درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

بیژن ایرانی، گروه سیاسی الف،   4030620124 ۴۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

رژیم اشغالگر قدس سال هاست که با استفاده از حربه ها و تاکتیک های مختلف، به دنبال ضربه زدن به کشورمان است. در این رابطه، بسیاری از تئوریسین های این رژیم به صراحت تاکید می کنند که جنس تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی ایران، یک تهدید جدی علیه اسرائیل است و درست به همین دلیل است که می بینیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی سال هاست که به این مساله تاکید دارد که ایران دشمن اصلی و مهم این رژیم است. 

برخی نشریات و چهره های سیاسی و نظامی اسرائیلی نیز در ماه های اخیر که از جنگ غزه می گذرد، به صراحت به این مساله اشاره دارند که به هر سو که می نگرند، ایران را می بینند و خود را در حقیقت در محاصره این کشور می‌یابند. ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حمایت از ملت های مظلوم منطقه و تقابل با رژیم نامشروع صهیونیستی را به مثابه یک اولویت برای خود تعریف کرده است. سازش ناپذیری که به یکی از معیارهای حقانیت کشورمان در سطح منطقه و جهان و به طور خاص نزد مظلومان عالم تبدیل شده است. 

به بیان ساده تر، ملت ایران هم بر اساس باورهای اعتقادی و دینی خود و در دفاع از مظلومان به مقابله با رژیم نامشروع صهیونیستی می پردازد و هم تقابل با یکچنین رژیمی را که در صدد به خطر انداختن بنیان های امنیت ملی کشورمان است، حرکتی در راستای تامین منافع ملی ایران ارزیابی می کند. 

با این همه، همانطور که پیشتر نیز گفته شد، صهیونیست ها سال هاست که از حربه های مختلفی برای مقابله با ایران و البته محور مقاومت در منطقه بهره می گیرند و در این زمینه به طور خاص معطوف به پول پاشی های گسترده، لابی گری و البته استفاده از ظرفیت های رسانه های خود و متحدانشان هستند و سعی دارند به هر نحو ممکن تصویری مخدوش از ایران به جهانیان مخابره شود و از این رهگذر برای رژیم اشغالگر قدس حدی از مشروعیت ایجاد گردد. دستورکاری که با شکست های جدی رو به رو شده و اکنون می بینیم که ملت های منطقه بیش از هر زمان دیگری حقانیت ایران و محور مقاومت در سطح منطقه را در نبرد با رژیم اشغالگر قدس درک کرده اند. 

در این راستا، به تازگی شاهد پرده ای جدید از دشمنی رژیم صهیونیستی با کشورمان بوده‌ایم. ماجرا از این قرار است که یک دبیرستان در شهر خولون در نزدیکی تل آویو به تازگی رشته درسی را با محوریت ایران و مسائل مختلف کشورمان در برنامه آموزشی خود قرار داده است. در این رابطه، به طور خاص سازوکارهای سیاسی و  حکمرانی و البته معرفی برخی نهادهای نظامی ایران نظیر سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و فرهنگ و گفتمان ایرانی-اسلامی، به دانش آموزان صهیونیست آموزش داده می شود. 

منابع خبری در اراضی اشغالی تاکید کرده اند دانش آموزان فارغ التحصیل در این مدرسه که مفاد درسی مرتبط با ایران را می گذارند، در نهایت دوره خدمت نظامی خود را در یگان 8200 ارتش اسرائیل که یکی از مهمترین دستگاه‌های مرتبط با نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی صهیونیست‌هاست، می‌گذرانند. کل این معادله برای کشورمان حامل یک پیام مهم است. 

همانطور که مقام معظم رهبری نیز پیشتر بارها فرموده اند، دشمنی دشمنان را بایستی جدی گرفت و متناسب با آن خود را آماده کرد و البته که در این رابطه نباید منفعل بود بلکه فعالانه باید تولیدِ قدرت کرد. کشورها بر مبنای قدرت خود در حوزه های مختلف در عرصه بین المللی قدر و منزلت پیدا می کنند و ایران نیز به عنوان یک کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه خاورمیانه نمی تواند نسبت به این مساله بی تفاوت باشد.

از این رو، ما نیز باید به نحوی برنامه ریزی شده و دقیق به نبرد با دشمنان خود و به طور خاص رژیم اشغالگر قدس بپردازیم. البته که تقابل موثر ایران و محور مقاومت با رژیم صهیونیستی که در ماه های اخیر به اوج خود رسیده و این رژیم را زمین‌گیر کرده نیز خود نمودی عینی از برکات این جنس از تفکر در جبهه مقاومت است. 

 

دیدگاه کاربران

جواد۳۶۰۲۰۸۸۰۶:۴۸:۴۷ ۱۴۰۳/۶/۲۱
برام سواله چرا در دبیرستانهای اسراییل درسی با محوریت سوئیس یا فنلاند یا نروژ یا حتی عربستان یا امارات یا اصلا مالزی یا اندونزی نیست ؟ اصلا چرا ما؟چرا ما اینقدر با تمام جهان فرق داریم ؟
ناشناس۳۶۰۲۱۶۶۰۸:۵۷:۳۳ ۱۴۰۳/۶/۲۱
شک نکنید که بعد از آزاد شدن منطقه آسیای غربی این نسیم آزادی به مردمان دیگر خواهد وزید. در این مسئله شک نکنید، کافی است به این تاریخ 46 ساله انقلاب نگاه کنید و شکست های پی در پی دشمن بشریت را ببینید. اراده خداوند بر این مقررر شده است که کسانی که قصد سوار شدن بر این قطار انقلاب را ندارند( چه در داخل، چه در خارج) و یا به نوعی سنگ اندازی می کنند گوشمالی سختی دهد. یک کمی صبر داشته باشید و همه چیز را مشاهده خواهید کرد.
ناشناس۳۶۰۳۳۴۲۰۹:۰۲:۰۴ ۱۴۰۳/۶/۲۳
اگه این حرفها را از ته دل زدی خوش بحالت
ناشناس۳۶۰۲۱۷۰۰۹:۰۴:۳۹ ۱۴۰۳/۶/۲۱
چرا اسرائیل با جهان فرق دارد؟!!!!
جواد۳۶۰۲۸۵۴۰۹:۳۲:۲۳ ۱۴۰۳/۶/۲۲
برای اینکه خود را برگزیده و نسل برتر میدانند و بقیه انسانهای جهان را به مشابه حیوانی دو پا میدانند و به گفته خودشان حیوانات دو پا ( انسانها) دو نوع هستند وحشی و رام و اهلی انان که وحشی هستند مثل مسلمانها و بخصوص ایرانیان باید همه کشته شوند و انها که اهلی و رام هستند در خدمت یهود و منافع او در دنیا باشند و برده یهود شوند و عقیده دارند در اخرالزمان که منجی شون ظهور کنه هر یهودی دارای ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ هزار برده میشود و فقط در دنیا یهودیان هستند که از نوع اصل و بشر واقعی هستند . این دیدگاه و مهمتر هدف و راه یهودصهیونیسم است و به شدت برای رسیدن به این هدف خیالی تلاش میکنند . این تلاش هر روزه در جلو چشم جهانیان سرعت میگیرد و به وضوح مشخص میکند چه هدفی دارند
غلامرضا۳۶۰۲۹۵۴۱۲:۳۴:۳۵ ۱۴۰۳/۶/۲۲
اسرائیل با همه فرق دارد ، چونکه اسرائیل و صهیونیسم معتد است هر چه در روی کره ی زمین آفریده شده ، اعم از انسان و حیوان ، فقط برای آسایش اسرائیل آفریده شده و انسان های دیگر برای آنها حیوان هستند، و باید برای آنان کار و تلاش کنند
ناشناس۳۶۰۲۲۴۲۱۰:۲۲:۲۵ ۱۴۰۳/۶/۲۱
برای اینکه برای آن ها ریخته شدن خون هزاران هزار انسان مهم نیست و طبق روایت پیامبر (ص) کسی که چنین باشد مسلمان نیست و اصلا انسان نیست
ناشناس۳۶۰۳۰۲۸۱۵:۰۴:۴۸ ۱۴۰۳/۶/۲۲
چون کلا مردم ایران هر کجای دنیا که باشند با همه مردم فرق دارند! یک ایرانی در هیچ کجای دنیا با صاحب کارش کار نمی آید! دقیقا می خواهد خودش صاحب کار باشد یا محوریت کار و اداره امور را منوط به خود می داند! ایده های خودش را برتر می داند! افکار بزرگ دارد و عدم دستیابی به آنها را محدود شدن توسط دیگران می داند! با دیگران نمی تواند کار کند اما می خواهد همه با او کار کنند! البته اصلا معتقد هم نیستند که موفقیت دیگران بر اساس رقابت و منافع نگری هست و منافع را در حذف کامل دیگران و انحصار کامل در اختیار خود می داند. این همین وضع داخلی ما هم هست اگر نمایندگی چیزی را می خواهیم انحصار کامل آنرا می طلبیم. اگر کارخانه خودروسازی داریم انحصاری هست و رقابت وجود ندارد، احزاب انحصاری و ....
حسین۳۶۰۳۱۵۹۲۰:۴۲:۰۵ ۱۴۰۳/۶/۲۲
البته این رژیم صهیونیستی هست که با دیگران فرق دارد
ناشناس۳۶۰۲۱۱۲۰۷:۴۷:۵۹ ۱۴۰۳/۶/۲۱
پس چرا انتقام نمی گیرید که این انتقام هم تا ابد در کتاب درسیشان تدریس بشه؟؟؟!!!!
ناشناس۳۶۰۳۱۶۲۲۰:۴۸:۴۱ ۱۴۰۳/۶/۲۲
انتقام بر اساس قوانین الهی به صورت تدریجی گرفته خواهد شد تا در طول مدت زمان آن که نوعی آزمایش الهی است مردمان زمانه هم با گذشت آن آزمایش شوند اسرائیل ملاک آزمایش انسانهای معاصر هست
ناشناس۳۶۰۳۲۰۹۲۲:۱۵:۲۹ ۱۴۰۳/۶/۲۲
همین که در انتظار است بدترین انتقام است روزی که دیگه صبر رهبر و مردم تمام بشه سپاه اسرائیل را شخم می‌زند و دیگه اسرائیل نمی ماند
ناشناس۳۶۰۲۱۲۱۰۷:۵۷:۲۶ ۱۴۰۳/۶/۲۱
من متوجه نشدم که نویسنده می خواد به دبیرستانی های اسرائیل چی بگه ؟!
ناشناس۳۶۰۲۱۶۹۰۹:۰۲:۲۲ ۱۴۰۳/۶/۲۱
صحبت نویسنده با مسؤلینی است که در خوشبینانه ترین حالت در خواب هستند و به آنها تفهیم می کند که اگر مواظب و بیدار نباشند، با لگد دشمن بیدار خواهند شد.
ناشناس۳۶۰۲۲۰۹۰۹:۳۷:۳۹ ۱۴۰۳/۶/۲۱
در مقابل هیچ کس در ایران دقیقا نمی دونه اصلا تو اسرائیل چه خبره؟ یه چیز مبهم و ترسناک فقط!. خدا کنه روزی برسه که حقایق بیشتری در مورد اون منطقه در دسترس مردم قرار بگیره.
ناشناس۳۶۰۲۲۵۸۱۰:۴۲:۰۹ ۱۴۰۳/۶/۲۱
اسراییل اندازه یک استان ما هم نیست جمعیت اون با ما قابل مقایسه نیست منابع و امکانات و موقعیت اسراییل با ما قابل مقایسه نیست ما مردمی شریف با تمدن 7000 ساله مکتوب هستیم و اسراییل گذشته نابود و شرم آور داره حرف شما شبیه اینه که شیر بگه نمی دونم اون زنبوره اونجا داره به چی فکر می کنه !
ناشناس۳۶۰۲۲۳۱۱۰:۰۳:۲۴ ۱۴۰۳/۶/۲۱
جناب ایرانی شما از ملت ایران نام بردید.مثبت و منفی های نظرات برخی از ملت ایران را در نوشته هایتان میبینید؟
حسین۳۶۰۳۱۶۳۲۰:۵۴:۱۸ ۱۴۰۳/۶/۲۲
اونها ایرانی نیستند اعضای همان گردان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی هستند که به اسم ایرانی نظر میدن
ناشناس۳۶۰۲۲۳۹۱۰:۱۵:۵۳ ۱۴۰۳/۶/۲۱
دنیا تغییر کرده و بچه ها از کودکی به انواع اطلاعات دسترسی دارند و خودشان تصمیم خواهند گرفت که واقعیت چیست و به چه چیزهایی باید باور داشته باشند
ناشناس۳۶۰۲۲۸۴۱۱:۲۰:۱۴ ۱۴۰۳/۶/۲۱
بچه ها وقتی از کودکی شستشوی مغزی داده بشن دیگه بسیار سخته که از اون مسیر برگردن، این سربازهایی که اینهمه در غزه جنایت میکنن به خاطر همینه که در کودکی شستشوی مغزی داده شدن، اندک افرادی که به وجدانشون رجوع کردن و به حقیقت پی بردن خودشون الان دارن میگن که به ما از بچگی در مدارس یاد میدادن که عربها اصلا آدم نیستن و اینجا مال ماست و غیره.
ناشناس۳۶۰۲۲۴۰۱۰:۱۵:۵۶ ۱۴۰۳/۶/۲۱
به نظر اين حقير فقير با اين رسانه ها و با اين فضاي مجازي در دنياي ما ديگه كتاب هاي درسي مدارس براي خيلي مطالب كارايي چنداني ندارد ! البته كاري به رياضي و فيزيك و شيمي و ديگر علوم از اين قبيل نداريم كه كار به فرهنگ و اعتقادات انسانها ندارد ! در دنياي ما هزاران نكته باريك تر از مو هست كه متخصصاني مي طلبد كه نكات باريك تر از مورا بشناسند و روي آنها كار تخصصي كنند !
ناشناس۳۶۰۲۲۴۵۱۰:۲۴:۲۹ ۱۴۰۳/۶/۲۱
این چیز جدیدی نیست از قبل در اسرائیل، انگلیس، آمریکا، عربستان و ... بوده الان بیشتر شده
ناشناس۳۶۰۲۹۰۸۱۰:۳۸:۵۲ ۱۴۰۳/۶/۲۲
اسرائیل یکی از بازوهای فعال در منطقه از طرف آمریکاست ،با نابودی اسرائیل جنگ مستقیم و واقعی به اوج خودش میرسه..
پارسا۳۶۰۲۹۴۶۱۱:۴۷:۲۸ ۱۴۰۳/۶/۲۲
ایران در بعضی رشته پیشرفت داشته ولی در بعضی حوزه ها نیاز به کنترل سریع هوشمند برای برقراری عدالت اجتماعی است تا راه سوئ استفاده گرفته شود و به پویایی برسد
ناشناس۳۶۰۳۰۰۲۱۴:۱۴:۳۹ ۱۴۰۳/۶/۲۲
وای خدایا ما رو از دست این صهیونیست پر حاشیه خلاص کن ! مثل غده سرطانی افتاده تو منطقه آسیا . انشاءالله حضرت موسی نفرین تون کنه گوساله پرست های سامری
ناشناس۳۶۰۳۰۱۱۱۴:۲۵:۳۲ ۱۴۰۳/۶/۲۲
کلا ایران برای خیلی از کشور ها درس عبرته
الیاس پیام عسکری۳۶۰۳۰۴۵۱۵:۲۲:۱۱ ۱۴۰۳/۶/۲۲
ما ایرانی‌ها هم مکتب قدس و مقاومت را در تمام جهان ترویج دادیم و در کشور خودمان هم مکتب مقاوت نهادینه شده
سید محمد شیوایی۳۶۰۳۱۷۴۲۱:۱۶:۳۵ ۱۴۰۳/۶/۲۲
در فضای مجازی این صهیونیستهای آموزش دیده وارد میدان شده تا با انواع دروغها و شایعات در فکر جوانان ما نفوذ کنند .شاید حتی اینها به ایران ورود پیدا کرده و عملیات جاسوسی اطلاعاتی انجام دهند !
ناشناس۳۶۰۳۱۹۵۲۱:۴۴:۱۲ ۱۴۰۳/۶/۲۲
اختلاس گران هم مثل اسراییل خطرناکندبرای ایران و ایرانی به امیدنابودی اسراییل انگلستان واختلاس گران کشور
م.ن۳۶۰۳۲۱۱۲۲:۱۵:۵۱ ۱۴۰۳/۶/۲۲
حتما جغرافیای ایران میخونن که بیان سفر توریستی مگرخواب ببینن قبرشون کنده هست
جبار۳۶۰۳۲۶۱۲۳:۴۰:۲۴ ۱۴۰۳/۶/۲۲
انشاءالله خیلی طولانی نخواهد بود این کشور جعلی از این منطقه جمع کنند و به جایی که از آنجا آمدن بر گردن وفلستین به صاحب اصلی اش بر گردد آن روز خیلی دور نخواهد بود انشاءالله. یاحق
مینا۳۶۰۳۲۶۳۲۳:۴۱:۱۱ ۱۴۰۳/۶/۲۲
ما هم سالهاست درس اسرائیل از شبکه افق و رسانه می شنویم . دشمنان اروپایی ما دنبال تضعیف ما هستن .... . باید بحرین افعانستان و همسایگان شمالی ایران به ایران الحاق داده بشن فکر نکنن ایران تجزیه شد و ضعیف شد دوباره ایران بزرگ می‌سازیم.
محمد۳۶۰۳۲۶۵۲۳:۴۶:۰۳ ۱۴۰۳/۶/۲۲
ایران برای اینکه از شر تروربست های منطقه خلاص شه باید به اروپا و آمریکا فکر کنه درسته که اونام دوست ما نیستن اما ... کی گفته تو اسیا ما نقطه مشترک با اونا داریم. ‌
بنده خدا۳۶۰۳۳۱۸۰۵:۴۷:۱۸ ۱۴۰۳/۶/۲۳
لعنت خدا بر صهیونیست مغرور و خود خواه و جانی ، مرگ بر اسرائیل غاصب .
ناشناس۳۶۰۳۳۹۹۱۰:۳۳:۱۱ ۱۴۰۳/۶/۲۳
متاسفانه روسیه جزایر سه گانه خلیج فارس را جزو ایران نمی‌داند و او را دوست خود می‌دانیم و کشورهایی را که نباید کاری به کارشان نداشته باشیم را انگولک میکنیم .
ناشناس۳۶۰۳۴۲۲۱۱:۴۲:۲۸ ۱۴۰۳/۶/۲۳
آمریکا قوم یهودرادرفلسطین انتخاب کردتا قتل عام مردم عرب را درتاریخ ثبت کندآمریکاهست که مردم فلسطین را قتل عام میکند به اسم اسرائیل
ناشناس۳۶۰۳۴۳۲۱۲:۰۳:۱۸ ۱۴۰۳/۶/۲۳
بسمه تعالی. رژیم صهیونیستی،در دوره محمدرضا معدوم،رابطه بسیار نزدیکی با آن داشت و به خاطر سابقه تاریخی و موقعیت بسیار حساس جغرافیایی کشورمان،علاقه شدیدی داشت تا از طریق کشور ما و سوابق تاریخی آن،برای تثبیت و تحکیم خود،به جهانیان و کشورهای عربی تفهیم کند که این رژیم جعلی نیز سبقه ای تاریخی و تمدنی دارد،لذا در زمان پهلوی دوم که این رژیم خبیث تاسیس شد و پس از مدتی مقامات رژیم پهلوی با این رژیم منحوس و خبیث و جعلی ارتباط گرفتند،در سفر یکی از مقامات رژیم پهلوی، خیابانی در چند شهر تازه تاسیس این رژیم را بنام کورش کبیر نامگذاری کرده و بسیاری از محققین معتقدند،جشن‌های ۲۵۰۰ساله و تغییر تاریخ کشورمان از شمسی هجری به شاهنشاهی،در اثر القائات مقامات این رژیم خبیث و تاریخ نویسان آن بوده است،تا هم خودش از این مسیر،طرفه ای ببندد و هم شاه مخلوع را به هوای آن دوران اغواء کند.شاه مخلوع که تازه درجه ژاندارمی منطقه را از آمریکائیان گرفته بود و مردم بدبخت و بیسواد و عقب افتاده آن دوره را به این وسیله تحت نفوذ خود درآورد تا به کلی فاتحه اسلام را بخواند و آخرین سنگر خود را درجهان فتح کند که،با هوشیاری امام(ره)و یاران انقلابی ایشان و مردم عاشق و دلبسته به اسلام و اهل بیت علیهم السلام این نقشه ناکام ماند.لازم به ذکر است رژیم خبیث صهیونیستی مرکزی ترین نقطه اتحاد همه مستکبرین استعمارگر و جنایتکاران عصر حاضر و چند قرن اخیر است و نماد سلطه نظام استکباری استعماری استثماری امپریالیسم جهانخوار و ایادی و انصار و اعوان آنهاست و اگر این رژیم متلاشی شود،یعنی سلطه جهانی امپریالیسم به رهبری آمریکای جنایتکار،بر جهان پایان یافته است.اینکه میبینید،این رژیم خبیث اینقدر ظالمانه و خبیثانه و با مشت آهنین با ملت مظلوم و مقتدر فلسطین برخورد می‌کند و همپیمانان آمریکایی و اروپایی این نظام سلطه اینگونه همه گونه کمک‌های تسلیحاتی و مالی و مادی به این رژیم خبیث جنایتکار میکنند،به این دلیل است که نماد سلطه خود را حفظ کنند.اما به فضل خداوند متعال و قادر و غالب،ملت مظلوم فلسطین در این نبرد به پیروزی خواهدرسید.ان‌شاءالله
ناشناس۳۶۰۳۴۵۳۱۲:۱۴:۳۴ ۱۴۰۳/۶/۲۳
مرگ براسراییل
محمد۳۶۰۳۴۷۴۱۲:۲۹:۰۶ ۱۴۰۳/۶/۲۳
دوستان ماباید کشورخودراقوی کنیم وملت خودرا..چون پشتیبان یک حکومت قوی ملت ومردم آن کشور هستن..اگر ملت پشت دولت خودباشد هیچ دشمنی نمی‌تواند به آن آسیب برساند..
ناشناس۳۶۰۳۴۸۴۱۲:۴۳:۰۳ ۱۴۰۳/۶/۲۳
خیلی خاورمیانه برای ایرانیان خطرناک است ازیک طرف وهابی ها و طالبان راداریم که کمین کرده آن دو می خواهند ایرانیان راقتل وعام و...کنندازآن طرف اسرائیلی ها راداریم که آنها هم می خواهند که بازهم می خواهند ایرانیها راقتل وعام به فجیع ترین وضع کنند.
ناشناس۳۶۰۳۴۹۶۱۳:۰۶:۱۹ ۱۴۰۳/۶/۲۳
یه مصاحبه توی اسرائیل با جوانان رو دیدم که ازشون می پرسیدن بنظر شما با فلسطینی ها چکار باید کرد همه میگفتن باید همشون را بکشیم. اینها از بچگی شستشوی مغزی میشن.
محمد۳۶۰۳۵۳۲۱۴:۰۱:۳۹ ۱۴۰۳/۶/۲۳
هنوز که سپاه پاسداران عملیاتی انجام نداده اینجوری دست و پایشان را گم کرده اند هنوز رهبری دستوری صادر نکرده هول کرده اند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

  2. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

  3. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  4. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  5. درخواست مهم احمد توکلی از رئیس جمهور با موضوع تأثیر قطعی معدل در پذیرش داوطلبان

  6. آمادگی اصلاح مصوبه کنکور/ به دوران قبل از مصوبه برنمی‌گردیم

  7. وعده زاکانی برای خانه‌دار کردن تمام کارکنان شهرداری تهران

  8. چرت زدن همتی در حاشیه نشست خبری پزشکیان !

  9. ۱۱ دقیقه تا تل‌آویو

  10. ممنوعیت عزل و نصب مدیران شرکت‌های تابعه صندوق‌های بازنشستگی تا اطلاع ثانوی

  11. پزشکیان: چاره‌ای نداریم FATF و برجام را حل کنیم 

  12. جزئیاتی از قابلیت های موشک یمنی شلیک شده به تل آویو

  13. پایان بی‌دلاری!

  14. گروسی: مشتاقانه منتظر ارتباط با رئیس‌جمهور ایران هستم

  15. حادثه برق گرفتگی در جریان برگزاری کنفرانس خبری سرمربی استقلال

  16. نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور امروز برگزار می‌شود

  17. اظهارنظر جدید عباس عراقچی درباره برجام

  18. تصاویر هولناک از لحظه اصابت بمب به یک مدرسه در غزه

پربحث‌های هفته

  1. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

  2. پرخاش با چشمان بسته!

  3. وقاحت غربی!

  4. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

  5.  سوغات مسافران بی‌فرهنگ برای جنگل‌های هیرکانی/ فقط آشغال!

  6. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

  7. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  8. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  9. چماق بنزین !

  10. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

  11. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

  12. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  14. زنگِ زور!

  15. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  16. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  17. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  18. چرا لیبرالها با شریعتی دشمنی می‌کنند؟

  19. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  20. آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

  21. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  22. بررسی پرونده «بانک آینده» در شورای‌ هماهنگی اقتصادی سران قوا

  23. مساله ای به نام کارشناسان رسمی

  24. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  25. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

پربحث‌های هفته

  1. پرخاش با چشمان بسته!

  2. وقاحت غربی!

  3. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  4. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

  5. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

  6. چرا لیبرالها با شریعتی دشمنی می‌کنند؟

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  8. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  9. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  10. آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

  11. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  12. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

  13. هشدار عارف نسبت به خطر پیری افراطی در بدنه مدیریتی کشور

  14. ماه شومی که پهلوی ها برای ایرانیان رقم زدند

  15. واکنش دادستان کل کشور به برخورد فیزیکی با بدحجابان/ پزشکیان وام‌دار اصلاح‌طلبان است؟/ یک یادآوری مهم به همتی

  16. تغییر نظر مجلس درباره تعطیلات/ چرا تعطیلی شنبه اولویت دارد؟

  17. سرلشکر سلامی: اسرائیل به زودی طعم انتقام را خواهد چشید

  18. روحانی: با درایت مقام معظم رهبری از جنگ فاصله گرفتیم/دولت توان برداشتن تحریم‌ها را دارد

  19. اگر فتنه‌گران در وفاق ملی حضور یابند، باز هم فتنه به پا می‌کنند

  20. همچنان به صورت غیررسمی به وزارت امور خارجه کمک می‌کنم

  21.  گزارش میدانی از کریدور ارس؛ گذرگاه ایرانی برای قفقاز جنوبی

  22. مطهری: با پیشنهاد پزشکیان، اثری از اسراییل نخواهد بود

  23. پزشکیان یک‌شنبه عازم نیویورک می‌شود

  24. ممنوعیت عزل و نصب مدیران شرکت‌های تابعه صندوق‌های بازنشستگی تا اطلاع ثانوی

  25. نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور امروز برگزار می‌شود

آخرین عناوین