درویش: قطعا از مرحله گروهی صعود می‌کنیم/ باقری تمایل دارد به پرسپولیس برگردد

  4030709146

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا در بازی‌های آینده پرسپولیس می‌تواند نتایج مناسبی را به دست بیاورد و قطعا از مرحله گروهی صعود می‌کند.

درویش: قطعا از مرحله گروهی صعود می‌کنیم/ باقری تمایل دارد به پرسپولیس برگردد

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: ما روی سه امتیاز این دیدار حساب باز کرده بودیم و از نظر کیفیت نیز قطعا پرسپولیس نسبت به پاختاکور تیم باکیفیت‌تری است. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین اتفاق این ورزش را جذابت‌تر می‌کند.

وی افزود: شاید یکی از دلایل این نتیجه خستگی بازیکنان پرسپولیس بود؛ در چند روز گذشته به دلیل بارندگی بازیکنان نتوانستند تمرین کنند و امروز نیز شدت بالای بارش بر روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود. به هرحال نتوانستیم این ۳ امتیازی که فکر می‌کردیم در جیب‌مان است را به دست بیاوریم. این بازی تمام شد و از الان به بعد تمام تمرکزمان بر روی دیدار مقابل چادرملو خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم ۳ امتیاز آن دیدار را کسب کنیم.

درویش در رابطه با اینکه آیا با این نتایج کار پرسپولیس برای صعود از این مرحله لیگ نخبگان سخت شده است، گفت: امیدواریم که بتوانیم در بازی‌های آینده نتیجه دلخواه را کسب کنیم. ما هنوز زمین مشخص نداریم، امروز در شهر قدس بازی کردیم و باید در لیگ‌برتر مقابل چادرملو در ورزشگاه تختی میزبانی کنیم. گفته می‌شود دیدار بعدی ما در لیگ نخبگان نیز در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و در ادامه بعد از تکمیل ورزشگاه آزادی باید در آنجا میزبانی کنیم. وقتی یک تیم قصد دارد مدارج قهرمانی را طی کند باید همه‌ی اجزای آن را داشته باشد.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی داریم که یک نمونه بارز آن، همین نداشتن زمین میزبانی است. ما از اول لیگ تاکنون که اصلا در تهران میزبان نبودیم و در آسیا نیز بدون تمرین در این زمین میزبانی کردیم. شما تجهیزات رقبای ما را نگاه کنید، اصلا قابل مقایسه با ما نیست. اما این شرایط چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و قطعا در بازی‌های آینده می‌توانیم نتایج مناسب را کسب کنیم و قطعا از مرحله گروهی صعود می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی این تیم اظهار داشت: باقری تمایل دارد به پرسپولیس برگردد. با کادر فنی این قضیه را در میان گذاشتیم و آن‌ها نیز باید قبول کنند.

وی در رابطه با گلایه هواداران از نداشتن مهره هجومی در ترکیب پرسپولیس و همچنین بالا بودن میانگین سنی این تیم، گفت: من این مطلب را قبول ندارم، چرا که همین بازیکنان در دیدارهای قبلی ستاره تیم بودند. ضمن اینکه ما بازیکنان جوان و بااستعداد بر روی نیمکت کم نداریم. ما متاسفانه هنوز این را یاد نگرفتیم که اگر نتیجه خوبی کسب نکردیم به سرعت شروع به انتقاد از بازیکنان نکنیم. این بازیکنان شایسنگی‌های خود را اثبات کردند و سرمربی تیم نیز این امر را تایید می‌کند.

درویش در رابطه با ادامه همکاری با مهرداد خانبان آنالیزور این تیم اظهار داشت: همکاری ما با خانبان ادامه دارد. او دوست داشت در سمتی بالاتر به کار خود ادامه دهد که مورد تایید کادر فنی پرسپولیس قرار نگرفت.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اعلام نشدن رای پرونده علیرضا بیرانوند نیز گفت: من در جایگاهی نیستم که در رابطه با تاخیر در اعلام این رای نظری داشته باشم. حتی هواداران پرسپولیس قصد داشتند در مورد این پرونده تجمعی داشته باشند که من از آن‌ها درخواست کردم به دلیل حساسیت بالای این دیدار این کار را انجام ندهند. اما این خیلی بد است که یک رای را ظرف ۴۸ ساعت اعلام می‌کنند اما رای این پرونده نزدیک به ۳ ماه است که هنوز اعلام نشده. من با ارکان فدراسیون نیز صحبت داشتم و آن‌ها نیز نظر من را تایید می‌کنند ولی نمی‌دانم چه مسائلی وجود دارد که توانایی اعلام این رای را کم می‌کند. شنیده‌ام که ظرف فردا یا پس‌فردا رای نهایی را اعلام می‌کنند.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. بازداشت ۲ زن ضارب افغانستانی در شهریار

  2. «دیگر مسائل» یعنی چه؟!

  3. ماکرون برای پزشکیان شرط گذاشت

  4. هم «هو» شد، هم منزوی!

  5. حزب‌الله از شهادت سید حسن نصرالله خبر داد/ رهبر انقلاب: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت

  6. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

  7. رویابینی در سیاست خارجی !

  8. نقشه دشمن را کامل نکنید!

  9. بازی تبلیغاتی اسرائیل

  10. حق همیشه با سرمایه دار است؟!

  11. یک پیشنهاد مساله ساز !

  12. ارزیابی زیباکلام از آینده مقاومت در منطقه/ توصیه ربیعی درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: اوکراین قربانی جاه‌طلبی اروپا و آمریکا شد/ توهین به رئیس‌جمهور از تریبون رسانه ملی، خلاف منافع ملی است

  14. اسرائیل از اجنه برای جاسوسی استفاده می‌کند!

  15. پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان/ مسلمانان در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند

  16. دفع شرارت صهیونیست‌ها؛ فقط با انتقام قاطع و به‌موقع

  17. بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  18. تحلیلی درباره حکم رهبری برای مخبر/ واکنش ظریف به حاشیه‌سازی درباره سخنان پزشکیان

  19. خوابی که تعبیر نشد

  20. اگر سازمان های بین المللی جلوی نتانیاهو را نگیرند ما پاسخ مناسب را خواهیم داد

  21. وزیر دفاع: بر بهبود وضعیت خدمتی سربازان متمرکز شده‌ایم

  22. پرداخت ۱ میلیارد تومان به خانواده جانباختگان معدن طبس

  23. نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله: مهیای آنم همراهتان باشم

  24. روایت ظریف پیرامون صوتی که از پزشکیان منتشر شد

  25. «جو» دروغگو و چند نکته درباره شهادت «نصرالله»

آخرین عناوین