بیشرمی هم حدی دارد

  4030521013 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

صهیونیست‌ها حدود ۷۵ سال پیش به این بهانه دروغین که سرزمین فلسطین سرزمین موعود و محل زندگی اجداد آنها بوده، با ترفندهای مختلف خاک فلسطین را اشغال کرده‌اند.

بیشرمی هم حدی دارد

احمدرضا هدایتی نوشت، توجیه و شعار معروف آنها برای اشغالگری این بود «سرزمین بدون مردم برای مردم بدون سرزمین» و این در حالی است که آنها در هر دو مورد دروغ می‌گفتند، چون نه سرزمین فلسطین به ابا و اجداد آنها تعلق داشته و نه هیچ‌گاه خالی از سکنه بوده است. 
در واقع ماجرا این بود که آنها می‌دانستند بدون تأسیس یک کشور هرگز نمی‌توانند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند، لذا پس بررسی‌های فراوان سرزمین فلسطین را به عنوان سرزمین موعود برگزیدند و همانند حامی جنایتکارشان یعنی آمریکا که حدود 260 سال قبل با تصاحب سرزمین سرخپوستان و قتل عام بومیان منطقه، بنیان نحس حکومت آمریکا را بنا نهاد، صهیونیست‌ها نیز با بَدوی خواندن و نادیده انگاشتن اعراب ساکن منطقه که حداقل از 2000 سال قبل در آنجا سکونت داشتند، پایه حکومت جعلی و شیطانی اسرائیل را در این منطقه بنیان گذاشتند. 
صهیونیست‌ها از همان ابتدا با حمایت نظام سلطه به‌ویژه آمریکای ملعون و انگلیس خبیث اقدام به نسل‌کشی و تصاحب املاک و دارایی مردم مظلوم فلسطین نمودند و نظام سلطه به‌رغم آگاهی کامل از ادعای کذب صهیونیست‌ها در مورد تعلق این سرزمین به یهودی‌ها، با نهایت بی‌شرمی و با تمام وجود از آنها حمایت کرد.
حتی حالا هم که مردم این سرزمین در پاسخ به 75 سال جنایت و خیانت و شکنجه صهیونیست‌ها قیام کرده‌اند، غربی‌ها همچنان از ظلم و وحشیگری و خشونت بی‌سابقه صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند و با این‌که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند اما در مورد جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین چشمانشان کور و گوشهایشان کر شده است. 
در ژستی عوامفریبانه و البته ناعادلانه، حمله روسیه به اُکراین را محکوم و ضمن اعمال تحریم‌های گسترده علیه این کشور، برای مقابله با آن ائتلاف نظامی تشکیل می‌دهند و حتی ورزشکاران این کشور را از شرکت در بازی‌های جام جهانی و المپیک محروم می‌کنند، اما در مورد حکومت جعلی صهیونیستی نه‌تنها خبری از این نوع از برخوردها نیست، بلکه از نمادهای شیطانی و صهیونیستی در المپیک استفاده می‌کنند و با روی گشاده به استقبال ورزشکاران جنایتکار حکومت جعلی و خونخوار صهیونیستی می‌روند.
در مورد حمله عربستان به کشور فقیر یمن کمترین واکنشی نشان نمی‌دهند، اما هنگامی‌که همان یمن بی‌دفاع به تسلیحات راهبردی مجهز می‌شود و برای دفاع از مردم فلسطین، منافع صهیونیست‌ها در منطقه را هدف قرار می‌دهد، در اوج ناباوری با استیصال و درماندگی تمام، باز هم ائتلاف تشکیل می‌دهند.
آنها به ظاهر مدعی دموکراسی هستند اما برای تعیین سرنوشت فلسطین، حاضر به برگزاری رفراندوم با حضور تمام فلسطینیان داخل و خارج از کشور که به زور مجبور به مهاجرت شده‌اند، نیستند و به بهانه‌های مختلف از اجرای آن شانه خالی می‌کنند. 
یانکی‌ها مدعی قانونمداری هستند اما با این که صهیونیست‌ها تاکنون تمام قوانین بین‌المللی در مورد حقوق ملت‌ها و کشورها را زیر پا گذاشته و حتی به یکی از قطعنامه‌های صادره علیه رژیم اشغالگر قدس وقعی نگذاشته‌اند، حاضر نیستند حداقل یکی از تحریم‌های اجرا شده علیه سایر کشورها را در مورد آنها اجرا نمایند.
جنایتی نیست که این رژیم جعلی مرتکب نشده باشد، آدم‌ربایی و ترور در نقاط مختلف جهان، بازداشت و زندانی کردن، شکنجه و تجاوز به زندانیان و اسرا، تهدید و تخریب، تحریم و حتی جلوگیری از امدادرسانی به آوارگان فلسطینی تنها بخش اندکی از شرارت‌های این دولت وحشی و خبیث محسوب می‌شود، اما نه‌تنها غربی‌ها بلکه نهادهای بین‌المللی نیز واکنش جدی و عملی برای مجازات این شیاطین نشان نداده‌اند. 
به عنوان مثال؛ رژیم ‌صهیونیستی حدود 42 سال پیش در ۳ ژوئن ۱۹۸۲ به بهانه سوءقصد و زخمی‌شدن شلومو آرگوف سفیر وقت اسرائیل در لندن به‌دست گروهی فلسطینی، طی عملیاتی تحت عنوان فریب‌کارانه «صلح برای جلیله» با صد هزار سرباز به جنوب لبنان حمله کرد و حدود ۴۰ هزار فلسطینی و لبنانی را به شهادت رساند، یعنی به‌خاطر زخمی‌شدن ۱ نفر ۴۰ هزار نفر را در کشور دیگر قتل‌عام کردند.
علاوه براین از بدو پیدایش تاکنون در حال کشتار و آزار و اذیت و شکنجه مردم فلسطین و لبنان و سوریه و سایر کشورهای جهان است و بیش از 2000 فلسطینی و غیرفلسطینی از جمله چندین دانشمند ایرانی را طی سال‌های گذشته با قساوت و قلدری تمام و با پشتوانه نظام سلطه در سراسر جهان ترور کردند و غربی‌ها طبق معمول همچنان وقیحانه سکوت اختیار کردند، در چند ماه اخیر نیز حدود 40 هزار نفر از مردم غزه را قتل‌عام کرده و غربی‌ها همچنان به حمایت خود از این رژیم کودک‌کش ادامه داده‌اند و در عین‌حال توقع دارند ایران و جبهه مقاومت واکنشی نشان ندهند؟

آنها همچنان وعده صلح و آمادگی برای آتش‌بس می‌دهند، اما همزمان برای کشتار مردم غیرنظامی و زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین انواع سلاح و تجهیزات و بمب‌های چند تنی در اختیار صهیونیست‌ها می‌گذارند و برای حمایت و پشتیبانی از وحوش صهیونیست، انبوهی از نیروهای نظامی، هواپیما و ناو را روانه منطقه می‌کنند و در عین‌حال ایران را به خویشتنداری و پرهیز از خشونت دعوت می‌کنند.
با این‌که صهیونیست‌ها بنا بر اعترافات مکرر سردمداران خودشان نقشه کشورگشایی از نیل تا فرات را در سر داشتند و حکومت جعلی خود را مُحق داشتن سرزمینی با این وسعت می‌دانند، اما به دروغ و برای توجیه جنایاتشان می‌گویند، ایران در پی کشورگشایی و احیاء امپراطوری خود است و از سایر کشورها می‌خواهند تا برای مقابله با این ادعای کذب با هم متحد شوند.
البته داستان تجاوزات و جنایات صهیونیست و حمایت و پشتیبانی غربی‌ها از آنها‌ قصه پر غصه‌ای است که فقط به این موارد محدود نمی‌شود و قلب هر انسان آزاده و باوجدانی را به درد می‌آورد، اما با کمال تأسف به‌نظر می‌رسد حُکام برخی از کشورهای اسلامی هنوز قصد ندارند از خواب غفلت بیدار شوند و با پیوستن به جبهه مقاومت به تابوی شکست ناپذیری این جرثومه فساد پایان دهند. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۷۸۴۷۲۰۹:۴۴:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۲۱
مقالت خوبه فقط قسمت روسیه رو قبول ندارم چون روسیه متجاوز هست و مردم بی گناه اکراین را به خاک و خون کشیده و اصلا قابل دفاع نیست !
علی۳۵۷۸۴۷۳۰۹:۴۵:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۱
شکی در مظلومی فلسطینی ها نیست ولی استانبول و ترکیه هم بر روی بیزانس و روم بنا شد روسیه فعلی هم قلمرو مغول ها بوده امریکا برروی پست و خون سرخ پوست ها بنا شد از کشور آذربایجان و... نمیگم تاریخ پر از این داستان تلخ است،متاسفانه می توانیم طرف حق را بگیریم ولی اینکه برای کشور دیگری وارد جنگ بشویم منطقی نیست.
امیر۳۵۷۸۵۲۸۱۰:۵۹:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۲۱
اسرائیل حدی را برای بی شرمی قائل نیست! خصوصا الآن که چیزی برای از دست دادن ندارد. انشاءالله بزودی وعده خداوند تحقق می یابد و ریشه این غده سرطانی از غرب آسیا برچیده می شود.
سرزمین۳۵۷۸۵۷۳۱۲:۳۲:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۲۱
البته باید توجه کرد یهودی ها از زمان حضرت موسی و قبل اون در اورشلیم و اطرافش سکونت داشتن اما بحث سر صهیونیست هاست که اونها کلا فلسطین را مال خودشون میدونن در مقالات باید فرق بین یهودی ها و صهیونیست ها توضیح داده بشه که مردم تفاوت را بدونن
ناشناس۳۵۷۸۵۸۰۱۲:۴۱:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۲۱
لعنت به نتانیاهو،لعنت به جنگ!
حجت۳۵۷۸۶۰۵۱۳:۱۳:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۲۱
خدا لعنتشان کند که خون مردم مظلوم از کودک ، زن و مرد بی دفاع را میریزند وا مظلوما
ناشناس۳۵۷۸۶۲۸۱۳:۳۶:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۲۱
در اینکه اسراییل اشغالگر نژادپرست وجنایتکار است شکی نیست .
ناشناس۳۵۷۸۶۷۵۱۴:۳۲:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۲۱
قوم لوط مگه شرم حالیش میشه اونا دیگه بالاترین مراحل بی شرمی رو پاس کردن الان وقت نابودیشونه به یاری خدا
ناشناس۳۵۷۸۷۲۵۱۵:۲۸:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۲۱
ذات صهیونیستها حمله و دریدن و تجاوز به حقوق واموال دیگران است وهیچ رحم و انصافی هم در بین نیست این حکایت ماست دنیای بی رحمی که آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی و اسرائیل جنایتکار در آن نقش شیر وببر وپلنگ را بازی می کنند و هیچ بویی از انسانیت نبرده اند
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  5. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  6. قدردان پلیس هستیم اما...

  7. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  8. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  9. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  10.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  17. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  18. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  19. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  20. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  21. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  22. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  23. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  24. فکرش را هم نمی کردند!

  25. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

آخرین عناوین