کیفیت سریال‌های طنز پایین آمده است/ حضور در شبکه نمایش خانگی

  4030410034 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک بازیگر تلویزیون با اشاره به سریال های طنزی که این روزها ساخته می شود، بیان کرد که کیفیت این آثار کاهش پیدا کرده است.

کیفیت سریال‌های طنز پایین آمده است/ حضور در شبکه نمایش خانگی

راضیه دهقان بازیگر مجموعه های طنز از جمله «نون.خ» درباره محتوای سریال‌های طنز در حال پخش از رسانه ملی بیان کرد: سریال‌های طنز بسیاری ساخته می‌شود که به موضوعات و مشکلات جامعه در قالب طنز می‌پردازند اما اکثر این آثار نتوانسته اند رسالت اصلی طنز را به مردم منتقل کنند و متاسفانه باعث کاهش کیفیت مجموعه ها شده است. به همین دلیل هم کمتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و میزان مخاطبان چنین گونه‌هایی کاهش پیدا کرده است.

جای خالی سریال‌هایی نوستالژیک

وی همچنین درباره محتوای سریال‌هایی که در سال‌های اخیر از رسانه ملی پخش می‌شود، گفت: سریال‌هایی که قبلا ساخته می‌شد، دارای محتوا و اصول خاصی بود که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کرد و در گونه‌های مختلف مفهوم را به درستی به مخاطب منتقل می‌کرد. این آثار در خاطره‌ها باقی می‌ماند و به نیکی از کارگردان، فیلمنامه و نقش بازیگران آنها یاد می‌شود. امیدوارم سینما و تلویزیون ما همواره رو به پیشرفت باشد و باز هم بتوانیم خبرهای خوبی را درباره آنها بشنویم.

دهقان افزود: البته در دوران جدیدی هستیم که سریال‌های نمایش خانگی نسبت به سریال‌هایی که در رسانه ملی ساخته می‌شوند مقداری از نظر محتوا، بازیگران، کارگردان و امکانات پیشی گرفتند. بخشی به این دلیل است که شبکه‌های نمایش خانگی توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، گویی وقت و تفکر بیشتری هم برای ساخت این سریال‌ها صرف می‌شود و می‌توانند خروجی بهتری نسبت به فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیون داشته باشند.

کیفیت سریال‌های طنز پایین آمده است/ حضور در شبکه نمایش خانگی

بازیگر نقش «نازار» در سریال «نون. خ» درباره علاقه اش به گونه های مختلف اظهار کرد: یک بازیگر باید به گونه‌های مختلف از جمله کمدی، عاشقانه و اجتماعی علاقه‌مند باشد و بتواند در آنها ایفای نقش کند، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و به شخصه شادی و خوشحالی مردم را دوست دارم. فکر می‌کنم سریال‌های طنزی مانند «نون.خ» این شادی و خوشحالی را به مردم منتقل کرده است و من هم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده امیدوارم توانسته باشم حق مطلب را ادا کرده باشم.

وی اضافه کرد: طنز و گونه‌های مختلف را دوست دارم اما سعی می‌کنم در ادامه موقعیت‌های مختلفی به جز طنز را تجربه کنم. امیدوارم بتوانم این زاویه جدید از زندگی را به خوبی درک کنم و به معرض نمایش بگذارم به طوری که بتوانم موفق باشم اما قاب تلویزیون و سینما کاملا متفاوت هستند و هر کدام از قواعد و شرایط خاص حاکم بر خودشان پیروی می‌کنند.

بازی در سریال شبکه نمایش خانگی

دهقان در پایان درباره فعالیت‌های آینده خود گفت: در حال حاضر در حال ایفای نقش در یک فیلم سینمایی و یک سریال نمایش خانگی در گونه اجتماعی هستم و به دلیل اینکه این آثار در سکوت خبری ساخته می‌شوند، نمی‌توانم اطلاعات خاصی درباره آنها بگویم و امیدوارم مخاطبان در آینده اخبار خوبی از این فیلم و سریال بشنوند، از آنها استقبال کنند و خاطرات خوبی را برایشان رقم بزنیم و من نیز بتوانم انتظارات مردم را برآورده کنم.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان، تکرار روحانی است!

  2. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  3. علل کاهش مشارکت/ چند روایت از علت شکست قالیباف/ حمله رسایی به پزشکیان

  4. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  5. مشارکت ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟

  6. دروغ‌های بزرگ!

  7. جلیلی یا قالیباف ؛ ماندن کدامیک به نفع اصولگرایان است؟

  8. زاکانی انصراف داد

  9. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  10. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  11. ظریف رقبا را خشک‌مغز و چماق‎‌به‌دست خواند

  12. قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

  13. بازنگری کنید

  14. نیازهای توسعه‌ای ایران بازی چند جانبه را می‌طلبد

  15. تحلیلی کوتاه بر انتخابات روز جمعه

  16. پزشکیان: صدای بی‌صدایان هستم/ دروغ نمی‌گویم

  17. ادبیات عجیب «بیژن زنگنه» خطاب به جلیلی و زاکانی + فیلم

  18. چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

  19. با نظرات کارشناسان اطراف «پزشکیان» آشنا شوید

  20. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  21. جلیلی: من روی «همه» مردم ایران حساب باز کرده‌ام

  22. خسارت سالانه ۵۰ میلیارد دلاری یک چالش مهم به ایران

  23. قالیباف یا جلیلی؟

  24. یکی از دلایل توصیه من به مشارکت، کوتاه کردن زبان بدگویان است/ کسی که تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت، مدیر خوبی نیست

  25. رئیسی موفق‌ترین رئیس جمهور؛ روحانی آخر شد

آخرین عناوین