتمل‌ترین گزینه برای وزارت خارجه آقای دکتر عباس عراقچی است.
 
به گفته این منبع آگاه، آقای عباس عراقچی تقریباً اولین وزیری است که کارگروه‌های مشورتی دفتر رئیس‌جمهور منتخب درباره او، جمع بندی دارند و اگر اتفاق خاصی نیافتد ایشان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت خارجه به مجلس معرفی خواهد شد.
 
منابع آگاه گفتند که در گفت‌وگو و مکاتباتی که طی روزهای اخیر با رهبران گروه‌های مقاومت و برخی کشورهای منطقه انجام شده است، آقای عراقچی همکاری و مشورت مستقیم با رئیس جمهور منتخب داشته است.

***

مقصد مخبر بعد از پایان دولت

به گزارش تابناک، درباره سرنوشت و مقصد بعدی محمد مخبر کفیل فعلی  ریاست جمهوری،در آستانه تحویل دولت به رئیس جمهور منتخب گمانه زنی های متعددی شنیده می شود، بر اساس این گزارش ها درباره مقصد بعدی محمد مخبر  از گزینه هایی چون کمیته امداد امام خمینی(ه) ، بنیاد علوی و بنیاد پانزده خرداد یاد می شود که ظاهرا احتمال عزیمت مخبر به کمیته امداد بیشتر است.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۵۳۶۵۳۲۱:۱۰:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۲۰
عقل چه میگوید؟؟؟!!
ناشناس۳۵۵۴۹۸۹۲۲:۴۵:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۲۲
عقل میگوید در شهر ده میلیونی تهران اعضای شورای شهری که حداکثر به پانصدهزار رای نرسیده اند بین مردم آن شهر مقبولیت ندارند
ناشناس۳۵۵۳۶۹۸۲۲:۰۵:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۲۰
دولت پزشکیان در نهایت در تسلط اصلاح‌طلبان تندرو قرار خواهد گرفت
ناشناس۳۵۵۳۷۲۷۲۲:۵۱:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۲۰
روزنامه‌هم‌میهن‌از۸سال‌فاجعه وازخزانه‌خالی‌ومنفی‌وازتصرف ذخایرومعادن‌اماکن‌تولیدو توزیع‌توسط‌اصحاب‌برجام‌و ازتعطیلی‌هزاران‌واحدتولیدی وتجاری‌واقتصادی‌وازتورم وحشتناک۷۰/۸۰درصدی مشکلات‌دردناک‌معیشتی وازگره‌آب‌خوردن‌مردم‌به‌ برجام‌احیاناًانتقادی‌ندارد؟ _____ اگر۵۰روزشایسته‌قدردانی است۳سال‌ایثاروجهادو آواربرداری‌ولایروبی‌وترمیم‌ وخویشتن‌داری‌شایسته‌‌ تقدیرنیست؟ ولایروبی
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۵۴۱۹۵۱۷:۵۳:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۲۱
بابت اینها اگر می توانید باید و باید و باید فقط یقه آقای ترامپ را بگیرید اما چون خودتان هم می دانید که نمی توانید پس به عالم و آدم و حوا و کل بشریت(باستثنای همان آقای ترامپ) هی بد و بیراه بگویید! باکی نیست تا چه برسد به روزنامه هم میهن و همه آنانی که مورد خطاب تان هستند! فقط این را هم بدانید در حالی که هنوز نه به بار است و نه به دار! خوشبختانه بعد از انتخابات دور دوم و پیروزی آقای دکتر پزشکیان قیمت های ارز و طلا در ایران رو به کاهش اند البته اگر بگذارید امور روال منطقی خودش را دنبال نماید. والله اعلم
ناشناس۳۵۵۴۳۶۴۰۰:۳۷:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۲۲
ربطی ندارد
ناشناس۳۵۵۴۶۹۹۱۵:۰۱:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۲۲
کسی نگفته ربطی دارد یا ربطی ندارد! اتهام زدن ممنوع!
ناشناس۳۵۵۳۷۵۶۲۳:۴۴:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۲۰
زاکانی سرمایه اجتماعی زیادی نزد مردم ندارد
ناشناس۳۵۵۳۷۶۳۲۳:۵۶:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۲۰
آقای مرتضوی ، ۳ سال برای استخدام و انتصابات برای انجام کار مردم وقت داشتید ، الآن که چند روز بیشتر از عمر دولت باقی نمانده یاد استخدام و انتصابات برای کار مردم افتادید ؟
ناشناس۳۵۵۳۷۶۵۲۳:۵۷:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۲۰
صولت و مخبر بروند خوبه
ناشناس۳۵۵۳۸۱۸۰۴:۰۹:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۲۱
جناب مرتضوی کدام خدمت رسانی.الان تو ایم چند هفته باقی مانده یاد انتصابات و خدمت رسانی افتاده اید..
ناشناس۳۵۵۳۸۳۲۰۹:۰۲:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۲۱
جناب دکتر توکلی لطفا در خصوص پرونده کرسنت و ادعاهای جناب زنگنه در مورد آقای جلیلی روشنگری کنید !
ناشناس۳۵۵۴۳۶۱۰۰:۳۷:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۲۲
چه ربطی دارد؟ قرارداد کرسنت با رشوه تنظیم شده
ناشناس۳۵۵۴۹۹۲۲۲:۵۲:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۲۲
فرض که با رشوه قرارداد بسته شده. به تایید دو دولت خاتمی و احمدی نژاد در این قرارداد منافع مردم ایران دیده شده بود چرا با مانع تراشی چنین ضرر هنگفتی به ملت زدند؟ هر کسی رشوه گرفته بود میگرفتند و رشوه را از حلقومش بیرون میکشیدند چرا به مردم خسارت زدند.
ناشناس۳۵۵۳۸۵۰۰۹:۲۲:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۲۱
همه بانیان وضع موجود در کنار پزشکیان هستند بعد می گویند ما نمی خواهیم!!
ناشناس۳۵۵۳۸۵۷۰۹:۲۷:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۲۱
دقیقا مشابه نامه آقای پزشکیان به آقای مخبر را مرحوم رئیسی به آقای جهانگیری یا روحانی نوشته بودند پس مسبوق به سابقه است چرا آقای صولت هاشمی فراموش کرده اند بسیار تعجب برانگیز است .
ناشناس۳۵۵۳۸۷۱۰۹:۵۵:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۲۱
آیا پایانی بر استخدام اقوام و خویشان و دوستان و سقارش شدگان می توان متصور شد؟
ناشناس۳۵۵۳۸۸۶۱۰:۰۶:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۲۱
یک چیزی میگه سایه خیلی ها فکر می کنند حالا چه خبر هست
ناشناس۳۵۵۴۹۹۴۲۲:۵۴:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۲۲
دولت سایه در سیاست تعریف خود را ارد و هدفش دخالت نیست
ناشناس۳۵۵۳۸۸۷۱۰:۱۱:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۲۱
گفتنی است در روزهای اخیر با حکم صولت مرتضوی، علی اصغر عنابستانی نماینده سابق مجلس را به عضویت موظف هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد و ولی اسماعیلی دیگر نماینده سابق مجلس را به عضویت موظف هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شدند... از کی تا حالا اعضای هیات مدیره شرکت ها کار مردم را انجام می دهند. تعداد زیادی از کشورهای اروپایی هنوز سفیر از ایران فرستاده نشده در حالی که برای داشتن روابط دیپلماتیک داشتن سفیر کمک زیادی می کند. انوقت بفرمائید جناب عنابستانی که سیلی ایشان به گوش سرباز عالمگیر شد قرار است در این چند روز چه گره ای از بازنشستگان صندوق فولاد بعنوان عضو هیات مدیره باز کند؟!!!!
ناشناس۳۵۵۳۹۴۹۱۱:۳۶:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۲۱
آقای مرتضوی! هیئت مدیره شرکت دولتی موصوف یک دفعه بعد از انتخابات ناقص شد؟! اگر بله چگونگی ناقص شدن را توضیح دهید. مثلا فوت یک عضو. و اگر این نقص قبل از انتخابات وجود داشته ، کم کاری کردید برادر. با حسن نیت نمیگم ترک فعل کردید
ناشناس۳۵۵۴۴۸۸۰۷:۴۱:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۲۲
اعضای شورای شهر توسط مردم انتخاب شده اند(چند درصد) و دیگر نیازی به شنیدن صدای مردم ندارند!انتقاد و درخواست مردم از اعضای شورای شهر غیرقانونی است!!!
ناشناس۳۵۵۴۹۹۶۲۲:۵۵:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۲۲
از ده میلیون جمعیت تهران پانصدهزار نفر به نفر اول رای دادند
yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. فیلترینگ مهم‌تر است یا دستمزد بخور و نمیر؟!

    2. پلیس باید خلع سلاح شود!

    3. پنج موضوع مهم اجتماعی سر راه دولت

    4. لاوروف: ارمنستان مانع گشایش کریدور زنگزور است

    5. کمک قالیباف به پزشکیان برای طرد رادیکال‌های چپ و راست/ نظر رادان درباره اجرای طرح نور در دولت جدید

    6. شکست یک روایت اصلاح طلبانه

    7. چرا انتقام‌جویی ایران از رژیم صهیونیستی هنوز انجام نشده است؟

    8. لطفا این جمله را دیگر تکرار نکنید!

    9. طرح جدید جلوگیری از قاچاق سوخت اجرایی شد

    10. تهدید بزرگ یا فرصتی مغتنم؟!

    11. انتقاد شریعتمداری از پزشکیان/ چرا جلیلی هنوز در فضای انتخابات است؟/ چند توصیه به قالیباف برای تعامل بهتر با دولت

    12. فقط وقت کشی و ژست !

    13. رئیس‌جمهور، سپر بلا نشود!

    14. کیهان: جناب پزشکیان! اظهارات خلاف واقع دیروزتان را اصلاح کنید

    15. آقای پزشکیان! آبروی ما بخاطر حمایت از شما دارد در فضای مجازی لگدمال می‌شود

    16. عدالت کاغذی!

    17. پیش‌بینی سلیمی‌نمین از به حاشیه رفتن تندروها/ آخرین وضعیت پرونده چای دبش و برخورد فراجا با دو دختر بی‌حجاب

    18. تمجید رسانه اصولگرا از عارف/ روایت دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی از مشکلات فیلترینگ/ توصیه باهنر به نمایندگان مجلس

    19. از حقوق پایین کارمندان خجالت می‌کشم | قضات تازه کار به اندازه کرایه منزل شان دریافتی ندارند

    20. موسسه گوته در تهران پلمب شد

    21. بدون تعارف با نوۀ دکتر مصدق

    22. هر کدام از شما برجام را خوانده باشید،ممکن نیست به عراقچی رای دهید

    23. واکنش مبینا نعمت زاده به درخواستش از رئیس جمهور و قبولی در رشته پزشکی

    24. پیام موشکی حماس

    25. کمترین و بیشترین آرای نمایندگان را کدام وزرا کسب کردند؟

    آخرین عناوین