جوابیه شرکت ملی پست درباره مقاله الف 

  4030504050 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست به دنبال انتشار خبری با عنوان «در اداره پست چه خبر است؟» توسط سایت جامعه تحلیلی خبری الف در روز سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ جوابیه ای بدین شرح ارسال کرده که می خوانید 

جوابیه شرکت ملی پست درباره مقاله الف 

مرسوله اشاره شده روز چهارشنبه 27تیرماه1403 از مبداء شهرستان رودهن به مقصد منطقه پستی شمال شرق تهران ارسال وظرف 24 ساعت یعنی روز پنج شنبه 28تیرماه 1403 به منطقه واصل گردیده است. 

گیرنده مرسوله با مراجعه به منطقه پستی شمال شرق و مراجعه به واحدهای غیر مسئول و استماع نظرات مختلف مراجعین و کارکنان غیر مرتبط دچار سوء تفاهم شده و منتج به  برداشت شخصی ایشان و انعکاس موضوع در سایت مربوطه شده است.

درصورتی که ایشان اگر به دایره میز خدمت، واحد بازرسی و یا حوزه مدیریت مراجعه می کرد قطعاً موضوع از مسیر مرتبط پیگیری و رضایت وی جلب می گردید.( در متن خبر هیچ گونه اشاره ای در خصوص مراجعه به این واحدها نشده است)

علی ایحال در راستای مشتری مداری و اهمیت جلب رضایت گیرنده محترم برای مجموعه شرکت ملی پست، این مجموعه با برقراری تماس تلفنی و دلجویی بصورت حضوری در محل سکونت وی رضایت شان را جلب نموده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۶۵۰۵۵۱۳:۳۶:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۴
برخي از ادرات پست نسبت به نامه هاي درون صندوق پستي اقدامي نمي كنند
ناشناس۳۵۶۵۰۵۶۱۳:۳۷:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۴
عجب جوابیه مستدل و محکمی بود.لازم نبود اینقدر پیگیر باشید!!!!
ناشناس۳۵۶۵۰۵۸۱۳:۴۰:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۴
"ایشان اگر به دایره میز خدمت، واحد بازرسی و یا حوزه مدیریت مراجعه می کرد قطعاً موضوع از مسیر مرتبط پیگیری و رضایت وی جلب می گردید." حوزه دفتر وزارت و دفتر ریاست جمهوری را فراموش کردین اسم ببرین.در زیر همان خبر شکایت های بسیاری از مردم هم درج شده بود.همینکه ایشان را مورد تحبیب قرار دادید یعنی اعتراف به کم کاری پست کردید.
ناشناس۳۵۶۵۰۶۲۱۳:۵۷:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۴
اصل مشکل برجاست.
پست۳۵۶۵۰۸۵۱۴:۲۹:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۴
آقا وضع پست باور کنید خرابه منطقه پستی ملارد سه روز پشت سر هم مرسوله منو نیورد زده بود دست پستچی و شب میزد عدم حضور بنده در منزل برگشت میزد در صورتی که من منزل بودم روز چهارم اومد پستچی و بهم گفتم لبخند میزد گفت نرسیدم بیارم برای همین برگشت میزدم یا باز میبری مرسوله تحویل میدی به زور همه آیتم های پست را تیک میزنن و میگن اجباری هست و هزینه پست دوبرابر میشه آخه مردم که بیکار نیستن هر روز از این اداره به اون اداره برن بازرسی شکایت پس چرا بازرسی و رییس و معاون اون اداره نا محسوس کنترل نمیکنند که به اینجا ختم نشه
ناشناس۳۵۶۵۱۰۶۱۴:۵۵:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۴
اصلا بحث شخص خاصی نیست، کلا پست ضعیف عمل می کنه
ناشناس۳۵۶۵۱۴۱۱۵:۳۷:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۴
عجب! کم کاری خود و عدم رساندن بسته به دست مشتری که منجر به مراجعه به اداره پست گردیده را نادیده گرفته اید و به تکوهش مشای پرداخته اید که چرا به اونجا مراجعه کره و فلانجا مراجعه نکرده!
ناشناس۳۵۶۵۱۶۰۱۶:۱۳:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۴
شرکت پست خیلی عملکردش ضعیف ، من ارسال کالا زیاد دارم اداره پست کالایی رو پنج یا گاهی شش روز طول میدهد برای تحویل به گیرنده ، کالا بیمه نمیشود ،اداره پست هیچ خسارتی نمیدهد ، حتماً باید از کارتن های اداره پست استفاده کنید که خود همین موضوع باعث هزینه مضاعف برای مشتری پست میشود کارتن های پست معمولاً چیزی حدود چهل تا شصت هزار تومان برای مشتری هزینه دارد خلاصه هزینه زیاد و عملکردی ضعیف !!! شرکت های خصوصی هوچون تیپاکس و چاپار هزینه بیشتری دریافت میکنند ولی سرعت عمل بیشتری دارند کالا را بیمه میکنند هیچ مشکلی هم با مدل کارتن ارسالی شما ندارند
ناشناس۳۵۶۵۲۳۶۱۸:۱۰:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۴
ارسال ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ دریافت هرگز بعد از ۴ ماه. کد رهگیری دارد ولی هیچ جا نیست. درخواست پیگیری داده ایم گفتند دست مامور است به مامور زنگ زدیم و گفتند اصلا از مبدا ارسال نشده و به خاطر این جواب سیستمی دیگر امکان اعتراض سیستمی مجدد هم نیست. فرستنده هم موبایل خود را خاموش کرده و جواب نمی دهد....
ناشناس۳۵۶۵۲۴۸۱۸:۲۲:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۴
کار موردی حل کردن که فایده ندارد خدمت صحیح به عموم باید صورت بگیرد
م فلاح۳۵۶۵۲۷۳۱۹:۰۰:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۴
در همه ادارات کمی و کاستی هست ولی پست در مجموع از نظر تسهیل کار ها ، دقت و عملکرد در رده بالایی بین ادارات کشور قرار دارد . عرض تشکر و خسته نباشید به همه کارکنان پست
ناشناس۳۵۶۵۲۹۹۲۰:۲۱:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۴
موضوع یک نفر و یک بار و یک شهر و یک منطقه نیست که شرکت پست از یک شخص دلجوئی کرده اند. مشکل فراگیر است و این واحدهائی را هم که نام برده اند یا وجود خارجی ندارند یا از چشم عموم مردم پنهان هستند و یا در صورت رویت آنان ، پاسخگو نیستند.
ناشناس۳۵۶۵۳۰۷۲۰:۵۲:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۴
علی ای حال یعنی چه؟
ناشناس۳۵۶۵۳۷۰۲۳:۰۱:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۴
میز خدمت . بازرسی . مدیریت همه حرفه . پست خوب کار نکرد .باید شاهد تحول بود .
ناشناس۳۵۶۵۳۷۶۲۳:۰۹:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۴
چرا باید اینقدر غیر شفاف کار کنید که کار مردم به بازرسی و میز خدمت بکشد. برای خود بنده چندین بار اتفاق افتاده که مرسوله ی ارسالی نرسیده و بعد از یکماه پرس و جو و در نهایت به منطقه ی پستی مراجعه و با بدبختی و التماس مرسوله را تحویل گرفته ام. حال می ماند دلجویی شما از فرد مورد اشاره، و اینکه از مردمی که هر روز در باجه های شما سرگردان بوده و از این منطقه به منطقه ی دیگر پاسکاری می شوند، چه جوابی دارید. آیا از این ارباب رجوع ها هم دلجویی می فرمایید؟ مشکل اداره ی پست یا سایر ادارت نیستند، بلکه مشکل مدیران ناکارآمدی هستند که نه تنها توان اجرایی لازم را نداشته، بلکه از ارزشیابی و نحوه ی عملکرد زیر دستان خود هم اطلاع لازم و کافی هم ندارند. در پایان از سایت الف ممنون که به رسالت رسانه ای خود عمل کرده و درد مردم را به خوبی منعکس می نمایند. ای کاش صدا و سیما هم به رسالت خود عمل کرده و در خصوص رضایت و یا نارضایتی مردم از دستگاه های اداری گزارشی تهیه می کردند.
ناشناس۳۵۶۵۴۳۵۰۱:۰۰:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۵
سایت الف : خیلی محافظه کارانه رفتار میکنید !!!
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. وقتی آمریکا جا می ماند

  6. انتقاد کیهان از دستور پزشکیان/ واکنش‌های مختلف به حضور پسر عارف در جلسات دولتی/ نگرانی پیرامون سخنگوی دولت چهاردهم

  7. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  8. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  9.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  10. بازوی اطلاعاتی وزیر راه و شهرسازی را قطع نکنید

  11. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  12. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  13. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  14. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  15. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  16. قدردان پلیس هستیم اما...

  17. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  18. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  19. یک اولویت مهم اما مغفول در حکمرانی ایرانی

  20. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  21. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  22. رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی؛ برخورد با مردم ربطی به تحریم ندارد

  23. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  24. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  25. نظر همتی درباره گرانی بنزین و حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی

آخرین عناوین