چند خط مشفقانه برای پزشکیان

گروه تعاملی الف،   4030418010 ۶۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

« بر شما باد همدلی، همراهی و همنشینی با محرومان و مستضعفان. نکند روزی فرا برسد که ساعات طولانی عمر مدیریت شما به کام قدرتمندان باشد و محرومان و صاحبان اصلی این انقلاب جایی نداشته باشند. حرف دراز است و مجال کم. فقط در نهایت از خدا می خواهیم به شما سلامتی و توفیق دهد، ملت را سربلند و شاد گرداند»

 چند خط مشفقانه برای پزشکیان

گروه تعاملی الف - مهدی یاراحمدی خراسانی:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم و منتخب؛ سلام و احترام! عرض تبریک فراوان و آرزوی توفیق. خدا را شکر که ملت شریف ایران بازهم پیروز میدان انتخابات است که با حضور خود فردی باسواد و مردمی را برای مسئولیتی خطیر برگزید.

برادر خوبم، رئیس منتخب جمهور! حالا که رئیس‌جمهور شدید فراموش نکنید این مردم در چه شرایط سخت و با چه حجم گسترده ای از ناامیدی نسبت به بهبود شرایط بازهم بخاطر حس مسئولیت پذیری خود پای صندوق های رأی حاضر شدند و شما را برگزیدند.
برادر گرامی! دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نیست، زمان سیاسی کاری و فامیل‌گرایی به سر آمده، نایی در مردم برای تحمل فساد، انحراف، پارتی بازی، ژن های خوب، رانت خواری و جیره خواری باقی نمانده است، هرگز از خاطر مبارک نرود مردم از سال‌های دور بی کفایتی برخی مدیران در عرصه های مختلف را به علاوه ی فشارهای وحشتناک تحریم و تورم تحمل کرده‌اند باز هم شانه خالی نکردند و آمدند و شما را انتخاب کردند پس هر چه از توان، تخصص، تعهد، صداقت، تلاش، مردم داری و اصول اداره دولت در چنته دارید در میدان بیاورید تا باری از روی دوش جمهور بردارید، حالشان را کمی بهتر کنید، به زندگی و سفره آن ها کمی رونق ببخشید، دلشان را شاد کنید و از هر کاری که از دستتان ساخته است دریغ نکنید. به حرمت خون شهدا و مجاهدت هایی که برای رونق و امنیت این مملکت صورت گرفته ارزش و حق رأی مردم را بدانید، ادا کنید و امانت دار و پاسدار بی قید و شرط منافع آن ها باشید.

شما خودتان را خاک پای مردم ایران خواندید. خدا به شما عزت بدهد که چنین تواضع نشان دادید. از خدا می‌خواهیم به شما توفیق دهد با عملکرد و خدمت صادقانه و عالی نور چشم این مردم بشوید. برای تحقق این مهم مردم شریف ایران را ولی نعمت خود بدانید و آگاه باشید ذره‌ای تخلف در بیت المال مسلمین عقوبتی سخت به همراه خواهد داشت. ارتباط مستقیم و بی‌پرده با مردم داشته باشید، رو راست باشید و در طول دوران مسئولیت خود از دروغ و فریب در دولت (که سمی مهلک و کشنده برای اعتماد عموم است) به شدت پرهیز کنید. در فرایند مذاکرات، مناظرات و رقابت ها بارها و بارها به نهج البلاغه متمسک شدید و به آن اشاره کردید. درود بر شما که مسیر صلاح و فلاح در مدیریت را خوب شناختید. پس بر اساس توصیه‌های مولا از انتصاب های فامیلی و قبیله ای اجتناب کنید، خدا را در نظر بگیرید و کارهای کلیدی را به افراد آزموده، لایق و شایسته واگذار کنید. از بکارگرفتن فرومایگان بپرهیزید و اجازه انتصاب افراد نالایق در مناصب حساس را ندهید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران مگردانید. می دانم که این ها را بسیار بهتر از من می دانید ولی بنا به توصیه قرآن مومنان باید به یکدیگر مرتب تذکر دهند که در آن نفع فراوان است.

برادر ارجمند! لازم است هر روز به خود یادآوری کنید این دوران مسئولیت کوتاه است و همچون برق و باد می‌گذرد پس هرگز ارزش ندارد به خاطر چهار صباح مسئولیت در آخرت دچار خسران و حسرت شویم. در فرهنگ، فناوری و ارتباطات نه ولنگاری خوب است نه تحجر، پس میانه فلاح و صلاح را برگزینید و به اصول اسلامی، علمی و اخلاقی وفادار بمانید. بر شما باد همدلی، همراهی و همنشینی با محرومان و مستضعفان. نکند روزی فرا برسد که ساعات طولانی عمر مدیریت شما به کام قدرتمندان باشد و محرومان و صاحبان اصلی این انقلاب جایی نداشته باشند. حرف دراز است و مجال کم فقط در نهایت از خدا می خواهم به شما سلامتی و توفیق دهد، ملت را سربلند و شاد گرداند و انشالله از هر دست که می دهید از همان دست بگیرید!

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۵۰۷۸۹۱۰:۳۵:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۱۸
افکاری مانند فریز مزدی کارگران جواب نداده و نخواهد داد توسعه بدون عدالت هیچ وقت محقق نشده است و مردم زیر بار فساد له شدند ولی هیچ وقت هم توسعه ایجاد نشد اینها نتیجه انتخابات است ولی متاسفانه پیشنهاداتی مانند دولت ائتلافی و ... نشان می دهد هنوز پیام عدم حضور 60 درصدی دور اول احساس نشده است
ناشناس۳۵۵۰۹۲۱۱۲:۳۹:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۱۸
باید خط قرمزی دور روحانی و خاتمی و همپالگی های آنان بکشد تا به سرنوشت آنها دچار نشود
ناشناس۳۵۵۱۰۵۶۱۵:۰۶:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۱۸
آنها که راستگو بودند وکارکن و روز و شب نمی شناختند نتوانستند... ستاد پزشکیان گفته ایشان وعده ای برای رفع فیلترینگ نداده...
ناشناس۳۵۵۱۴۲۵۲۲:۱۹:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۱۸
این خبر تکذیب شد ،
ناشناس۳۵۵۱۱۷۶۱۷:۱۳:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۸
الان مثلا سرنوشت احمدی نژاد چیست؟!
رضا۳۵۵۰۹۳۹۱۳:۰۲:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
کاش فقط انتقاد می‌کردید و حداقل برای چهار سال قدرت تحمیل اراده خودتان رو نداشتید که متاسفانه این‌گونه نیست و این رئیس‌‌جمهور است که بعد مدتی مانند یک شهروند بی‌اختیار شروع به انتقاد از وضع موجود می‌کند.
ناشناس۳۵۵۰۷۹۹۱۰:۴۱:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۸
-- ميگم نويسنده مقاله توصيه هاي خيلي خوب كرده است ، مگه نه ؟ من كه با خواندن مقاله به ياد توصيه هاي امير مؤمنان ( ع ) به مالك اشتر افتادم ! ... نظر شما چيه جعفر آقا ؟ -- درسته ! توصيه هاي خوبي است ! اما اگر رقيبان بگذارند كه دولت جديد كارش را انجام بدهد و زبانم لال كارشكني و چوب لاي چرخ گذاشتن در كار نباشد ! -- درسته ! ... واقعاً ... حقيقتاً همان طوريه كه شما فرمايش مي دهي !
ناشناس۳۵۵۰۹۰۱۱۲:۱۴:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۱۸
آقا رئیس جمهور رو ول کن ... یکم طرفداران آقای جلیلی رو نصیحت مشفقانه بفرمایید که بی خیال قدرت نمیشن
ناشناس۳۵۵۱۰۴۳۱۴:۵۹:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۱۸
هنوز که دولت جدید شروع نشده، بهانه گیری ها شروع شد که اقا نگذاشتند و نمی شود.... خوب هموطن عزیزم، اگر واقعا نمی شود و نمی گذارند لطفا عطای این صندلی را به لقایش ببخشید و وارد گود نشوید.
ناشناس۳۵۵۱۰۷۰۱۵:۱۶:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
آقایان خودشون این بهانه کارشکنی رقیبان رو بلدن به موقع استفاده کنن نمیخاد شما یادشون بدی
رضا۳۵۵۰۸۰۲۱۰:۴۳:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
نگارنده عزیز ! !!!! برادر چرا جلوی مخاطب خود را دائم علامت ! گذاشتی ، معنی آن چیست وآیا اینگونه باخطاب وعتاب با رییس تازه منتخب صحبت میکنی رعایت اخلاق راکرده ای وآیا بادیگران هم اینگونه صحبت کرده ای؟؟؟؟؟
ناشناس۳۵۵۱۰۰۶۱۴:۲۴:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
علامت ! علاوه بر علامت تعجت ، علامت خطاب هم می باشد. محض اطلاع عرض شد.
فروزنده۳۵۵۰۸۰۴۱۰:۴۵:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۸
سلام چه قدر نصیحت می کنید مردم انتخاب کردند بشینید ببیند عملکرد چگونه است
ناشناس۳۵۵۰۸۹۷۱۲:۰۹:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۸
صحبت نمی کنند، خط و نشان می کشند! یادشان رفته اگر سه سال متمادی تورم مواد خوراکی 76 درصد باشد و تورم میانگین 48 درصد باشد، ارزش پول ملی 270 درصد سقوط کند، معنایش این است که دست کم دست آوردها حفظ شده!
ناشناس۳۵۵۰۹۲۳۱۲:۴۸:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۸
نگران نباش با کارهای زیر بنایی توسط دولت شهید تورم امسال به کانال 20درصد می رود آن هم بدون سرکوب اقتصادی ولی به نام پزشکیان بزنید!!!
ناشناس۳۵۵۰۹۷۷۱۳:۴۱:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
اینم روش جالبی است، بر صندلی باشی و تورم تقصیر قبلی است، صندلی را تحویل بدهی و اوضاع بهبود یابد و دست آورد توست!!
ناشناس۳۵۵۱۲۳۹۱۸:۲۶:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
اولا این حرف شما به نوعی فرار کردن از واقعیات هست دوم هم دارم از واقعات چند ماه آینده اقتصاد ایران حرف می زنم با اینکه دولت جدید نیامده و شما هم خبر نداری تورم چه شکلی خواهد بود!!!
ناشناس۳۵۵۰۸۰۵۱۰:۴۶:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۱۸
کسی که یهویی احساس تکلیف کند و بدون برنامه می آید و حتی بارها گفته افراد ستاد به من ربطی ندارد و با کارهایی که شورای نگهبان کرد پیروز شود مطمئن باشید......!
ناشناس۳۵۵۰۸۹۶۱۲:۰۸:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۱۸
بهتر از دوستان شما هستند که راه میرن میگن ما برنامه داریم و آخرشم نمیگن برنامه اشون چی بود. اگه صرف گفتن اینکه ما برنامه داریم شما رو راضی میکند که دیگه عرضی نیست.
ناشناس۳۵۵۰۹۲۲۱۲:۴۱:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
مردم اکثریت به او رای دادند .
پرویز۳۵۵۱۶۳۷۰۴:۵۰:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
اتفاقا من به جناب پزشکیان رای دادم تا برای هر بخش زندگی من برنامه نداشته باشد. به بی برنامگی ایشان رای دادم. چرا باید دولت بگوید چی بخورم (سبد کالا) چی بپوشم چه مدل خودرو سوار بشوم اینترنت چی نیگاه بکنم چجور نفس بکشم یا نکشم؟
ناشناس۳۵۵۰۸۰۷۱۰:۴۷:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۱۸
کشور از دره رفتن خارج شد و بین چاه و چاله افتاد در سه سال گذشته دوباره برنگردیم به دره شانس آورده ایم
ناشناس۳۵۵۰۹۰۰۱۲:۱۲:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
اگر خارج شدن از دره به معنی قبول زندگی در شرایط تحریم و گوش دادن به شعار درمانی ها هست لطفا اجازه بدید ما در همان دره خودمان باقی بمانیم!
ناشناس۳۵۵۰۹۲۶۱۲:۵۴:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۱۸
رشد اقتصادی منفی را مثبت کنی فروش نفت را بالا ببری صادرات و واردات را بهبود بدهی تولید ناخالص داخلی منفی شده را مثبت کنی قدرت خرید مردم را حفظ کنی تورم را کاهش بدهی می شود شعار درمانی؟ اما همه اینها را برعکس کردن توسط برخی را بگوییم چوب لای چرخ گذاشتن و یا واقعیت درمانی؟!!!!
ناشناس۳۵۵۱۲۲۶۱۸:۰۵:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
دلارچند؟گوشت چند؟سکه چند؟دارو چند؟مالیات چند؟
ناشناس۳۵۵۰۸۰۸۱۰:۴۷:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
شما حق نداری به کسی که رای ندادید دستور بدهید. ما نمی خواهیم تحریم باشیم .
ناشناس۳۵۵۰۸۶۵۱۱:۳۷:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۱۸
ما نمی خواهیم کشور فروشی شود
مژگان۳۵۵۰۹۱۴۱۲:۲۸:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
ما نمی خواهیم چین و روسیه به بهانه تحریم منابع ما را تاراج کنند ما می خواهیم با کل دنیا روابط مناسب بر مبنای منافع ملی داشته باشیم و چین و روسیه هم مثل دیگران در صف بایستند و هر کدام که منافع مردم و کشور ما را بهتر تامین کردند طرف معامله باشد ما نمی خواهیم حسرت یک زندگی نرمال و سالم در دل جوانان ما بماند و سر نوشتی شبیه ما داشته باشند ما می خواهیم شبیه دیگر کشورهای مسلمان با مردم خود رفتار کنیم . ما می خواهیم روش های درست در نگهداری از محیط زیست و اثار باستانی را در پیش بگیریم و از نابودی سرمایه های مملکت جلوگیری کنیم ما می خواهیم درهای مملکت بر روی خودرو و لوازم خانگی روز دنیا باز شوند تا صنایع تنبل و رانت خوار و مونتاژ کار ما به خودشان تکانی بدهند و درگیر بیماری های ناشی از انحصار نباشند و بتوانند با دنیا رقابت کنند و حتی به دنیا محصول خود را صادر کنند ما خواهان رونق صنعت توریسم هستیم تا از وابستگی به نفت نجات پیدا کنیم و صنایع مختلف به این واسطه رونق بگیرند و ... ما می خواهیم چندین میلیون افغان بی هویت و بی شناسنامه که در همه جای مملکت حضور دارند و از یارانه و منابع همگانی بدون پرداخت مالیات استفاده می کنند و کار را از جوانان ما گرفته اند و کارفرماها را بد عادت کرده اند و نا امنی و شلوغی ایجاد کرده اند از مملکت ما اخراج شوند
ناشناس۳۵۵۰۹۳۱۱۲:۵۷:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
همکاری با کشورهای دیگر اسمش کشور فروشی نیست بلکه دخالت دیگر کشور ها در امور داخلی ایران می شود کشور فروشی که حتی به همین راصی نیستند وعراق و لیبی جلوی چشمان ما هست.. بقیه حرف های ‌شما رد گم کنی است
امید۳۵۵۰۹۹۳۱۴:۰۶:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۸
اقلیت هم اجازه دارند که نظر بدهند،منتها به اندازه وزن سیاسی خود.تازه برندگان این انتخابات هم خودشون فقط اکثریت رای دهندگان هستند و کل برنده و بازندگان اقلیت جامعه ایران!
ناشناس۳۵۵۰۹۰۶۱۲:۲۰:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
اینکه اگه کسی به پزشکیان رای نداده حق اظهار نظر و مطالبه نداره استدلال یه رای دهنده‌ی ناآگاهه رای شما رنگین‌تر از آراء یا عدم رای مردم نیست
ناشناس۳۵۵۱۰۷۵۱۵:۲۰:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۸
بشین تا تحریم ها رفع بشه.
ناشناس۳۵۵۰۸۱۱۱۰:۴۹:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۸
اصلاح طلب یعنی آشوب و تحریم و خیری به کشور نمی رسانند بلکه ضرر هم می زنند مگر ایشان از ان جریان خارج شود
ناشناس۳۵۵۰۹۳۳۱۲:۵۸:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
تاحالا اصولگرایی رای نیاورده حتی همون احمدی نژاد هم مسیرش رو بعد رای گرفتن از اونا عوض کردش که نشون مید احمدی نژاد چیزی مثل رو حانی برای اصلاح طلب ها بودش با این تفاسیر اگر موفقتی هستش از صدقه سر همین غیر اصولگرا هستش اگر هم شکستی هستش هم از صدقه سر غیر اصولگرا ها .... نمیدونم چطوری فقط شکست ها به نام غیر اصول گرا ها هستش
ناشناس۳۵۵۱۰۷۳۱۵:۱۸:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۸
اصلاح طلبان هم می‌شوند برانداز بعد آن مرحله!!!
ناشناس۳۵۵۰۸۱۲۱۰:۵۰:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
وقتی با انواع و اقسام حرف های نادرست و حتی دروغ مناظره کند تواضعی وجود ندارد
سعید۳۵۵۰۸۲۱۱۰:۵۷:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۸
سیل متنهای مشفقاته در تمام سایتها و ... برای آقای پزشکیان داره ارسال میشه. چقدر همه مشفق شدند!
ناشناس۳۵۵۰۸۲۸۱۱:۰۱:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
کلیات که خوبه. ولی من هنوز متوجه نمیشوم که بحث محرومین و مستضعفین در حاکمیت چگونه است. آیا قرار است فرض شود محرومیت و استضعاف بد است و معضلی موقت است که باید حل شود و محرومین و مستضعفین به قشر متوسط ملحق شوند؟ که اگر این است ناچارید به برنامه های توسعه ای تجربه شده روی آورید. اگر ما برای بحث های احساسی در هر انتخابات به آنها نیاز داریم و هنوز هم مسئولین باید از خانواده مذهبی و مستضعف آمده باشند که ظاهرا باید کاری کرد که استضعاف ادامه داشته باشد! بالاخره باید استضعاف برچیده شود یا نه؟!
علي۳۵۵۰۸۳۱۱۱:۰۳:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۱۸
خوبه كه اينقدر رييس جمهور منتخب را پند و نصيحت مي كنيد ، ولي يكبار نديدم نهادها و سازمانهاي موازي با دولت را نصيحت كنيد كه سنگ جلوي پاي دولت منتخب مردم نيندازند و براي اعتلاي فرهنگ و اقتصاد كشور ( كه متاسفانه هردو زخمي و آسيب ديده است ) به پشتيباني واقعي دولت بشتابند .
ناشناس۳۵۵۰۸۴۷۱۱:۲۶:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۱۸
چطور تا دیروز برای دولت رئیسی در همان دوران اولیه..... الان مدعی شدید؟ دنیا گرد هست حتی میران رای داده و درصد فاصله آن.... در ضمن موازی کاری در حدی نیست که در کار دولت مشکل ایجاد کنند و این دولت‌ها هستند که کشور را درست یا خراب می کنند یعنی درصد بگوییم 80 الی 90 درصد مربوط به دولت ها هست
ناشناس۳۵۵۰۸۳۷۱۱:۰۸:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۱۸
کلا یه مقام انتخابی توی کشور هست، تازه اختیاراتش هم بسیار محدوده و ملتم ازش ناراضی باشن 4 سال دیگه میکشنش پایین، اونوقت هر کسی از راه میرسه چند خط مشفقانه براش مینویسه!
سعید۳۵۵۰۸۴۸۱۱:۲۶:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۸
چقدر دلسوز پیدا کرده این رییس جمهور تو این چند روز!
ناهید باقری۳۵۵۰۸۵۷۱۱:۳۰:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۱۸
مطلب بسیار خوبی بود. به نظر من نباید قدرت باعث بشه مردم را فراموش کنیم. البته این موضوع فقط مربوط به رئیس جمهوری نیست همه ارکان حاکمیت باید همراه باشند
ناشناس۳۵۵۰۸۷۵۱۱:۴۹:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
چند روز است که از هر طرف صدای دولت ائتلافی شنیده میشود ،انگار آنها هم در انتخابات پیروز شده اند
ناشناس۳۵۵۰۸۹۵۱۲:۰۷:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۱۸
تا دیروز که چیز دیگری می گفتید راست میگید به مخالفان این دولت پند واندرز دهید
ناشناس۳۵۵۰۹۲۷۱۲:۵۴:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۱۸
خلاصه اینکه سرتون رو بندازید پایین کارتون رو بکنید و از فرصتی که نظام بهتون داده نهایت استفاده را ببرید. دولت بازوی اجرائی نظام است و نه چیز جدای از آن. استفاده از اصلاح طلب های رادیکال و حرکت خلاف جهت منافع انقلاب و جمهوری اسلامی و ورود به مباحث حاشیه ای به ضرر مردم خواهد بود.
ناشناس۳۵۵۰۹۳۲۱۲:۵۷:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۸
آقای پزشکیان باید بداند اگر وارد حاشیه شود 4 سال دولتش در منازعه سپری خواهد شد و نفعی برای مردم نخواهد داشت.
ناشناس۳۵۵۰۹۳۵۱۲:۵۹:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۸
دولت پزشکیان هر کی به سهم خود برمیداره و میره و آخرش هم کسی گردن نمیگیره. خواهیم دید
ناشناس۳۵۵۰۹۳۶۱۳:۰۰:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۸
آقای الف مشفقانه های شما قبل از انتخابات چور دیگری بود!!!!!!!!!
ناشناس۳۵۵۰۹۳۷۱۳:۰۰:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
مگر مرحوم رئیسی از اصلاح طلبان درپستها استفاده کرده است؟
ناشناس۳۵۵۰۹۴۰۱۳:۰۲:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
میگن چوب لای چرخ نذارید که مثلا فردا خواستیم یه گند دیگه ای بالا بیاریم شماها حرف نزنید. دست از پا خطا کنید نصیحت های مشفقانه شکلش عوض خواهد شد.
حسن۳۵۵۰۹۴۳۱۳:۰۶:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
سوال اساسی که باید از خود بپرسید این است که اگر کاندیدای مدنظر شما از صندوق بیرون آمده بود آیا همین توصیه های مشفقانه را برای ایشان نیز تجویز مینمودید؟
فرشاد۳۵۵۰۹۶۶۱۳:۳۴:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۱۸
جناب آقای دکتر پزشکیان انسان صادق باپشتکار دورازحاشیه پیگیر دست دردست هم دهیم تاحمایتش کنیم
نازنین۳۵۵۰۹۷۳۱۳:۳۹:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۱۸
من تعجب میکنم از زود باوری ملت. دل به کسی بستند که حتی حوصله خودش راندارد چه رسد حوصله ملت حتی کسی حال اینکه سخنرانی از رو متن بخوانددارد انتظار دارید راهی برای ملت ایران باز نمایید اقای پزشکیان فقط با شانتاژ امدن تمامی کسانیکه باعث رای اینها شدند حالا نوبت سهم خواهیشان هست وقتی اقای پزشکیان از ماه عسل تبریکات فارغ شدند باید پاسخگو کسانیکه برای منافع به ایشان رای دادند باشند یک نسخه تکراری دارند اول با مطالبه گری رای میاورند و بعد میگویند اصولگرا سنگ انداختند ایا کارشناسان اقای پزشکیان به ایشان نگفتند چه مواردی جلو روی ایشان هست ایشان با علم به مشکلات امدند وهرگز حق ندارند بگویند ترامپ امد مجلس اصول گرا وحاکمیت نگذاشت البته این شیوه برای خودشان منافع دارد ومن که فکر کردیم این فرد دیگری از اسمان امده وبه جبر به ایشان رای دادیم ضرر میکنیم
ناشناس۳۵۵۰۹۸۵۱۳:۵۰:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۸
نمیدونم چرا دوستانی که به پزشکیان رای ندادن چرا شروع کردن به کنایه زدن و نصیحت و این کار را بکن و اون کار را بکن از همین الان ظاهرا دوستان میخان کارشکنی کنن ولی با نصیحت شروع کردن شما چرا نمی فرمایید ما همه به شما کمک خواهیم کرد؟
ناشناس۳۵۵۰۹۸۸۱۳:۵۷:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
اینترنت شرکت مخابرات رو درست کنید.
ناشناس۳۵۵۱۰۳۵۱۴:۴۴:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۸
عزیزان خیلی شروع کردید به پند دادن و نصحیت این مثل این است که فرضا دمکراتها پیروز شوند جمهوری خواهان شروع کنند به نصیحت و پند و توصیه بهشون جناحی که باخته باید کنار برود تا جناح پیروز کارش را ادامه دهد شما الان باید جناح خود را نقد کنید که چرا شکست خوردید و خود را تقویت کنید
ناشناس۳۵۵۱۰۶۶۱۵:۱۲:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۸
از بکارگرفتن فرومایگان بپرهیزید و اجازه انتصاب افراد نالایق در مناصب حساس را ندهید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران مگردانید. اصل حرفتون خوبه. ولی چقدر بهتر بود این توصیه ها رو به رفقای خودتون هم که الان در مسند قدرت هستند میکردین.
ناشناس۳۵۵۱۰۷۲۱۵:۱۷:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
هنوز دولت پزشکیان مستقرنشده،کارشکنی هاشروع شده،ازپیداشدن گشت ارشادتومعابروفیلتراسیون سخت فضای مجازی،البته حق دارن،احساس خطرمنافعشونوکردن.
ناشناس۳۵۵۱۱۴۹۱۶:۳۵:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۸
قانون اساسي در سال ١٣٦٨ تجديدنظر شد ولي انطور كه بابد راهگشا نشد نهادهايي كه كاملا مانع پيشرفت امور در دولت و رييس جمهور ميشوند
ناشناس۳۵۵۱۱۹۲۱۷:۲۷:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۱۸
پزشکیان، رییس جمهور منتخب و منصوب شورای نگهبان است.
معلم۳۵۵۱۲۱۹۱۷:۵۸:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۸
جلیلی بابد بداند پزشکایان فقط بابد تابع سیاست های رهبری باشد نه شما و دوستانتان!
ناشناس۳۵۵۱۴۵۵۲۲:۳۸:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۱۸
نویسنده محترم برخی از این توصسه ها را به آقای جلیلی بفرمایید. هنوز شروع نشده گفتند اگر کاری که ما میگیم را انجام ندید جلوی دولت می ایستیم. خب مردم اگر تفکرات شما را میخواستند به شما رای میدادند
ناشناس۳۵۵۱۹۱۱۰۹:۵۴:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
جلیلی که گفته باید کمک کرد بعد هم چندتا سخنرانی هاش را بشنو جلیلی توی این سیاسی بازی ها نیست همه سیاسی ها می گویند بهترین فرد از نظر اخلاق و سیاسته
معلم تاریخ۳۵۵۱۴۷۲۲۲:۵۱:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۱۸
دولت مجری سیاست های نظام است نه سیاست گذار!این دعوا ها اکثرا جناحی است و برای کسب قدرت.
ناشناس۳۵۵۱۵۷۶۰۱:۱۹:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۹
دیگه باید تندروها که خیلی هم از کلمه تمکین خوششون میاد باید به بالای ۵۰ درصد رای نداده و اکثریتی که به پزشکیان رای دادند تمکین کنند .
رضا محمدانی۳۵۵۱۷۴۸۰۷:۳۲:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
با سلام . نصحیت نمودن که اشکالی ندارد که برخی کاربران سایت از مقاله سایت محترم الف ناراضی شده اند . تازه از کجا فهمیده اند که مفاد این مقاله و مانند آن لزوما از محدوده صفحات مجازی اینترنت فراتر رفته و به اطلاع رئیس جمهور منتخب و اطرافیان او خواهد بود . به نظر من این گونه پندها و نصیحت ها خوب است و باید به آن ها توجه شود تا اوضاع کشور و مردم هر چه بهتر شود و از اشتباهات و خطاهای احتمالی جلوگیری شود و بزرگان گفته اند آزموده را دوباره آزمودن خطاست . پند دادن و نصیحت مشفقانه در دین و فرهنگ ما از جایگاه والایی برخوردار است و از نشانه های خردمندی و عاقل بودن دانسته شده است . با تشکر از سایت خبری تحلیلی الف و خوانندگان محترم و منصف آن . یا حق
ناشناس۳۵۵۲۴۰۴۱۵:۴۱:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۹
جناب آقای مهدی یاراحمدی خراسانی سپاس فراوان بابت نصیحت مشفقانه ومودبانه شما. ولی خواهش می کنم این نصیحت را به رقبای ایشان و مافیای قدرت و ثروت هم بکنید.
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. دست یابی سپاه به فناوری های جدید و اعلام نشده برای پاسخ به اسراییل

  2. ۲ پیام شگفتانه بزرگ ایران

  3. ادعای دوباره امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

  4. میراث رئیسی برای تقابل امروز ما با اسرائیل 

  5. این بزک کرده‌ها! ...

  6. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

  7. یک پیشنهاد مساله ساز !

  8. خبر مهم وزیر کشور از اخراج مهاجران غیرقانونی /تمام منابع و یارانه‌های کشور صرف اتباع می‌شود

  9. ارزیابی زیباکلام از آینده مقاومت در منطقه/ توصیه ربیعی درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله

  10. واکنش اژه‌ای به برخورد فراجا با قصور ماموران/ پیشنهاد ابطحی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

  11. آنچه اسرائیل درباره خود نمی گوید!

  12. اسرائیل از اجنه برای جاسوسی استفاده می‌کند!

  13. خوابی که تعبیر نشد

  14. اسرائیل در موقعیت ارّه !

  15. بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  16. مستندات قانونی پاسخ موشکی ایران به تجاوز اسرائیل

  17. چشم دیدن ایرانی قوی را ندارند !

  18. «جو» دروغگو و چند نکته درباره شهادت «نصرالله»

  19. پاسخ عراقچی به سوال خبرنگار که در شرایط جنگی نترسیدید به لبنان بیایید؟

  20. روایت عراقچی از حضور در قطر و خداقوت به تیزپروازان ارتش

  21. اگر سازمان های بین المللی جلوی نتانیاهو را نگیرند ما پاسخ مناسب را خواهیم داد

  22. در رثای شجاعت

  23. واکنش آمریکا به حمله موشکی ایران به اسرائیل

  24. نتانیاهو: هدف بزرگترین حمله قرار گرفتیم، پاسخ خواهیم داد

  25. ادعای آکسیوس درباره طرح تل‌آویو برای پاسخ به عملیات ایران

آخرین عناوین