واکنش رادان به برخورد پلیس با دو دختر بر سر حجاب/ کنایه آذری جهرمی به اصلاح‌طلبان

  4030521073 ۷۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش رادان به برخورد پلیس با دو دختر بر سر حجاب/ کنایه آذری جهرمی به اصلاح‌طلبان

کابینه پیشنهادی پزشکیان به مجلس معرفی شد

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)،‌ متن نامه معرفی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را به شرح زیر قرائت کرد:

« ۱- علیرضا کاظمی؛ وزارت آموزش و پرورش ۲- ستار هاشمی؛ وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات ۳- حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب؛ وزارت اطلاعات ۴- عبدالناصر همتی؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی ۵- عباس عراقچی؛ وزارت امور خارجه 

۶- محمدرضا ظفرقندی؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۷- احمد میدری؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸- غلامرضا نوری قزلچه؛ وزارت جهادکشاورزی ۹- امین حسین رحیمی؛ وزارت دادگستری ۱۰- عزیز نصیرزاده؛ وزارت دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح

۱۱- فرزانه صادق؛ وزارت راه و شهرسازی ۱۲- سیدمحمد اتابک؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت ۱۳- حسین سیمایی صراف؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۱۴- سیدعباس صالحی؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۵-  اسکندر مومنی؛ وزارت کشور

۱۶- سیدرضا صالحی امیری؛ وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ۱۷- محسن پاک نژاد؛ وزارت نفت ۱۸- عباس علی آبادی؛ وزارت نیرو ۱۹- احمد دنیامالی؛ وزارت ورزش و جوانان»

ستار هاشمی و فرزانه صادق با ۴۸ سال سن جوان‌ترین وزرا و عبدالناصر همتی با ۶۷ سال سن، مسن‌ترین وزیر پیشنهادی هستند. متوسط سن کابینه پیشنهادی رئیس جمهور، ۵۹.۷ سال است.

همچنین نام برخی از چهره‌هایی که در دولت‌های روحانی و ابراهیم رئیسی حضور داشتند در لیست پیشنهادی کابینه چهاردهم به چشم می‌خورد. عباس صالحی وزیر پیشنهادی ارشاد، عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد و سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی در دولت یازدهم و دوازدهم روحانی حضور داشتند.

همچنین از وزرای دولت سیزدهم نیز اسامی سید اسماعیل خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات، عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو و امین حسین رحیمی به عنوان وزیر پیشنهادی دادگستری در لیست کابینه چهاردهم به چشم می‌خورد.

نام دو نماینده مجلس در فهرست وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم اعلام شد. غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی و احمد دنیامالی، نماینده بندانزلی در مجلس هم به عنوان وزیر پیشنهادی وزرش و جوانان معرفی شدند.

نخستین واکنش‌ها به کابینه پیشنهادی پزشکیان

جبهه اصلاحات ایران در نامه ای که شب گذشته به رئیس جمهور نوشته است از ترکیب کابینه انتقاد کرده است. در بخش هایی از این نامه آمده است: «در مرحله اول شکل‌گیری هيأت دولت اجازه ندهید، ویژه گزینی‌ها و روندهای ناصواب موجب حذف شایستگان و ناامیدی مردم از انتخاب خود شود که حتی تا روز رأی‌گیری برای آمدن پاى صندوق و رأی دادن به شما تردید داشتند...

مجموعه فرآیندهایی که موجب پیروزی جنابعالی به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور  ایران شد، فرصت مغتنمی را هم برای اصلاح شیوه حکمرانی در کشور و هم ترمیم شکاف بی‌سابقه بین حاکمیت و ملت فراهم آورده است و این دستاورد زمانی می‌تواند به تحقق اهداف گفته شده بینجامد که گفتار، رویکرد و عملکرد دولت برآمده از این انتخابات بتواند در وهله اول در راستای خواست و مطالبات مردم و تامین حقوق همه شهروندان این کشور باشد.»

احمد زیدآبادی در کانال تلگرام خود نوشت: «ترکیب کابینه بدین صورتی که به مجلس معرفی شده است، با توجه به اهدافی که آقای پزشکیان برای خود اعلام کرده، به قول امروزی‌ها دارای دو یا سه "باگ" اساسی است.

با این حال، این در حوزۀ حقوق رئیس دولت است که همکاران خود را انتخاب کند. نامناسب بودن برخی همکاران رئیس جمهور در درجۀ نخست، مشکل خود اوست. اگر او واقعاً فکر می‌کند که با برخی از این افراد می‌تواند کار کند، دلیلی ندارد که ما کاسۀ داغ‌تر از آش شویم!

در دنیا معمولاً دست رؤسای دولت برای انتخاب همکاران خود کاملاً باز است. از طرفی مردم هم خیلی خود را درگیر انتخاب نوع همکاران رئیس‌جمهور نمی‌کنند و مطالبات خود را از  کلیت دولت طلب می‌کنند. در ایران اما بدبختانه دست رئیس‌جمهور برای گزینش همکاران خود باز نیست و گروه‌ها و محافل سیاسی هم به طرزی خارج از قاعده خود را درگیر جزئیات این موضوع می‌کنند.

به هر حال، اگر این چند نفری که اصطلاحاً "باگ" کابینه به نظر می رسند، خود را متعهد به همراهی با سیاست‌های اعلام شدۀ رئیس‌جمهور کرده باشند که چه بهتر، اما اگر احیاناً بخواهند ساز مخصوص خود را ناهماهنگ با ارکستر دولت بنوازند، آنگاه این به عهدۀ رئیس جمهور است که بخواهد تسلیم آنان شود یا آنکه قاطعانه به همکاری آنان خاتمه دهد.

آنچه فعلاً برای ما اصل است، عمل دولت به تعهدات خود برای پایان دادن به این وضعیت نابسامان است. باقی قضایا فرع بر این است.»

مالک شریعتی نماینده تهران و از نزدیکان علیرضا زاکانی، در توییتی درباره فهرست وزرای معرفی شده از سوی مسعود پزشکیان به مجلس نوشت: «یک نگاه کلی به فهرست وزیران پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان می توان گفت یک فهرست نامتوازن معرفی شده که حتما برخی از آنها بسیار خوب و قابل دفاع هستند و برخی هم هیچ نسبتی با ۱۲ شاخص اعلام شده رهبرانقلاب ندارند. پیش بینی: حداقل ۴ وزیر پیشنهادی موفق به اخذ رای اعتماد مجلس نمی‌شوند.»

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران و عضو شورای راهبری انتخاب کابینه چهاردهم درباره کابینه پیشنهادی پزشکیان به خبرآنلاین گفت: کابینه‌ای که شورای راهبری و ما آن را تصور کرده بودیم، کابینه مطلوب بود و کابینه‌ای که امروز آقای پزشکیان معرفی کرد یک کابینه ممکن است. حتما بین کابینه مطلوب و کابینه ممکن فرق است. آنچه که اتفاق افتاد مقدورات و اعمال محدودیت‌هایی بود که برای آقای پزشکیان وجود داشت. در مجموع ترکیب عمومی کابینه را می‌پسندم اما در برخی از وزارتخانه‌ها نواقصی وجود دارد که کار دولت را سخت می‌کند.

مرعشی با بیان اینکه کابینه‌ای که شورای راهبری به رئیس جمهوری معرفی کرد حدود ۵۰ درصد با کابینه‌ای که امروز معرفی شد متفاوت بود، گفت: بخشی از این مسئله به استعلامات نهادهای امنیتی باز می‌گردد که یک تکلیف قانونی بود و استعلام برخی از افراد منفی اعلام شد. همچنین آقای پزشکیان پیاپیش گرایش‌های مجلس را برای بخشی از کابینه مورد توجه قرار دادند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به حضور وزرای دولت سیزدهم در فهرست کابینه چهاردهم و انتقادات اخیر اصلاح‌طلبان نسبت به آن، بیان کرد: به جز وزارت اطلاعات بقیه نقدها وارد نیست، درباره وزارت اطلاعات هم حتما یک مصالح برتری مطرح بوده است که آقای پزشکیان آقای خطیب را معرفی کردند. 

کنایه آذری جهرمی به اصلاح‌طلبان

محمدجواد آذری جهرمی ساعتی پس از معرفی کابینه به مجلس در کانال تلگرام خود نوشت: «موفقیت دولت، موفقیت ملّت است؛ انتقادهای زود هنگام و بیانیه‌های تضعیف کننده موضع رئیس جمهور در پی معرفی کابینه؛ شلیک به پای خود است.

یار شاطر باشیم نه بار خاطر؛ وقت برای انتقاد زیاد است!»

***

واکنش رادان به برخورد پلیس با دو دختر بر سر حجاب

به گزارش فارس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در آیین بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به موضوع کشف حجاب گفت: موضوع فقط کشف حجاب نیست، دشمنان برای حرکت به سمت برهنگی و عریانی و موضوعات دیگر برنامه دارند.

سردار رادان گفت: در موضوع اخلاق چشممان بسته شده موضوع فقط کشف حجاب نیست از کشف حجاب به برهنگی می روند و از برهنگی به موضوعات دیگر می روند. آیا موضوع عفاف و حجاب یک موضوع اجتماعی است یا انتظامی از نظر من یک موضوع اجتماعی است و یک موضوع انتظامی نیست اما همه موضوعات اجتماعی بایدها و نبایدهایی دارد و باید در بایدها و نبایدها مداخله کرد و این حرکت مسئولانه، رسانه است که در جامعه درخصوص احترام به قانون کار کند‌.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اگر کشف حجاب جرم است؛ قانون است. اگر اشکالی در قانون است قانون را بررسی کنید نه اینکه با مجری قانون که با مظلومیت می خواهد قانون را اجرا کند برخورد کنید.

وی گفت: باید جامعه را به سمتی هدایت کنیم که اگر قانونی داریم بر مجری قانون خرده نگیریم. اگر با قانون مشکل دارید به دنبال اصلاح قانون بروید.

وی با اشاره به موضوع دستگیری دو دختر نوجوان گفت: هیچ کسی ناسزا و دشنام های این دو نوجوان به همکار ما را ندید؛ هیچ کسی نگفت این دو خانم، قانون را زیر پا گذاشته اند و آن رفتار مشکل داشت در کل بی قانونی آنها دیده نمی شود و از اینجا به این می رسیم که قاچاقچیان باخودروهای شوتی از روی ماموران پلیس رد می شوند‌ و  مقابل مامور راهنمایی و رانندگی که برای حفظ جان آنان، خودرو را متوقف کرده می ایستند و قانون را زیر پا می گذارند.

***

استقبال خبرگزاری اصولگرا از معاون زنان و خانواده پزشکیان

مهر نوشت: «مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در حکمی، زهرا بهروز آذر را به سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده منصوب کرد...

زنان به عنوان نیمی از جامعه مسائل و چالش‌های مختلفی دارند و به عنوان محور خانواده در پیشبرد جامعه به سمت تعالی بسیار اثر گذار هستند. با توجه به اهمیت حوزه زنان نقش‌آفرینی مؤثر معاون زنان رئیس جمهور در توجه دولت در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات به امور زنان، می‌تواند زمینه‌ساز تحولات بسیاری باشد و ظرفیت این قشر از جامعه نیز به درستی به کار گرفته شود.

حضور ایشان به عنوان یک مادر جوان دهه شصتی فرصت خوبی است تا تغییرات اساسی در حوزه تصمیم‌گیری و بهبود شرایط بانوان در کشور ایجاد شود. تجربه حضور ایشان در نهادهای مدنی مانند شهرداری تهران و بحث توجه به امنیت زنان در حوزه مدیریت شهری نیز بسیار مغتنم است.

اما انتظار می‌رود با توجه به آسیب‌هایی که در کشور ما متوجه خانواده است مسائل مربوط به این حوزه را در اولویت قرار داده و با نگاهی واقع بنیانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی اهم چالش‌های بانوان را احصا کرده و برای حل آن‌ها تلاش کنند.»

***

پیشنهاد به رئیس جمهور درباره فیلترینگ

هم‌میهن نوشت: «گرچه آقای پزشکیان مثل قبلی‌ها وعده‌های بی‌حساب و کتاب؛ به‌ویژه وعده‌های ناشدنی مثل تک‌رقمی کردن تورم نداده است؛ ولی اجمالاً برخی وعده‌های ایشان کمابیش روشن است و حتی نیازی به وعده‌های تفصیلی نیست...

با این حال، از کلیات و جزئیات سخنان ایشان چند وعده استنتاج می‌شود. وعده‌هایی که انجام آنها نه‌تنها کم‌هزینه یا بی‌هزینه است؛ بلکه بسیار هم سودآور است.

مهمتر از همه اینکه انجام آنها مطابق اخلاق و توصیه‌های امام‌علی هم هست. مگر نه اینکه به قول امام‌علی: «خشم عمومى مردم، خشنودى خواص و نزدیکان را از بین مى‌‌برد، اما خشم خواص را خشنودى همگان بی‌اثر مى‌‌کند.» پس باید دنبال خشنودی همگانی بود و از خشم خواص نترسید. هیچ هزینه‌ای هم ندارد. رفع فیلترینگ و آزادسازی فضای مجازی همه‌اش سود است. 

اول از همه خواست عمومی مردم است. مردمی که اکثریت قاطع آنان از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند و نمی‌دانند چرا حکومت مانع دسترسی آزاد آنها به این شبکه‌ها است؟ مهمتر از همه یوتیوب است که عدم دسترسی به آن نوعی بلاهت محض است. در توئیتر هم که خود آقایان حضور دارند و برای آگاهی مردم توئیت می‌زنند و مردم با خرید فیلترشکن باید وارد آن شوند. آقای پزشکیان هم در این برنامه هستند.

اگر با فیلترشکن می‌روند که استفاده از آن نقض مقررات است. اگر فیلترشکن ندارند که این تبعیضی آشکار است. بی‌تردید فیلترینگ عوارض روانی و مادی و اخلاقی فراوانی دارد که ورود به آن مجال دیگری می‌خواهد.»

فرایند قانونی فیلترینگ باید شفاف شود

محمد کشوری کارشناس فضای مجازی در گفتگو با تابناک با بیان اینکه یکی از سازوکار‌های رفع فیلترینگ، کمیته فیلترینگ است، گفت: همان طوری که در روز‌های اخیر مشاهده کردید وزیر ارتباطات دولت سیزدهم تاکید کرد ما قصد داشتیم؛ گوگل پلی و یوتیوب را باز کنیم، ولی همه اعضا کارگروه موافق نبودند خب اولین مشکل همین جاست اعضا چه کسانی بودند و چه نظری دادند؟ چه کسی موافق و چه کسی مخالف بود؟ یعنی نه تنها از مفاد بحث در این جلسه هیچ کس مطلع نیست؛ بلکه از اینکه چه کسانی و چه دستگاه‌هایی رای موافق و مخالف دادند هم مطلع نیستند بنابراین در حداقلی‌ترین شیوه خودش هم ما شفافیت را نداریم ما اصلا مصوبات کمیته فیلترینگ را نداریم و نمی‌دانیم، زیرا جایی منتشر نشده است که چه مصوبه‌ای در چه تاریخی چه سایت‌ها یا پلتفرم‌ها مخصوصا پلتفرم‌های بزرگ را فیلتر کرده است. یکی را کمیته فیلترینگ فیلتر می‌کند دیگری را دستور قضایی یکی را شورای امنیت کشور فیلترینگ می‌کند این وضعیت فعلی است به نظر من اولین گامی که رئیس جمهور می‌تواند اصلاح کند این وضعیت است.

 این کارشناس فضای مجازی عنوان کرد: اصلی‌ترین شکل اصلاح این است که مصوباتی که باعث فیلتر پلتفرم‌ها شده است؛ مفادش منتشر شود تا ببینیم به چه نحوی رفع فیلتر شود. برای اینکار قاعدتا باید از جا‌هایی که حساسیت کمتر و اجماع بیشتری دارد، شروع شود.

کشوری خاطر نشان کرد: بنده فکر می‌کنم با شفافیت در این موضوع فیلترینگ، درصد قابل توجهی از مسیر طی میشود کسی که رای می‌دهد چه موافق و چه مخالف اگر بداند که رای او منتشر میشود و همگان از این رای مطلع می‌شوند خیلی حساب شده‌تر و با تدبیر رای می‌دهد در نتیجه خود این عمل شفافیت گام بسیار مهمی است. در مورد خود پلتفرم‌ها باید یک به یک در خصوص موضوعات فنی، تبعاتش و مسائل آن نیز صحبت شود و به یک برنامه زمان بندی مشخص به سمت حل مسئله پیش رود. 

***

آسیب‌شناسی قاضی‌زاده از شکست اصولگرایان در انتخابات

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری که یک روز قبل از انتخابات انصراف داد گفتگویی با فارس داشته که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید: 

«-یکی از آسیب‌هایی که در انتخابات ایران داریم شخصیت زدگی است یعنی به جای اینکه نیازهای جبهه انقلاب مد نظر ما باشد گرفتار شخصیت‌ها شده‌ایم. آن هایی هم که می‌خواهند این صحنه را داوری و مدیریت کنند چون پیش فرض دارند و نیازها و روندها را طبق اشخاص تعیین می‌کنند نمی‌توانند عملکرد درستی داشته باشند.ما در جبهه انقلاب به انتخابات کاملاً ایدئولوژیک نگاه می‌کنیم، در حالی که انتخابات همیشه جنسش ایدئولوژیک نیست مردمی هم که رای می‌دهند ایدئولوژیک رای نمی‌دهند.

-سه میلیون نفر از افرادی که در دور اول انتخابات رای داده بودند در دور دوم انتخابات شرکت نکردند در عوض ۹ میلیون نفر جدید در دور دوم انتخابات رای دادند. همین مسئله را هم بررسی کنیم به نتایج جالبی خواهیم رسید.

باید بررسی کرد که این ۳ میلیون‌نفری که‌رای ندادند متعلق به کدام گروه و جریان بودند و ۹ میلیون نفری که اضافه شدند با کدام انگیزه در انتخابات شرکت کردند.چیزی که در فضای رسانه جبهه انقلاب می‌بینم این است که تحلیل انتخابات و نتیجه آن را بسیار ساده‌اندیشانه نگاه می‌کنند، مطرح‌کردن مسائلی مثل رای قومیتی درست نیست.

-آسیب بزرگی که در رفتار بازیگران سیاسی اصول‌گرایی می‌بینم این است که این آسیب ناشی از دو عنصر کبر و دروغ است، یعنی ما رفتاری متکبرانه در عرصه سیاست داریم و همه واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گوییم. مردم متوجه می‌شوند که ما متکبرانه رفتار می‌کنیم و همه حرف‌های ما درست نیست.

-نگاه صفر و صدی به اشخاص سیاسی درست نیست چون همه افراد دارای نقاط قوت و ضعف هستند و باید تلاش کرد که به نقاط قوت و ضعفشان برابر نگاه کرد تا اصلح را تشخیص داد. ما به‌جای اینکه غرق اشخاص بشویم، غرق در شاخص‌های جبهه انقلاب شویم. 

-متأسفانه دیدیم که در انتخابات عده‌ای شورای نگهبان را متهم می‌کردند که چرا این افراد را تایید کرده است، شورای نگهبان طبق تکلیف قانونی خود عمل می‌کند و مسئول به وحدت رساندن ما نیست.»

***

 رسایی در انتخابات کمیسیون فرهنگی رای نیاورد

به گزارش تابناک، حمید رسایی از اعضای ستاد جلیلی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز،  نتوانست آقا تهرانی را  در انتخابات ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شکست دهد.

در حالی تلاش اعضای ستاد جلیلی، همانند امیر حسین ثابتی، بیژن نوباوه و حمیدرسایی در رساندن این گزینه به ریاست کمیسیون فرهنگی ناکام ماند که  در جلسه این  کمیسیون حجت‌الاسلام آقاتهرانی با ۸ رأی به ریاست آن انتخاب شد.

 رسایی با کسب ۵ رأی نتوانست رای لازم را کسب کند .

دیدگاه کاربران

محسن۳۵۷۸۹۶۳۲۰:۵۹:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۲۱
اصولگرایان کجا شکست خوردند . دولت دوم ریسی ،پزشکیان تشکیل داده
ناشناس۳۵۷۹۱۷۲۰۷:۱۴:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۲۲
خیر از قطعی دوباره برق ها و تلاش برای افزایش قیمت نان و بنزین و دلار مشخصه همون دولت سوم روحانیه
ناشناس۳۵۷۹۳۵۳۰۹:۵۷:۵۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
هنوز که هیات دولت عوض نشده. وزرا همون وزرای رئیسی هستند. قطعی برق چه ربطی به پزشکیان داره؟ وزیر نیرو مگه عوض شده؟
ناشناس۳۵۷۸۹۶۵۲۰:۵۹:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۲۱
جناب رادان !چه تحلیلی میکنید و از بی‌حجابی یک دختر نوجوان به چه جاهایی می‌رسید !!!
ناشناس۳۵۷۹۰۹۷۰۲:۲۹:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۲۲
تحلیل؟!!
ناشناس۳۵۷۹۱۰۵۰۳:۳۱:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
جناب رادان درست گفته اند. اروپا از همین جا شروع کرد و الآن قاره ای پیر شده که ناچار به وارد کردن نیروی کار مهاجر بدون داشتن سنخیت فرهنگی است. اینها شروع فروپاشی بنیانهای خانواده در کشور است.
ناشناس۳۵۷۹۲۸۷۰۸:۵۶:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
فوج فوج از کشورمان نخبگان و تحصیل کرده ها دارن به همون اروپای پیر مهاجرت میکنن
ناشناس۳۵۷۹۳۰۶۰۹:۰۹:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۲۲
فعلا که بحران کمبود جمعیت در کشور ما وجود داره
ناشناس۳۵۷۹۳۳۷۰۹:۴۴:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۲۲
هجوم این همه افغان مجاز و غیر مجاز و زاد ولد های مکر ر آنها را شما چطور توجیه می کنی ؟؟ دوست عزیز قبل زاد و ولد لازمه که مردم ازدواج کنند ! هم شرایط ازدواج سخته و هم دهه پنجاه و شصتی ها آنقدر از کمبود امکانات مدارس بی امکانات و شلوغ و پشت کنکور بودن و بیکاری و مشکلات ازدواج ضربه خورده اند که محاله تن به فرزند آوری بدهند مشکل جوانان افسرده و سرخوردگی است که دارن پیر می شن بدون هیچ گونه امید و لذتی در زندگی !
ناشناس۳۵۷۹۴۴۶۱۱:۰۴:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
همین بی‌حجابی‌ها یکی از عوامل سست شدن خانواده‌ها و افزایش طلاق‌ها است. این خطر بیشتر برای مجردها است که بعد از ازدواج نمی‌توانند به رضایت مطلوب برسند و در نتیجه در ازدواج‌های سالهای اخیر درصد طلاق بسیار بیشتر است. خداوند خیر و صلاح بندگانش را خواسته که آنها را دعوت به رعایت حجاب و پوشاندن زیبایی‌های خود کرده است.
ناشناس۳۵۷۹۴۶۳۱۱:۱۶:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۲۲
خدا حجاب را توصیه کرده ولی شماها اجبار می کنید و مجازات می کنید و خودرو مردم را توقیف می کنید ! در ضمن اگر یک آمار دقیق از دلایل طلاق گرفته شود تا مشخص شود حجاب در رتبه بیستم از دلایل طلاق هم قرار نمی گیرد
آرش۳۵۷۹۳۱۷۰۹:۲۶:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۲۲
جناب رادان میگن ماموران با مظلومیت در حال اعمال قانون هستند . معنی مظومیت رو هم نمی دونستیم که ایشون زحمت کشید یادمون دادند .
ناشناس۳۵۷۹۴۴۱۱۰:۵۹:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
اگه خودت مامور قانون شدی و قانون شکن بهت فحاشی کرد مظلومیت رو می فهمی
ناشناس۳۵۷۹۵۶۴۱۲:۵۸:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۲۲
در قوانین جاری و اسلامی فحش دادن متهم یا مجرم دلیلی بر بدرفتاری با آن نمی شود.
ناشناس۳۵۷۹۳۴۰۰۹:۴۷:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
چی گفت مگه واقعیت صحنه رو توصیح داد چطور اون دوتا بی حجاب هر کاری دلشون خواست میتوننن انجام بدن ولی مامورین حق هیچ دفاعی ندارن.
ناشناس۳۵۷۹۴۰۹۱۰:۳۶:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۲۲
اون دو تا دختر بچه هر کاری دلشون خواست کردند ! فیلم را دوباره ببین لطفا
ناشناس۳۵۷۹۴۰۶۱۰:۳۵:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
کم کم می رسه معمولا فرایند یک اتفاق، تدریجی است نه دفعی
ناشناس۳۵۷۸۹۷۸۲۱:۱۴:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۲۱
از آن ماموران در دید دوربین ها تقدیر به عمل آورید وگرنه راه را برای بی حیاها بیشتر باز می کنید
ناشناس۳۵۷۹۳۳۹۰۹:۴۷:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۲۲
عجب راهکار مشعشعانه ای ! قبلا هم انجام شده ! این همه جامعه شناس و روانشناس و مردم شناس متبحر داریم و جالب اینکه امثال شما نظریه پرداز هستید !
ناشناس۳۵۷۹۸۲۶۱۶:۵۹:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
فقط قانون شکنی شود و هیچ کس هم کاری با قانون شکن نداشته باشند اعم از فحاشی یا تمرد و چرا در ایران از وقتی بی حجابی و بد پوششی از25 سال قبل بیشتر شده طلاق ها بیشتر شده؟
ناشناس۳۵۷۸۹۹۸۲۲:۱۲:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۲۱
گیرم آن دو دختربچه به پلیس فحش داده باشند ... ، آیا باید رفتار پلیس اینگونه باشه ؟
ناشناس۳۵۷۹۱۶۶۰۷:۱۲:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۲۲
بله باید برخورد شدیدتر می بود .
ناشناس۳۵۷۹۲۵۱۰۸:۳۱:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
حرف از قانون هست شما دنبال توجیه کردن هستی
ناشناس۳۵۷۹۰۰۰۲۲:۱۹:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۲۱
اقای رادان این نوع صحبت و توجیه از یک فرمانده رده بالا بعید است.عذرخواهی از رفتار اشتباه پرسنل تحت امر شما کمترین کاری بود که میتوانستید انجام دهید.
ناشناس۳۵۷۹۱۶۵۰۷:۱۱:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۲۲
این تروریست های فرهنگی جاشون تو زندانه نه عذرخواهی
ناشناس۳۵۷۹۲۴۶۰۸:۲۸:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۲۲
آقای رادان در راه حاکمیت و با پشتیبانی حاکمیت عمل میکنند .
ناشناس۳۵۷۹۰۶۸۰۱:۱۴:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۲۲
به رییس جمهور فیلم حمله پلیس به دو دختر بچه رو نشون بدید.واقعا عزل وزیر کشور عقلانی ترین کاری هست که پزشکیان می تونه انجام بده
ناشناس۳۵۷۹۲۵۲۰۸:۳۲:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۲۲
شما قبل و بعدش را هم ببین اول!!!
ناشناس۳۵۷۹۲۹۹۰۹:۰۲:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۲۲
مظلوم نمایی ها شروع شد
ناشناس۳۵۷۹۱۰۸۰۴:۰۰:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۲
جناب رادان شما با دزد و قاتل طرف نبودید دو دختر بچه روسری نپوشیده بودند ! آیا شما کشوری را سراغ دارید که جرم روسری نپوشیدن دستگیری و درگیری با پلیس باشد ؟! برادر من ما در عصر حجر زندگی نمی کنیم که مردم بی سواد باشند و به حقوق اولیه و انسانی خود آگاه نباشند انتخاب پوشش جزو حقوق انسانی و اولیه بشریت است
ناشناس۳۵۷۹۲۵۵۰۸:۳۳:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۲۲
در عصر حجر هم با پوشش برگ خود را می پوشاندن و اینقدر هم دنیا دنیا نکن وگرنه ما هم بلدیم.....!!
ناشناس۳۵۷۹۴۱۱۱۰:۳۷:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۲۲
مشکل امروز مملکت ما نگهداشتن روسری بر سر دختر بچه هاست !
ناشناس۳۵۷۹۴۷۷۱۱:۲۶:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
یکیش هم اینه
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۷۹۲۶۳۰۸:۳۹:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
اصلا نباید انجام چنین وظیفه ای به عهده فراجا گذاشته می شد تا این چنین هر از گاهی با رفتارهای همراه با اشتباه و خطا و غیرمسئولانه(غیرحرفه ای) زحمات فداکارانه کادر واقعا پرتلاش و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی کشور در برخورد با اشرار و تبهکاران و مجرمان تحت الشعاع اینگونه رفتارهای ناشی از بعضا آموزش درست ندیده و آنهم در انجام یک وظیفه صد در صد فرهنگی(و نه الزاما همیشه پلیسی) دیده نمی شد و بعبارتی جایگاه رفیع فراجا پاس نگه داشته می شد. والله اعلم
ناشناس۳۵۷۹۳۸۲۱۰:۲۰:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۲۲
پس به عهده چه کسانی گذاشته می شد؟ در مورد هر قانونی در کنار کار فرهنگی، الزام هم ضرورت دارد وگرنه همیشه عده ای هستند که هیچ حرفی در آن ها تاثیر ندارد که شما نمونه های آن را در جامعه دیده اید
ناشناس۳۵۷۹۴۷۰۱۱:۲۱:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
چرا دیدگاه خودتان را تغییر نمی دهید ؟ اکثریت جامعه اشتباه می کنند؟ خدا هم که حجاب را فقط توصیه کرده و برای آن مجازات تعیین نکرده ؟ کل کشورهای مسلمان که از حجاب زنها برای خودشان بحران نساخته اند اشتباه می کنند ؟
ناشناس۳۵۷۹۶۱۱۱۳:۴۷:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۲۲
شما در دین چقدر اطلاعات دارید که بر خلاف نظر تمام علمای بزرگ می گویید حجاب واجب نیست؟؟ اتفاقا بی حجابی هم مجازات دارد در اسلام یکی سری مجازات ها تعیین شده که به آن حد می گویند مانند مجازات شراب خواری و یک سری مجازات ها تعیین نشده و تعیینش به عهده حاکم اسلامی گذاشته شده که به آن تعزیر می گویند مانند بی حجابی
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۷۹۴۸۹۱۱:۳۴:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
قبلا هم تلویحا و یا حتی صریحا در همین ستون نظرات کاربران ذیل مطالبی اظهار داشته ام. تا مادامی که در جامعه حرف اول را معلم نزند ولو اینکه دهها میلیارد دلار درآمد نفتی و غیرنفتی هم عایدمان گردد(که نمی گردد!) محال است به جایی برسیم. شما ببینید وضعیت جامعه فرهنگی و مشخصا معلم در چه جایگاهی قرار گرفته است؟! لطفا از تعارفات و تبریکات به مناسبت روز معلم و غیرمعلم بگذرید اما ببینید واقع امر چیست؟! چطور انتظار دارید در چنین شرایطی اوضاع فرهنگی و اخلاقی مان بسامان باشد؟! رعایت کردن یا نکردن حجاب و عفاف در قشر نوجوان تنها یکی از مسائل مبتلابه جامعه مان نیست که با تلاش و حسن اخلاق و رفتار و تدبیر و درایت معلم مدرسه میبایست در مجرای درست و صحیح خودش قرار گیرد بلکه متاسفانه بی توجه و یا کم توجه به نقش معلم در جامعه و الگو پذیری و مرجعیتش فکر می کنیم صرفا با توسل به زور و فشار و استفاده از نیروی قهریه می توانیم بر اینگونه رفتارها و هنجارهای افراطی و تفریحی و بعضا لجاجت گونه فائق آییم در حالی که حل مسأله و مشکل و معضل و هرچه که اسمش می گذارید راه دیگری داشته و دارد و خواهد داشت و ما متاسفانه همچنان غافل مانده ایم! در این باره گفتنی ها زیاد است اما این ستون محدودیت دارد. «درس معلم ار بود زمزمه محبتی/ جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را(نظیری نیشابوری)
ناشناس۳۵۷۹۲۷۵۰۸:۴۶:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۲۲
انتخاب پوشش در هر کشوری حد و مرزی دارد و حجاب دستور خدا و در کشور ما قانون است. یک بار هم به جای مجری قانون به قانون شکن انتقاد کنید. نمی شود که مجری قانون به کسی تذکر بدهد و طرف فحش بدهد و برود این یعنی مجری قانون و قانون کشک
ناشناس۳۵۷۹۴۱۳۱۰:۳۹:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
حجاب اجباری دستور خدا نیست در قران برای بی حجابی مجازات تعیین نشده تحمیل روسری به کل جامعه در این گرمای نفس گیر نه عاقلانه است و نه منصفانه
ناشناس۳۵۷۹۴۸۱۱۱:۳۲:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
اولا شما حرف خلفای اول اسلام را می زنید که می گفتند قرآن ما را بس است و نیاز به روایات نداریم دوما در قرآن هم حجاب اجباری بیان شده اما نه صراحتا بلکه در جاهایی می گوید حجاب واجب است و در جاهایی دیگر می گوید امر به معروف واجب است که مرحله سوم آن یعنی اعمال قدرت طبق نظر تمام علماء بزرگ بر عهده حکومت است. شما این دو را که بگذارید در کنار هم می شود اجبار حجاب
ناشناس۳۵۷۹۵۳۷۱۲:۳۳:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۲۲
خدا اگر می خواست حجاب اجباری باشه با من و شما تعارف نداشت که ! صریح و محکم اعلام می کرد که نپوشیدن روسری حرام است و مجازات نپوشیدن روسری به این صورت است ! مثل رباخواری که در قران معادل محاربه است مثل دزدی که مجازاتش قطع دست است دیگر کشورهای مسلمان به همین دلیل حجاب را اجباری نکردند چون تحمیل حجاب جامعه را به سمت بی نظمی و دوقطبی می بره
ناشناس۳۵۷۹۷۵۴۱۵:۵۸:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۲۲
شما بگو که در سیره ائمه (ع) چه سابقه ای از تعزیر و جریمه بی حجاب وجود دارد؟!
ناشناس۳۵۷۹۳۰۰۰۹:۰۳:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۲۲
از کی تا حالا بی حیایی شده حقوق اولیه انسانی؟ از وقتی آموزش تفکر غربی دیدم و رسانه های جذاب!!
ناشناس۳۵۷۹۴۷۲۱۱:۲۲:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۲۲
در چین و روسیه که دوست جونی شماها هستند و غرب نیستند حجاب رعایت می شه ؟ همش غرب غرب غرب !
ناشناس۳۵۷۹۸۱۷۱۶:۵۶:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۲۲
آنها هم اولش بی حجاب نبودن و الان در آمار طلاق و خیانت های جنسی دارند غوطه ور می شوند
ناشناس۳۵۷۹۱۴۹۰۶:۵۶:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۲۲
زور گیری وکیف قاپی ، موبایل دزدی گسترش یافته.حضور میلیون ها افغان در سطح شهر ها بیداد می کنه انوقت رییس پلیس دغدغه چی داره؟
ناشناس۳۵۷۹۳۰۱۰۹:۰۴:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۲۲
شما در فکر حجاب هستی اما آنان به همه و کمترین حجاب!!!
ناشناس۳۵۷۹۴۱۹۱۰:۴۱:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
شما یه سر به سوریه و لبنان و عمان و امارات و عربستان و پاکستان بزن ! آیا آنها عریان هستند ؟ نه عریان نیستند چون جامعه خاصیت خود کنترلی داره و به تعادل می رسه
ناشناس۳۵۷۹۴۸۸۱۱:۳۴:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۲۲
ایران فرق می کنه در ایران چشم و هم چشمی بیداد می کنه شما این رو در مقدار واردات لوازم آرایشی که در خاورمیانه نظیر ندارد متوجه شو
ناشناس۳۵۷۹۵۴۰۱۲:۳۵:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۲۲
چون چشم و هم چشمی هست باید روسری تحمیل بشه که مردم لوازم آرایش استفاده نکنند !!!!!!!!!!!!!! یعنی مردم در خصوص خودرو و مبل و لازم خانه و ساعت و موبایل چشم و همچشمی نمی کنند ؟
ناشناس۳۵۷۹۳۸۷۱۰:۲۵:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۲۲
در مورد آن ها هم دغدغه هست ولی در مورد همه موارد که ذکر فرمودید و همچنین بی حجابی کم کار شده و باید بیشتر تلاش کرد دوما شما در مورد عوارض پوشش نامناسب در کشورهای غربی و مطالعات اجتماعی تحقیق بفرمائید تا بی حجابی را امری کوچک نپندارید
ناشناس۳۵۷۹۱۵۷۰۷:۰۳:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
قرار نیست واکنش پلیس (آنهم پلیسی که ظاهراً یکسال و اندی ماموریتش تعطیل بود تا آموزشهای لازم و متناسب با حساسیتهای ماموریتش را دریافت کند) و واکنش یک لات چاقو کش، هر دو در برابر شنیدن الفاظ رکیک یکسان باشد. هرچند تردید ندارم دختر بچه ای با اون وحشت تلاش میکنه از چشمان پلیس پنهان بشه، قطعاً بعد از گیر افتادن چیزی بجز التماس از دهانش خارج نمیشه و ماجرای فحش و ... داستانی بیش نیست.
ناشناس۳۵۷۹۲۰۴۰۷:۵۵:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
آقای رادان، اولا ما هیچگونه برهنگی که شما ادعا می کنید در این دو دختر نوجوان ،ندیدیم. در ثانی ماموران شما به جای کلاه، سر می آورند.
ناشناس۳۵۷۹۲۱۶۰۸:۰۸:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۲۲
شاید مسئله حجاب روزی خواسته عموم بود ولی اکنون تقریبا اکثریت جامعه مخالف آن هستند پس بر قانون گذاران است که این قانون را ملغی کند و هر روز شاهد رویارویی مردم و پلیس نباشیم ، این به نفع پلیس نیست.مردم باید پلیس را را برای امنیت در کنار خود ببیند نه روبروی خود.
ناشناس۳۵۷۹۲۷۸۰۸:۴۸:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
اگه به خواست اکثریت هست که خیلی از قانون ها باید در جهان لغو بشه مثل مالیات
ناشناس۳۵۷۹۴۲۱۱۰:۴۳:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۲۲
مالیات قوانین رانندگی دستگیری دزد و قاتل در کل عالم رایجه و جنبه عقلی و منطقی داره ولی حجاب در کل عالم اختیاریه و جنبه حقوق انسانی و شرافت و کرامت و ازادی بشر داره شما چی را داری با چی مقایسه می کنی ؟
ناشناس۳۵۷۹۴۹۴۱۱:۳۸:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
اولا حجاب دستور خداست دوما شما اگه آسیب های آزادی پوشش در کشورهای غربی را طبق آمار خودشان که بعد از آزادی پوشش آمار خشونت و تجاوز علیه زنان و سقط جنین و ... چقدر افزایش پیدا کرد را تحقیق کنید می بینید حجاب هم عقلی و منطقی است
ناشناس۳۵۷۹۵۴۲۱۲:۳۷:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
در غرب حتی متلک پرانی و چشم چرانی و دست درازی تجاوز محسوب می شه
ناشناس۳۵۷۹۵۵۱۱۲:۴۳:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
اون آیه هایی که حجاب را اجباری کرده و برای بی حجابی مجازات تعیین کرده اینجا بیاور که ما هم روشن شویم در سوره نور و احزاب حجاب صرفا توصیه است به همسران پیامبر و زنان مومن که از کنیزان و کافران بازشناخته شوند
ناشناس۳۵۷۹۸۲۰۱۶:۵۷:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
در غرب تا 60 درصد خیانت جنسی هست
ناشناس۳۵۷۹۵۴۴۱۲:۳۸:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۲۲
مالیات توکشور نفت خیز نبایداین اندازه باشه اگر به رای مردم بود دولت اینقدر بزرگ نمیشد که اینقدر مالیات لازم باشه
ناشناس۳۵۷۹۳۰۲۰۹:۰۶:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
بر فرض همه اکثریت لطفا برای سایر قوانین هم همین فاز بده چون خیلی از آن اکثریت مخالف هستند اما امثال شما ساکت هستید چون دوقطبی سازی نشده!!!
ناشناس۳۵۷۹۲۷۴۰۸:۴۶:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
جالبه آقای زیدآبادی با سبقه علمی و فرهنگی که دارند وارد سیاست بازی شده اند و علیرغم اینکه می دانند و بیان هم می کنند که رییس جمهور حق دارد خودش وزرایش را انتخاب کند، اظهارنظر می کنند! در حالیکه طبق قانون که همه باید به آن پایبند باشیم تا مملکت به آرامش برسد، حق اظهارنظر یا تایید یا رد وزرا فقط و فقط بر عهده نمایندگان مجلس است! بنابراین بقیه فعلا دندان به جگر بگیرند و صبوری پیشه کنند شاید که رستگار شوند! نظر آقای آذری جهرمی که در حکم فرزند آقای زیدآبادی هستند بسیار پخته تر و منطقی تر بود! بهتر است پیشداوری نکنیم و به نظر دیگران(بخصوص رییس دولت که نماینده جمهور است) احترام بگذاریم و بگذاریم همه چیز از طریق قانونی خود به پیش برود، البته اگر اعتقاد به قانون داشته باشیم!
ناشناس۳۵۷۹۳۰۳۰۹:۰۷:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۲۲
ماموران پلیس مگر ربات هستند که تشخیص نمی‌دهند اهمیت یک قانون چقدر است و متخلف دو دختر نوجوان هستند؟! یعنی در کشور های اروپایی که انداختن زباله جرم است پلیس با کودکی که اینکار را کند اینطور برخورد میکند؟
ناشناس۳۵۷۹۳۹۵۱۰:۳۲:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۲۲
اولا این شما هستید که اهمیت حجاب را نمی دانید دوما کودک تعریف و رده سنی مشخصی دارد
ناشناس۳۵۷۹۳۰۴۰۹:۰۸:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۲
روزنامه هم میهن اگر مجوز نداشت اجازه نشر عمومی نداشت فضای مجازی و سکوهای آن هم همین هست درخواست مجوز بدهند
ناشناس۳۵۷۹۳۶۵۱۰:۰۴:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۲۲
آقای رادان اگر حجاب مورد نظر شما در تهران بخواهد اجرایی شود باید نصف خانم ها در تهران رو سوار ون بکنن ببرن کلانتری. دیگه ون هم جواب نمی ده باید قطار بیارن. کدوم آدم عاقلی میاد خودش رو درگیر مخالفت با نوع پوششی کنه که در جامعه به صورت عرف پذیرفته شده و اکثر جامعه دارن استفاده می کنن؟
ناشناس۳۵۷۹۳۸۹۱۰:۲۹:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
یک روزی کمربند را هم کسی نمی بست؟!!!
ناشناس۳۵۷۹۴۷۶۱۱:۲۶:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۲۲
در همه کشورهای دنیا رعایت قوانین رانندگی و بستن کمربند الزامی است ولی حجاب در کل عالم امکان اختیاری است این دو با هم فرق داره
ناشناس۳۵۸۰۰۳۶۰۰:۴۰:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۲۳
در ایران کسی عمل نمی کرد با این که قانون بود هم در ایران و هم در جهان .
ناشناس۳۵۷۹۳۹۲۱۰:۳۰:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۲۲
رادان قانونگذار نیست ، مجری قانون است. او باید قانون را اجرا کند.
ناشناس۳۵۷۹۴۰۲۱۰:۳۳:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
یه بار به جای متخلف از مجری قانون حمایت کنین
ناشناس۳۵۷۹۳۷۷۱۰:۱۷:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
ماموریت اصلی نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در داخل کشور و تامین امنیت شهروندان است . نداشتن حجاب مورد نظر طیف حداقل جامعه به هیچ عنوان ناقض امنیت کسی نیست. اگر هم از لحاظ دینی بخوایم نگاه بکنیم تا زمانی که این همه موسسات ربوی (بانک ها) در میادین اصلی شهرها با امنیت و حمایت کامل حاکمیت و نیروی اتنظامی فعالیت دارند مساله حجاب در اولویت قرار نمی گیره.حالا اگه شما اسم ربا رو بگذارید کارمزد که ماهیت مساله عوض نمیشه.
دکتر لطفی۳۵۷۹۴۵۴۱۱:۱۲:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۲۲
ما در جبهه انقلاب به انتخابات کاملاً ایدئولوژیک نگاه می‌کنیم، در حالی که انتخابات همیشه جنسش ایدئولوژیک نیست مردمی هم که رای می‌دهند ایدئولوژیک رای نمی‌دهند. آقای دکترامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ؛ این موضوع را سال هاست آقای مهندس باهنر با تمام وجود فریاد می زند، کو گوش شنوا دوستان جبهه انقلاب سالهاست جبهه انقلاب به رفتارهای متکبرانه مزمن دچار شده
ناشناس۳۵۷۹۴۶۸۱۱:۲۰:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۲۲
پلیس اولویتش رو نادیده می گیره تو مملکت ما کی به پلیس می گه اولویت برخورد با مهاجرت غیر قانونی دزدی کیف قابی حمله به ناموس برای اخاذی وغیره است یا حجاب.این حجم از پلیس برای برخورد با بی حجابی نوبره
علی۳۵۷۹۵۱۶۱۲:۰۷:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۲۲
مرد مومن همه فیلم مربوطه را دیده اند که ماموران با چه شدت و حدتی بطرف دو نوجوان هجوم میبرند و آنها را به روی زمین می کشند.
فلانی۳۵۷۹۵۶۳۱۲:۵۶:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۲۲
به فرض هم آن دو نوجوان فحاشی کرده باشند. پلیس مجری قانون است و طبق قانون حق کتک زدن کسی که فحاشی کرده را ندارد. اگر فحاشی کرده باید دادگاه آن را بررسی کند و در صورت لزوم مجازات کند. نه پلیس.
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  5. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  6. قدردان پلیس هستیم اما...

  7. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  8. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  9. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  10.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  15. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  16. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  17. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  18. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  19. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  20. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  21. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  22. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  23. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  24. فکرش را هم نمی کردند!

  25. چماق بنزین !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

    2. حالا چه می گویید؟!

    3. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

    4. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

    5. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

    6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

    7. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

    8. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

    9. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

    10. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

    11. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

    12. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

    13. وزیر کشور: بدون هیجان، مسئله مهاجران را ساماندهی می‌کنیم

    14. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

    15. مدیر مسئول روزنامه اعتماد و عباس عبدی مجرم شناخته شدند

    16. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

    17. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

    18. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

    19. گروسی: با پزشکیان در نشست سازمان ملل دیدار نمی‌کنم

    20. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

    21. لغوفیلترینگ اینستاگرام وواتساپ درکمیسیون امنیت ملی مطرح نیست

    22. رییس جمهور وارد مشهد مقدس شد

    23. پزشکیان: افرادی پرادعا تربیت کردیم که چشم دیدن رقیب خود را ندارند

    24. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

    25. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

    آخرین عناوین