چرا خدمات اخذ ویزا را به توریک بسپاریم؟

گزارش بازرگانی، 339292،   4030626079

امروزه با رشد خدمات گردشگری انتخاب‌های پرشماری پیش روی مسافرین شکل‌گرفته و برای خلق یک تجربه‌ی شیرین بایستی انتخابی آگاهانه داشت تا زمان و هزینه‌ای که صرف انجام سفر می‌شود یک خروجی مطلوب و خاطره‌انگیزی را به همراه داشته باشد.

از آن جایی که اولین قدم برای اقدام و برنامه‌ریزی جهت سفر به کشورهای خارجی مقوله‌ی ویزاست؛ بنابراین تخصص برجسته در این حوزه که نتیجه‌ی سال‌ها تجربه است می‌تواند مشکلات عدیده‌ی پیش روی این امر را مرتفع کند.

انواع ویزای توریستی

فرایند اخذ ویزای توریستی دو دوسته‌ی کلی دارد: ویزاهایی که به شکل آنلاین صادر می‌شوند و نیازی به فیزیک یا اصل مدارک نیست و نوع دیگر هم ویزاهای لیبلی که نیاز به اصل پاسپورت و سایر مدارک به فراخور ملزومات هر سفارت دارد.

در شکل آنلاین کافیست تا اسکن مدارک ارسال شده و پروسه‌ی ویزا آغاز شود؛ بعد از صدور ویزا هم فایل بارکددار ویزا جهت استفاده در کشور مقصد برای مسافر ارسال می‌شود؛ اما در نوع لیبلی، شخص بایستی اصل مدارک مورد نیاز را جهت اخذ ویزا فراهم کند تا با دسته‌بندی منظم؛ مجموع مدارک در زمان مقرر وارد سفارت شود؛ ویزاهای لیبلی هم در صدور متعارف و معمول در یکی از صفحات پاسپورت چسبیده می‌شوند و شخص با پاسپورتی که یکی از صفحات آن حاوی ویزا هم هست عازم سفرش خواهد شد.

مدت‌زمان صدور ویزاها در حداقل زمان ممکن خواهد بود؛ منتها شدت و ضعف روند اجرایی تا حدود بسیاری به بخش اجرایی سفارت بستگی دارد.

برای انجام سفرهای خارجی از لحظه‌ی چالش ابتدایی که به اخذ ویزا موسوم هست؛ نیاز به حضور یک کارگزاری مجرب درحیطه‌ی گردشگری محسوس خواهد بود تا بعد از صدور ویزا، بتوان با اطمینان خاطر به سراغ تهیه‌ی پرواز و هتل هم رفت.

فرایند اخذ ویزای توریستی در بستر آنلاین با همراهی مؤثر یک کارگزاری متخصص بسیار ساده صورت می‌پذیرد و دیگر خبری از شیوه‌های کلاسیک و قدیمی نیست؛ سابق بر این، شخص باید شخصاً مدارک را مهیا می‌کرد و در صف‌های طویل سفارت برای اخذ ویزا حاضر می‌شد؛ اما حالا شرایط تغییرکرده و دغدغه‌ی اخذ ویزا با حضور کارشناسان باتجربه‌ای که در این کارگزاری‌ها نقش مشاور را هم ایفا می‌کنند به ساده‌ترین شکل ممکن حل‌وفصل می‌شود.

شرکت توریک با سال‌ها تجربه در حوزه‌ی گردشگری و به‌ویژه امر ویزا به‌عنوان مرجع سفر می‌تواند نقش یک کارگزاری مطمئن را برای مسافرین ایفا کند؛ ویزاها در توریک به دو دسته‌ی عمومی اقدام و صادر می‌شوند.

همانطور که در ابتدا اشاره شد؛ صدور ویزاها به دو دسته‌ی الکترونیکی که صفر تا صد آن به شکل آنلاین انجام می‌شود و همچنین ویزاهای لیبلی که به اصل مدارک نیاز دارد؛ تقسیم می‌شود؛ خالی از لطف نیست تا فرایند اقدام برای این ویزاها را به تفکیک هر یک در بستر سایت شرکت گردشگری توریک مرور و بررسی کنیم:

ویزای الکترونیکی

با مراجعه‌ی مستقیم به سایت touric.com و با انتخاب بخش‌بندی ویزا در صفحه‌ی اصلی و ورود کشور یا مقصد مد نظر به جزئیات اطلاعات هر ویزا و مهم‌تر از همه به اعم مدارک مورد احتیاج آن کشور دسترسی داشته باشید؛ بعد از انتخاب مقصد و ویزای موردنظر حالا با ورود شماره‌ی موبایل و ثبت ابتدایی اطلاعات کافی است تا یک حساب کاربری ایجاد کنید؛ سپس با تهیه و تدارک موارد درخواستی و بارگذاری آن‌ها در سایت و تکمیل اطلاعات هویتی در نهایت وارد درگاه بانکی شده و خرید خود را نهایی کنید و ظرف حداقل زمان ممکن و استاندارد لازم جهت اخذ آن ویزا منتظر پاسخ و صدور ویزای خود باشید؛ نکته‌ی بسیار حائز اهمیت این که بعد از صدور ویزا پیامکی حاوی لینک دانلود ویزا برای شما ارسال شده و از طریق این لینک امکان دسترسی مستقیم به پنل کاربری و دانلود ویزا را خواهید داشت.

ویزای لیبلی

در این نوع از ویزا نیاز به اصل مدارک است تا با دسته‌بندی منظم مدارک به شکل پوشه‌بندی شده راهی سفارت مقصد شود و بعد از صدور هم ویزا در یکی از صفحات پاسپورت چسبانده خواهد شد؛ ناگفته پیداست که صدور ویزاهای لیبلی مستلزم دایر بودن سفارتخانه‌ی رسمی در ایران است و برخی از سفارت‌ها برای صدور ویزای لیبلی اقدام می‌کنند؛ سایر سفارت‌ها به‌رغم دایر بودن در ایران از صدور ویزای لیبلی امتناع می‌کنند و به سایت‌های آنلاین کنسولی رسمی کشورشان ارجاع خواهند داد.

ماجراجویی با توریک در چه مسیرهایی‌ست؟

شاید پرسش اساسی این باشد که ماجراجویی با توریک در چه مسیرهایی میسر هست؛ پاسخ این پرسش در سایت توریک به طور دقیق پاسخ داده می‌شود و کافی است با جست‌و‌جو و انتخاب کشور مقصد به امکان اقدام برای مسیر مدنظرتان آگاه شوید.

امروزه‌روز، صدور روادید به متغیرهای متعددی بستگی دارد؛ از جمله عوامل سیاست خارجی؛ روابط دیپلماتیک؛ حسن همجواری در روابط همسایگی و ...؛ با این توصیف در توریک تا جایی که اقتضای حاکم بر شرایط جهانی ایجاب کند؛ برای ویزاهای اقصی‌نقاط کشورهای جهان اقدام می‌شود.

از پرتکرارترین ویزاهایی که با اقبال چشمگیر مخاطبین توریک مواجه شده می‌توان به ویزاهای کشورهای همسایه‌ی ایران ازجمله امارات متحده، قطر، آذربایجان، تاجیکستان، ازبکستان و...؛ کشورهای جنوب شرق آسیا از قبیل تایلند، اندونزی، سنگاپور، ویتنام، کشورهای اروپایی شامل ۲۹ کشور عضو شنگن و همچنین بریتانیا و حتی استرالیا در قاره‌ی اقیانوسیه، برزیل در امریکای لاتین و کانادا در پهنه‌ی شمالی قاره‌ی امریکا اشاره کرد.

شروع یک سفر لذت‌بخش با توریک

توریک با مرجعیت در امر سفر مفتخر هست تا با همراهی در مسیرهای انتخابی شما و با ایفای نقش مؤثر کمک درخور توجهی را در انجام سفرتان داشته باشد؛ اعتقاد و باور توریک شروع ماجراجویی پرهیجانی است که درگذر زمان هم به‌واسطه‌ی خلق تجربه‌ی شیرین ابتدایی همچنان تداوم و استمرار داشته باشد.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

  2. فرامتن نگران‌کننده اولین نشست خبری رئیس‌جمهور

  3. پرخاش با چشمان بسته!

  4. FATF را به مناقشه داخلی تبدیل نکنید!

  5. وقاحت غربی!

  6. داماد پزشکیان دستیار اجرایی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد

  7. آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

  8. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

  9.  سوغات مسافران بی‌فرهنگ برای جنگل‌های هیرکانی/ فقط آشغال!

  10. بلاگرهای مروج بی‌عفتی بازداشت شدند

  11. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

  12. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

  13. چرا لیبرالها با شریعتی دشمنی می‌کنند؟

  14. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

  15. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

  16. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  18. زنگِ زور!

  19. نان گران شد اما مشکلات نانوایی‌های متخلف برطرف نشد!

  20. هنوز وقتش نرسیده؟!

  21. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  22. بررسی پرونده «بانک آینده» در شورای‌ هماهنگی اقتصادی سران قوا

  23. مساله ای به نام کارشناسان رسمی

  24. اختراع قرن: دانشمندان توانستند در وسط بیابان با انرژی از فضا، از هیچ آب تولید کنند

  25. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

آخرین عناوین