چگونه فرش مدرن دکوراسیون خانه شما را متحول می کند؟

گزارش بازرگانی، 336618،   4030620042

امروزه محصولات متنوعی در حوزه فرش ماشینی تولید و به بازار عرضه شده است، اما در این میان فرش های مدرن توانسته اند در مدت زمان کوتاهی که به خریداران معرفی شده اند طرفداران زیادی بدست آورند.

فرش مدرن

در حال حاضر کارخانه و فروشگاه های بسیاری وجود دارند که فرش 1200 شانه را با طرح مدرن تولید می کنند، اما فرش 1200 شانه مدرن مانلی کاشان یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار فرش ماشینی می باشد. و این امکان برای خریداران عزیز فراهم شده است تا فرش مورد نیاز خود را به دو صورت حضوری و اینترنتی انتخاب و خریداری نمایند.

فرش های مدرن به خاطر کیفیت بالای الیاف، ریز بافت بودن و شباهت بسیاری که این محصول به فرش دستبافت دارند توانسته است مورد پسند بسیاری از خریداران قرار بگیرد.

طرح های فرش مدرن: تحولی جدید در دکوراسیون داخلی

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی به میان می‌آید، هر عنصر نقش مهمی در ایجاد فضایی منسجم و جذاب دارد. از مبلمان گرفته تا رنگ دیوار، هر انتخابی به زیبایی کلی کمک می کند. یکی از عناصری که اغلب نادیده گرفته می شود و می تواند تأثیر قابل توجهی بگذارد، فرش است. طرح‌های فرش مدرن قدرت ایجاد یک تغییر اساسی را در دکوراسیون داخلی دارند.

امروزه خانه های بزرگ ویلایی جای خود را به آپارتمان با متراژ کم داده اند، در سال های اخیر دکوراسیون در آپارتمان ساده تر بوده و به سمت سبک مینیمال سوق پیدا کرده است، به همین دلیل زمان استفاده از فرش‌های کلاسیک و پر نقش و نگار گذشته است.

در حال حاضر طراحان، فرش را به گونه ای طراحی می کنند که  فرش چشم نواز باشد و به هر فضایی شخصیت و استایل خاص ببخشد. فرش های مدرن با طیف گسترده ای از الگو، رنگ و بافت طرح های جدید بی پایانی را برای ایجاد فضایی منحصر به فرد و به یاد ماندنی ارائه می دهند.

تاثیر طرح‌های فرش مدرن بر دکور

رنگ ابزاری قدرتمند در طراحی داخلی است و رنگ فرش نیز از این قاعده مستثنی نیست. رنگ مناسب برای فرش می تواند حال و هوای منزل شما را تنظیم کند، یک نقطه کانونی ایجاد کرده و یا عناصر مختلف یک اتاق را به هم گره بزند. با طرح‌های فرش مدرن، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای انتخاب وجود دارد که به شما خانه این امکان را می‌دهد تا سایه مناسبی را برای تکمیل دکوراسیون خود بیابند.

از طرفی فرش های با رنگ خنثی نیز در سال های اخیر برای تکمیل دکوراسیون مد شده اند. این فرش‌ها پس‌زمینه ظریفی را فراهم می‌کنند که به سایر عناصر اتاق اجازه می‌دهد تا بدرخشند. به عنوان مثال، یک فرش کرم یا خاکستری می تواند حس آرامش و سکون را ایجاد کند و آن را برای اتاق خواب یا مکان های استراحت تبدیل به فضایی عالی نماید.

طرح‌های فرش مدرن علاوه بر رنگ، طرح‌ و بافت‌ها را نیز در خود جای داده‌اند. این عناصر می توانند به یک فضا عمق و جذابیت بصری اضافه کنند. به عنوان مثال، یک فرش طرح دار هندسی می تواند ظاهری مدرن و پیچیده ایجاد کند، در حالی که یک طرح گلدار می تواند ظرافت و زنانگی را اضافه کند.

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب طرح فرش باید به آن توجه کرد، اندازه فضا است. در اتاق‌های کوچک‌تر، بهتر است رنگ‌های روشن‌تر و الگوهای کوچک‌تر را انتخاب کنید، زیرا می‌توانند فضا را بزرگ‌تر و بازتر نشان دهند. از سوی دیگر، در اتاق‌های بزرگ‌تر، رنگ‌های تیره‌تر و الگوهای بزرگ‌تر می‌توانند حس آرامش و صمیمیت را ایجاد کنند.

همچنین در انتخاب طرح فرش باید سبک کلی فضا را در نظر گرفت. برای یک فضای مدرن و مینیمالیستی، یک فرش تک رنگ با خطوط مشخص و بافت مینیمال مناسب خواهد بود. از سوی دیگر، برای یک فضای سنتی، یک فرش با نقش‌های پیچیده و بافت‌های غنی می‌تواند ظرافت و شخصیت را به آن اضافه کند.

خرید بهترین فرش مدرن

برای خرید بهترین محصول همیشه فاکتورهای کلیدی وجود دارد، این فاکتورها برای فرش شامل:

  • کیفیت الیاف: فرش های 1200 شانه طرح مدرن از بهترین الیاف طبیعی ویسکوز تهیه می شوند، اما در این میان ممکن است برندهای ناشناخته برای سود بیشتر از الیاف نامرغوب برای بافت فرش استفاده کنند.
  • تراکم فرش: توجه داشته باشید که هر چقدر تراکم یک فرش بیشتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر خواهد بود، برای فرش های مدرن نیز تراکم برابر 3600 گره می باشد، به همین دلیل جز فرش های دستبافت گونه دسته بندی می شود و جزییات فرش بسیار خواهد بود.
  • ابعاد فرش: قبل از خرید فرش حتما ابعاد فضایی را که قصد خرید فرش برای آن دارید را اندازه گیری نمایید. شما می توانید با انتخاب صحیح ابعاد یک فرش زیبایی چشم نوازی را در منزل ایجاد نمایید.
  • برند فرش: با انتخاب یک برند اصیل در حوزه فرش می توانید فرش دلخواه خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. توجه داشته باشید که برندی را انتخاب نمایید که محصولاتی استاندارد و باکیفیت تولید نموده و فرش های خود را با گارانتی به فروش می رسانند.

جدیدترین فرش مدرن مانلی

فرش مانلی کاشان به تازگی از کلکسیون فرش های مدرن خود به نام «مارتیا» رونمایی کرده است. فرش های این کلکسیون 1200 شانه و با تراکم 3600 گره است، که با الیاف طبیعی ویسکوز یا همان ابریشم مصنوعی است تولید و به بازار عرضه شده است.

فرش های این کلکسیون به دلیل اینکه از رنگ های لایت برای بافت شان استفاده شده قابلیت هماهنگ شدن با انواع دکوراسیون ها را دارند.  

 

قیمت فرش مدرن کارخانه مانلی کاشان

قیمت فرش 1200 شانه کاشان متناسب با فاکتورهای مختلفی همچون نوع الیاف، تراکم، ابعاد و نوع برند تعیین می گردد.

فرش های 1200 شانه مدرن به دلیل تراکم بالایی که دارند و جز فرش های دستبافت گونه می باشند دارای قیمت بالاتری نسبت به فرش با تراکم کمتر می باشند.

فرش های مدرن 1200 شانه کارخانه مانلی کاشان، با توجه به اینکه واسطه ها را از فرآیند خرید حذف نموده است و محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند توانسته است تا فرش های تولید شده را با قیمت رقابتی و کمترین حاشیه سود به فروش برساند.

مهم ترین خصوصیات فرش مدرن 1200 شانه

فرش 1200 شانه

از ویژگی های کلیدی طرح های فرش مدرن، توانایی آنها در بازتعریف فضاها است. دورانی که از فرش به سادگی برای پوشاندن کف استفاده می شد گذشته است. فرش های مدرن در حال حاضر به عنوان نقاط کانونی استفاده می شوند و حس درام در فضای داخلی خانه ایجاد می کنند. تفاوتی ندارد که شما از این فرش در پذیرایی منزل استفاده می کنید یا اتاق خواب، فرش مدرن این قدرت را دارد که یک فضا را متحول کرده و آن را واقعا منحصر به فرد نماید.

یکی دیگر از جنبه های مهم طرح های فرش مدرن، تطبیق پذیری آنهاست. با طیف گسترده ای از رنگ ها، نقش ها و بافت ها برای انتخاب، طرح فرش متناسب با هر سبک و سلیقه ای وجود دارد. چه ظاهر مینیمالیستی را ترجیح دهید و چه فضایی متفاوت تر، یک طرح فرش مدرن وجود دارد که دکوراسیون شما را کاملا تکمیل می کند.

تفاوت فرش 700 شانه با مدرن

یکی از مهم ترین تفاوت های فرش 700 شانه با فرش مدرن در شانه و تراکم می باشد. تراکم فرش های 700 شانه برابر 2550 گره بوده و تراکم فرش های مدرن برابر با 3600 گره است. فرش های مدرن به دلیل تراکم بالایی که نسبت به فرش 700 شانه دارند ظرافت و زیبایی نقشه فرش را بیشتر نمایان می سازند.

تفاوت اساسی دیگری که میان فرش های 700 شانه و مدرن وجود دارد الیاف مورد استفاده آن می باشد. فرش های 700 شانه با الیاف درجه یک و مرغوب آکریلیک 700 شانه تهیه و تولید می گردد اما برای تولید فرش های مدرن از الیاف طببیعی ویسکوز که به ابریشم طبیعی معروف هستند استفاده می گردد.

تفاوت دیگری که میان این دو محصول وجود دارد، هایبالک یا برجسته بودن فرش می باشد. فرش های 700 شانه بدون برجستگی تولید می شوند اما فرش های مدرن و وینتیج فرش مانلی به صورت گل برجسته تولید می گردند. این ویژگی باعث می شود تا زیبایی نقشه فرش در فرش 1200 شانه با طرح مدرن بیشتر خودنمایی داشته باشد.

تفاوت چهارم میان این دو محصول پر فروش، ضخامت فرش است. فرش های 700 شانه در مقایسه با فرش 1200 شانه با طرح مدرن از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد. فرش 700 شانه دارای ضخامت 1 سانتی متر بوده و فرش مدرن ضخامتی برابر با 7 تا 8 میلی متر دارد.

در صورتی که ساکن مناطق سردسیر کشور هستید توضیه می شود از کلکسیون فرش های 700 شانه مانلی دیدن نمایید در غیر این صورت فرش های مدرن بخاطر ظرافت در بافت انتخاب مناسب تری برای تکمیل دکوراسیون پذیرایی می باشند.

فرش 1200 کلاسیک بخریم یا مدرن

سوالی که برای بسیاری از خریداران در زمان انتخاب و خرید فرش مطرح می شود این است که آیا باید برای پذیرایی منزل از فرش طرح کلاسیک خریداری کنیم و یا می توان از فرش با طرح مدرن نیز در این قسمت از منزل استفاده نمود؟

در پاسخ به این سوال باید این نکته طلایی را یادآور شویم که فرش های طرح کلاسیک برای منازل با پذیرایی متراژ زیاد و نورگیر انتخاب مناسبی است ، اما برای منازل با پذیرایی کوچک قطعا این سبک فرش نمی تواند انتخاب مناسبی باشد و بهتر است تا از فرش های طرح مدرن و یا وینتیج فرش مناسب خود را انتخاب و خریداری نماییم.

خرید بهترین فرش مدرن کاشان

فرش 1500 شانه

خرید فرش مدرن 1200 شانه و تراکم 3600 گره قطعا می تواند انتخاب مناسبی برای تمامی دکوراسیون ها باشد، زیرا رنگ زمینه این محصول لایت می باشد و همین امر باعث می شود برای پذیرایی با نور کم و همچنین نور طبیعی زیاد مناسب باشد.

همینطور فرش ۱۵۰۰ شانه نیز گزینه خوبی برای خرید می باشد اما از لحاظ قیمتی نسبت به فرش 1200 شانه بالاتر است.

در زمان انتخاب فرش به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر تراکم یک فرش افزایش یابد به همان میزان بر ظرافت یک فرش افزوده خواهد شد. به عبارت دیگر، تراکم بیشتر می تواند زیبایی نقشه فرش را بیشتر به نمایش بگذارد.

توصیه می شود در صورتی که متراژ پذیرایی شما کم بوده و ابعاد آن کوچک است، از فرش های مدرن با نقشه های ساده و با رنگ زمینه روشن طرحی را انتخاب نمایید. انتخاب فرش با رنگ روشن باعث می شود تا پذیرایی منزل شما بزرگتر و پر نورتر به نظر برسد.

در صورتی که پذیرایی منزل شما پر رفت و آمد است، توصیه می گردد تا از فرش های تیره رنگ با طرح مدرن برای منازل خود استفاده نمایند تا کمتر لکه و کثیفی ا نمایش بدهد.

مواد طبیعی و پایدار

در سال های اخیر، فرش های ساخته شده از الیاف طبیعی و پایدار محبوبیت پیدا کرده اند. موادی که بر پایه مواد ارگانیک باشند ارجح برای دکوراسیون خانه افراد دوستدار محیط زیست هستند. این فرش ها لمس و گرمای طبیعی را ایجاد می کنند و همچنین اثرات محیطی را کاهش می دهند.

فرش های 1200 شانه با نقشه مدرن، با بالاترین کیفیت و نزدیک ترین حالت به فرش دستبافت تولید و به بازار عرضه شده است. برای بافت این فرش ها از الیاف طبیعی همچون ویسکوز استفاده می گردد و همین امر باعث شده است تا این فرش برای دوست داران محیط زیست انتخابی عالی باشد.

جمع بندی

طرح‌های فرش مدرن، فضاها را بازتعریف می‌کنند و طرز فکر ما را در مورد دکور تغییر می‌دهند. این فرش با الگوهای جسورانه و ساده خود این مزیت را دارند تا مناسب برای هر نوع دکوراسیونی  باشند. فرقی ندارد که شما به دنبال ایجاد یک اتاق نشیمن دنج یا یک اتاق خواب شیک باشید، طراحی فرش مدرن می تواند انتخاب مناسبی برای تکمیل هر نوع دکوراسیونی باشد.

بهترین فرش مدرن 1200 شانه با تراکم 3600 گره منحصرا در کارخانه بزرگ فرش مانلی تولید می گردد همچنین نقشه تمامی فرش های مدرن مانلی دارای طراحی اختصاصی بوده و با استفاده از بهترین الیاف و رنگ های لایت و مد روز محصولی ویژه را برای خریداران تولید و روانه بازار می نماید.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

  2. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

  3. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  4. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  5. آمادگی اصلاح مصوبه کنکور/ به دوران قبل از مصوبه برنمی‌گردیم

  6. درخواست مهم احمد توکلی از رئیس جمهور با موضوع تأثیر قطعی معدل در پذیرش داوطلبان

  7. وعده زاکانی برای خانه‌دار کردن تمام کارکنان شهرداری تهران

  8. چرت زدن همتی در حاشیه نشست خبری پزشکیان !

  9. ۱۱ دقیقه تا تل‌آویو

  10. ممنوعیت عزل و نصب مدیران شرکت‌های تابعه صندوق‌های بازنشستگی تا اطلاع ثانوی

  11. پزشکیان: چاره‌ای نداریم FATF و برجام را حل کنیم 

  12. جزئیاتی از قابلیت های موشک یمنی شلیک شده به تل آویو

  13. پایان بی‌دلاری!

  14. گروسی: مشتاقانه منتظر ارتباط با رئیس‌جمهور ایران هستم

  15. حادثه برق گرفتگی در جریان برگزاری کنفرانس خبری سرمربی استقلال

  16. نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور امروز برگزار می‌شود

  17. اظهارنظر جدید عباس عراقچی درباره برجام

  18. تصاویر هولناک از لحظه اصابت بمب به یک مدرسه در غزه

پربحث‌های هفته

  1. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

  2. پرخاش با چشمان بسته!

  3. وقاحت غربی!

  4. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

  5.  سوغات مسافران بی‌فرهنگ برای جنگل‌های هیرکانی/ فقط آشغال!

  6. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

  7. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  8. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  9. چماق بنزین !

  10. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

  11. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  13. زنگِ زور!

  14. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  15. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

  16. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  17. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  18. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  19. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  20. بررسی پرونده «بانک آینده» در شورای‌ هماهنگی اقتصادی سران قوا

  21. مساله ای به نام کارشناسان رسمی

  22. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  23. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

  24. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  25. مردم کدام صنف ها را متهمان ردیف اول فرارهای مالیاتی می دانند

آخرین عناوین