پاستور که کاخ سفید نیست خانم ابتکار!

حسین علی زاده، گروه سیاسی الف،   4030419009 ۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
پاستور که کاخ سفید نیست خانم ابتکار!

با حضور دوباره اصلاح طلبان در قدرت ظاهرا باز هم باید شاهد برخی ایده های انتزاعی و فانتزی و فرسنگ ها دور از نیازهای دنیای واقعی باشیم.

ممکن است گفته شود آنچه خانم ابتکار درباره موضوع بانوی اول در دولت پزشکیان گفته اند در حد یک پیشنهاد است آن هم در شرایطی که نه دولتی تشکیل شده و نه معلوم است پس از تشکیل آن خانم ابتکار در آن حضور داشته باشد اما با این حال پیشنهاد ایشان به خوبی از دنیای درونی و اتمسفر فکری برخی از اصلاح طلبان خبر می دهد که خوشبختانه بنابر سوابق  رئیس جمهور منتخب، در سبک زندگی ایشان نشانی از آن نیست و دولت جدید اصلاحات باید به جد از درافتادن در آن پرهیز کند. 

خانم ابتکار گفته اند: 
با احترام به شخصیت مستقل و حق انتخاب خانم زهرا پزشکیان، نظر به «مادری»‌ای که در این ایام در حق پدر کردند و به یاد مادرش فاطمه، و به پاس وجود دختران و جوانان عزیز ایران، چه خوب است عنوان و مسئولیت دختر اول را بپذیرند و همان وظایف First Lady را داشته باشند.
 
آیا خانم ابتکار دافعه برانگیزی عمومی ماجرای بانوی اول را در اظهارات خانم جمیله علم الهدی  همسر  رئیس جمهور شهید به یاد ندارند؟! تازه ایشان این لقب و عنوان را از خود سلب کرده بود و به دیگری نسبت داده بود. 

گیریم که دختر شایسته و محترم رئیس جمهور منتخب که در ایام تبلیغات هم خوش درخشید و نظر مثبت مردم را به خود جلب کرد، به تعبیر خانم ابتکار به جای «بانوی اول»، «دختر اول» لقب بگیرند. این پیشنهاد چه دردی را از دردهای بی شمار مردم دوا می کند؟  آیا مشکل ما این است که در دولت جدید بانوی اول نداریم؟ و این امر باید در شمار نخستین مسائلی باشد که حل شود؟! آیا سابقه قابل توجه خانم ابتکار در حوزه محیط زیست ایجاب نمی کند که سطح دغدغه مندی شان بالاتر از ارائه چنین پیشنهاداتی باشد و مثلا نیازهای مبرم زیست محیطی را به رئیس جمهور منتخب یادآور شوند؟! 

البته واکنش مناسب آقای آذری جهرمی به این پیشنهاد خانم ابتکار قابل تحسین است که بلافاصله نوشت:

 دکتر پزشکیان به صحنه آمدند و مردم او را انتخاب کردند تا بساط «اول» شناختن‌ها را برچینند. همه دختران ایران، «دختر اول» خواهند بود

اصلاح طلبان اگر می خواهند تحولی مثبت به نفع خود و کشور رقم بخورد باید روی زمین سفت واقعیات قدم بزنند. همان زمینی که آن مرد روستایی برای رای دادن پدرش به پزشکیان  در حالی که او را به دوش گرفته بود، محکم و استوار روی آن گام می زد. همان زمینی که مدرسه هایی مثل مدرسه عاشورای قلعه حسنخان بر آن بنا شده و ظریف و پزشکیان با انتخابی درست رای خود را آنجا به صندوق انداختند. 

هر چند چنانکه گفته شد خوشبختانه مشی و مرام رئیس جمهور منتخب دور از این فانتزی ها ست و آقای جهرمی هم واکنش درست و مناسبی به این پیشنهاد داشت اما از باب هشداری مشفقانه نسبت به ترویج چنین ذهنیت هایی در دولت ما هم یادآوری می کنیم که رئیس جمهور نهج البلاغه خوان ایران نسبتی با چنان مفاهیمی ندارد. بگذارید او به صرافت طبع و عقل سلیم خود عمل کند. پاستور، کاخ سفید نیست. 

دیدگاه کاربران

جعفر۳۵۵۱۷۹۲۰۸:۱۷:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۹
اتفاقی نیفتاده که اینچنین اصولگراها هر روز دارن حمله میکنن
ناشناس۳۵۵۱۸۵۰۰۹:۰۳:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
یعنی ما رئیس‌جمهور انتخاب کردن اون هم دقیق چهار سال یک بار رو از نهج‌البلاغه گرفتیم فقط مونده همین یک قلم دختر اول و بانوی اول رو از آمریکا تقلید نکنیم که مشکلاتمون حل بشه.
ناشناس۳۵۵۲۰۰۷۱۱:۱۱:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
چندی پیش هم سرکار علیه خانم ابتکار که از دیوار سفارت امریکا رفته بالا و فرزندش در امریکا بوده سخنان توهین آمیزی علیه شهید رییس رییس دولت خدمت بلغور نمود از مدعی العموم درخواست میشود ایشان را احضار نمایند
ناشناس۳۵۵۲۰۶۱۱۱:۴۵:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۱۹
ابتکار و شهیندخت در کنار هرکی قرار میگیرن تنفر ایجاد میکنن
ناشناس۳۵۵۲۰۳۰۱۱:۲۴:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
آقای پزشکیان که خانواده ایشان حجاب کامل را رعایت می کنند .
ناشناس۳۵۵۲۰۷۹۱۲:۰۰:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
چرا برای رای دنیا و آخرت خود را فروخت و در مورد عفاف و حجاب سخنان هنجار شکنی اعلام نمود
ناشناس۳۵۵۲۰۹۴۱۲:۱۱:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
انتخاب خانواده ایشان رعایت این سبک پوشش است حق انتخاب دارند دیگران هم حق انتخاب می خواهند مشکلی هست ؟
ناشناس۳۵۵۲۱۱۲۱۲:۲۲:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
ابتکار که خودش ظاهری محجبه داره همیشه برای انحراف دختران و بانوان و مادران ایران تلاش کرده خودش از دیوار سفارت بالا رفته اما پسرشو از جیب مردم به آمریکا فرستاده
ناشناس۳۵۵۲۵۸۷۱۹:۳۲:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
چرا برای بدست آوردن رای دنیا و آخرت خود را فروختند
ناشناس۳۵۵۲۰۵۵۱۱:۳۸:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
جنسِ‌دغدغه‌های‌این‌قشرِ غیرمردمی،مردمی‌نیست _____ اینجماعت‌اگه‌دغدغه‌ی‌مردم روداشتن‌خزانه‌ی‌دولت‌روبه یغمانمیبردن‌وخالی‌که‌نه، منفی‌تحویل‌نمیدادن
ناشناس۳۵۵۲۱۱۱۱۲:۲۲:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۱۹
امیدوارم شخص خانم پزشکیان تلاش کنند که چنین واژه تقلبی در ایران شکل نگیرد! چه خوب و چه بد !
ناشناس۳۵۵۱۸۷۴۰۹:۲۱:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
آیا پدیده اقا زاده گی اتفاق خوشایندی است؟
فرناز۳۵۵۱۸۷۹۰۹:۲۷:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
دقیقا.یه حرفی همین جوری زده شده، زیاد جدی نباید گرفت.
ناشناس۳۵۵۱۸۹۴۰۹:۴۴:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۱۹
خانم جملیه علم الهدی اولین کسی بود که در دوره ریاست جمهوری شهید رییسی بانوی اولی را مطرح کرد.‌در اینترنت سرچ کنید می آید.
ناشناس۳۵۵۱۹۶۵۱۰:۴۴:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
آن را هم اصلاح‌طلبها مطرح کرده بودند نه خودش
ناشناس۳۵۵۱۸۹۷۰۹:۴۵:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
اتفاق خاصی نیفتاده فقط بیشتر با حقارت و عقده ی ابتکار آشنا میشیم
ناشناس۳۵۵۲۳۸۴۱۵:۱۰:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
برای آنکه برخی افراد مسبوق به سابقه فساد اقتصادی اخوی و فرزند و داماد .که .. خیز مجدد جهت تسخیر صندلی های مدیریت کشور برداشته آند و برای تسلط بر منابع ملت و کشور دست و پا میشکنند ، مجددا با فرایند رانت محور « با دوچرخه بیا و با رانت خود و اخوی و پدر و ....با پورشه نروند» به ساختار مدیریت کشور وارد نشوند ،لازم است نظیر تمام کشورهای دنیا :اولا عدم فساد اموال مدیران و کارکنان دولت و بستگان آنهابستگان فرد کاندید برای وزارت ،مشاور یا مدیریت دولتی بعنوان پیش شرط الزامی باشد ثانیا اموال فرد مدیر ،مشاور ،مدیر ارشد بطور مستمر پایش و مانیتورینگ شود. خوشبختانه فناوری اطلاعات این امکان را مهیا نموده و ابلاغیه مشروعیت سنجی سال ۹۸ مجلس به دولت و اصول ۴۹ و ۱۴۲ قانون اساسی بسترهای قانونی اجرا آن هم فراهم است ، متاسفانه تاکنون این فرایند شفافیت زا و مانع فساد که در کنوانسیون شفافیت سازمان ملل هم مستندا به آن تاکید شده و هر گونه افزایش غیر عادی مدیران که توسط پایش مستمر تشخیص داده شود مجازات کیفری دارد بدرستی انجام نشده و موجب افزایش فساد رانتی مقام محور و تضعیف پشتوانه مردمی نظام شده است . بموازات باید وعده های داده شده ،برنامه و ارزیابی عملکرد مدیر توسط کارگروه های متشکل از سازمان های نظارتی هفتگی و ماهانه بررسی و رسانه ای و پیگیری شود تا از تحقق وعده ها اطمینان حاصل شود و در عیر اینصورت رییس جمهور یا هر مقام توسط مجلس بازخواست شود با این روش ،سمت مدیریت صندلی داغ شده و هر کسی جرات نشستن بر آن را نخواهد است لازم بذکر است ارزیابی مستمر سایر کارکنان دولت هم در بسیاری از کشورها انجام و موجبات کاهش فساد و ارتشا و هدر رفت منابع دولتی می‌شود
ناشناس۳۵۵۲۵۶۵۱۹:۰۵:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۱۹
سیاسی کاران و سیاست پیشگان وطنی از هر جناحی که هستید از حاشیه ها دست بردارید و به متن بپردازید تا شاید شاید ..... بشود گره ای از گره های بیشمار مملکت و ملت باز شود !
ناشناس۳۵۵۱۷۹۴۰۸:۱۷:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۱۹
آقای علیزاده شما هنوز متوجه نشدید اصلاح طلب اصولگرا دیگه وجود نداره؟؟؟ ول کن آقا. هنوز طرف نیومده هنوز دولت تشکیل نشده شما به فکر دعواهای جناحیتون افتادید!!! بعد هم اگر خیلی نگران بانوی اول و دوم هستید که این مسائل در دولت قبل و از دولت قبل مطرح شد! اون موقع شما کجا بودید که به دوستانتون تذکر بدید؟
ناشناس۳۵۵۱۸۲۶۰۸:۴۰:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
دعوای جناحی کدومه. بدون اینکه بخونی افاضات می کنی؟ نقد کس دیگه ایه و دفاع از پزشکیان
ناشناس۳۵۵۱۸۴۷۰۹:۰۱:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
من خوندم. شما هم به نظرم خط اول خبر رو بخون خودت جواب خودتو میگیری
الف۳۵۵۱۷۹۵۰۸:۱۷:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
ول کنید هنوز نیمده دنبال حاشیه هستید رقابت رو باختید اگر به فکر ایران هستید اگر کمک نمیکنید حداقل اذیت نکنید ایرانی باشید اگر اعتقاد به مردم دارید
ناشناس۳۵۵۱۸۲۱۰۸:۳۷:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
هشدار درست و به موقعی بود.
ناشناس۳۵۵۱۸۲۳۰۸:۳۸:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
اتفاقا خانم ابتکار تنها پیشنهاد خوبی است که داده
ناشناس۳۵۵۱۸۴۵۰۸:۵۶:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۱۹
چون غربگرا هستند و این هم نشانه غرب گرایی.
ناشناس۳۵۵۲۲۴۸۱۳:۲۸:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
شما اعتقاد داری بانوی اول غربگرایی است! همه اینها به کنار تو ایران رئیس جمهور اصلا مقام اول نیست!!
ناشناس۳۵۵۱۸۶۲۰۹:۱۲:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۱۹
این پیشنهاد نشون دهنده سطح تفکر ایشونه که در حد یک خانم خانه دار بیشتر نیست و واقعا نباید وارد فعالیت های اجرایی کشور بشه. یکی از بیشترین انتقادها در دولت روحانی نیز متوجه خانم ابتکار بود
ناشناس۳۵۵۱۹۱۵۰۹:۵۶:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
به خانم های خانه دار توهین نکنید.
ناشناس۳۵۵۲۰۳۲۱۱:۲۴:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
مادری و خانه داری باعث افتخاره یا عامل بیسوادی ؟
ناشناس۳۵۵۱۸۳۲۰۸:۴۳:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
از این به بعد اگه به این به اصطلاح اصلاح طلبها، نازکتر از گل بگی، بر آشفته می شوند. کلا یادشون رفته که چه حرفایی میزدن. آینده همه چیز رو مشخص میکنه.
ناشناس۳۵۵۱۸۶۱۰۹:۱۱:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۹
یادتون نره 50 درصد آنهایی حق رای داشتند به هیچکدام رای ندادند و بسیاری از آنهایی که به پزشکیان رای دادند از ترس جلیلی بوده.
ناشناس۳۵۵۲۴۳۴۱۶:۰۳:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
جلیلی از پزشکیان بهتر هست
ناشناس۳۵۵۲۸۷۹۰۶:۴۰:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۲۰
این نظر شماست. دموکراسی یعنی نیمی از آرا بعلاوه یک. حالا اگر جلیلی بهتر هم بود انتخاب نشد. به خواست اکثریت احترام بگذارید . شاید روزی جلیلی انتخاب شود. کاری کنید دیگران هم به نظرات شما احترام بگذارند.
ناشناس۳۵۵۲۴۷۳۱۶:۴۵:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
مثلآ جلیلی چه ترسی داشته است؟ اتفاقا جوانان خام سر درگوشی فضای مجازی هیجانی می آیند رأی میدهند تمام افراد مؤمن وانقلابی خانوادهای شهدا ایثارگران درکلیه بندگان صالح ومخلص خدا به‌ جبهه انقلاب رأی دادن
ناشناس۳۵۵۲۹۲۲۰۷:۴۷:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۲۰
بسیار عالی، چرا دور اول فردی با صلاحیت تر انتخاب نکردید؟!!!
ناشناس۳۵۵۲۰۰۸۱۱:۱۱:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۹
شما که به مردم و اصلاح طلبان وهر کسی مخالف شما باشد هر چه می خواهید می گویید !
ناشناس۳۵۵۲۰۱۰۱۱:۱۲:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
شما که روز بعد از انتخابات در همایش جلیل گفتید با تمام توان هر جا دیدیم با اصولمان سازگار نیست مقابله می کنیم
ناشناس۳۵۵۱۸۴۶۰۸:۵۷:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
وقتی جریان نامحرم تایید صلاحیت می شوند همین می شود....
ناشناس۳۵۵۱۸۸۱۰۹:۳۴:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
نامحرم با کی؟ ، باشما بله ولی با کشورمون نخیر
ناشناس۳۵۵۲۰۳۵۱۱:۲۶:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۱۹
نامحرم یک ویژگی دوسویه است. اگه کسی به تو نامحرم باشه تو هم به او نامحرمی. اگر این کلمه بار متفی داشته باشد ، اونهم دوسویه است!
ناشناس۳۵۵۲۴۳۷۱۶:۰۴:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
نامحرم یعنی جریان نفوذی تفکر غرب در ایران که اهداف آنان را اجرا کنند!!!
ناشناس۳۵۵۲۸۹۲۰۷:۰۸:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۲۰
اشتباها یا عمدا توسط شورای نگهبان تایید شد و گذشت. توسط مردم هم انتخاب شد و گذشت.
محمد۳۵۵۱۸۵۵۰۹:۰۷:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۱۹
گیر دادن های اصول گرایان محترم از الآن شروع شد.
ناشناس۳۵۵۱۸۶۹۰۹:۱۷:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
امام خمینی ره: از دامن زن مرد به معراج میرود این برای تمام مسئولان و مردم صدق میکنه ، حالا بنا به تقدیر دختر ایشون این وظیفه رو به گردن گرفته چه اشکالی داره ؟ دنبال القاب و بزک و دوزک و حاشیه‌های زرد نباشیم
ناشناس۳۵۵۱۸۷۲۰۹:۱۹:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
آفرین به خانم ابتکار
ناشناس۳۵۵۱۸۷۶۰۹:۲۲:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
انهایی که رانت واقازاده گی رو توجیه وتئوریزه میکنن
ناشناس۳۵۵۱۸۹۲۰۹:۴۲:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
اتفاقا بحث بانوی اولی را خانم جملیه علم الهدی ابتدا مطرح کردند.
ناشناس۳۵۵۱۸۹۳۰۹:۴۳:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
خواهش میکنم پاسخ به هر حرف و اظهار نظری را وظیفه خودتان ندانید . دولت تازه در حال انجام مقدمات کار است و اصلا قرار نیست تمام پیشنهادات اجرایی بشود . در هر موضوعی دهها نفر حرف می‌زنند و نظر می‌دهند ولی فقط یک نظر اجرایی می‌شود. درست است که دولت آینده با شما اختلاف نظر جدی خواهد داشت و نظرات شما در انتخابات پیروز نشد ولی به خاطر مصالح کشور با دولت همراهی کنید. والسلام علی من اتبع الهدی
ناشناس۳۵۵۱۸۹۸۰۹:۴۵:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۱۹
خداروشکر میکنم آقای علیزاده که به یاری خدا خوراکی جهت تولید محتوا جنابعالی آماده شد.
ناشناس۳۵۵۱۹۰۱۰۹:۴۸:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
کلی زحمت‌کشیدی فکر کردی حالا چگونه حمله را شروع کنی گفتی گیر بدهم به دختر دکتر پزشکیان بنده خدا بگذار۲روز بگذره .
ناشناس۳۵۵۱۹۰۲۰۹:۴۸:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
این فقط حرف خانم ابتکار است که می خواهد پستی بگیرد . و گرنه حرفش بچه گانه است.
ناشناس۳۵۵۱۹۱۴۰۹:۵۶:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۹
همه زنان و دختران در نظر ما اصلاح طلبان بانوی اول و دختر اول مملکت هستند
ناشناس۳۵۵۱۹۳۰۱۰:۱۰:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
از دکتر پزشکیان می خواهیم اجازه ندهند خانم ابتکار برای ما تصمیم بگیرد و با ندانم کاری عملکرد خود را به رییس جمهور منتخب نسبت دهد. دولت منتخب و مشاوران آگاه او نگذارند این خانم دنبال منعت طلبی خود باشد و بدنبال پست و مقام باشد. او به اندازه کافی ضرر به مملکت زده در محیط زیست و امور زنان و عدم واردات خودرو برقی بخاطر اینکه همسرش متضرر می شد و فرزند گرامی شان در کانادا تشریف دارند.
ناشناس۳۵۵۱۹۶۲۱۰:۴۲:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
در بین مسئولان جناب پزشکیان را داریم که با احترام و وفاداری بعد فوت همسرش ازدواج نکرد و فرزندانش را به عرصه رساند در اینکه مردم به چنین شخصیتی احترام می گذارند هیچ شکی نیست حالا هر چقدر دلتان می خواهد جو درست کنید ما ایرانی هستیم و تعریف شخصیت و اصالت برایمان با کل دنیا فرق دارد
ناشناس۳۵۵۲۳۰۹۱۴:۰۷:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۱۹
مگر ازدواج نکردن بعد از فوت همسر فضیلت است؟پس آنهایی که بعد از فوت همسرانشان ازدواج می کنند شایسته سرزنش وتحقیر وتوهین هستند؟ادعای تجددتان را باور کنیم یاترویج وتحسین این اعمال خلاف روال عادی زندگی را؟؟؟
ناشناس۳۵۵۲۴۲۴۱۵:۵۳:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۱۹
وفاداری جزو فرهنگ ماست
ناشناس۳۵۵۱۹۷۳۱۰:۴۹:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۱۹
امیدوارم از چهره های جدید در دولت استفاده شود اما خیلی بعیده.
ناشناس۳۵۵۱۹۹۲۱۱:۰۳:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
بلوغ سیاسی یعنی اینکه ظرفیت شکست را داشته باشید.
ناشناس۳۵۵۲۰۰۵۱۱:۱۱:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
بجای این بحث ها شاخصه های اقتصادی را درست کنید
ناشناس۳۵۵۲۰۰۶۱۱:۱۱:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
من از ابتکار خوشم نمیاد ولی نویسنده انگاری بدجوری تو کف انتخاب نشدن جلیلی مونده
ناشناس۳۵۵۲۰۱۶۱۱:۱۶:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
نمیشه خانم ابتکار پیشنهاد نده؟
ناشناس۳۵۵۲۰۶۰۱۱:۴۵:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۱۹
اظهار نظر توهین آمیز خانم ابتکار علیه شهید رئیسی رو یادمون نمیره
ناشناس۳۵۵۲۰۸۴۱۲:۰۴:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۹
جناب آقای پزشکیان منتخب مردم عزیز ایران ازاین جور القاب و تعریف ها خوششان نمی آید .تنها فکر وذکرشون خدمت به کشور ایران عزیز می باشد والسلام
ناشناس۳۵۵۲۱۷۶۱۲:۴۹:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۱۹
خانم ابتكار لطفاً بگذار زنان جوان بيايند توى دولت تو ديگه بسه و كلاً ضد زن هستى و دنبال پست گرفتن هستى
علی۳۵۵۲۲۱۹۱۳:۰۸:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
وقتی یک عده ذلیل که برای منافعشان چنین حرفهایی می زنند باید بحال زار این مملکت گریه کرد که به کجا داریم می رویم
ناشناس۳۵۵۲۲۳۱۱۳:۲۰:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۱۹
ملت به پزشکیان رای دادن ... همه دارن بهش راه و چاه رو نشون میدن .
ناشناس۳۵۵۲۲۴۱۱۳:۲۴:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
خانم ابتکار احتمالا فرزندان خودتون هم با همین دست فرمون رفتند خارج از کشور
ناشناس۳۵۵۲۳۱۸۱۴:۱۶:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۱۹
حداقل دوران اصلاح طلبان دلار ۷۰ هزار تومان نبود..
ناشناس۳۵۵۲۳۲۸۱۴:۲۲:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۱۹
حرفهاتون رو قبول می کردم اگه جلوی مطرح شدن بانوی اول رو قبلن می گرفتید.
ناشناس۳۵۵۲۳۵۴۱۴:۴۰:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۹
خانم ابتکار به عنوان یک شهروند نظرشون رو گفتن، اصولگراها خیلی به دل نگیرن !!!.
ناشناس۳۵۵۲۴۰۱۱۵:۳۳:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۱۹
جناب آقای حسین علی زاده، واقعا مشکل شما این اظهارنظر خانم ابتکار است ؟ اصلا کجای این حرف ایراد دارد ؟
نام اشنا۳۵۵۲۴۷۴۱۶:۴۶:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۱۹
در حال حاضر همه این را میدانند که در امریکا بانوی اول به همسر رئیس جمهور امریکا که نفر اول امریکا است اطلاق میشود. در ایران رئیس محترم جمهور ما طبق نص صریح قانون اساسی نفر اول محسوب نمیشود و این بانوی اول و امثالهم برای همسر یا دختر ایشان بی معنی است مگر اینکه اون فردی که این ابتکار را به خرج داده قصد و نیت دیگری داشته باشد که فقط خدا میداند.
کاوه۳۵۵۲۴۹۸۱۷:۲۹:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۱۹
دکتر پزشکیان خودشان را اصول گرای اصلاح طلب می بینند ، یعنی سیره امام علی را دارند که چشمداشتی به پست ، مقام برای رسیدن به ثروت ندارند و به حقوقی که از دولت می گیرند قانع هستند .
ناشناس۳۵۵۲۶۴۲۲۰:۳۵:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۹
این گونه انتقادات هیچ ارزشی ندارد. همین حرفهای بی خود و بی ارزش در دوره روحانی هم بود و امثال تو بی خود و بی جهت با انتقادات بی مورد مدام روی اعصاب مردم بودند. همان شریعتمداری برای ما زیاد است
رضا۳۵۵۲۶۴۳۲۰:۳۵:۴۸ ۱۴۰۳/۴/۱۹
نصیحت حضرت امام ره یادتان باشد که فرمود اگر ضد انقلاب پیروز شود به هیچیک از شما رحم نخواهد کرد.
ناشناس۳۵۵۲۷۶۷۲۳:۴۸:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۹
این جماعت تندروی لااقل صبر بکنند دولت شروع بکار بکند بعد حملات خود را شروع کنند
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. وقتی آمریکا جا می ماند

  6. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  7. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  8.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  9. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  10. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. قدردان پلیس هستیم اما...

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  17. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  18. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  19. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  20. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  21. سال ۱۳۱۰؛ جاده چالوس

  22. نصف شدن خودروی دنا بعد از تصادف/ عکس

  23. یک شیطنت کودکانه رسانه ای علیه ایران

  24. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  25. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  3. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  4. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  6. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  7. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  8. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  9. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  10. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  11. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

  12. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

  13. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

  14. وزیر علوم: باید آزادی علمی به رسمیت شناخته شود

  15. لغوفیلترینگ اینستاگرام وواتساپ درکمیسیون امنیت ملی مطرح نیست

  16. رییس جمهور وارد مشهد مقدس شد

  17. واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به تعیین جانشین برای زاکانی در شهرداری

  18. تکذیب شایعه بازداشت فرزند سیدمحمد خاتمی

  19. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

  20. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

  21. اقدام موهن سفیر استرالیا آگاهانه بود/ مسئولان قاطعانه برخورد کنند

  22. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  23. پزشکیان: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند کشور را نجات دهد

  24. افشاگری تکان‌دهنده درباره سازمان مجاهدین خلق/ سوء استفاده مسعود رجوی از زنان

  25. پزشکیان: افراد شایسته را منصوب می‌کنیم‌

آخرین عناوین