فروش انواع پارکت لمینت با قیمت مناسب

گزارش بازرگانی، 333475،   4030611049

کف ساختمان یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی داخلی به شمار میرود. با بهترین و گرانقیمت ترین وسایل هم نمی توانید ایراداتی که در کف وجود دارند را پنهان کنید. خوشبختانه راهکارهای مختلفی وجود دارند که با کمک آنها می توانید این قسمت از ساختمان را به بهترین شکل زیبا کنید. یکی از بهترین راهکارها استفاده از پارکت لمینت است. این کفپوش چشم نواز، زیبایی خاصی را در فضا ایجاد میکند و این روزها طرفداران بسیاری دارد. به دلیل محبوبیت بسیار این محصولات مجموعه های مختلفی در زمینه عرضه آنها فعالیت می کنند. شهر پارکت یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز فروش انواع پارکت لمینت با قیمت مناسب است که شما عزیزان می توانید این کفپوش های خاص و زیبا را از این مجموعه تهیه کنید.

فروش انواع پارکت لمینت با قیمت مناسب

خرید پارکت لمینت با قیمت مناسب

یکی از رایج ترین پوشش ها برای کف ساختمان پارکت لمینت است که این روزها توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند. نسل اولیه این پارکت ها در سال 1970 میلادی توسط یک شرکت سوئدی به بازار عرضه شد. تولیدات اولیه از کیفیت مناسبی برخوردار نبودند اما با گذشت زمان این محصولات در سطح کیفیت بالایی قرار گرفتند.

پارکت های لمینت از ظاهری چوب مانند برخوردار هستند اما نمیتوان آنها را با کفپوش های چوبی مقایسه کرد. در واقع میتوان گفت جنس متریال تشکیل دهنده این پارکت ها از الوارهای چوبی نیست. در اصل این محصولات از فراورده های چوبی ساخته می شوند و بعد از ترکیب با چسب و مواد پلیمری، آنها را تحت فشار و گرما قرار می دهند. برای ساخت این پارکت ها از دستگاه های بسیار پیشرفته و آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود. اگر به دنبال مجموعه ای مناسب برای خرید و بررسی قیمت پارکت لمینت هستید ما به شما عزیزان مجموعه سیتی پارکت را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه با داشتن تنوع بالا در محصولات و ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان، توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. از دیگر خدمات سیتی پارکت می توان به مشاوره رایگان در خرید محصولات و ارائه نمونه رایگان از محصولات اشاره کرد.

چرا پارکت لمینت بخریم؟؟

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که از میان تنوع پارکت های موجود در بازار چرا باید پارکت لمینت را انتخاب کنیم. استفاده از این نوع پارکت مزایای بسیاری برای شما دارد که در ادامه مهم ترین آنها را بیان میکنیم.

  • هزینه کمتر نسبت به پارکت های چوبی
  • دارای قابلیت جا به جایی
  • عایق صدا، رطوبت و دما
  • وزن سبک نسبت به سنگ و سرامیک
  • مقاومت زیاد در برابر اجسام تیز
  • موجود در مدل های مختلف
  • نرم بودن
  • هزینه نصب پایین
  • قابل نصب روی سطوح افقی و عمودی
  • زیبایی ظاهری
  • قیمت های مقرون به صرفه
  • نصب سریع و آسان

انواع پارکت های لمینت ارائه شده در فروشگاه شهر پارکت

فروشگاه شهر پارکت در زمینه فروش مدل های متنوعی از پارکت های لمینت فعالیت میکند. در این بخش از مطلب برخی از مدل های پرطرفدار محصولات این مجموعه را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

انواع پارکت های لمینت ارائه شده در فروشگاه شهر پارکت

پارکت لمینت ضد خش و ضد آب

پارکت لمینت ضد خش و ضد آب یک انتخاب بسیار مناسب برای فضاهای مرطوب و پرتردد است. تکنولوژی های نوینی که در ساخت این پارکت ها به کار رفته باعث شده در مقابل رطوبت مقاومت خوبی داشته باشند و دچار آسیب دیدگی نشوند. پوشش مقاوم در برابر خط و خش این محصولات باعث ماندگاری بالای آنها در استفاده های روزمره شده است. این ویژگی موجب شده که این نوع پارکت های لمینت انتخاب ایده آلی برای استفاده در محیط های پرتردد باشند. به علت مقاومت بالا در برابر خط و خش می توانید این نوع پارکت ها را در دفاتر کار و فضاهای تجاری نیز به کار ببرید. شما عزیزان می توانید جهت آشنایی با قیمت پارکت لمینت ضد آب به وب سایت سیتی پارکت مراجعه کنید.

پارکت لمینت آداک

این پارکت ساخت کشور بلژیک است و سازگاری بسیاری بالایی با سیستم گرمایش از کف دارد. ضخامت این محصول 8 میلی متر است و جنس آن نیز اچ دی اف است. اگر جزو افرادی هستین که طرح های خلوت و ساده تر را میپسندین این مدل از پارکت لمینت گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد. از مهم ترین ویژگی های پارکت اداک می توان به مقاومت در برابر رطوبت اشاره کرد.

پارکت لمینت زد ایکس پرومکس

پارکت لمینت زد ایکس پرومکس یکی از پرفروش ترین محصولات شهر پارکت است. سطح این پارکت ها مقاومت و دوام زیادی دارد که یکی از ویژگی های بارز آنها به شمار میرود. بهره گیری از با کیفیت ترین مغزی ها و لایه بندی به وسیله جدید ترین دستگاه ها باعث شده که این محصولات در دسته بهترین پارکت های لمینت قرار بگیرند.

پارکت های لمینت زد ایکس پرومکس تنوع رنگی زیادی دارند به همین دلیل در دکوراسیون های مختلف میتوان از آنها استفاده کرد. کیفیت و ساختار این نوع پارکت های لمینت به اندازه ای است که به کشورهای دیگر نیز صادر می شوند.

قیمت پارکت لمینت چقدر است؟

برای قیمت پارکت لمینت نمیتوان عدد ثابتی را مشخص کرد به دلیل اینکه عوامل مختلفی روی آن تاثیر دارند. مهم ترین این عوامل عبارتند از:

  • میزان ضخامت
  • ضد آب بودن
  • جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت
  • کیفیت و ابعاد پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت چقدر است؟

سخن آخر

در این مطلب در مورد پارکت های لمینت با شما عزیزان صحبت کردیم. این پارکت ها به دلیل مقاومت بالا و زیبایی که دارند این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. تنوع این محصولات باعث شده که بتوان در مکان ها و دکوراسیون های مختلف از آنها استفاده کرد.

همانطور که در طول متن بیان کردیم فروشگاه شهر پارکت یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه فروش انواع پارکت لمینت با قیمت مناسب است. شما عزیزان می توانید در میان تنوع محصولات این مجموعه مدل دلخواه خود را به آسانی پیدا کنید. اگر پیش از خرید نیاز به مشاوره داشته باشید کارشناسان حرفه ای این مجموعه به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

سوالات متداول

  • آیا پارکت های لمینت هنگام نصب به کف اتاق خسارت وارد می کنند؟

خیر، این پارکت ها در زمان نصب هیچ آسیبی به کف اتاق وارد نمی کنند و پس از جمع آوری، کف به صورت کاملا سالم و قابل استفاده خواهد بود.

  • آیا پارکت های لمینت به سرعت پس از نصب قابل استفاده هستند؟

بله، یکی از ویژگی های پارکت های لمینت این است که به سرعت پس از نصب قابل استفاده خواهند بود.

  • استحکام و دوام پارکت لمینت به چه صورت است؟

این پارکت ها از یک لایه چوب فشرده تولید شده اند ( اچ دی اف) به همین دلیل از استحکام و دوام زیادی برخوردار هستند. HDF که جزو فراورده های چوبی می باشد و نوعی تخته فیبر است با چگالی بالاست که کاربرد های زیادی در صنایع مختلف از جمله تولید پارکت لمینیت دارد.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

  3. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  4. وقاحت غربی!

  5. پرخاش با چشمان بسته!

  6. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

  7. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  8. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  9. چماق بنزین !

  10. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  12. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  13. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  14. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  15. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  16. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  17. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  18. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

  19. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  20. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  21. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  22. زنگِ زور!

  23. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  24. هشدار عارف نسبت به خطر پیری افراطی در بدنه مدیریتی کشور

  25. فکرش را هم نمی کردند!

آخرین عناوین