برای تولید محتوا در یوتیوب به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

گزارش بازرگانی، 332435،   4030607016

یوتیوب(Youtube) در حال حاضر کامل‌ترین و جامع‌ترین سرویس اشتراک ویدیو در سرتاسر جهان است. با رشد یوتیوب و گسترش استفاده کاربران از آن، فرصت‌های جذابی برای تولید محتوا و کسب درآمد در یوتیوب ایجاد شده است. یوتیوب الان برای تولید کنندگان محتوا به مانند یک معدن گنج است! افراد زیادی به سراغ تولید محتوا در یوتیوب می‌روند اما اکثر آن‌ها در این امر موفق نمی‌شوند. شاید خیلی از این افراد از ذوق و خلاقیت بالایی هم برخوردار باشند اما دلیل عدم موفقیت بسیاری از آن ها، توجه نکردن به اصول تولید محتوا و استفاده نکردن از ابزارهای درست است. برای موفقیت و کسب درآمد از یوتیوب، نیاز به استفاده از ابزارهای حرفه‌ای دارید و باید از موارد خاصی بهره ببرید. در ادامه به معرفی سه ابزاری که برای تولید محتوا در یوتیوب به آن‌ها نیاز دارید می‌پردازیم.

اکانت یوتیوب پرمیوم (YouTube Premium)

شما برای اینکه تولید کننده محتوای حرفه‌ای باشید، در ابتدا نیاز است مصرف کننده محتوای خوبی باشید. با خرید اکانت Youtube می‌توانید به تمام محتوای یوتیوب بدون تبلیغات و موارد آزاردهنده دسترسی پیدا کنید.علاوه برآن امکان دانلود محتوا از یوتیوب و تماشای ویدیوها به صورت آفلاین هم وجود دارد. با خرید اکانت یوتیوب، دسترسی به یوتیوب موزیک(Youtube Music) هم برای شما فعال خواهد شد و امکان استفاده از میلیون‌ها موسیقی به صورت آنلاین را خواهید داشت. با استفاده از اکانت یوتیوب پرمیوم، شما تبدیل به یک مصرف کننده حرفه‌ای محتوای یوتیوب می‌شوید و می‌توانید ایده‌های دیگران را دریافت و بررسی کنید تا به تولید محتوای خود بپردازید.

اکانت گرامرلی (grammarly)


شما می‌توانید به زبان‌های مختلف در یوتیوب تولید محتوا کنید و از جامعه آن زبان کسب درآمد کنید. بهترین گزینه برای تولید محتوا در یوتیوب، تولید محتوا به زبان انگلیسی است. زبان انگلیسی مرجع زبانی دنیاست و با تولید محتوا به این زبان، شما به جامعه‌ای جهانی دست پیدا خواهید کرد و امکان وایرال شدن ویدیوهایتان افزایش می‌یابد. پس برای دسترسی به جامعه جهانی، زبان انگلیسی کلید است! برای تولید محتوا به زبان‌های مختلف، نیاز به یک ابزار دارید که از لحاظ چینش و ترتیب کلمات، به شما کمک کند و همچنین شما را در انتخاب کلمات و افعال درست یاری دهد. اکثر تولید کنندگان محتوا و ویراستاران از ابزار گرامرلی استفاده می‌کنند. گرامرلی اکانت رایگان هم دارد اما با خرید اکانت grammarly اختصاصی، شما به امکانات عمیق تر و گسترده تری دست پیدا می‌کنید تا سناریو و جملات مورد استفاده در ویدیو را بهبود ببخشید.

اکانت کپ کات(Capcut)

بعد از مصرف محتوا، ایده پردازی و تولید محتوای اولیه، شما نیاز به ویرایش و تدوین ویدیوی خود دارید. ویدیو باید برای مخاطب جذاب باشد و بدون ویرایش صحیح، شانسی برای ویوهای بالا ندارید! بهترین گزینه برای برای تدوین و ویرایش ویدیوهای تولید شده، خرید اکانت Capcut و استفاده از مزایای بی‌شمار آن است. با خرید اکانت کپ کات، شما به ویرایش سرعت ویدیو، ویرایش صدا و افزایش کیفیت ویدیو، استفاده از افکت‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. کپ کات یک اپلیکیشن کامل است و شما را از هر اپلیکیشن ویرایشگر و تدوین دیگری بی‌نیاز می‌کند.

جمع بندی

برای تولید محتوا در یوتیوب، به دلیل رقابت خیلی زیاد بین تولید کنندگان محتوا، استفاده از ابزارهای حرفه‌ای الزامی است. تمام موارد معرفی شده در این مطلب را شما می‌توانید به صورت قانونی و مطمئن از مکسیمم شاپ تهیه کنید. این وب‌سایت که به صورت اختصاصی در زمینه فروش اشتراک ابزارهای کاربردی فعالیت می‌کند امکان یک خرید جذاب با قیمت مناسب را برای شما فراهم می‌کند.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  3. قدردان پلیس هستیم اما...

  4. چماق بنزین !

  5. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  6. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  7. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

  8. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  9. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  10. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

  11. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  12. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  13. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  14. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  15. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  16. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  17. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  18. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  19. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  20. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  21. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  22. فکرش را هم نمی کردند!

  23. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

  24. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  25. ماه شومی که پهلوی ها برای ایرانیان رقم زدند

آخرین عناوین