جذاب ترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک

گزارش بازرگانی، 326747،   4030523052

کابینت نئوکلاسیک طوسی با دستگیره های استیل و بین کابینتی سفید

به گزارش  اتحادیه کابینت سازان، کابینت‌های نئوکلاسیک در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌شوند تا افراد بتوانند طبق سلیقه خود جذاب‌ترین رنگ را انتخاب کنند. بر اساس نتایج به دست آمده، کابینت نئوکلاسیک سفید به عنوان جذاب‌ترین رنگ در این سبک شناخته می‌شود که این مطلب به راز محبوبیت آن می‌پردازد.

متدوال‌ترین رنگ‌های کابینت نئوکلاسیک کدامند؟

کارشناس اتحادیه کابینت سازان، متدوال‌ترین رنگ‌های کابینت نئوکلاسیک را به صورت زیر اعلام کرده است.

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید، آشپزخانه را بزرگتر و روشن‌تر نشان می‌دهد. اگر چه رنگ سفید یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های کابینت نئوکلاسیک به شمار می‌رود اما در این رنگ، احتمال نمایان شدن کثیفی نیز وجود دارد. انواع کابینت نئوکلاسیک سفید با طیف‌های رنگی سفید صدفی، سفید یخی یا سفید عاجی قابل خریداری هستند. اتحادیه کابینت سازان به خانواده‌هایی که آشپزخانه سفید رنگ دارند، توصیه کرده است پیشخوان کابینت را به رنگ تیره انتخاب کنند.

کابینت نئوکلاسیک طوسی

پس از رنگ سفید، رنگ طوسی به عنوان جذاب‌ترین رنگ کابینت نئوکلاسیک شناخته می‌شود. طوسی رنگی ساده و خنثی است که قابلیت ترکیب با سایر رنگ‌ها مانند سفید را دارد.

کابینت نئوکلاسیک کرم

کرم از رنگ‌های گرم و روشن است که در فضا‌های کوچک، روشنایی و بزرگی را تداعی می‌کند. همچنین این رنگ، فضای آشپزخانه را ظریف و مدرن نشان می‌دهد. کارشناس اتحادیه کابینت سازان رنگ کرم را یکی از بهترین رنگ‌های کابینت نئوکلاسیک می‌داند و در گفتگو با خبرنگار الف خاطر نشان کرده است: «رنگ کرم بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند همزمان با اصیل بودن دکوراسیون، آشپزخانه‌ای روشن و ساده داشته باشند.»

کابینت نئوکلاسیک استخوانی

رنگ استخوانی رنگی بین سفید و کرم است. کارشناسان کابینت این رنگ را به افرادی توصیه می‌کنند که روشنایی رنگ سفید و میزان تیره بودن رنگ کرم را نمی‌پسندند. این رنگ حس خوب و سادگی را برای آشپزخانه به ارمغان می‌آورد.

کابینت نئوکلاسیک قهوه ای

رنگ قهوه ای از پرکاربردترین انتخاب‌ها در سبک نئوکلاسیک است که به طور معمول افراد علاقه مند به چوب، به سراغ آن می‌روند. این رنگ که حس صمیمت را در آشپزخانه ایجاد می‌کند، به متعادل کردن فضاهایی که دیوار و کفپوش روشن دارند، کمک می‌کند.

کابینت نئوکلاسیک آبی

رنگ آبی نماد آرامش و صلح است که در تمام طیف‌های رنگی خود مانند آسمانی، نیلی، لاجوردی و... تصویری زیبا برای کابینت و آشپزخانه ایجاد می‌کند. اگر تصمیم داشته باشید کابینت نئوکلاسیک را به صورت‌ام دی اف خام رنگ شده با پلی اورتان اجرا کنید، محدودیتی در انتخاب طیف‌های مختلف رنگ آبی نخواهید داشت چرا که رنگ پلی اورتان از تنوع بالایی برخوردار است و قابلیت اجرا به صورت مات و شفاف را نیز دارد.

علاوه بر رنگ‌های متداول برای کابینت نئوکلاسیک که در این قسمت به آن‌ها اشاره شد، از رنگ‌هایی مانند مشکی، سبز، بژ، صورتی، سورمه‌ای، فیلی و صدفی نیز استفاده می‌کنند که ترکیب آن‌ها با رنگ سفید زیبایی آشپزخانه را دو چندان می‌کند. برای آشنایی بیشتر با بهترین رنگ‌ها برای کابینت نئوکلاسیک به مطلب زیر مراجعه کنید.

با انواع کابینت نئوکلاسیک سفید ترکیبی آشنا شوید:

کارشناس اتحادیه کابینت سازان با تأکید بر استفاده از رنگ‌های ترکیبی با سفید برای کابینت نئوکلاسیک، افزود: «بیشترین آمار فروش در سال‌های اخیر مربوط به کابینت‌های نئوکلاسیک سفید با ترکیب رنگ‌های تیره‌تر مانند طوسی، کرم، سرمه‌ای و رنگ چوب بوده است. » بنابراین به منظور ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر، استفاده از ترکیب رنگ‌های زیر توصیه می‌شود.

کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی

دو رنگ سفید و طوسی از خانواده رنگ‌های خنثی هستند که پس از ترکیب با هم، تصویر زیبایی را ایجاد می‌کنند. استفاده از تناژهای مختلف رنگ طوسی در ترکیب با رنگ سفید باعث افزایش زیبایی دکوراسیون آشپزخانه می‌شود. برای ترکیب رنگ سفید و طوسی می‌توان رنگ سفید را برای کابینت و رنگ طوسی را برای اکسسوری‌ها، بین کابینتی و کانتر آشپزخانه استفاده کرد.

کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی با کرمی

کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی در ترکیب با کرمی روشن با انعکاس نور، فضا را دلبازتر و روشن‌تر نشان می‌دهد. به گزارش اتحادیه کابینت سازان، رنگ سفید صدفی متمایل به طوسی روشن است و برای افرادی مناسب است که به رنگ سفید خالص علاقه چندانی ندارند. ترکیب رنگ کرمی با سفید صدفی، باعث می‌شود کمی از گرمای رنگ صدفی کاسته شده و فضا متعادل‌تر شود.

کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی

رنگ طلایی از رنگ‌های جذاب و پر زرق و برق است که حس اشرافیت و لوکس بودن را به فضا اضافه می‌کند. به طور معمول رنگ کابینت سفید و رنگ تزیینات مانند سرستون‌ها و گل دکوراتیوها طلایی انتخاب می شود یا اینکه رگه‌هایی از رنگ طلایی در کابینت نئوکلاسیک سفید به چشم می خورد. کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی جلوه زیبا و باشکوهی به فضای آشپزخانه می‌دهد.

کابینت نئوکلاسیک سفید قهوه ای

رنگ سفید و قهوه‌ای در تضاد با یکدیگر قرار دارند و ترکیب آن‌ها با هم فضای آشپزخانه را صمیمانه و دلنشین می‌کند. رنگ قهوه‌ای که از رنگ‌های گرم محسوب می‌شود، شباهت قابل توجهی به چوب دارد و دارای طیف‌های متنوع تیره و روشن است. به همین علت از کابینت نئوکلاسیک سفید قهوه‌ای در انواع آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک استفاده می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان رنگ کابینت نئوکلاسیک دیواری و زمینی را سفید و رنگ کابینت جزیره را قهوه‌ای در نظر گرفت.

سایر ترکیبات رنگی مانند سفید سبز و سفید سرمه‌ای از مواردی هستند که برای کابینت نئوکلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. نکته مهم در این ترکیبات رنگی، استفاده از رنگ سفید است که محبوبیت ویژه‌ای دارد.

علت محبوبیت کابینت نئوکلاسیک سفید چیست؟

بنابر اعلام اتحادیه کابینت سازان، کابینت نئوکلاسیک سفید محبوبیت فراوانی دارد. کارشناس اتحادیه کابینت سازان در پاسخ به خبرنگار الف، علت محبوبیت کابینت نئوکلاسیک سفید را به صورت زیر عنوان می‌کند:

جلوه زیبای کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه می‌دهد. به طور کلی رنگ‌های روشن مانند سفید باعث دلبازتر شدن فضا می‌شود. علاوه بر این کابینت نئوکلاسیک سفید در عین سادگی بسیار زیبا است به طوری که هر سلیقه‌ای را جذب می‌کند و هیچ گاه قدیمی نمی‌شود.

قابلیت هماهنگی با محیط

کابینت نئوکلاسیک سفید با سایر رنگ‌ها و المان‌های طراحی آشپزخانه سازگار است. به این معنی که به راحتی می‌توان سایر اجزای محیط مانند صفحه کانتر را با کابینت نئوکلاسیک سفید هماهنگ کرد. از طرف دیگر تضادی که بین رنگ سفید و رنگ‌های تیره در آشپزخانه وجود دارد، باعث افزایش جذابیت و زیبایی فضا می‌شود.

نمایان بودن تزئینات روی کابینت نئوکلاسیک سفید

یکی از دلایل محبوبت کابینت نئوکلاسیک سفید این است که تزیینات روی کابینت و حکاکی ها بیشتر خود را نشان می‌دهد. به عنوان مثال اگر ظروف تزئینی یا چند گلدان کوچک روی کابینت نئوکلاسیک سفید وجود داشته باشد، شاخص‌تر به نظر می‌رسد.

تداعی کننده حس تمیزی

کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره و کانتر سنگی و دستگیره‌های گرد کوچک

از آنجا که رنگ سفید تداعی کننده حس تمیزی است، کابینت نئوکلاسیک سفید این احساس را به مخاطب انتقال می‌دهد که فضای آشپزخانه تمیز و مرتب است.

پس از مشخص شدن علت محبوبیت کابینت نئوکلاسیک سفید، ویژگی‌های دو ترکیب رنگی این کابینت یعنی کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی و کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی که باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ویژگی های کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی

به گزارش الف به نقل از سلام ساختمان، کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که عبارت‌اند از:

افزایش جذابیت دکوراسیون آشپزخانه

انتخاب رنگ کابینت نئوکلاسیک تاثیر قابل توجهی بر زیبایی فضای آشپزخانه دارد. از آن جا که رنگ طوسی رنگی خنثی است وقتی در کنار رنگ سفید قرار می‌گیرد، جذاب و چشم نواز خواهد شد.

هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه

از کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی در آشپزخانه‌های مختلف استفاده می‌کنند، چرا که با انواع سلایق همخوانی دارد و به سرعت با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می‌شود.

افزایش میزان روشنایی

یکی از عوامل موثر در میزان روشنایی آشپزخانه، انتخاب رنگ کابینت است. از آنجا که هر دو رنگ سفید و طوسی ملایم از رنگ‌های روشن هستند، میزان نور و روشنایی فضای آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی روشن، بیشتر می‌شود.

ایجاد تعادل رنگی در محیط

همخوانی رنگ‌های سفید و طوسی باعث حفظ تعادل رنگ‌های دکوراسیون آشپزخانه می‌شود.

کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی چه ویژگی هایی دارد؟

کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی سه ویژگی مهم دارد که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است:

دارای قابلیت بازتاب نور

کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی به طور قابل توجهی نور را بازتاب و منعکس می‌کند. به همین دلیل باعث می‌شود فضای آشپزخانه بزرگ‌تر از ابعاد اصلی به نظر برسد.

براق بودن

یکی از مهمترین ویژگی‌های کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی، براق بودن آن است که باعث افزایش روشنایی و درخشندگی کابینت در فضای آشپزخانه می‌شود.

قابلیت ترکیب با سایر رنگ ها

ترکیب کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی با رنگ‌های طلایی و قهوه ای به جذابیت هر چه بیشتر آشپزخانه کمک می‌کند.

کابینت نئوکلاسیک سفید با اپن جزیره و دستگیره‌های فلزی و صندلی پای اپن

افزایش جذابیت کابینت نئوکلاسیک و فضای آشپزخانه، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه این گزارش خبری مطرح شده است.

عوامل موثر در انتخاب جذاب ترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک

کارشناس اتحادیه کابینت سازان در مورد انتخاب رنگ کابینت نئوکلاسیک و زیبایی آشپزخانه گفته است: "زیبایی آشپزخانه به انتخاب رنگ مناسب کابینت بستگی دارد. وی افزود: «انتخاب جذاب‌ترین رنگ برای کابینت نئوکلاسیک نیز به عوامل مختلفی مانند ابعاد آشپزخانه و سلیقه شخصی افراد وابسته است که برای درک بهتر آن باید تاثیر روان شناسی رنگ کابینت را بررسی کنید». بر این اساس عوامل را می‌توان به صورت زیر عنوان کرد:

متراژ آشپزخانه

به طور معمول در آشپزخانه‌های کوچک و کم نور از رنگ‌های روشن برای کابینت نئوکلاسیک استفاده می‌شود. رنگ‌های سفید، شیری و کرم بهترین گزینه برای این آشپزخانه‌ها هستند. کارشناس اتحادیه کابینت سازان توصیه کرده است که در آشپزخانه‌های کوچک از کابینت نئوکلاسیک براق استفاده شود تا فضا پرنور‌تر به نظر برسد. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط اتحادیه کابینت سازان، کابینت نئوکلاسیک سفید در آشپزخانه‌های بزرگ نیز به عنوان پرفروش‌ترین مدل کابینت نئوکلاسیک شناخته می‌شود.

ویژگی های ذاتی سبک نئوکلاسیک

با توجه به اینکه شکل و ظاهر کابینت‌های نئوکلاسیک به سبک کلاسیک نزدیک‌تر است، رنگ‌های روشن و گرم برای این کابینت ها پیشنهاد می‌شود. از بین رنگ‌های سرد سبز، طوسی و آبی تیره برای کابینت نئوکلاسیک کاربرد دارند.

تاثیر روانشناسی رنگ کابینت

هر یک از رنگ‌ها اثرات روحی و عاطفی خاصی در خود پنهان دارند. به همین علت طراحان دکوراسیون داخلی توصیه می‌کنند پیش از انتخاب کابینت نئوکلاسیک به اثرات جانبی رنگ‌ها بر روحیات افراد توجه شود. به عنوان مثال کابینت نئوکلاسیک سفید تمیزی و آرامش را برای مخاطب تداعی می‌کند. در مقابل رنگ‌های انرژی بخش باعث ایجاد تحرک بیش از اندازه در افراد می‌شود به طوری که ممکن است نتوانند مدت زیادی در آشپزخانه حضور داشته باشند. به همین علت کارشناس اتحادیه کابینت سازان تأکید کرده است رنگ‌های انرژی بخش را به صورت ترکیبی با سایر گزینه‌ها استفاده کنید.

در کنار این عوامل، سلیقه شخصی مهمترین نقش را در انتخاب رنگ جذاب برای کابینت نئوکلاسیک دارد.

نکات مهم برای افزایش جذابیت رنگ کابینت نئوکلاسیک

در نهایت کارشناس اتحادیه کابینت سازان توصیه کرده است برای افزایش جذابیت رنگ کابینت نئوکلاسیک به نکات زیر توجه کنید:

  • در آشپزخانه از رنگ‌های مکمل و متضاد در کنار یکدیگر استفاده کنید.
  • رنگ کابینت‌ها با رنگ کاشی‌های آشپزخانه و کفپوش بیشترین هماهنگی را داشته باشد.
  • از رنگ‌های باکیفیت استفاده کنید تا ماندگاری و طول عمر کابینت افزایش پیدا کند.
  • نمونه‌های اجرا شده کابینت نئوکلاسیک در رنگ‌های مختلف را مشاهده کنید.
  • پیش از نهایی کردن انتخاب رنگ، نمونه رنگ کابینت را در آشپزخانه امتحان کنید.
  • در صورت تردید در انتخاب رنگ جذاب، با طراح دکوراسیون داخلی مشورت کنید.

با توجه به این نکات می‌توانید جذاب‌ترین رنگ‌های کابینت نئوکلاسیک را انتخاب کنید.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. قدردان پلیس هستیم اما...

  5. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  6. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  7. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  8.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  9. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  10. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  12. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  13. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  14. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  15. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  16. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  17. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  18. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  19. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  20. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  21. فکرش را هم نمی کردند!

  22. چماق بنزین !

  23. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

  24. نشست همتی با بانکهای خصوصی/ناترازی بانکی حل شود

  25. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

آخرین عناوین