ترور در تهران ، لزوم تلافی پشیمان کننده در تل آویو

محمد سعادتمند، گروه سیاسی الف،   4030510142 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
 ترور در تهران ، لزوم تلافی پشیمان کننده در تل آویو

بامداد روز 4 شنبه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس که در راس یک هییت سیاسی و دیپلماتیک و برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور ایران به تهران سفر کرده بود توسط رژیم صهیونیستی ترور شده و به شهادت رسید.
این ترور و شهادت را از دو جنبه مورد برسی قرار می دهیم :
1- اصل ترور و شهادت اسماعیل هنیه 
2- موضوع  ترور هنیه  در تهران 
در مورد جنبه اول ،  واقعیت این است که ترور هنیه نه تنها کوچک ترین صدمه و آسیبی به مقاومت فلسطین وارد نکرده و نمی کند بلکه خون تازه ای در رگهای مقاومت در غزه و کل فلسطین تزریق خواهد کرد.
نگاهی به ترورهای گذشته رهبران مقاوت در لبنان و فلسطین نشان می دهد که با ترور هر رهبر نظامی یا سیاسی نه تنها فرد و افراد دیگری جایگزین آنها شده اند و راهشان متوقف نشده بلکه راه مقاومت در برابر اشغالگری و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی با قدرت کمیت و کیفیت بسیاربیشتری ادامه یافته است.
هنیه که در طول 300 روز گذشته از هجوم وحشیانه صهیونیستها به غزه تعداد زیادی از بستگان نزدیک  شامل فرزندان و نوه های خود را از دست داده بود ، اینک با شهادت در راه آزادسازی قدس شریف  ، آخرین دین خود را نسبت به آرمان مقدس فلسطین ادا نموده و پس از سالها مجاهدت به فوز عظمای شهادت نائل آمده است.
با این شهادت به یکباره کوهی از  تبلیغات  گسترده و دروغین صهیونیستها علیه رهبران مقاومت فلسطینی و شخص هنیه فرو ریخته و جریان مقاومت و ملت مظلوم غزه و فلسطین به عینه مشاهده کردند که بالاترین مقام سیاسی آنها نیز همچون دیگر ملت قهرمان فلسطین جان خود را فدای آزادی قدس شریف نموده است.
و اما جنبه دوم قضیه که همانا ترور هنیه در تهران و در حالی که او در یک سفر رسمی دیپلماتیک برای شرکت در یک مراسم سیاسی که حاصل یک فرایند دمکراتیک یعنی تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران بوده ، بسیار مورد توجه می باشد.
در درجه اول بایستی حفره های امنیتی که منجر به این ترور در داخل کشور شده کاملا مورد بررسی قرار گرفته و به سرعت و با قدرت جلو آنها گرفته شود.
 این اقدام تروریستی اسراییل که درتضاد با کلیه پروتکل های سیاسی بین المللی و حقوقی می باشد بایستی از جانب تمام سازمانهای جهانی و کلیه کشورهای  دنیا به شدت محکوم گردد.
این اقدام تروریستی توهینی آشکار به ایران  مسئولان و مردم آن به عنوان میزبان شهید اسماعیل هنیه ، تمام سازمانهای بین المللی وکشورهای شرکت کننده  در مراسم تحلیف و همچنین تمامی هنجارهای جهانی تلقی خواهد شد.
با این تفاسیر اگر انتقام شهادت هنیه را بر عهده مبارزان فلسطینی بدانیم اما حق اعاده حیثیت برای جمهوری اسلامی ایران به قوت خود باقی خواهد ماند.
ترور حتی یک شخص عادی در قلب کشور و در تهران از جانب یک رژیم تروریست ایجاب می کند که جمهوری اسلامی جوابی در خور و پشیمان کننده به تروریستم دولتی رژیم صهیونیستی بدهد.
شاید تفاسیر سیاسی و گمانه زنی های متعددی از چرایی این ترور در این بازه زمانی و در این مکان خاص یعنی تهران و دیگر شرایط این قضیه ، از جانب تحلیل گران مختلف جهانی مطرح شود که هر کدام به فراخور خود می توانند نشان دهنده نیت  صهیونیستها از این اقدام شنیع تلقی گردد ؛ اما واقعیت مسلم این است که این ترور یکی دیگر از سلسله اشتباهات مرگبار و ویرانگری بود که رژیم صهیونیستی  بویژه اززمان آغاز جنگ غزه تا کنون به صورت پیاپی در حال ارتکاب آنها می باشد .
و این ویژگی رژیم های مستاصل ضربه خورده  گیج  و در حال زوال و نابودی است که از روی استیصال و بیچارگی دست به اقداماتی می زنند که  شاید در ابتدا و به ظاهر آن را پیروزی واقدامی  به نفع خود تصور نمایند اما در نهایت  و به شدت به ضرر خودشان تمام خواهد شد .
اسراییل اکنون یک خط قرمز بزرگ و خطرناک یعنی حمله مستقیم به تهران و ترور یک شخصیت سیاسی مهمان کشورمان را زیر پا گذاشته و ایران بایستی ابتدا با انجام بالاترین اقدامات سیاسی و دیپلماتیک در سطح جهانی و کشاندن موضوع به شورای امنیت  و درخواست برگزاری جلسه اضطرای شورای امنیت و محکومیت شدید اسراییل ، و همچنین در خواست برگزاری جلسه اضطراری مجمع عمومی سازمان ملل و سران کشورهای اسلامی و دیگر مجامع و سازمانهایی که ایران عضو آنهاست ، بزرگ ترین حمله دیپلماتیک و سیاسی را علیه اسراییل انجام دهد.
در بعد نظامی و میدانی هم اینک دست ایران باز است که جوابی مهلک و دندان شکن به این رژیم تروریستی بدهد جوابی بدون اعلام اولیه ، با حداکثر محرمانگی ، به سرعت و قبل از هماهنگی اسراییل با آمریکا و دیگرهم پیمانانش و البته توسط موشک های هایپرسونیک  که شانس عبور آنها از تمامی لایه های پدافندی اسراییل و آمریکا بسیار زیاد می باشد.
با توجه به حمله تروریستی همزمان اسراییل به بیروت و تهران  هم اینک این رژیم جعلی دروازه های آتش را به روی خود باز کرده و حلقه آتشی که به اذعان صهیونیستها توسط ایران و با عاملیت محور مقاومت شامل مقاومت لبنان ، فلسطین ، سوریه ، عراق و یمن به دورشان کشیده شده است، آنها را در خود فرو خواهد برد.
وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُون(227 سوره شعرا)َ
(وآنان که ظلم وستم کردند، به زودی خواهند دانست که به کدام کیفرگاهی بازخواهند گشت ) .

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۷۰۲۰۲۰۱:۲۰:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۱
متاسفانه با اینکه هیچ کس خواهان جنگ نیست اما چند دهه تنش با اسرائیل و هم‌پیمانان غربی‌ش در نهایت به یک جنگ مستقیم و تمام عیار ختم خواهد شد و امروز از هر زمان دیگری به آن جنگ بزرگ نزدیکتریم. تبعات این جنگ بسیار ویرانگر و گسترده است ولی ادامه وضع موجود نیز محال به نظر می‌رسد.
حرف مردم۳۵۷۰۳۸۱۱۱:۲۳:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۱
همیشه درتاریخ جنگ ها بدترین گزینه وبه ضرر ملت ها بوده وپیشگیری از انها محال نبوده، بلکه با درایت امکان پذیر بوده است
ناشناس۳۵۷۰۵۹۸۱۸:۳۳:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۱
به نظر می ر سد که حزب دموکرات آمریکا به دنبال جنگ های فرسایشی و دائمی و ظاهرا کنترل شده و مدیریت شده در تمام نقاط دنیاست تا جیب کارخانه های اسلحه سازی آمریکایی و غربی تا جای ممکن پر شود و اهداف کثیف فراماسونری مبنی بر گسترش آشوب و فتنه و هرج و مرج در تمام نقاط جهان عملی گردد.
ناشناس۳۵۷۰۹۱۲۱۰:۰۳:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۱۲
رو قوی شو گر راحت جهان طلبی ...که در قاموس طبیعت ضعیف پایمال است ...دستیابی ایران به قدرت نامتعارف میخ ثبات و امنیت ایران خواهد شد زیرا این عامل که این تجهیزات در صورت تلاش آنها برای توطئه علیه ایران دست چه کسانی میافتد دست از توطئه خواهند برداشت و جرات حمله را نخواهند داشت ..
ناشناس۳۵۷۰۹۷۶۱۱:۰۷:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۲
در راستای بازدارندگی و در حالی که کشور ما به استفاده از نامتعارف تهدید می شود ساده لوحی است که تجهیز ایران به تجهیزات متعارف و نامتعارف را کنار گذاشت تجهیز شوید و سپس مذاکره وگرنه مسیر همان فرجام بی فرجام سابق است و کلاه گشاد ...اگر امروز صحبت از مذاکره و برحام 2میشود با سلاح های موجود توان نابودی برخی صنایع داخلی حساس را ندارند پس زمان میخرند تا با توسعه تجهیزات آن ها را در زمان بهتری در آینده نابود کنند ...فرصت تجهیز ایران به بازدارندگی را نباید از دست داد ...تجربیات کشورهای قدرتمند را ببینید ....
ناشناس۳۵۷۰۹۸۲۱۱:۰۹:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۱۲
چرا به کشوری که دارد به نسل کشی در غزه ادامه داده و زنان و کودکان را در بیمارستانها و مدارس و پناهگاه ها قتل عام میکند و مدام دگر کشورها و حتی زنان و کودکان غزه را به حمله هسته ای تهدید می‌کند نمی‌گویند خلع سلاح شود انموقع ایران را که از حقوق خود در زمینه تکنولوژی هسته ای استفاده میکند مورد هجمه قرار میدهند و هر چه بازرس و مأمور اطلاعاتی بازرس نما دارند برای یافتن نقاط ضعف تخریب تجهیزات و حملات سایبری و ...به ایران میفرستند ‌...انچه در غزه دیدیم نشان داد حقوق بشر و کنوانسیون های ژنو و شعار یونیسف صرفا شعار هستند و دنیا دنیای زور است لذا رو قوی شو گر راحت جهان طلبی ....با این تناقض بین شعار و عمل در غزه باید کشورها خود را به تمام تجهیزات بازدارنده متعارف و نامتعارف دفاعی تجهیز کنند وگرنه شبیه آنچه در غزه دیدیم آماج حملات آتی نسل کشی قرار خواهند گرفت ...تعامل با داشتن قدرت و تجهیز بروز میتواند منجر به حفظ منافع شود در غیر اینصورت چیزی جز زورگویی گرگ بر میش نخواهد بود ....
ناشناس۳۵۷۱۰۸۲۱۴:۵۹:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۲
بنظر بهتر است ترور در خاک کشور با ترور یکی از مقامات در خاک آن کشور پاسخ داده شود .
ناشناس۳۵۷۱۰۹۵۱۵:۲۶:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۲
در جهت کاهش عواقب ،ترور را با ترور جواب دهید نه بیشتر
ناشناس۳۵۷۱۰۹۹۱۵:۴۰:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۲
ایران باید قدرت هسته ای شود .
ناشناس۳۵۷۰۲۲۳۰۵:۲۹:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۱
مقاله پر شوری بود
کاوه۳۵۷۰۲۳۰۰۶:۲۴:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۱
خوب رژیم صهیونیستی هم همین را می خواهد . راه انداختن جنگ
ناشناس۳۵۷۰۳۳۲۱۰:۰۳:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۱
جنگ راه بیفتد اسرائیل باقی نمی ماند
ناشناس۳۵۷۰۳۶۹۱۰:۵۸:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۱
یک روزی آمریکا قهرمان مقاومت ترور کردن مستقیم جواب دیدن دیگر کاری نکردن و حتی علنا می گویند هر اتفاقی می افتد ما خبر نداشتیم، بعد چند حمله های متعدد در سوریه توسط اسرائیل جواب محکم شنیدن الان چندماه هست دیگر خبری نمی شنویم که حمله کنند و ایرانی ها را شهید کنند این هم همین هست.... دایره را باید تنگ کرد بر گستاخ وگرنه فکر می کند فضا باز هست برای کارهای بیشتر
ناشناس۳۵۷۰۳۸۴۱۱:۳۱:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۱
رژیم صهیونیستی می خواهد مسلمانان متحد و علیه او نباشند تا او بتواند اول تمام فلسطین و سپس دیگر سرزمین هایی که مال خود میداند تصرف کند پس روشن است که او جنگ با ایران را نمیخواهد فقط ترساندن ایران و وارد نشدن ایران به جنگ را میخواهد
ناشناس۳۵۷۰۲۴۸۰۷:۳۰:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۱
انتقام سخت….
ناشناس۳۵۷۰۲۴۹۰۷:۳۷:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۱
لطفا جوری بزنید که اسراییل حداقل ۵ سال نتونه هیچ کاری بکنه جوری بزنید که امریکا دیگه هیچ وقت روی اسراییل برای اجرای سیاستهای منطقه ای خاورمیانه اش حساب نکنه جوری بزنید ...جوری بزنید که امریکا کلا از خاورمیانه بکشه بیرون
ناشناس۳۵۷۰۳۳۰۱۰:۰۲:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۱
اگر می خواهید کاری کنید نیازی نیست خیلی پر سر و صدا
ناشناس۳۵۷۰۳۳۳۱۰:۰۴:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۱
تمام پایگاه های نظامی اسرائیل باید با خاک یکسان شود
ناشناس۳۵۷۰۴۵۸۱۳:۳۱:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۱
دوباره موشک ها رو سوار کنید
ناشناس۳۵۷۰۵۱۲۱۵:۲۶:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۱
اونا اتاق خواب هنیه در تهران را زدند، پاسخ درخور زدن اتاق خواب نتانیاهو در تل آویو است. اگر شدنی نیست یک ضربه اطلاعاتی به اسرائیل وارد کنید، خیلی سیستم اطلاعاتی اش را به رخ می کشد!
حرف مردم۳۵۷۰۲۷۲۰۸:۰۹:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۱
با سلام اسرائیل می خواست با این اقدام مانع مذاکره دولت پزشکیان با امریکا و غرب و درنتجه رفع تحریم ها شود. لذا نباید با واکنش شدید در دام او افتاد .
ناشناس۳۵۷۰۵۲۳۱۵:۵۹:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۱
هنوز دنبال چی هستی شما؟!!!
ناشناس۳۵۷۰۵۸۰۱۷:۵۷:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۱۱
چرا 2 سال قبل برجام یا در برجام از این کارها نمی کرد؟!!!
ناشناس۳۵۷۰۲۷۵۰۸:۱۰:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۱۱
باید به آنهایی که از این رزیم خون خوار تروریست حمایت می‌کنند پرسید هدف شما بعنوان انسان چیست غیر از این است که اسرائیل کل بشریت را دارد نابود میکند،؟؟
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۷۰۳۳۹۱۰:۱۲:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۱
وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُون(227 سوره شعرا)َ (وآنان که ظلم وستم کردند، به زودی خواهند دانست که به کدام کیفرگاهی بازخواهند گشت ) . بی تردید هیچ ایرانی شرافتمندی از این رژیم خونخوار تروریست و پست و پلید حمایت نکرده، نمی کند و نخواهد کرد. این را مطمئن باشید. والله اعلم
ناشناس۳۵۷۰۷۲۸۲۲:۵۲:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۱
البته که جنایتکار بودن اسرائیل مشخص هست.
ناشناس۳۵۷۰۲۹۰۰۸:۴۶:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۱
تلافی کنید
مهدی۳۵۷۰۲۹۸۰۹:۰۷:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۱
قابل توجه اهل تعقل و تدبر کسی که در حال غرق شدنه و داره به همه چی چنگ میندازه تا با خودش غرق کنه را نباید بهش نزدیک شد و دست تو دستش گذاشت باید ازش فاصله گرفت تا بره زیر آب و غرق بشه حالا هم حکایت نتانیاهوی جنایتکار که به پایان عمر سیاسیش رسیده مثل شخصیه که در حال غرق شدنه
ناشناس۳۵۷۰۳۸۶۱۱:۳۲:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۱
باید یکی زد توی سرش که سریعتر غرق بشه
ناشناس۳۵۷۰۴۰۰۱۱:۵۸:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۱
تحلیل اشتباهی است ،نتانیاهو نباشد جایش یک حیوان دیگری خواهد بود
ناشناس۳۵۷۰۳۰۸۰۹:۲۸:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۱
تلافی در تل آویو خوبه
ناشناس۳۵۷۰۳۱۸۰۹:۴۸:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۱
فقط باید با اسرائیل جنگید و لا غیر به چند موشک بسنده نکنید خواهش میکنم که جنگ با اسرائیل رو شروع کنید چون خود اسرائیل خواهان جنگ مستقیم با ایران هست نترسید از جنگیدن و آغاز کنید جنگ رو
ناشناس۳۵۷۰۳۳۸۱۰:۱۲:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۱
پاسخ مناسب و متناسب یعنی اینکه فرمانده عملیات ترور در تلاویو با همین دقت مورد هدف قرار گیرد
ناشناس۳۵۷۰۳۵۶۱۰:۴۸:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۱
ما نباید درگیر جنگ بشیم،
ناشناس۳۵۷۰۳۷۸۱۱:۱۸:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۱
اسرائیل مسئولیت ترور شهید هنیه را به عهده نگرفته و ما مجبور هستیم با درایت بیشتری به موضوع فکر کنیم . بهتر است اجازه دهیم رهبری و شورای عالی امنیت ملی بهترین تصمیم را بگیرند . ابتدا باید نسبت دادن این ترور به اسرائیل را به لحاظ حقوقی مستند ومستدل نماییم.
ناشناس۳۵۷۰۴۰۱۱۱:۵۸:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۱
خواهش میکنم رهبران اسرائیل رو ترور کنید
صمصام۳۵۷۰۴۰۷۱۲:۰۶:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۱
اسراییل رو جوری باید زد که هزینه باز سازی اش برای امریکا مقرون به صرفه نباشد مطمئن باشید در این صورت امریکا دیگر هزینه ای برای بازسازی و بقای این دُمَل چرکی خاورمیانه پرداخت نخواهد کرد اسماعیل هنیه هرکس که بوده میهمان ما بوده و حالا برای تنبیه متجاوز هر کاری که لازم باشد باید انجام شود
ناشناس۳۵۷۱۱۰۷۱۶:۰۱:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۲
برفرض محال این کار شد و حداقل یک میلیون نفر کشته شوند آنوقت غرب جایی به اسم ایران را روی نقشه برخواهد تافت
ناشناس۳۵۷۰۴۱۱۱۲:۱۱:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۱
شهادت این مجاهد بزرگ اسلام و مقاومت رو تبریک میگویم خدمت هموطنان عزیز و ملت فلسطین. بنظر اینجانب این مرد بزرگ با شهادت مظلومانه خود سیلی محکمی به گوش رژیم غاصب نواخت . او بدنبال شهادت بود و در تهران به آرزوی قلبی خود رسید. مبارکت باشد ای مجاهد خدا
ناشناس۳۵۷۰۴۱۸۱۲:۲۹:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۱
اسرائیل سگ هار و در حال نابودی است باید از درگیر شدن با این سگ هار پرهیز کرد باید این موجود بی رحم توسط سایرین مورد حمله قرار گیرد. جنگ مستقیم عواقب ویرانگری برای ما دارد
ناشناس۳۵۷۰۷۸۹۰۱:۳۰:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۲
آن وقت جلوتر بیایند نه؟ سگ هار را باید مهار کرد.
ناشناس۳۵۷۰۴۲۰۱۲:۳۱:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۱
دوستاني كه دم از جنگ ميزنند شايد تجربه چنگ هشت ساله را تدارند يا اصلا در آن زمان نبودند جنگ يعني ويراني و بدبختي
ناشناس۳۵۷۰۴۲۱۱۲:۳۱:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۱
تنها راه مقابله ترور یک شخصیت اسرائیلی هم رده هنیه هست این از هر جنگ مسلحانه ای دندان شکن تره
ناشناس۳۵۷۰۴۶۱۱۳:۴۰:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۱
سوال این است که چگونه به فاصله کمتر از چهار ماه از حمله‌ی موشکی گسترده سپاه به اسرائیل خاصیت بازدارندگی نداشته بلکه این بار اسرائیل جریح‌تر شده و در داخل خاک ایران یک شخصیت سیاسی خارجی بلندپایه را ترور کرده.
ناشناس۳۵۷۰۵۶۲۱۷:۱۲:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۱
خیر با ترس و لرز زده گردن هم نگرفته قبلا قطعا جری تر بود
ناشناس۳۵۷۰۴۷۳۱۳:۵۱:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۱
تلافی خوبه ، اما حرکت های هیجانی به نفع ما نیست و باید راه حل عقلانی پیدا کرد
ناشناس۳۵۷۰۴۹۴۱۴:۴۶:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۱
ترور آقای اسماعیل هانیه در قلب تهران، بدون تردید نباید بی پاسخ بماند. موشک ها دقیقا از پنجره اتاق خواب وارد اتاق اسماعیل هانیه شده است که بیانگر اشراف اطلاعاتی بسیار زیاد دشمن می باشد
ناشناس۳۵۷۰۶۹۶۲۱:۵۶:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۱
من به عنوان یک ایرانی عرض می کنم اگر ایران اقدام به تلافی کند، برایم قابل درک است و اگر هم اقدام نکند باز هم برایم قابل درک است.
ناشناس۳۵۷۰۷۳۸۲۳:۰۲:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۱
عقلانی عمل کنیم نه هیجانی ،
ناشناس۳۵۷۰۷۶۳۲۳:۵۱:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۱
از هفتم اکتبر نتانیاهو طبق یک برنامه زمان بندی شده در حال گسترش جنگ بسمت ایران است واوج ان همزمان با اغاز انتخابات امریکا جهت شکست دمکراتها و مرحله اخر کشاندن امریکا به درگیری با ایران با امدن ترامپ وجمهوریخواهان خواهد بود . اگر درصدد انتقام هستید باید ضربه سهمگین باشد وگرنه اسراییل گستاختر میشود.
سینا۳۵۷۱۳۲۳۰۶:۴۴:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۳
اول خط نفوذ را که خطرناکتر از دشمن مستقر در اسرائیل است را پیدا کنید. مگر می شود بدون همراهی کسانی اینطور دقیق علی رغم تدابیر امنیتی انهم در تهران چنین شخصی را ترور کرد .
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. وقتی آمریکا جا می ماند

  5. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  6. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  7. قدردان پلیس هستیم اما...

  8. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  9.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  10. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  11. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  12. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  15. نشست همتی با بانکهای خصوصی/ناترازی بانکی حل شود

  16. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  17. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  18. چه کسانی با ۳۵ سال خدمت بازنشسته می‌شوند+ جدول

  19. مصرف برق خانگی ایران یک‌ونیم برابر ترکیه/مصرف خانگی با محاسبه «انرژی مصرفی» از اروپا و آمریکا بالاتر است

  20. حسین سلاح‌ورزی به ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد

  21. درباره یک تجربه مهم مقابله با فساد

  22. نصف شدن خودروی دنا بعد از تصادف/ عکس

  23. یک شیطنت کودکانه رسانه ای علیه ایران

  24. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  25. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  4. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  5. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  7. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  8. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  9. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

  10. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

  11. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  12. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

  13. وزیر علوم: باید آزادی علمی به رسمیت شناخته شود

  14. لغوفیلترینگ اینستاگرام وواتساپ درکمیسیون امنیت ملی مطرح نیست

  15. رییس جمهور وارد مشهد مقدس شد

  16. واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به تعیین جانشین برای زاکانی در شهرداری

  17. تکذیب شایعه بازداشت فرزند سیدمحمد خاتمی

  18. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  19. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

  20. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

  21. اقدام موهن سفیر استرالیا آگاهانه بود/ مسئولان قاطعانه برخورد کنند

  22. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری

  23. پزشکیان: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند کشور را نجات دهد

  24. افشاگری تکان‌دهنده درباره سازمان مجاهدین خلق/ سوء استفاده مسعود رجوی از زنان

  25. پزشکیان: افراد شایسته را منصوب می‌کنیم‌

آخرین عناوین