فیلم‌های جدید دوبله شده برای پخش از تلویزیون

  4030720043

یک سریال جدید خارجی و ۵ فیلم سینمایی برای پخش از تلویزیون به تازگی در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شدند.

فیلم‌های جدید دوبله شده برای پخش از تلویزیون

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «داستان آمریکایی» در گونه کمدی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ است که به تازگی دوبله شده و قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی رضا آفتابی و صدابردار آن فرشید فرجی است. فاطمه اکبری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، محمد بهاریان، کریم بیانی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، سیما رستگاران، شیرین روستایی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مینا شجاع، ابراهیم شفیعی مهیار، خشایار شمشیرگران، خسرو شمشیرگران، بهروز علی محمدی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، مریم معینیان، علی منانی، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، نازنین یاری و رضا آفتابی صداپیشه های این اثر بوده‌اند.

فیلم‌های جدید دوبله شده برای پخش از تلویزیون

این فیلم درباره یک نویسنده‌ی سیاه‌پوست است که آثار فاخر اما کم فروشی دارد. او برای درآمد بیشتر، رمانی مطابق سلیقه‌ی بازار با نام مستعار چاپ می‌کند. این رمان به موفقیت‌های زیادی می‌رسد. در آخر، این نویسنده، تن به قواعد تجاری دنیای ادبیات می‌دهد.

فیلم ترکیبی از کمدی و درام است که طنز آن به نوعی طنزی تلخ و طعنه‌آمیز است و نگاه کلیشه‌ای را که جامعه سفیدپوست آمریکایی نسبت به سیاه‌پوستان این کشور دارد به شکلی هوشمندانه به نقد می‌کشد. از این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ یاد می‌شود طوری به که توانست از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف برنده و نامزد بیش از ۱۵۰ جایزه شود از جمله پنج نامزدی اسکار که از این میان موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی شد.

فیلم سینمایی «زیر پوست آمریکا» هم در گونه تراژدی، درام و هیجانی محصول آمریکا در سال ۲۰۱۹ است که از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مدیر دوبله این سینمایی علیرضا باشکندی و صدابردار آن بهزاد توکلی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، امیر حکیمی، حسین خدادادبیگی، منوچهر زنده‌دل، مسعود سلطانی، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، سعید شیخ‌زاده، مرضیه صفی‌خانی، امیرمحمد صمصامی، بهروز علی محمدی، فاطمه غزنوی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک‌خانی، مریم معینیان، ملیکا ملک‌نیا، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، آزیتا یاراحمدی و علیرضا باشکندی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

فیلم‌های جدید دوبله شده برای پخش از تلویزیون

این فیلم درباره پسر نوجوان سیاه‌پوستی است که توسط پلیس کشته می‌شود و باعث می‌شود گروه‌هایی از سیاه‌پوستان عصبانی شده و دنبال برقراری عدالت باشند. فیلم روی مسائل مربوط به تبعیض نژادی دست گذاشته است. این اثر برنده و نامزد ۶ جایزه از جشنواره ها و جوایز سینمایی مختلف از جمله جشنواره ونیز شده است.

فیلم سینمایی «تاکسی» در گونه اکشن، درام و هیجانی محصول هند در سال ۲۰۲۳ است که دوبله شده و از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی و صدابردار آن علی شریفی است. ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، شهریار ربانی، سیما رستگاران، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، علیرضا شایگان، داود شعبانی نصر، سعید شیخ‌زاده، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، نرگس فولادوند، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی‌فرد، حسین نورعلی و مهسا عرفانی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

فیلم‌های جدید دوبله شده برای پخش از تلویزیون

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که دو زوج جوان، درگیر یک ماجرایِ دزدیِ بزرگ از طرف سیاستمداران می‌شوند. زن یک زوج، و شوهر زوج دیگر با سیاستمداران همکاری می‌کنند اما در ادامه، آن‌ها متوجه اشتباهاشان می‌شوند و از همسرانشان عذرخواهی می‌کنند. در نهایت این دو زوج با باند فساد مبارزه کرده و آنان را شکست می‌دهند.

سریالی با عنوان «شکارچی غیرمجاز» در گونه جنایی و درام محصول هند در سال ۲۰۲۳ هم قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبله این سریال مهسا عرفانی و صدابردار آن سهیل عابدی است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ثریا فریناز، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین خدادادبیگی، زویا خلیل آذر، شهریار ربانی، مهرالملوک رفیعی طاری، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، علیرضا شایگان، داود شعبانی نصر، ابراهیم شفیعی مهیار، زهره شکوفنده، محمد صادقیان، فاطمه صبا، سحر صحامیان، مرضیه صفی خانی، مژگان عظیمی، بهروز علی محمدی، فاطمه غزنوی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، امیر منوچهری، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، فاطمه نیرومند، رزیتا یاراحمدی و مهسا عرفانی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

فیلم‌های جدید دوبله شده برای پخش از تلویزیون

فصل یک سریال درباره محیط‌بانان و فعالان محیط زیست هندی است که پس از آنکه در جریان کشتار فیل‌ها توسط یک شبکه‌ی گسترده قاچاق عاج فیل‌ها قرار می‌گیرند، دست به شناسایی و نابودی این گروه می‌زنند.

این سریال برنده و نامزد ۵ جایزه از جشنواره ها و جوایز تلویزیونی مختلف شده است.

فیلم سینمایی «فضانورد» در گونه درام، ماجراجویی و علمی تخیلی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۴ به تازگی دوبله شده و از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. نسرین اسنجانی، ارغوان افراسیاب، مهرخ افضلی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، ژرژ پطرسی، زویا خلیل آذر، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، نغمه عزیزی پور، امیرصالح کسروی، منوچهر والیزاده و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

فیلم‌های جدید دوبله شده برای پخش از تلویزیون

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که یاکوب، فضانوردی جاه‌طلب باید برای انجام ماموریتش یک سال را در انزوا و تنهایی در یک سفینه‌ بگذراند. مقصد او رسیدن به ابرهای چوپرا که در آسمان سیاره‌ی مشتری ظاهر شده، است. از سوی دیگر همسر یاکوب که لنکا نام دارد بعد از چند بار سقط کردن بار دیگر باردار است، او از بی‌اعتنایی یاکوب نسبت به خود شاکی است و قصد جدا شدن از او را دارد. یاکوب از شدت تنهایی یک عنکبوت غول‌آسا را تصور می‌کند که با او حرف می‌زند.

فیلم سینمایی دیگری با عنوان «۶۰ دقیقه» محصول آلمان در گونه اکشن، درام و ورزشی در سال ۲۰۲۴ قرار است از شبکه تهران سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن سعید عابدی است. مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، کریم بیانی، فریناز ثریا، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، مونا خجسته، زویا خلیل آذر، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، خشایار شمشیرگران، امیرمحمد صمصامی، مهسا عرفانی، فاطمه غزنوی، نرگس فولادوند، کسری کیانی، اسفندیار مهرتاش و بهمن هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

فیلم‌های جدید دوبله شده برای پخش از تلویزیون

فیلم داستان پدری به نام «اوکتا» را روایت می‌کند که بی‌خیال مسابقه‌ ورزشی مهم خود می‌شود تا در یک ساعت خودش را به دخترش برساند. گروه‌های مافیایی که روی مسابقه‌ او شرط بندی کرده‌اند، نمی‌خواهند بگذارند این اتفاق بیفتد.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. مقایسه قدرت نظامی ایران با رژیم صهیونیستی

    2. بازنگری در دکترین نظامی ایران؟

    3. FATF به سرنوشت برجام دچار نشود!

    4. اصلاح قانون برای نجات ظریف؟!

    5. نتانیاهو، معمار شکست های پی در پی 

    6. این بزک کرده‌ها! ...

    7. زبان فارسی،ذهن عبری!

    8. قدرتمندین سلاح ما در برابر اسرائیل

    9. گرانی را فراموش کنید؛ فقط فیلترینگ !

    10. چرا بایدن از ماجراجویی صهیونیست‌ها علیه ایران نگران است؟!

    11. سهم هر ایرانی در موشک‌باران اسرائیل ۴۴ هزار تومان!

    12. سالگرد طوفانی که اسراییل را در نوردید

    13. مستندات قانونی پاسخ موشکی ایران به تجاوز اسرائیل

    14. کیهان: چرا اصرار دارند که کشور، عبرت‌های FATF را از نو تجربه کند؟

    15. پرده‌برداری مشاور فرمانده سپاه از یک اتفاق ویژه در حمله موشکی ایران

    16. پاسخ عراقچی به سوال خبرنگار که در شرایط جنگی نترسیدید به لبنان بیایید؟

    17. نتانیاهو: هدف بزرگترین حمله قرار گرفتیم، پاسخ خواهیم داد

    18. روایت عراقچی از حضور در قطر و خداقوت به تیزپروازان ارتش

    19. انتقاد رسایی از تابعیت فرزندان ظریف و انتصاب او در دولت

    20. ستیز با فرهنگ شهادت؟!

    21. هشدار جدی ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس

    22. «نشان فتح» بر سینه سردار

    23. دادگستری اصفهان: اتهام زن و شوهر اصفهانی به نگهداری گربه محدود نمی‌شود

    24. اعترافات پسر افغانستانی به قتل یک مرد

    25. حمله احتمالی اسرائیل به ایران؛ محدود و در امتداد دکترین تحریم

    آخرین عناوین