مشخصات فنی شاسی بلندهای چینی بازار ایران را در خودروبانک بخوانید

  4000906011

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، طی سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا مخاطبان خود را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با سرمایه و نیازشان راهنمایی کند. وبسایت خودروبانک همواره سعی کرده نقدهای خود را بی طرف و تنها براساس واقعیت های موجود انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

خودروبانک در بین سایت های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود که در سریع ترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق و اشاره به نقاط ضعف و قوت هر خودرو در بازار ایران به اشتراک می گذارد.

گروه خودروبانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و خودروهای وارداتی را دارد و برهمین اساس هنگام بررسی خودروهای جدید بازار نگاهی به دیگر خودروهای رقیب موجود انداخته و با بررسی ویژگی های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می کند تا در همان محدوده قیمت بر روی بهترین انتخاب دست بگذارند.

بررسی اخبار روز ایران و جهان در خودروبانک

مهم ترین بخش سایت خودروبانک به اخبار روز اختصاص داده شده و مهم ترین اخبار ایران و جهان در حوزه تخصصی خودرو تحت پوشش قرار می گیرد که مهم ترین اخبار خودرویی ایران، قیمت های جدید خودرو، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر را می توان نام برد که توسط خودروبانک تحت پوشش قرار می گیرد.

اگر هم از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، بخش موتوراسپرت در سایت خودروبانک به طور تخصصی به اخبار و حواشی مسابقات فرمول 1 می پردازد و در این بخش می توانید از جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول 1 با خبر شوید.

بررسی مشخصات جک S5، کراس اوور محبوب بازار ایران

جک S5 را می توان یکی از کراس ‌اوورهای پرفروش چینی در کشور دانست که تولید آن در کرمان موتور از سال 1393 آغاز شد و تاکنون هم تولید آن در کشور ادامه دارد. جک S5 در ابتدا با گیربکس دنده ‌ای به دست مشتریان رسید، ولی سلیقه مشتریان و محصولاتی که به عنوان رقیب در بازار عرضه شد، ایجاب کرد تا نسخه اتوماتیک جک S5 را مدتی بعد از عرضه نسخه دستی با امکانات بیشتر و گیربکس شش سرعته دوکلاچه به تولید برسد.

جک S5 با پیشرانه دو لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک همچنان روی خط تولید کرمان موتور قرار دارد و در آخرین روزهای سال 1399 هم شرکت خودروسازی کرمان موتور اعلام کرد که نسخه فیس لیفت آن را با پیشرانه و ظاهری متفاوت به بازار عرضه کرد.

جک S5 فیس لیفت چند سال قبل در بازار چین عرضه شد و اکنون به دست مشتریان ایرانی رسیده و نسخه جدید آن توسط خودروبانک نیز مورد بررسی قرار گرفته است که برای آشنایی بیشتر با مشخصات جک S5 می توانید بررسی های تخصصی خودروبانک بر روی این ماشین را دنبال کنید.

نگاهی به مشخصات هایما S7 پلاس، آورده قد بلند ایران خودرو

باتوجه به محبوبیت هایما S7 در بازار کشور، ایران خودرو با ایجاد تغییراتی بر روی شاسی بلند هایما S7 نسخه جدیدی از آن با نام هایما S7 پلاس به بازار عرضه می کند که مهم ترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری و داخل کابین اتومبیل بوده و مشخصات فنی اتومبیل همانطور که انتظار می رفت دست نخورده باقی مانده است.

از تغییرات مهم هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی و توربو می توان به تغییرات ظاهری این اتومبیل همچون آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب، یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف و همچنین در داخل کابین می توان به داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایشگری بزرگ در کنسول مرکزی، صندلی های جدید چرمی پارچه ای و همچنین رودری های کاملا جدید اشاره داشت که در نسخه پلاس هایما S7 شاهد آنان هستیم.

خودروبانک نیز این خودروی جدید بازار کشور را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و برای آشنایی بیشتر با مشخصات هایما S7 پلاس می توانید مروری بر روی تجربه های رانندگی و بررسی های تخصصی خودروبانک داشته باشید.

چرا بررسی های تخصصی خودروبانک؟

اگر خرید شما متوجه بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی باشد، انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد و شاید تحت تاثیر تبلیغات بسیار زیاد و گاهی اوقات کاذب، ممکن است خرید شما به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود که حین استفاده می تواند مشکلات زیادی در زمینه های مختلف، بویژه خدمات پس از فروش برای شما بوجود آورد.

حال خودروبانک طی سال ها فعالیت در حوزه خودرو، برندهای معتبر خودروسازی که در بازار کشور فعال هستند را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس و هم قیمت، مزیا و معایب آنان را برای انتخاب درست مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

برای سهولت کاربران و درک بهتر از تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، بسیاری از بررسی های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به سایر رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار می گیرد. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه خودرو در ایران است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با کیفیت بالا در اختیار مخاطبان قرار داده است.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. قدردان پلیس هستیم اما...

  6. چماق بنزین !

  7. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  8. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  9.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  10. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  11. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  13. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  14. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  17. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  18. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  19. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  20. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  21. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  22. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  23. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  24. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  25. فکرش را هم نمی کردند!

آخرین عناوین