رونمایی از قابلیت امتیازدهی کاربران راننده به کاربران مسافر اسنپ

گزارش بازرگانی، 328161،   4030522048

رانندگان اسنپ به کاربران مسافر امتیاز می‌دهند

اسنپ با معرفی قابلیت جدید «مدال مسافران» به کاربران راننده این امکان را می‌دهد که همسفران خود را در سفرهای اسنپی ارزیابی کنند و در نظرسنجی پایان سفر به آن‌ها امتیاز دهند. کاربران مسافر بر اساس امتیازهایی که از کاربران راننده دریافت می‌کنند مدال‌های افتخاری با عنوان‌های خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی می‌گیرند.

امکان امتیازدهی به کاربران مسافر از جمله درخواست‌های کاربران راننده اسنپ در سال‌های گذشته بوده و افزوده شدن این قابلیت می‌تواند موجب افزایش حس احترام و همدلی بین کاربران راننده و مسافر شود. کاربران مسافر می‌توانند نتیجه امتیازهای دریافتی خود را از کاربران راننده به شکل مدال‌هایی در اطلاعات حساب‌کاربری‌شان در اسنپ خود مشاهده کنند. پیش از این تنها کاربران مسافر اسنپ قادر به امتیازدهی به کاربران راننده بودند و بر اساس این امتیازها مدال‌هایی با عناوینی مانند راننده خوش‌رو، راننده راه‌بلد، ماشین تمیز و ماشین خوش‌دما به حساب کاربری کاربران راننده افزوده می‌شد. اکنون، کاربران مسافران نیز با دریافت امتیاز از کاربران راننده اسنپ می‌توانند دو مدال خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی را در حساب کاربری خود مشاهده کنند.

مدال خوش‌رفتاری

مدال خوش‌رفتاری به کاربران مسافری تعلق می‌گیرد که در نظرسنجی پایان سفر اپ کاربران راننده همواره به‌عنوان افرادی با رفتار دوستانه و محترمانه شناخته می‌شوند. کاربران راننده اسنپ با ثبت امتیاز و انتخاب نقاط مثبت این مسافران از رفتار محترمانه و دوستانه آن‌ها تقدیر می‌کنند.

مدال وقت‌شناسی

این مدال به کاربران مسافری اعطا می‌شود که همیشه به‌موقع در مبدأ حاضر می‌شوند. کاربران راننده از مسافرانی که به‌موقع در محل مبدأ سفر حاضر می‌شوند و آن‌ها را منتظر نمی‌گذارند قدردانی و این نکته را در نظرسنجی پایان سفر ثبت می‌کنند. این مدال نشان‌دهنده آگاهی کاربران مسافر از اهمیت وقت‌شناسی و احترام به حقوق کاربران راننده است.

چگونگی دریافت مدال توسط کاربران مسافر

در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دوطرفه نقش کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربران مسافر و راننده قادرند به هر سفر امتیازی از یک تا پنج ستاره اختصاص دهند. این شیوه امتیازدهی به افزایش شفافیت در تعاملات میان کاربران راننده و مسافر کمک می‌کند. کاربران مسافر می‌توانند با رعایت اصولی مانند احترام به راننده، تمیز نگه‌داشتن خودرو، وقت‌شناسی، یا در صورت نیاز هماهنگی با کاربر راننده پیش از سفر برای تغییر مسیر، یا درخواست توقف در طول مسیر امتیاز بیشتری از کاربران راننده کسب کنند.

اسنپ با معرفی این قابلیت جدید نشان داده است که به بهبود مستمر تجربه کاربران خود اهمیت می‌دهد و همواره در تلاش است خدمات خود را با بهره‌گیری از بازخورد کاربران به بهترین نحو ممکن بهبود بخشد و تجربه سفر با اسنپ را برای هر دو گروه کاربری متمایز کند.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. جمعیت اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از ۶ میلیون نفر است

  2. وقت مقابله‌ به‌ مثل با اروپا نرسیده؟

  3. انتقاد تند محمد مهاجری به پایداری‌‌چی‌ها و جلیلی

  4. ادعاهای غير واقعی درباره اقتصاد ایران

  5. کشوری که بازیچه رقابت های حزبی آمریکا شد

  6. آدرس غلط روی تابلوی پاستور/ ظریف نباشد چه کسی جواب ترامپ را بدهد؟!/ پیامک‌هایی با مضمون خیانت که به نمایندگان مجلس ارسال می‌شود!

  7. مساله دهک‌بندی برای ارائه خدمات به ایثارگران از بودجه حذف می‌شود

  8. متن کامل پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی ارائه شده به شورای حکام؛ به ایران تا بهار ۱۴۰۴ مهلت داده شد  

  9. شیطان بزرگ باز هم پیش نویس قطعنامه آتش بس غزه را وتو کرد

  10. سران سه‌قوه در خصوص لزوم رفع مسدودسازی اتفاق نظر دارند

  11. ادعای گروسی: ایران توقف افزایش ذخایر اورانیوم با غلظت ۶۰ درصد را پذیرفت

  12. انتقال پایتخت وارد مرحله جدیدی شد

  13. رسایی: یک جریانی که ۸ سال کشور را به قهقرا برد امروز کنار گوش رئیس جمهور ایستاده است

  14. قتل شوهر با همدستی پسرعمه

  15. خودروسازی ایران؛ از دست ایلان ماسک هم کاری ساخته نیست !

  16. حزب‌الله: اگر قدرت مقاومت نبود، آمریکا به دنبال راه حل نمی‌آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامات متقابل ایران در مقابل قطعنامه احتمالی آژانس انرژی اتمی/ کیهان‌ستیزی زید‌آبادی به جاهای باریک کشید!/ توصیه جالب مطهری به نتانیاهو

  2. باز هم در باغ سبز !

  3. جابجایی مرزهای وقاحت!

  4. جمعیت اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از ۶ میلیون نفر است

  5. قانون عفاف و حجاب کجاست؟/ وقتی گرانی خودرو را هم به علم‌الهدی ربط می‌دهند!/ جای درست لاریجانی؟

  6. چرا مردم با کادردرمان درگیر می شوند؟!/ سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت توضیح می دهد

  7. اتحادیه اروپا از جان ایران چه می خواهد؟!

  8. بازگشت لاریجانی‌ها/ توضیحاتی درباره کلینیک ترک بی‌حجابی/ نسخه شفابخش یا مرگبار برای اقتصاد ایران؟

  9. آن تجربه تلخ را تکرار نکنید

  10. وقت مقابله‌ به‌ مثل با اروپا نرسیده؟

  11. اعتماد به ترامپ خطاست/ عراقچی علیه ساده‌سازی اصلاح‌طلبان/ شمشیر وفاق زیر گلوی مجلس

  12. با "مرد دیوانه" چگونه باید رفتار کرد؟!

  13. چطور ترازش کنیم؟!

  14. درد بیمار و ناز طبیبان !

  15. فرزندان ظریف کجا هستند؟

  16. انتقاد تند محمد مهاجری به پایداری‌‌چی‌ها و جلیلی

  17. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: ظریف تازه متوجه قدرت قانون اقدام‌ راهبردی شده/ سلاح اتمی؛ راه پایان تحریم و تهدید

  18. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد؟!

  19. راه‌اندازی کلینیک‌ ترک رانت‌خواری ضروری‌تر نیست؟!

  20. واکنش شریعتمداری به ملاقات مخفی سفیر ایران با مشاور ترامپ

  21.  نماز خواندن خلبان پرواز زنجان-مشهد سوژه فضای مجازی شد

  22. شبیخون دلاری به صنعت خودرو !

  23. واکنش تند روزنامه جمهوری اسلامی به کلینیک بی حجابی

  24. تشکیل اسرائیل، ادامه ایده هیتلر !

  25. نامه مجلس به رهبری درباره ساماندهی کارکنان

آخرین عناوین