صفر تا صد ارسال پیامک تبلیغاتی (+بررسی کامل و هزینه ها)

گزارش بازرگانی، ۱۵۲۷۷۵،   4011123017

کسب و کار ها برای بازاریابی انتخاب های گوناگونی پیش رو دارند اما لازم است بهترین روش برای بازاریابی و تبلیغات را انتخاب نمایند تا علاوه بر صرف هزینه مناسب و بهینه، بیشترین بازدهی از تبلیغات را دریافت نمایند.

در میان روش های گوناگون بازاریابی، روشی که در حال حاضر پرکاربرد می باشد، استفاده از پیامک تبلیغاتی در زمینه بازاریابی است. روشی که در بررسی ها حکایت از پیشتازی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد.

با توجه به امکانات و مزایایی که بازاریابی پیامکی در اختیار کسب و کار ها قرار می دهد، می توان پلن تبلیغاتی به صرفه با بازدهی بالا را برنامه ریزی نمود.

قبل از معرفی امکانات و مزایای به معرفی کلی این روش تبلیغاتی می پردازیم.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی ساز و کاری است که اجازه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار ها را از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی فراهم می کند. مثلا وقتی که به مناسبت های مهم همانند روز زن ، عید نوروز و ... نزدیک می شویم ، می توانید برای مشتریان و مخاطبین خودتان یک جشنواره تخفیف راه اندازی کنید و متن ویژه تخفیف برای آن ها ارسال نکنید.

 

پیامک تبلیغاتی چیست؟

پیامک تبلیغاتی به مجموعه پیامک هایی گفته می شود که به صورت گروهی و انبوه با محتوای حاوی متن تبلیغاتی کسب و کار ها ارسال می شود.

 

پیامک تبلیغاتی از چه منبعی ارسال می شود؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز به عضویت در سامانه پیامک می باشد.سامانه پیامک محیطی آنلاین در بستر اینترنت است که امکان استفاده از خدمات گوناگون پیامکی از جمله ارسال پیامک تبلیغاتی را فراهم می کند.

 

چه امکاناتی در سامانه پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی در دسترس است؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مرحله اول نیاز به نگارش متن حاوی تبلیغات کسب و کار می باشد. کسب و کار های مختلف متن تبلیغاتی اختصاصی خود را نگارش می نمایند.

پس از آماده سازی متن نوبت به انتخاب مخاطبان دریافت کننده پیامک تبلیغاتی می رسد. سامانه پیامکی امکانات اختصاصی برای انتخاب مناسب ترین مخاطب با توجه به فعالیت کسب و کار ها در اختیار قرار می دهد تا بودجه تبلیغاتی تنها صرف ارسال پیامک به افرادی شود که نیاز است و به این ترتیب بازدهی تبلیغات افزایش می یابد.

این امکانات اختصاصی به صورت بانک شماره تلفن های همراه مخاطبان می باشد. دسته بندی های این بانک شماره کمک می کند تا مخاطبان مورد نظر خود را انتخاب نماییم.

 

چه دسته بندی هایی در بانک شماره تلفن همراه سامانه پیامک قابل دسترسی است؟

  • ارسال پیامک به صورت منطقه ای: از طریق این دسته بندی می توانید مخاطبان دریافت کننده پیامک را از محدوده مشخصی از شهر مورد نظر خود انتخاب نمایید. در این دسته بندی امکان انتخاب مخاطبان به تفکیک شهر و استان، کدپستی محل زندگی و پیش شماره تلفن همراه مخاطبان وجود دارد.



  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت: به کمک این دسته بندی می توان سن و جنسیت مخاطبان دریافت کننده پیامک تبلیغاتی را مشخص نمود.



  • ارسال پیامک به مشاغل و اصناف: این دسته بندی امکان انتخاب مخاطبان از بین افراد با شغل خاصی که مورد نظر شماست را فراهم می کند.



  • ارسال آنتنbts ایرانسل: به کمک این ارسال می توانید انتخاب نمایید پیامک به افرادی ارسال شود که از یک دکل مشخص ایرانسل آنتن دریافت می کنند.

 

پیامک تبلیغاتی برای چه کسب و کار هایی قابل استفاده است؟

سوال اکثر صاحبان کسب وکار این است که آیا پیامک تبلیغاتی روش مناسبی برای آن ها است یا خیر. بدون اینکه از زمینه شغلی و فعالیت کسب و کار شما مطلع باشیم، با قطعیت اعلام میکنیم که بازاریابی پیامکی مناسب ترین روش برای تبلیغات کسب و کار شما است زیرا پیامک تبلیغاتی برای هر کسب و کاری با هر وسعت و زمینه فعالیتی قابل استفاده است. مهم نیست وسعت فعالیت شما محدود به منطقه کوچکی از شهر است یا در سراسر کشور فعالیت دارید زیرا با امکاناتی که برای انتخاب مخاطبان شرح داده شد می توانید پیامک تبلیغاتی را به مخاطبان مورد نیاز خود از حداقل هزار پیامک تا به تعداد میلیون ها پیامک بدون محدودیت ارسال نمایید.

همچنین زمینه فعالیت شما هرچه باشد کافی است متن پیامک را مناسب با محتوا تبلیغاتی خود نگارش نمایید.

 

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است؟

قبل از شروع بازاریابی پیامکی، نیاز به ثبت نام در یک سامانه پیامکی دارید. شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامک متعددی وجود دارد که شرایط ثبت نام خاص خود را دارند. در انتخاب دقت نمایید در سامانه ای ثبت نام نمایید که تمامی امکانات را بدون دریافت هیچ هزینه اولیه ای در اختیارتان قرار دهد.

تنها هزینه ی نیاز به پرداخت ( بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس ) ، هزینه ی شارژ پیامک است. هزینه شارژ در سامانه های گوناگون متفاوت است اما به طور معمول از 40 تومان بابت هر یک عدد پیامک تا 70 تومان متغیر است. اما در کنار در نظر گرفتن هزینه شارژ لازم است کیفیت ارسال پیامک و امکانات سامانه انتخابی را نیز قبل از هر موضوع دیگری بررسی نمایید.

کدام سامانه پیامک را انتخاب نماییم؟

انتخاب از بین تعداد متعدد سامانه های پیامکی کار دشواری است اما پیشنهاد می کنیم در سامانه پیامک بهین پیام ثبت نام نمایید. بهین پیام با توجه به تجربه کاربران، لیستی از کاملترین امکانات را در اختیار صاحبان کسب و کار برای دریافت بهترین نتیجه از بازاریابی پیامکی قرار می دهد.

در بهین پیام کیفیت ارسال بالای پیامک تضمین شده است و در کنار آن با هزینه ی بسیار مناسب می توانید اقدام به خرید شارژ پیامک نمایید. لازم به ذکر است هیچ هزینه اولیه و اضافی بابت خرید پنل و امکانات در بهین پیام دریافت نمی شود.

پشتیبانی شبانه روزی و مداوم از روش های گوناگون مانند پشتیبانی تلفنی، چت آنلاین و ثبت تیکت در بهین پیام موجب می شود تا کاربران در هر ساعتی از شبانه روز بدون مشکل اقدام به استفاده از سامانه نمایند.

 

ارسال پیام صوتی،امکان ویژه بهین پیام برای بازاریابی

یکی از ویژگی های مهم بهین پیام، ارسال پیام صوتی تبلیغاتی است. از طریق این امکان می توانید محتوای تبلیغاتی خود را به صورت آوا به مخاطبان ارسال نمایید.در واقع صوت تبلیغاتی شما پس از تماس با مخاطبان پخش می شود. برای تولید آوا می توانید با صدای خودتان متن تبلیغاتی را به صوت تبدیل نمایید و یا از طریق استودیو مجازی سامانه متن را توسط یکی از گویندگان موجود در سامانه به آوا تبدیل نمایید.

پیام صوتی علاوه بر قابلیت ارسال به شماره تلفن های همراه و انتخاب مخاطبان بر اساس دسته بندی هایی که قبلا ذکر شد، امکان ارسال به تمامی شماره تلفن های ثابت سراسر کشور را نیز دارد.

 

برای شروع فعالیت بازاریابی پیشنهاد می کنیم در بهین پیام ثبت نام نمایید.برای ثبت نام رایگان و فوری در سامانه پیامک بهین پیام کافی است عدد 333 را به شماره 500020600 پیامک نمایید.

پس از ثبت نام، کارشناسان بهین پیام جهت ارائه راهنمایی های لازم در مورد نحوه استفاده از سامانه و همچنین روش های بازاریابی پیامکی با شما تماس خواهند گرفت.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. آرای تعیین کننده قالیباف

  2. خاندوزی: رشد نقدینگی در دولت سیزدهم به پایین‌ترین میزان ۶۲ سال گذشته رسید

  3. رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است/ مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه است

  4. واکنش سخنگوی دولت به نمایش نموداری از تورم در مناظره انتخاباتی

  5. هشدار باقری به اسرائیل/ واکنش وحیدی به اظهارات پزشکیان/ انتقاد اژه‌ای از بی‌اخلاقی در انتخابات

  6. شکایت ستاد سعید جلیلی از فرد هتاک در مرند

  7. جلیلی: شهید رئیسی تورم ۶۰ درصد را پایین آورد

  8. پزشکیان: به قدرت برسم حل مشکلات کولبران را پیگیری می کنم

  9. جلیلی: وقتی می‌گوییم برنامه‌تان چیست، می‌گویند برنامه مهم نیست!

  10. جلیلی: عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند

  11. توضیحات جبلی درباره‌ی نوع سوالات دو مناظره اخیر

  12. ۲ نکته در مورد هشدار جدید ایران به صهیونیست ها

  13. پزشکیان: هیچ وقت به مردم دروغ نمی‌گویم/ نتوانیم به قول‌ها عمل کنیم از سیاست خداحافظی می‌کنیم

  14. حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی

  15. پزشکیان: کاری می‌کنم تا جوانان دیگر حسرت خارج را نخورند

پربحث‌های هفته

  1. علل کاهش مشارکت/ چند روایت از علت شکست قالیباف/ حمله رسایی به پزشکیان

  2. مشارکت ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟

  3. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  4. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  5. یخ مناظره ها بالاخره آب شد!

  6. زاکانی انصراف داد

  7. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  8. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  9. تحلیلی کوتاه بر انتخابات روز جمعه

  10. بازنگری کنید

  11. نیازهای توسعه‌ای ایران بازی چند جانبه را می‌طلبد

  12. پزشکیان: صدای بی‌صدایان هستم/ دروغ نمی‌گویم

  13. با نظرات کارشناسان اطراف «پزشکیان» آشنا شوید

  14. جلیلی خوب مناظره نکرد اما پزشکیان فاجعه بود

  15. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  16. آرای تعیین کننده قالیباف

  17. جلیلی: من روی «همه» مردم ایران حساب باز کرده‌ام

  18. شوک سنگین نظرسنجی‌ها!

  19. خسارت سالانه ۵۰ میلیارد دلاری یک چالش مهم به ایران

  20. سرنوشت آرای قالیباف/ هشدار خرازی به اسرائیل/ تذکر عباس عبدی به هواداران پزشکیان

  21. حمله شریعتمداری به ظریف/ توضیحات بهادری جهرمی درباره حمایت از جلیلی

  22. مواضع پزشکیان و جلیلی در چند سطر

  23. گزارش الف از فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

  24. قاضی‌زاده: ‌لیبرال‌های داخلی ‌چشم‌‌ به دست خارجی‌ها دا‌رند

  25. ظریف: من به نوبه خودم اعلام می‌کنم مردم عزیز ایران من شرمنده ام

آخرین عناوین