واگذاری مسکن با امکانات کامل به خانواده جانباختگان معدن طبس

  4030730115

آن‌طور که معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده هر یک از خانواده متوفیان حادثه معدن طبس تا یک ماه دیگر صاحب یک واحد مسکونی با تجهیزات و امکانات کامل خواهند شد و این وزارتخانه واحدها را از بنیاد مسکن خریداری کرده است.

واگذاری مسکن با امکانات کامل به خانواده جانباختگان معدن طبس

به گزارش ایسنا، پس از حادثه تلخ انفجار معدن طبس در روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ که به کشته شدن ۵۲ نفر از کارگران زحمتکش معدن منجر شد، رییس‌جمهور دستور داد تا به خانواده‌های داغدار این حادثه که فاقد مسکن هستند بر اساس پراکنش استان‌ها از جمله خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و گلستان، یک واحد مسکونی اهدا شود.

چند روز قبل فرزانه صادق ـ وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد: این مسکن‌ها با قرارداد واگذاری‌هایی که به سرپرست خانوار و فرزندان‌شان است، به آنان تعلق می‌گیرد. او گفت که ظرف یک ماه آینده این قرارداد واگذاری‌ها را به این خانواده‌ها تقدیم می‌کنیم.

در همین راستا اخیرا ارسان مالکی ـ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفته است: یک واحد مسکونی تا یک ماه آینده به همه خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن طبس که مشکل مسکن داشتند، واگذار می‌شود. این واحدها با تجهیزات و امکانات کامل اهدا می‌شود.

مالکی خبر داد: وزارت راه و شهرسازی این واحدها را از بنیاد مسکن خریداری کرده و تجهیزات نیز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

بنابراین گزارش با تصمیمات مجموعه دولت اعم از وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر دیه، کمک‌های بلاعوض و برقراری مستمری خانواده‌های این حادثه، برای تامین مسکن خانواده جانباختگان یک واحد مسکونی نوساز و تمام کار نیز اهدا می‌شود.

قرار است در یک برنامه متمرکز در روزهای آینده و با حضور میهمانانی از سطح کشور واحدها به خانواده جانباختگان این حادثه اهدا شود.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مسیرهای نامرئی مهاجرت غیرقانونی اتباع بیگانه به ایران

  2. حالا که اروپا سه شرکت هواپیمایی ایران را تحریم کرده، ما هم تنگه هرمز را ببندیم!

  3. چالش های بازدارندگي هسته ای ایران

  4. اسرائیل ممکن است انبار‌های موشک و پهپاد ایران را مورد حمله قرار دهد

  5. افشاگری بزرگ درباره قدرت نظامی ایران/ آنچه تا حالا دیده اید نوک کوه یخ بوده است! / سلاح هایی قوی تر از بمب هسته ای در اختیار داریم!

  6. پس چرا وزیر شدید؟!

  7. در فضیلت «نصیری» نشدن!

  8. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

  9. تمرینات بدنسازی جمشید هاشم پور در ۸۰ سالگی

  10. توطئه پنداری یک نقد !

  11. ابو موسی یا "بوموسی"

  12. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  13. سکانداری تورم

  14. آسیب ناترازی بنزین؟؛ بزودی به اندازه نابودی کل صنعت پتروشیمی ایران!

  15. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

  16. خودروی خوب حق مردم است اما …

  17. خبری که دروغگویان را رسوا کرد

  18. حمله کیهان به همتی درباره فیلترینگ/ هشدار مجدد عراقچی به آمریکا

  19. کسی حواسش به این جانورهای زخمی هست؟!

  20. پزشکیان:دولتی بدهکار درست کردند بعد می‌گویند مشکل را حل کنید

  21. مقام طالبان: تصمیم گرفته‌ایم که مهاجران را بازگردانیم

  22. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت

  23. وقتی پهپادهای حزب الله راه خانه «بی بی» را پیدا می کنند!

  24. تصاویری از حضور ظریف با عینک و کلاه و ماسک در مراسم تشییع شهید نیلفروشان/ معاون راهبردی رئیس جمهوری چرا با پوشش ناشناس به مراسم رفت؟

  25. پاسخ همتی به ادعای سرکشی به حساب‌های مردم/ واکنش وزیر دفاع به سامانه تاد اسرائیل/ پیشنهاد شریعتمداری درباره بستن تنگه هرمز

آخرین عناوین