شریعتی: اولویت اول مجلس تقویت و حمایت از جبهه مقاومت است

  4030709019 ۰ نظر، ۳ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اولویت اول مجلس شورای اسلامی تقویت و حمایت از جبهه مقاومت است و ان‌شاءالله هر آنچه نیاز به پیگیری است را دنبال خواهیم کرد.

شریعتی: اولویت اول مجلس تقویت و حمایت از جبهه مقاومت است

مالک شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله فرمانده حزب‌الله لبنان اظهار کرد: فرمان این حمله را نخست وزیر منحوس رژیم صهیونیستی از خاک آمریکا و در پوشش سازمان ملل صادر کرد، امروز سازمان ملل به یک ابزار برای صهیونسیتها تبدیل شده و در پوشش سازمان ملل هر حمایتی می‌شود و هیچ کس هم در مجامع بین‌المللی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشر مانعی برای این جنایات نیستند و ملت‌ها خودشان باید این کار را انجام دهند و ان‌شاءالله انجام می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به پیام رهبر انقلاب درباره جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی و قضایای لبنان تاکید کرد: مفهوم آنچه رهبری فرمودند این است که مقاومت یک پروژه نیست که ابتدا و انتها داشته باشد بلکه فرآیندی است که این جریان از حرکت انبیاء، ائمه و اولیای الهی آغاز شده و تا زمان ظهور حضرت حجت (عج) ادامه پیدا خواهد کرد؛ در این جریان هر کسی نقش خود را ایفا می‌کند و خودش را ارتقاء می‌دهد و می‌تواند از این جریان رشد و تعالی روحی و معنوی خود را به دست آورد و نقش خود را در تسریع رسیدن به اهداف جریان مقاومت دنبال کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «هر کسی در هر جایگاهی که حضور دارد، یک امکان، ظرفیت و توانی دارد که می‌تواند آن را به کار بگیرد»، ادامه داد: بخش‌های فرهنگی و اجتماعی در جای خود و بخش‌های سیاسی و نظامی و امنیتی در جایگاه خود باید از ظرفیت‌های خود در حمایت از جریان مقاومت استفاده نمایند؛ این وظیفه ماست که در هر جایگاهی که حضور داریم، جایگاه خود را خوب بشناسیم و موضوع تقویت محور مقاومت را به عنوان اولویت اول تلقی کنیم.

شریعتی با تاکید بر اینکه جریان مقاومت محصور به مرزهای جغرافیایی نیست، عنوان کرد: امروز ملت‌های مقاوم علیه استکبار، استبداد و صهیونیست در کل منطقه غرب آسیا و حتی فراتر از آن می‌توانند پیام مقاومت را به جهانیان برسانند؛ گلایه و نفرت جهانی از اقدامات رژیم صهیونسیتی روز به روز بیشتر می‌شود و حتی به کشورهای غیر مسلمان نیز رسیده است.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مجلس در زمینه حمایت از جریان مقاومت گفت: امروز اولویت اول مجلس شورای اسلامی تقویت و حمایت از جبهه مقاومت است و ان‌شاءالله هر آنچه نیاز به تسهیل‌گری، پیگیری و تقویت و تسریع حرکت منطقه‌ای و جهانی جبهه مقاومت است را دنبال خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. بازداشت ۲ زن ضارب افغانستانی در شهریار

  2. «دیگر مسائل» یعنی چه؟!

  3. ماکرون برای پزشکیان شرط گذاشت

  4. هم «هو» شد، هم منزوی!

  5. حزب‌الله از شهادت سید حسن نصرالله خبر داد/ رهبر انقلاب: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت

  6. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

  7. رویابینی در سیاست خارجی !

  8. نقشه دشمن را کامل نکنید!

  9. بازی تبلیغاتی اسرائیل

  10. حق همیشه با سرمایه دار است؟!

  11. عراقچی نقل قول‌های منتسب به رئیس‌جمهور را تکذیب کرد

  12. کارگران مشغول آسیب دیدن‌اند!

  13. یک پیشنهاد مساله ساز !

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: اوکراین قربانی جاه‌طلبی اروپا و آمریکا شد/ توهین به رئیس‌جمهور از تریبون رسانه ملی، خلاف منافع ملی است

  15. پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان/ مسلمانان در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند

  16. دفع شرارت صهیونیست‌ها؛ فقط با انتقام قاطع و به‌موقع

  17. اسرائیل؛ از چاله به چاه!

  18. بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  19. تحلیلی درباره حکم رهبری برای مخبر/ واکنش ظریف به حاشیه‌سازی درباره سخنان پزشکیان

  20. قیمت تمام شده بنزین در کشور چقدر است ؟

  21. وزیر دفاع: بر بهبود وضعیت خدمتی سربازان متمرکز شده‌ایم

  22. ارزیابی زیباکلام از آینده مقاومت در منطقه/ توصیه ربیعی درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله

  23. پرداخت ۱ میلیارد تومان به خانواده جانباختگان معدن طبس

  24. نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله: مهیای آنم همراهتان باشم

  25. روایت ظریف پیرامون صوتی که از پزشکیان منتشر شد

آخرین عناوین