مقایسه قیمت بلیط هواپیما از تمامی سایت های معتبر تنها در چند ثانیه

گزارش بازرگانی، 330517،   4030603009

این روزها به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت‌ سفرمارکت، در چند ثانیه سایت‌های معتبر را مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. این پلتفرم با پشتیبانی در ۷ روز هفته و دسترسی به بیش از ۴۵ سایت رزرو بلیط، به‌عنوان یک بازار منحصر‌به‌فرد برای خرید بلیط شناخته می‌شود. در این مقاله، درباره مقایسه قیمت بلیط از تمامی سایت‌های معتبر در مدت زمان کوتاه صحبت می‌کنیم.

بزرگترین بازار مسافرتی ایران

برای یافتن ارزان‌ترین بلیط هواپیما مقایسه آژانس‌های مختلف بسیار مهم است. پلتفرم‌ خرید آنلاین بلیط سفرمارکت به‌عنوان یک بازار جامع عمل می‌کنند که در آنها می‌توانید بلیط‌های آژانس‌های معتبر را بررسی کنید و ظرف چند ثانیه، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. با پشتیبانی روزانه و فروشندگان قابل اعتماد، می‌توانید با اطمینان بلیط مورد نظر خود را پیدا کنید.

خرید بلیط از خطوط هوایی ایرانی و خارجی

در سفرمارکت می‌توانید انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی را خریداری کنید. شما می‌توانید بلیط تمامی ایرلاین‌های ایرانی و همچنین ایرلاین‌های خارجی که پروازهای آنها توسط آژانس‌های معتبر ایرانی به فروش می‌رسد را بررسی کنید. ایرلاین‌های ایرانی مانند ایران‌ایر، ماهان، قشم‌ایر، وارش، کیش‌ایر، زاگرس، کارون، آسمان، آتا، معراج، ایران‌ایرتور و تابان به همراه ایرلاین‌های معتبر خارجی مانند امارات، پگاسوس، آنادولو جت، فلای دبی، ترکیش خطوط هوایی، لوفت هانزا، ایر عربیا، سوئیس ایرلاینز و قطر ایرویز را می‌توان از طریق پلتفرم‌های آنلاین خدمات گردشگری از جمله سفرمارکت رزرو کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت بلیط

قیمت بلیط هواپیما در طول سال به دلایل مختلفی می‌تواند متفاوت باشد. در هنگام خرید بلیط، توجه به موارد زیر ضروری است:

۱. فاصله بین مبدأ و مقصد: فاصله بین شهرهای مبدأ و مقصد به طور قابل توجهی بر قیمت بلیط تأثیر می‌گذارد. پرواز در مسافت‌های طولانی‌تر معمولاً منجر به پرداخت قیمت‌های بالاتر برای بلیط می‌شود.

۲. کلاس پرواز: صندلی‌های هواپیما به سه کلاس اکونومی، فرست کلاس و بیزینس کلاس طبقه‌بندی می‌شوند. مسافران فرست کلاس و بیزینس کلاس خدمات بیشتری نسبت به کلاس اکونومی دریافت می‌کنند. این در حالی است که اکثر بلیط‌های فروخته‌شده در کشور ما در کلاس اکونومی هستند.

۳. تاریخ و زمان پرواز: قیمت بلیط پرواز در طول سال بر اساس تقاضا در نوسان است. به‌عنوان‌مثال، یافتن بلیط ارزان‌تر به مقصدهایی مانند کیش، یک شهر گرمسیری، در تابستان نسبت به زمستان راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

انواع بلیط‌ها و تفاوت آنها

هنگام رزرو بلیط هواپیما، مهم است که انواع مختلف آن را در نظر بگیرید، زیرا هر نوع بلیط پرواز بر روی قیمت و تجربه‌ای که از سفر کسب می‌کنید، تأثیر بسزایی دارد. انواع بلیط‌های ارائه‌شده عبارت‌اند از:

۱. بلیط‌های سیستمی: این بلیط‌ها مستقیماً توسط شرکت‌های هواپیمایی در اختیار وب‌سایت‌های فروشنده قرار می‌گیرد. بلیط‌های سیستمی معمولاً قیمت ثابتی در طول سال دارند و ویژگی‌های خاصی مانند امکان کنسل کردن بلیط را ارائه می‌دهند.

۲. بلیط چارتر: بلیط چارتر توسط شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی از خطوط هوایی خریداری می‌شود. سپس خطوط هوایی این بلیط‌ها را به‌عنوان بلیط چارتر به مسافران ارائه می‌دهند. پروازهای چارتر اغلب با نوسانات قیمت مواجه می‌شوند و در دوره‌های اوج سفر قیمت‌های بالاتری دارند.

۳. بلیط‌های لحظه آخری: این بلیط‌ها فقط چند ساعت یا حتی چند دقیقه قبل از زمان حرکت فروخته می‌شوند. شرکت‌های فروش بلیط برای جلوگیری از ضرر مالی و پرکردن صندلی‌های خالی، قیمت بلیط لحظه آخری را تا حد امکان کاهش می‌دهند.

خرید بلیط از سفرمارکت چه فوایدی دارد؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت فواید زیادی دارد که باید حتماً به آنها توجه شود. با وجود این فواید هم فروشندگان و هم خریداران جذب این پلتفرم می‌شوند و برای خرید بلیط به سایت یا اپلیکیشن آن مراجعه می‌کنند. این مزایا عبارت‌اند از:

۱. پشتیبانی روزانه:

سفرمارکت علاوه بر حمایت از فروشندگان، به مسافران برای اطمینان از تجربه خرید ایمن و بدون دردسر کمک می‌کند. تمامی فروشندگان باید دستورالعمل‌های موجود در وب‌سایت را رعایت کنند و هرگونه مشکل در خرید را می‌توان به پشتیبانی گزارش داد.

 

۲. مقایسه قیمت بلیط با یک کلیک:

به غیر از قیمت بلیط، همه مسافران یک پرواز، خدمات و کیفیت یکسانی دریافت می‌کنند. تفاوت قیمت‌ها به دلیل پورسانت‌‌هایی است که توسط فروشندگان مختلف دریافت می‌شود؛ بنابراین، برخی از آژانس‌ها با کاهش حاشیه سود، نرخ‌های پایین‌تری را ارائه می‌دهند.

۳. مقایسه پرواز:

با سفرمارکت می‌توانید بلیط‌های چند فروشنده را به طور هم‌زمان مشاهده کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. می‌توانید از فیلترهای جستجو برای محدود کردن انتخاب‌های خود بر اساس خطوط هوایی، توقف، نوع بلیط، قیمت و موارد دیگر استفاده کنید.

۴. تقویم قیمت:

ویژگی تقویم قیمت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بهترین روزهای خرید بلیط ارزان را شناسایی کنید. پایین‌ترین کرایه‌ها برای کل ماه با رنگ سبز مشخص شده است.

۵. گزینه‌های پرداخت اقساطی:

شما این امکان را دارید که هزینه پرواز خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید. از طریق سایت‌های منتخب می‌توانید وام دریافت کرده و از کیف پول سفرمارکت برای پرداخت هزینه پروازهای داخلی و خارجی استفاده کنید. هنگام خرید به دنبال فروشندگانی باشید که با گزینه «پرداخت اعتباری» مشخص شده‌اند.

۶. سایت‌های فروشنده معتبر:

فقط فروشندگان دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای معتبر از مراجع معتبر مسافرتی و گردشگری مانند سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت گردشگری، مجاز به فروش بلیط در این پلتفرم هستند.

نحوه خرید بلیط هواپیما

مسافران با خرید بلیط هواپیما می‌توانند در ساعت تعیین‌شده در فرودگاه حاضر شده و برای پرواز خود آماده شوند. سفرمارکت با رابط کاربرپسند و فیلترهای مختلف که جستجوی بلیط‌های پرواز مقرون‌به‌صرفه را تسهیل می‌کند، متمایز است. در ادامه یک راهنمای ساده در مورد نحوه خرید آنلاین بلیط از این پلتفرم را آورده‌ایم:

۱. از وب‌سایت دیدن کنید: با استفاده از دستگاه تلفن همراه یا لپ تاپ خود به وب سایت یا برنامه سفرمارکت دسترسی پیدا کنید.

۲. گزینه بلیط هواپیما را انتخاب کنید و روی گزینه بلیط پرواز کلیک کنید.

۳. اطلاعات سفر را وارد کنید: شهرهای مبدأ و مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کنید.

۴. نمایش نتایج جستجو: پس از جستجو، لیستی از بلیط‌ها را خواهید دید که از ارزان‌ترین به گران‌ترین طبقه‌بندی شده‌اند. جزئیاتی مانند قیمت و خط هوایی را بررسی کنید، سپس گزینه «خرید» را برای بلیط دلخواه خود انتخاب کنید.

۵. انتخاب فروشنده: لیستی از فروشندگانی که بلیط مورد نظرتان را ارائه می‌دهند، نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب فروشنده به وب‌سایت آن هدایت شود.

۶. خرید خود را تکمیل کنید: برای تکمیل خرید بلیط خود، پرداخت نهایی را انجام دهید.

۷. دانلود فایل بلیط: پس از خرید می‌توانید فایل بلیط خود را از سایت دانلود کنید. فایل تیکت نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد. قبل از تأیید بلیط خود، مطمئن شوید که جزئیات مهمی مانند میزان بار و سیاست‌های کنسلی را بررسی کرده‌اید.

کلام آخر

مقایسه چندین ارائه‌دهنده بلیط در یک سایت مرجع در چند ثانیه، یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن مناسب‌ترین بلیط پرواز است. سفرمارکت به سهولت این امکان را ارائة می‌دهد. در این مقاله به ویژگی‌های بلیط هواپیما و نحوه مقایسه وب‌سایت‌های فروش بلیط پرداختیم. برای خرید مناسب‌ترین بلیط و پرداخت نقدی یا اقساطی برای خرید بلیط، کافی است به وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  3. قدردان پلیس هستیم اما...

  4. چماق بنزین !

  5. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  6. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  7.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  8. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  10. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  11. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  12. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  13. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  14. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  15. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  16. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  17. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  18. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  19. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  20. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  21. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  22. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  23. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  24. فکرش را هم نمی کردند!

  25. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

آخرین عناوین