گاریدو: فوتبال با سختی‌ها زیبا می‌شود/ بهتر بودیم و سه امتیاز را از استقلال گرفتیم

  4030704129

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیمش در دیدار سخت مقابل استقلال، عملکرد بهتری داشت و مستحق رسیدن به سه امتیاز بود.

گاریدو: فوتبال با سختی‌ها زیبا می‌شود/ بهتر بودیم و سه امتیاز را از استقلال گرفتیم

به گزارش ایرنا، کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی این تیم برابر استقلال در هفته ششم لیگ برتر، گفت: در تمام دنیا، نتیجه را تحلیل می‌کنند. یک صحنه می‌تواند نظر همه افراد را تغییر بدهد و شرایط را عوض کند.

وی افزود: عملکرد سرمربی همیشه به نتایج وابستگی دارد و با نتیجه‌های که به دست می‌آید، کارنامه او قضاوت می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه وقتی شما به پیروزی می‌رسید، همه چیز خوب است، ادامه داد: با شناختی که از فوتبال دارم، امروز باید از همه چیز لذت ببریم چون تمام کارهای‌مان درست از آب درآمد. تنها به دلیل یک حرکت نتیجه تغییر می‌کرد، ولی کاری که ما می‌خواستیم همین بود. باید بدانیم این فوتبال است.

وی تصریح کرد: همه ما خیلی خوشحال هستیم. باید به تیم پرسپولیس تبریک بگویم زیرا که بازی خوبی انجام دادند. نتیجه شاید با همین بازی می‌توانست با یک حرکت تغییر کند. می‌توانستیم صفر-صفر کنیم یا یک بر صفر ببازیم؛ کار همان کار است و انتخاب های سرمربی نیز همین انتخاب‌ها است. بازی امروز را بردیم زیرا که تمام بازیکنان ما خوب بودند و بهتر بازی کردیم با اینکه سختی بازی را می‌دانستند و به سختی‌هایی که استقلال به ما وارد کرد، فائق آمدند.

گاریدو با تمجید از بازیکنانش یادآور شد: تمام بازیکنانم از نظر تاکتیکی خیلی خوب بودند و تمام وظایف خودشان را انجام دادند. می‌توانیم نام برخی بازیکنان را برجسته کنیم ولی همه خوب بودند. تمام این بازیکنان کارهایی که باید انجام می‌دادند را انجام دادند. کنترل بازی را کم‌کم در دست گرفتیم. لحظاتی در بازی بودند که ما این حس را داشتیم که می‌توانستیم ببریم ولی همیشه استقلال شما را تهدید می‌کند. بازی برابر بود، خیلی سخت است فوتبال بازی کنید زیرا که فشار زیادی وجود دارد؛ با این حال ما توانستیم فوتبال خودمان را بازی کردیم. ۳ امتیازی بازی را کسب کردیم.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، اذعان داشت: بازی خاصی را برنده شدیم و اینکه طرفداران از نتیجه این بازی قطعا خوشحال هستند. به تمامی تیم تبریک می‌گویند که با نظم کار می‌کنند. در تمامی روزها سخت در حال تلاش هستند و به همین دلیل اعتماد به نفس بالایی دارند. در تیم رقابت وجود دارد و کسانی که بهتر هستند در زمین بازی می‌کنند.

وی تاکید کرد: سرمربی انتخاب می‌کند که چه کسی بازی کند. وقتی به من می‌گویند که از چه بازیکنی استفاده کن،‌ من نمی‌توانم این کار را انجام دهم. زمان زیادی در فوتبال هستم و تجارب زیادی دارم. من خیلی حرفه‌ای و صادق هستم و می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و کسانی را در ترکیب به میدان می‌فرستم که آماده‌تر و بهتر باشند.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

      پربحث‌های هفته

      1. بازداشت ۲ زن ضارب افغانستانی در شهریار

      2. کشوری که درس عبرت شد!

      3. متولی و حرمت امامزاده!

      4. شمارش معکوس آغاز شد!

      5. با قیمت بنزین چه باید کرد؟!

      6. رویابینی در سیاست خارجی !

      7. سیاست شادکامی و اتفاقات شهریور ۱۴۰۱

      8. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

      9. حق همیشه با سرمایه دار است؟!

      10. نقشه دشمن را کامل نکنید!

      11. عراقچی نقل قول‌های منتسب به رئیس‌جمهور را تکذیب کرد

      12. کارگران مشغول آسیب دیدن‌اند!

      13. بازی تبلیغاتی اسرائیل

      14. اسرائیل؛ از چاله به چاه!

      15. یوسف پزشکیان: به نیویورک نرفتم

      16. حزب الله از نفس نمی افتد

      17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: گران‌کردن بنزین راه‌حل مناسبی برای کاهش مصرف نیست/ اروپا باید قدرت ایران را به رسمیت بشناسد

      18. تحلیلی درباره حکم رهبری برای مخبر/ واکنش ظریف به حاشیه‌سازی درباره سخنان پزشکیان

      19. عکسی از بی‌احترامی مقام طالبان در کنفرانس وحدت در تهران

      20. قیمت تمام شده بنزین در کشور چقدر است ؟

      21. خبر وزیر ارتباطات درباره تلاش برای رفع فیلترینگ/ توضیحات مومنی درباره انتخاب استانداران اهل‌سنت

      22. نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله: مهیای آنم همراهتان باشم

      23. روایت ظریف پیرامون صوتی که از پزشکیان منتشر شد

      24. پیام پزشکیان به پادشاه و ولیعهد عربستان

      25. چه کسانی پزشکیان را در سفرِ نیویورک همراهی می‌کنند؟

      آخرین عناوین