ظهور آثار ادبی جهاد و مقاومت مرهون توجه ویژه مقام معظم رهبری است

  4030729128

معاون و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: در این ایام با خیزش مقاومت نسلی مواجهیم که با قدرت به‌پاخاسته و شهیدانی مانند شهید نصرالله و شهید هنیه و سنوار را در راه آزادی قدس فدا می‌کند.

ظهور آثار ادبی جهاد و مقاومت مرهون توجه ویژه مقام معظم رهبری است

مهدی ابراهیم‌زاده امروز (یکشنبه، ۲۹ مهر ماه) در شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و آیین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» که در مصلای خاتم الانبیا (ص) زنجان در حال برگزاری است، بیان کرد: این روزها تصاویر شهید سنوار را در جای جای شهرها مشاهده می‌کنیم و همه جا صحبت از رشادت این شهید بزرگوار است، ولی حتماً بعد از این شهدا نسلی به مراتب مبارزتر و با انگیزه‌تر تحویل جبهه مقاومت خواهد شد.

وی افزود: ما از نسلی هستیم که هم‌ سن فرزندان شهید یوسفی محسوب می‌شویم و ایستادگی را از این شهدا درس گرفته‌ایم. همان‌طور که شهدای مدافع حرم دهه هفتادی‌ از آنها درس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه هنر و ادبیات، تصویری از آینده جامعه است و ظهور آثار ادبی جهاد و مقاومت مرهون توجه ویژه مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: گویا ایشان هنوز با همان اشتیاق روزهای بعد از جنگ، پیگیر مطالعه ادبیات مقاومت و آثار تولیدی در این حوزه است و به تحسین و تقدیر آن اهتمام دارند.

وی عنوان کرد: امروز پس از سال‌ها حمایت و هدایت مقام معظم رهبری از ادبیات مقاومت و پایداری، ناشران و نویسندگان متعددی در شکوفایی آن پدید آمده‌اند. 

معاون و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: این پشتوانه فرهنگی است که نسل‌هایی متعهد و مبارز را پرورش می‌دهد که آینده جامعه اسلام را می‌سازد و سلاح‌های دشمن جلودار آنها نیست‌.

وی به تقریظ مقام معظم رهبری به کتاب «پاییز آمد» اشاره و اضافه کرد: در ایام سالگرد سفر مقام معظم رهبری این رونمایی انجام می‌شود و این کتاب یکی از شش کتابی است که اخیراً خبر انتشار یادداشت تمجید رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌ها منتشر شده است.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مسیرهای نامرئی مهاجرت غیرقانونی اتباع بیگانه به ایران

  2. حالا که اروپا سه شرکت هواپیمایی ایران را تحریم کرده، ما هم تنگه هرمز را ببندیم!

  3. اسرائیل ممکن است انبار‌های موشک و پهپاد ایران را مورد حمله قرار دهد

  4. افشاگری بزرگ درباره قدرت نظامی ایران/ آنچه تا حالا دیده اید نوک کوه یخ بوده است! / سلاح هایی قوی تر از بمب هسته ای در اختیار داریم!

  5. در فضیلت «نصیری» نشدن!

  6. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

  7. پس چرا وزیر شدید؟!

  8. پزشکیان: به پرونده حمله به سفارت آذربایجان رسیدگی خواهیم کرد

  9. ابو موسی یا "بوموسی"

  10. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  11. سکانداری تورم

  12. آسیب ناترازی بنزین؟؛ بزودی به اندازه نابودی کل صنعت پتروشیمی ایران!

  13. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

  14. خودروی خوب حق مردم است اما …

  15. خبری که دروغگویان را رسوا کرد

  16. کسی حواسش به این جانورهای زخمی هست؟!

  17. چرا آمریکا این دفاع ضدموشکی را به اسراییل داد

  18. مقام طالبان: تصمیم گرفته‌ایم که مهاجران را بازگردانیم

  19. خیبرشکن ۲ مخصوص انهدام سامانه‌های پدافندی

  20. چرا می خواهند ایران را در طوفان‌الاقصی شریک کنند؟!

  21. تصاویری از حضور ظریف با عینک و کلاه و ماسک در مراسم تشییع شهید نیلفروشان/ معاون راهبردی رئیس جمهوری چرا با پوشش ناشناس به مراسم رفت؟

  22. وقتی پهپادهای حزب الله راه خانه «بی بی» را پیدا می کنند!

  23. پاسخ همتی به ادعای سرکشی به حساب‌های مردم/ واکنش وزیر دفاع به سامانه تاد اسرائیل/ پیشنهاد شریعتمداری درباره بستن تنگه هرمز

  24. لیلا بلوکات تبرئه شد/ ازسرگیری فعالیت‌های هنری و اجتماعی

  25. کاهش ۳۷درصدی فقرمطلق در ایران طی سه‌سال اخیر

آخرین عناوین