پزشکیان، تکرار روحانی است!

سامان مهراد، گروه سیاسی الف،   4030406102 ۲۲۹ نظر، ۳ در صف انتشار و ۱۰۲ تکراری یا غیرقابل انتشار
پزشکیان، تکرار روحانی است!

مسعود پزشکیان تلاش زیادی داشت تا تصویر ارائه‌شده از دولت احتمالی خود، مجزا و متفاوت از حسن روحانی و دولت اعتدال باشد و از همین رو بود که بارها و بارها به انکار ارتباط ذاتی خود و دولتش با اعتدالیون روی آورد اما فهمیدن اینکه رای‌آوری پزشکیان، به‌مثابه تکرار دولت روحانی و ادامه همان روند فرسایشی فاجعه‌بار است، هوش سیاسی چندانی را نمی‌طلبد. حضور اعضای دولت روحانی و چسبندگی آنان به پزشکیان و پیش‌بردن کمپین تبلیغاتی‌اش کاملاً عیان می‌کند که در صورت رای‌آوری احتمالی او، جهرمی‌ و زنگنه و ظریف و آخوندی و نوبخت و شریعتمداری و … دیگر یاران روحانی، دوباره بر مسند قدرت نشسته و دولت چهاردهم را راهبری می‌کنند.

باید روی واژه راهبردی‌کردن دولت پزشکیان توسط مهره‌های اصلی یاران روحانی تکیه کرد چون اگر بخواهیم حضور این افراد در ستاد پزشکیان را صرفاً اقدامی در جهت رای‌آوری او و ترغیب قهر‌کرده‌ها با صندوق رأی تلقی کنیم، رویکردی تقلیل‌گرایانه و سطحی داشته‌ایم. یاران روحانی که در واقع همان نزدیکان هاشمی و خاتمی هستند،‌ به‌دلیل ضعف پزشکیان , عدم اقتدار او در عرصه سیاسی، فرمان دولتش را به دست گرفته و کشور را به نقطه‌ای می‌رسانند که ماشین دولت توسط حسن روحانی در آن ایستگاه متوقف شد.

مصائب رقم‌زده روحانی و یارانش به‌قدری است که‌ کمتر کسی خواهان تکرار آن هشت‌سال باشد و از همین رو بود که پزشکیان در زمان تبلیغات، تلاش زیادی برای مرزبندی خود با روحانی به خرج داد اما ناپختگی او باعث شد که زودتر از آنچه تصور می‌رفت، صحنه‌گردان اصلی به وسط میدان آمده و آینده دولت احتمالی نامزد اصلاحات را به تصویر بکشد.

پزشکیان حتی روال معمول کنش‌های انتخاباتی را هم نقض و خودش شخصاً به‌حضور حسن روحانی رفت. رسم بر این بوده که چهره‌های سیاسی مشهور – با هر غرض و نیتی – به ستاد انتخاباتی نامزدها رفته و حمایت خود را از آنان‌ اعلام کنند اما پزشکیان با حضور نزد روحانی ثابت کرد که چقدر نسبت به مناسبات سیاسی بیگانه بوده و تا چه حد تسلیم خواسته اطرافیان خود می‌شود. 

هر چند که حضور پزشکیان نزد روحانی، حکم گل‌به‌خودی برای او را داشت و به نظر نویسنده ریزش آرای قابل‌‌توجهی را موجب خواهد شد اما در اندک فرصت باقی‌مانده باید به کسانی که کلی‌گویی‌های پزشکیان و وعده‌های وی مبنی بر تغییر شرایط فرهنگی و اجتماعی نظرشان را جلب کرده و برای رای‌دادن به او تحریک‌ شده‌اند هشدارهای لازم را صادر کرد. پزشکیان یعنی امتداد روحانی، یعنی قدرت‌گیری کسانی که خود را برتر از مردم دانسته و فرزندانشان را ژن خوب می‌دانند،‌ یعنی مسکن نساختن و مزخرف توصیف‌کردن سرپناه اقشار ضعیف، یعنی تقابل میدان و دیپلماسی، یعنی هدایت کشور به برجام‌های ۲ و۳ و وانهادن توان موشکی و منطقه‌ای، یعنی بی‌عملی و نگاه به دست بیگانه و تکرار شرایطی که در دوران روحانی رقم خورد. مراقب باشیم!

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۳۴۲۱۲۱۹:۳۴:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۶
هرگز. هیچ کس. هیچ کس نیست یادتان باشد.مگر روحانی ،خاتمی بود؟؟
ناشناس۳۵۳۴۸۲۶۰۰:۳۲:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۷
در زمان بحران ها معلوم می‌شود و نه در زمان آرامش و زمینه بحران ها در همان دوران کلید زده شد
ناشناس۳۵۳۵۱۹۱۰۷:۴۴:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۷
مردم در سال 92 تصور می کردند که روحانی همان خاتمی است در حالیکه روحانی کپی برابر با اصل هاشمی بود و همان فاجعه اقتصادی و افزایش 10 برابری نرخ دلار و طلا و مسکن و خودرو و تورم افسارگسیخته که در دولت هاشمی بود در دولت روحانی دوباره تکرار شد و با توجه به اینکه بیشتر اعضای دولت روحانی تو ستاد پزشکیان جمع شدند همان فجایع اقتصادی در دولت پزشکیان تکرار خواهد شد.
ناشناس۳۵۳۵۸۷۳۱۳:۱۵:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۷
کشور تاب دوباره دوران روحانی را ندارد نه به دولت سوم روحانی.
ناشناس۳۵۳۷۵۴۷۰۷:۴۸:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۹
در دولت رئیسی که تورم از همه دولتهای قبلی بیشتر بوده است.هر کیلو گوشت 700 هزار تومان،پراید 350 میلیون-سکه 41 میلیون دلار 65 هزار تومان و .....
ناشناس۳۵۳۴۹۵۰۰۱:۱۱:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۷
منظور خود دولت فاجعه روحانی نیست بلکه دولتی است ک غیر از ویرانی کشور و بنزین ۲۰ تا ۲۵ تومنی و مذاکره موهوم برای رفع تحریم امکان تجزیه کشور می‌رود و در اولین اقدام نام نقده را سولدوز نهاده است..
ناشناس۳۵۳۴۹۶۸۰۱:۲۱:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۷
همه وزرای روحانی برای گرفتن پست به صف شدن. خود اقای پزشکیان هم میگه با تحریم واف ای تی اف نمیشه کاری کرد. دقیقا چه فرقی با دولت روحانی داره؟
ناشناس۳۵۳۵۴۲۶۰۹:۳۷:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۷
دوست دارید دروغ بشنوید؟؟؟
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۳۶۸۸۹۰۹:۱۶:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۸
حرف حساب را باید قبول کرد چه روحانی بگوید و چه پزشکیان و چه حتی هر کسی که پست و مقامی هم نداشته باشد! اما جبهه گرفتن مقابل حرف حساب همین می شود که شده است و هنوز هم حاضر نیستید باور کنید. والله اعلم
ناشناس۳۵۳۵۰۱۶۰۲:۰۱:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۷
به راحتی تهمت نزنیم و توهین نکنیم هیچ دو انسانی مثل هم نیستند انشاا...
ناشناس۳۵۳۵۱۵۵۰۷:۰۱:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۷
سر مزار رئیسی هم رفت چه ربطی داره؟ چون به روحانی فحش نداد خوشتون نیومد نه؟
ناشناس۳۵۳۵۲۳۲۰۸:۱۰:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۷
بیشتر اعضاء دولت روحانی از جمله جهانگیری و اخوندی و کلانتری و نوبخت و زنگنه و ابتکار و غیره تو ستاد پزشکیان چادر زدند تا در صورت رای اوردن پزشکیان بر گُرده ملت سوار بشوند و منافع شخصی و جناحی شون را تامین بکنند و وقتی خرابکاری کردند بگویند دولت تدارکارتچی هست و اختیار ندارد !!!
ناشناس۳۵۳۷۵۵۴۰۸:۰۹:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۹
پس مجلس چه کاره است؟
ناشناس۳۵۳۵۲۴۸۰۸:۱۸:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۷
پزشکیان من ربطی به دولت روحانی ندارم ! .... پزشکیان او در استانه انتخابات با حسن روحانی دیدار کرد.
ناشناس۳۵۳۵۲۵۰۰۸:۲۰:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۷
پزشکیان دیروز به مزار شهید رئیسی رفت و از طرف دیگه به دیدار حسن روحانی رفت او برای رای جمع کردن به هر ریسمانی چنگ می زند ایا چنین شخصی قابل اعتماد است ؟!
مهدی۳۵۳۵۲۶۵۰۸:۲۶:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۷
همین‌که دلار وسکه رو ده برابر کردی و دریک هفته قطع برق ساختگی. سیمان رو کردی کیسه ای صد هزار تومان برامون بسه . تا ده نسل بدبخت شدیم. پزشکیان که دیگه برنامه هم نداره
ناشناس۳۵۳۵۳۷۵۰۹:۱۰:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۷
اقتصاد کشور از دوران فلاکت بار روحانی هنوز کمر راست نکرده است نه به دولت سوم روحانی .
شهروند۳۵۳۵۴۴۶۰۹:۵۲:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۷
روحانی را هم اگر می‌گذاشتند می‌توانست!!
ناشناس۳۵۳۵۵۷۴۱۱:۲۶:۴۸ ۱۴۰۳/۴/۷
قبول دارم ایشان از روحانی هم ضعیف‌تر است. خدا به داد این مردم و این کشور برسد
ناشناس۳۵۳۶۰۱۶۱۴:۲۲:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۷
با همه این صحبتها پایگاه اجتماعی روحانی هنوز هم بیشتر از اصولگراها و رادیکالهاست. چرا پزشکیان از این ظرفیت استفاده نکنه؟!!!
ناشناس۳۵۳۴۲۲۳۱۹:۴۲:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۶
میزان رای ملت است من فقط یه خواهش دارم اگر آقای پزشکیان رئیس جمهور شدن طیف جنابعالی مثل دوران روحانی کارشکنی نکنید، بزارید کارش رو انجام بده
ناشناس۳۵۳۴۸۰۴۰۰:۲۱:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۷
دقیقا روحانی داشت خیلی کارهای مثبتی می کرد همین دوستان شما نگذاشتند
ناشناس۳۵۳۴۹۳۴۰۱:۰۶:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۷
داشت برجام 2و 3 و مانند اوکراین و لیبی می کرد که ايراني های واقعی جلوی آن را گرفتند
ناشناس۳۵۳۵۱۴۱۰۶:۴۹:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۷
الآن وضع اوکراین چه ربطی به برجام داره؟ برو یک کمی مطالعه کن.
ناشناس۳۵۳۶۶۵۵۲۳:۰۲:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۷
اگر برجام های 2 و 3 و خلع سلاح موشکی و پهپادی صورت میگرفت به سرنوشت اوکراین و لیبی و عراق دچار می شدیم.
ناشناس۳۵۳۴۹۶۲۰۱:۱۸:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۷
شماها احتمالا اونقدر سنتون کمه که ده سال پیش یادتون نمیاد دزدیها و فساد و خیانت و جاسوسی و ....
ناشناس۳۵۳۵۱۹۹۰۷:۵۰:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۷
دولت روحانی خسارت محض بود زیرا میانگین رشد اقتصادی و جذب سرمایه خارجی در 8 سال دولت قبل صفر بود و 4 سال پیاپی تورم لجام گسیخته داشتیم و بیش از 7000 کارخانه تعطیل شد و نرخ بیکاری افزایش یافت و رکورد افزایش بی رویه نرخ ارز و سکه و خانه و ماشین و شاخص فلاکت و ضریب جینی شکسته شد و کشور را با خزانه بدهکار و صندوق توسعه خالی با 1500 هزار میلیارد تومان بدهی و 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه و 300 هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق سررسید شده در شرایطی تحویل داد که حتی برای خرید گندم و روغن دلار در خزانه بانک مرکزی نبود و برق منازل و صنایع وقت و بی وقت قطع می شد.
ناشناس۳۵۳۵۲۲۶۰۸:۰۴:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۷
روحانی 8 سال با برجام فرصت سوزی کرد و هیچ اقدام مثبتی نکرد اگر فقط کریدور شمال - جنوب را راه اندازی کرد بود سالیانه 100 میلیارد دلار درامد ارزی برای کشور داشت.
ناشناس۳۵۳۵۲۲۸۰۸:۰۵:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۷
دولت روحانی دولتی که حتی از تامین برق مصرفی کشور و روغن خوراکی مردم عاجز بود واقعا نوبر بود !
ناشناس۳۵۳۵۳۵۳۰۹:۰۰:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۷
آره کارهاااای خیلی خیلی خوب مثل بورس و فلاکت مردم مثل انهدام صنایع هسته ای و خاموشی برق مثل نساختن مسکن مثل پخش اهنگهای ساسی مانکن در مدارس و هرزه بار اوردن کودکان مثل شرکت اختلاس برادران روحانی و جهانگیری
ناشناس۳۵۳۵۸۹۵۱۳:۲۸:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۷
روحانی کشور را ورشکسته تحویل داد در مرداد ماه 1400 که دولت را تحویل دادند حتی برای پرداخت حقوق بازنشستگان و کارمندان پول در خزانه نبود و انبار کالاهای اساسی خالی شده بود اگر دولت او فقط 2 ماه دیگر ادامه داشت فاتحه کشور خوانده شده بود.
ناشناس۳۵۳۴۸۱۹۰۰:۳۱:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۷
دولت ها خودشان عامل بدبختی یا خوسبختی می شوند
ناشناس۳۵۳۵۲۵۷۰۸:۲۳:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۷
روحانی هزار دستان این دولت اگر انتخاب شود خواهد بود و تمام وزرایش همانها و بقیه صرفا مهره های او
ناشناس۳۵۳۶۱۱۰۱۵:۰۷:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۷
برخی اعضای کابینۀ دولت روحانی سالانه ۷۰ سکه پاداش می‌گرفتند اسناد این موضوعات در نهاد ریاست‌جمهوری موجود است. این‌ها منهای حقوق، و حق ماموریت و اضافه‌کارشان بود.
فرناز۳۵۳۴۲۲۵۱۹:۴۲:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۶
رأی ما دکتر پزشکیان
ناشناس۳۵۳۴۹۹۹۰۱:۳۶:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۷
ما دنبال کسی هستیم که تحول ایجاد کند و نه اینکه دچار روزمرگی و یا حتی منافع ملی فروش باشد
ناشناس۳۵۳۵۲۵۳۰۸:۲۱:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۷
با پزشکیان به دلار 600 هزار تومانی سلام کنیم مثل دوران روحانی .
ناشناس۳۵۳۵۲۷۴۰۸:۲۸:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۷
صحنه گردان و پشت پرده این دولت همان روحانی و حسین فریدون است
ناشناس۳۵۳۶۰۰۶۱۴:۱۸:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۷
حداقل یک بار برجام را بخوانیدتا متوجه شوید
ناشناس۳۵۳۴۲۲۷۱۹:۴۵:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۶
پزشکیان تحلیل خوبی داره
ناشناس۳۵۳۴۹۳۶۰۱:۰۷:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۷
دوقطبی ساز قهار و آدرس غلط دادن بیش نیست
ناشناس۳۵۳۵۲۲۱۰۸:۰۲:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۷
پزشکیان برنامه نداره در مناظره دوم چندین بار گفت برنامه ی من اجرای سیاست های کلی نظام و مقام معظم رهبری است !
ناشناس۳۵۳۵۴۰۹۰۹:۳۱:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۷
فهمیدن اینکه رای‌آوری پزشکیان، به‌مثابه تکرار دولت روحانی و ادامه همان روند فرسایشی فاجعه‌بار است، هوش سیاسی چندانی را نمی‌طلبد. حضور اعضای دولت روحانی و چسبندگی آنان به پزشکیان و پیش‌بردن کمپین تبلیغاتی‌اش کاملاً عیان می‌کند که در صورت رای‌آوری احتمالی او، جهرمی‌ و زنگنه و ظریف و آخوندی و نوبخت و شریعتمداری و … دیگر یاران روحانی، دوباره بر مسند قدرت نشسته و دولت چهاردهم را راهبری می‌کنند باید روی واژه راهبردی‌کردن دولت پزشکیان توسط مهره‌های اصلی یاران روحانی تکیه کرد و سابقه بسیاری از این افراد مشخص است
ناشناس۳۵۳۵۴۷۶۱۰:۱۱:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۷
فقط اگر رای تون پزشکیان بود و مثل زمانی روحانی نشید که با سرخورده شدن از انتخاب خودتون، انتخابات رو تحریم کنین و تو تاکسی و مترو و ... نق بزنین
ناشناس۳۵۳۶۱۲۷۱۵:۱۵:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۷
به پزشکیان رای میدهم نه به امید بهبود. بلکه با نگاه واقع بینانه و با هدف آنکه ساختار قدرت بیش از پیش یک دست نشود که فرصت تندروی و زیاده روی فراهم شود.
مهرداد۳۵۳۴۲۳۳۱۹:۴۷:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۶
هنوز پزشکیان نیامده چطور قضاوت کردین
ناشناس۳۵۳۵۲۰۷۰۷:۵۳:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۷
رویکرد پزشکیان در سیاست خارجی همان سیاست دولت روحانی است که نتیجه ای بجز افزایش تحریم ها و افزایش 10 برابری قیمت دلار نداشت وقتی رویکرد ها مشخصه نتایج از قبل قابل پیش بینی است.
ناشناس۳۵۳۵۲۷۶۰۸:۲۹:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۷
این دولت پشت پرده و صحنه گردانش است روحانی است
ناشناس۳۵۳۵۴۵۹۱۰:۰۱:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۷
فرار به جلو میکنند
ناشناس۳۵۳۴۲۳۸۱۹:۵۰:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۶
این انقلاب تحت هیچ شرایطی دیگر بار به دست نااهلان و نامحرمان نخواهد افتاد و چنانچه عده ای بخواهند حوادث سال ۸۸ را تکرار نمایند به جای انکه مجازات آنها حصر باشد اینبار تشکیل دادگاه انقلابی و صحرایی خواهد بود
ناشناس۳۵۳۵۲۶۷۰۸:۲۶:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۷
قطعا و یقینا و تحقیقا اینگونه خواهد بود
ناشناس۳۵۳۶۱۰۳۱۵:۰۴:۴۵ ۱۴۰۳/۴/۷
آفرین مرحبا
ناشناس۳۵۳۴۲۳۹۱۹:۵۱:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۶
رای من پزشکیان...
ناشناس۳۵۳۴۲۴۴۱۹:۵۳:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۶
صدها بار تکرار شده پزشکیان همون روحانیه. با این تفسیر اگه رای بیاره معنیش این میشه نظر مردم در مورد روحانی با نظر شما یکی نیست.
ناشناس۳۵۳۴۸۱۷۰۰:۳۰:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۷
پس حقتون هست هر بلایی سرتان بیاید و گله هم نکنید
ناشناس۳۵۳۴۸۵۲۰۰:۳۹:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۷
مگر الان دراین دولت وضع بهتری دارین؟
ناشناس۳۵۳۵۱۹۳۰۷:۴۶:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۷
از بدتر شدن جلوگیری شد حداقل
ناشناس۳۵۳۵۲۶۰۰۸:۲۴:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۷
تیم اقای نوبخت تابستان 1400 پیش بینی دلار 260 هزار تومانی و تورم 3 رقمی را کرده بودند در 3 سال گذشته از بدتر شدن اوضاع جلوگیری شد.
ناشناس۳۵۳۵۲۸۳۰۸:۳۱:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۷
دوباره شاهد حضور حجت فریدون ها و مهدی جهانگیری ها و رزمی حسینی ها و شبنم نعمت رادها و...حقتان است
ناشناس۳۵۳۵۳۴۹۰۸:۵۸:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۷
خیلی بهتر
ناشناس۳۵۳۵۴۵۷۱۰:۰۱:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۷
گوشه ای از خدمات شهید رئیسی از قطع نشدن برق در وسط گرمای تابستان بگیر تا پر شدن خزانه، افزایش مستمری بازنشستگان، رایگان شدن بیماران صعب العلاج نادر، رایگان شدن بستری کودکان زیر هفت سال، رونق صنایع هسته ای و دفاعی، ده برابر شدن رایانه، سه برابر شدن مستمری کمیته امداد و بهزیستی، راه اندازی بزرگترین اب شیرین کن جهان در جنوب، ازاد کردن سهم اب دریاچه ارومیه از سدها و کالابرگ، رساندن تورم از 60 به 40، پرکردن سیلوهای گندم و ...
ناشناس۳۵۳۴۸۷۶۰۰:۴۶:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۷
و از نظام هم حرف نزنید
ناشناس۳۵۳۵۴۳۳۰۹:۴۱:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۷
قیمت گوشت و مرغ و حبوبات و افزایش اب بها و برق و گاز و انواع خودر و و....را نه با سه سال اول روحانی با اخرین سال دولت روحانی مقایسه کنید و خودتان جواب بدید
ناشناس۳۵۳۵۴۹۵۱۰:۲۴:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۷
ارز را 9 برابر کنی رشد اقتصادی را صفر کنی تولید ناخالص داخلی را 35درصد کاهش دهی و قدرت خرید مردم را نصف کنی و ارز 4200 را هم به ارث بگذاری خاموشی ها را بیاوری و به دولت جدید تحویل بدهی و در عرض سه سال ارز فقط 2 و 3 دهم برابر شود تورم رو به بالا را کاهش بدهی قدرت خرید مردم حفظ شود و نابود نشود یارانه آن ارز 4200 را بدهی و فقر را کاهش بدهی خاموشی منازل پایان یابد رشد اقتصاد 5 درصد کنی تولید ناخالص داخلی را 30 درصد افزایش بدهی و 8 سال می شد چی می شد؟!!!
ناشناس۳۵۳۵۲۸۱۰۸:۳۰:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۷
مردمی که حافظه تاریخیشام اینقدر ضعیف است که افرادی نظیر حامیان و بستگان مهدی جهانگیری و حسین فریدون و عوامل ارتشا استات اویل و کرسنت و توتال و رزمی حسینی و خصوصی بازی به دوستان و ...همان بهتر که به فلاکت ...
ناشناس۳۵۳۴۲۴۵۱۹:۵۳:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۶
درود بر کسانی که اندیشه تحول خواهانه و مردمی دارند
ناشناس۳۵۳۴۸۶۱۰۰:۴۲:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۷
تحول خواهانه اهداف غرب در ایران!!!
ناشناس۳۵۳۴۲۴۶۱۹:۵۴:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۶
شورای امنیت کشور و نهادهای نطارتی باید آقایان روحانی و خاتمی و جهانگیری و عارف و خانم آذر منصور را که در محافل خود نظام را تهدید کرده اند اگر قانون عفاف و حجاب را بخواهید اجرا کنید با براندازی روبرو می شوید و با اینکار خود موجبات تشویش افکار عمومی را ایجاد کرده اند احضار و به قوه فضاییه دلالت داده شوند
ناشناس۳۵۳۴۲۵۲۱۹:۵۵:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۶
پیشنهاد میشود نامزدهای ریاست جمهوری از یک روز قبل از انتخابات تا دو روز بعد از انتخابات در قرنطینه قرار گیرند تا مورد سو استفاده احتمالی قرار نگیرند
ناشناس۳۵۳۴۲۵۶۱۹:۵۹:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۶
از قوه محترم قضاییه و قاضی القضات اژه ای می خواهیم شکایت قریب یک میلیون نفر از مردم که در کمیسیون اصل نود ثبت شده است را در جریان رسیدگی قرار دهند
ناشناس۳۵۳۴۲۵۷۱۹:۵۹:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۶
با عدم اجماع با دست خودتون دادید به پزشکیان..
ناشناس۳۵۳۴۸۲۸۰۰:۳۳:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۷
پزشکیان رئیس جمهور نمی شود
ناشناس۳۵۳۵۶۶۷۱۲:۱۸:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۷
اگر خدا بخواهد ميشود
ناشناس۳۵۳۶۱۱۲۱۵:۰۸:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۷
آفرین چون پزشکیان روابط به شدت ضعیفی داره
ناشناس۳۵۳۴۲۶۲۲۰:۰۱:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۶
شورای نگهبان چگونه فردی را که با تبصره برای مجلس پذیرفت وی را برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت کرد
ناشناس۳۵۳۵۱۶۵۰۷:۱۹:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۷
نترس برادر
ناشناس۳۵۳۴۲۷۸۲۰:۱۱:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۶
مهره ها همیشه بدنبال صحنه گردان خود می روند
ناشناس۳۵۳۴۲۸۰۲۰:۱۱:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۶
سعد اباد و برحام کیا تحمیل کردن؟ این هم در راه آنان هست
محمد۳۵۳۴۲۸۱۲۰:۱۲:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۶
این مردم هستن که تشخیص میدن یاران روحانی و خاتمی بر مسند مدیریت بشینن یا یاران رییسی .شما نگران چه چیزی هستین ؟؟؟
ناشناس۳۵۳۵۲۸۸۰۸:۳۵:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۷
ما بعنوان مردم نگران اموال کشور و تکرار استات اویل و کرسنت و توتال و خصوصی بازی رزمی حسینی ها ،اخوی و پدر داماد و ....هستیم
علي هاشمي۳۵۳۴۲۸۲۲۰:۱۲:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۶
با عرض ادب خدمت ياران الف ميزان رأي ملت است . اجازه بدهيد مردم تصميم بگیرند . ايران براي همه ايرانيان است و هر فردي که با توجه به نظر شورای محترم نگهبان شایسته شناخته شده تا عهده دار مسوولیت باشد بدون شک رجل سیاسی است .
ناشناس۳۵۳۵۲۹۰۰۸:۳۷:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۷
راست میگه فردا شاهد حضور شبنم نعمت زادها،حسین فریدونها ،مهدی جهاتکیریها ،داماد شریعتمداری ها ،....خواهیم بود حق انهایی که عملکرد و صلاحیت را اولویت قرار نمی‌دهد همین است
ناشناس۳۵۳۴۲۸۳۲۰:۱۲:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۶
برنامه ای هم ندارد
ناشناس۳۵۳۴۲۸۵۲۰:۱۳:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۶
درجه اول ایراد از شورای نگهبان هست
ناشناس۳۵۳۵۴۱۶۰۹:۳۳:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۷
دقیقا چرا کسانی که سابقه پوششی بودن دارن رو تایید صلاحیت میکنه تا اینهمه وقت مردم گرفته بشه ......
ناشناس۳۵۳۵۵۲۴۱۰:۴۵:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۷
در دوره‌های قبل هم ایراد داشت یا فقط این دوره !؟
ناشناس۳۵۳۷۴۵۹۰۰:۲۴:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۹
شما حتی تاب تحمل تایید یکنفر خارج از حلقه قدرت خودتان ، توسط شورای نگهبان را ندارید.
ناشناس۳۵۳۴۲۸۶۲۰:۱۳:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۶
مردم از عوامل ارتشا استات اویل ،کرسنت ،توتال ،فساد در وزارت مسکن و شهرسازی در زمان ریاست جمهوری ...،از صرافی های غیر مجاز و رانتخوران تعیین کننده مدیران بانک‌ها جهت سو استفاده از تسهیلات رانت محور از....بسیار بیشتر شکایت دارند بسیار بسیار بسیار بیشتر مردم مایل نیستند کسانی که برای خوشگذرانی فرزندانشان در آمریکا و اروپا و کانادا به اموال ملت چشم دوخته آند دوباره سر کار بیایند آنهم تحت لوای کاندیدایی که ادعای دفاع از ملت را دارد
ناشناس۳۵۳۵۴۰۷۰۹:۳۰:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۷
فهمیدن اینکه رای‌آوری پزشکیان، به‌مثابه تکرار دولت روحانی و ادامه همان روند فرسایشی فاجعه‌بار است، هوش سیاسی چندانی را نمی‌طلبد. حضور اعضای دولت روحانی و چسبندگی آنان به پزشکیان و پیش‌بردن کمپین تبلیغاتی‌اش کاملاً عیان می‌کند که در صورت رای‌آوری احتمالی او، جهرمی‌ و زنگنه و ظریف و آخوندی و نوبخت و شریعتمداری و … دیگر یاران روحانی، دوباره بر مسند قدرت نشسته و دولت چهاردهم را راهبری می‌کنند باید روی واژه راهبردی‌کردن دولت پزشکیان توسط مهره‌های اصلی یاران روحانی تکیه کرد و سابقه بسیاری از این افراد مشخص است
ناشناس۳۵۳۴۲۸۹۲۰:۱۴:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۶
با این افرادی که گرد آقای پزشکیان جمع شده‌اند توصیه میشود مهدی جهانگیری و حسین فریدون هم اضافه شوند و از تجربیات ایشان هم در بین مشاورانشان استفاده کنند
ناشناس۳۵۳۴۸۰۵۰۰:۲۲:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۷
از انتخابات زمان خاتمی و ناطق نوری درس عبرت نگرفتید؟!
ناشناس۳۵۳۴۲۹۳۲۰:۱۷:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۶
خارج از همه مباحث جناحی، یه نکته روشن است،دکتر پزشکیان، دچار ضعف مدیریت و ناتوانی در جمع بین ارکان دولت احتمالی و اعتقادات شخصی خود خواهد بود.
هموطن۳۵۳۴۳۰۶۲۰:۲۱:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۶
اگر مردم خدای ناکرده به پزشکیان رای بدهند در پایان چهار سال اول خواهند فهمید که چه کلاه بزرگی سرشان رفته است پس قبل از اینکه این اتفاق بیافتد لطفا چاره جویی کنید
ناشناس۳۵۳۵۴۶۱۱۰:۰۲:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۷
دقیقا. ضمن اینکه پزشکیان هم خواهد گفت من که گفتم سوادش رو ندارم خودتون انتخاب کردین
ناشناس۳۵۳۵۵۳۷۱۰:۵۴:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۷
یعنی چکار کنند رد صلاحیتش کنند؟
محمّد۳۵۳۴۳۱۱۲۰:۲۲:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۶
اشتباه می‌کنید، خواهیم دید، هم آرا را و هم قرابت فکری و عملکرد را ان‌شاءالله.
ناشناس۳۵۳۴۳۱۳۲۰:۲۲:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۶
بدجور احساس ترس کردین ، خودتون رو با این حرفها لو میدین . اصلا فرض کنید همینطوره که شما میگین . اگر مردم بخوان همون دولت روحانی رو ادامه بدن شما چکاره اید ؟
ناشناس۳۵۳۵۳۶۲۰۹:۰۲:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۷
این مقاله است برای آگاه سازی. کسی شما را مجبور نمی کند که به چه کسی رای بدهین
ناشناس۳۵۳۵۴۲۰۰۹:۳۴:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۷
ما از اموال خودمان از تکرار ارتشا استات اویل ،کرسنت توتال ،شبنم نعمت راده ها و ....نگرانیم همین اندک هم به باد فنا رود
ناشناس۳۵۳۷۳۱۹۱۹:۵۷:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۸
چای دبش چطور
ناشناس۳۵۳۵۵۰۹۱۰:۳۴:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۷
ترس از امنیت منابع ملی کشور با توجه به سوابق برخی حامیان فلان کاندید را داریم ترسمان هم بحق است
ناشناس۳۵۳۴۳۲۱۲۰:۳۰:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۶
امام خمینی ره : من متواضعانه از شما می خواهم که حتی الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت نمایید... و سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی دهید که... منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدم ندارند». (صحیفه امام، جلد12، ص149)
ناشناس۳۵۳۴۳۲۴۲۰:۳۱:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۶
دولت پزشکیان چه دولت سوم روحانی باشد چه دولت سوم خاتمی و چه دولت اول پزشکیان باشد وقتی مردم بخواهند که او رئیس جمهور شود چه ربطی داره ؟
ناشناس۳۵۳۴۳۲۵۲۰:۳۱:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۶
امام خمینی خطاب به نمایندگان دوره ی سوّم مجلس فرمودند:«اگر بخواهید بی خوف و هراس در مقابل باطل بایستید و از حق دفاع کنید و ابرقدرتان و سلاح های پیشرفته ی آنان و شیاطین و توطئه های آنان در روح شما اثر نگذارد و شما را از میدان به در نکند، خود را به ساده زیستن عادت دهید و از تعلّق قلب به مال و منال و جاه و مقام بپرهیزید. مردان بزرگ که خدمت های بزرگ برای ملت های خود کرده اند، اکثراً ساده زیست و بی علاقه به زخارف دنیا بوده اند». (صحیفه ی امام، جلد18، ص471)
بنده خدا اصل۳۵۳۴۳۳۰۲۰:۳۴:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۶
پزشکیان،پزسکیان است. نه خاتمی نه روحانی هیچکدام نیست. میتوانم صادقانه بگویم شاید پزشکیان،گاندی ایران شود
ناشناس۳۵۳۴۸۴۵۰۰:۳۸:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۷
اصلاح طلبی یعنی آشوب و تحریم و اسم گاندی را هم خراب نکنید مانند امیر کبیر
ناشناس۳۵۳۵۴۶۲۱۰:۰۳:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۷
آره گاندی، اونم با تبلیغات وحشتناک و سرسام اور میلیارد میلیاردی که کم مونده دم در هر خونه یک بنر بزنه یا گاندی رو نمی شناسی یا جنس رو
ناشناس۳۵۳۶۱۲۱۱۵:۱۳:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۷
درسته اصلاح طلب هیچوقت فکر مردم نبوده یعنی آشوب و فتنه
ناشناس۳۵۳۶۱۲۳۱۵:۱۴:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۷
دولت پزشکیان از روحانی بدتر می‌شود
ناشناس۳۵۳۴۳۳۱۲۰:۳۵:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۶
امام(ره) به مردم سفارش کرده اند که از میان انتخاب شوندگان شخصی شجاع را انتخاب کنند:« کسانی را که انتخاب می کنید باید مسائل را تشخیص دهند، نه از افرادی باشند که اگر روس یا آمریکا یا قدرت دیگری تشری زد بترسند، باید بایستند و مقابله کنند.» (همان، جلد18، ص276)
ناشناس۳۵۳۴۳۳۷۲۰:۳۹:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۶
از نظر امام(ره) «آنهایی که در خانه های مجلل، راحت و بی درد آرمیده اند و فارغ از همه رنج ها و مصیبت های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پا برهنه های محروم، تنها ناظر حوادث بوده اند و حتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته اند، نباید به مسئولیت های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند، چه بسا انقلاب را یک شبه بفروشند(همان، ج20، ص333)
ناشناس۳۵۳۴۳۴۰۲۰:۴۰:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۶
مردم از عوامل ارتشا استات اویل ،کرسنت ،توتال ،فساد در وزارت مسکن و شهرسازی در زمان ریاست جمهوری ...،از صرافی های غیر مجاز و رانتخوران تعیین کننده مدیران بانک‌ها جهت سو استفاده از تسهیلات رانت محور از....بسیار بیشتر شکایت دارند بسیار بسیار بسیار بیشتر مردم مایل نیستند کسانی که برای خوشگذرانی فرزندانشان در آمریکا و اروپا و کانادا به اموال ملت چشم دوخته آند دوباره سر کار بیایند
ناشناس۳۵۳۵۴۸۶۱۰:۱۷:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۷
تابناک کد خبر: ۱۲۱۲۶۸۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ دبیرکل و رئیس شورای مرکزی «کارگزاران» انتخاب شدند در نخستین جلسه شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران سازندگی ایران، سیدحسین مرعشی به عنوان دبیرکل و محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای مرکزی انتخاب شدند ---- خب گزاری مهر تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ حزب کارگزاران سازندگی با صدور بیانیه‌ای رسمأ از کاندیداتوری «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد. ----- گردنکشی کرمان موتور (خواهر خوانده ماهان ایر) در برابر شورای رقابت مونتاژکار چینی که متعلق به عجیب‌ترین موسسه خیریه ایران است! در این بین شرکت کرمان‌موتور از وقعیت قابل تاملی برخوردار است، این شرکت بر روی کاغذ متعلق به یک موسسه خیریه است که هدفی جزء کمک به محرومان و مستمندان ندارد. مالک نیمی از سهام شرکت کرمان موتور خیریه مولی الموحدین است. شرکت هواپیمایی ماهان نیز متعلق به همین خیریه است، البته نیمه دیگر شرکت کرمان موتور متعلق به سازمان عمران کرمان است که با احتساب ۴۹ درصد سهام صنایع خودروسازی کرمان، در واقع این نوع سهام تودلی محسوب می‌شود و مالک اصلی همان موسسه خیریه است. کشمکش‌های شورای رقابت با مونتاژکاران چینی کماکان ادامه دارد. یک مقام مسول در شورای رقابت گفت: این شورا، شکایات مردمی زیادی درباره اجرانشدن مصوبه قیمتی خودرو‌های مونتاژی توسط مونتاژکاران را دریافت کرده است و اطمینان داد که شورا از ظرفیت قانونی استفاده می‌کند تا مصوبه قانونی قیمت خودرو‌های مونتاژی اجرا شود.شورای رقابت سود ۱۷ درصدی را برای این شرکت‌ها منظور کرده بود. شرکت‌های مونتاژکار ارز ۳۸ هزار تومانی مرکز مبادلات را دریافت می‌کنند، اما شورای رقابت مبنای قیمت‌گذاری را برای آن‌ها ارز ۴۲ هزار تومانی در نظر گرفته است که با توجه به تفاوت این دو نرخ با بازار آزاد، سود کلانی عائد این شرکت‌ها می‌شود.شرکت کرمان‌موتور به عنوان بزرگ‌ترین مونتاژ کار کشور، اما در اطلاعیه‌ای عملاً در برابر مصوبات این شورا ایستاده و اعلام کرده است که ممکن است تولید ۴ مدل خودروی خود را متوققف کند. در این بین شرکت کرمان‌موتور از وقعیت قابل تاملی برخوردار است، این شرکت بر روی کاغذ متعلق به یک موسسه خیریه است که هدفی جزء کمک به محرومان و مستمندان ندارد. مالک نیمی از سهام شرکت کرمان موتور خیریه مولی الموحدین است. شرکت هواپیمایی ماهان نیز متعلق به همین خیریه است، البته نیمه دیگر شرکت کرمان موتور متعلق به سازمان عمران کرمان است که با احتساب ۴۹ درصد سهام صنایع خودروسازی کرمان، در واقع این نوع سهام تودلی محسوب می‌شود و مالک اصلی همان موسسه خیریه است. خیریه مولی الموحدین، توسط حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تاسیس شد،طهماسب مظاهری، وزیر وقت اقتصاد در مورد چگونگی جمع‌آوری اموال برای این موسسه خیریه می‌گوید: یک روز در حین برگزاری جلسه هیئت دولت برگه‌ای به آقای دکتر شیبانی، رئیس کل وقت بانک مرکزی دادند و او امضا کرد. کاغذ را به بیرون جلسه بردند و سپس برای من آوردند که امضای آخر را انجام دهم. دیدم صورتجلسه هیئت امنای حساب ذخیره ارزی است و رقمی حدود ۱۵۰ میلیون دلار ارز برای خرید ۳ هواپیما تخصیص داده شده‌ است؛ و این مسئله سه ایراد داشته‌ است: اول اینکه مراحل کارشناسی در دبیرخانه حساب ذخیره ارزی را طی نکرده و یک راست آمده‌اند امضای اعضا را بگیرند. دوم اینکه دستگاه مربوطه و بانک عامل هیچ‌کدام برای اخذ این اعتبار نیامده‌اند و آقای مرعشی که نماینده مجلس هستند، آمده‌اند این مصوبه را بگیرند. معلوم نیست ایشان چه مسئولیتی در این مصوبه دارند. سوم اینکه این اعتبار برای خرید ۴ هواپیمای دست دوم با عمر حدود ۱۵ سال تقاضا شده، در حالیکه رقم مندرج دراین مصوبه قیمت ۴ هواپیمای تقریباً نو است. به گفته او همچین حسین مرعشی با نوشتن یک متن استیضاح در مجلس و جمع‌آوری امضا وزیر اقتصاد را تهدید به اجرای مصوبه مربوطه کرده‌ است حسین مرعشی در مصاحبه با روزنامه سرمایه با اشاره به خیریه بودن این مؤسسه، ارائه گزارش عملکرد مالی برای موسسات خیریه را غیرلازم و ضروری عنوان کرد و گفت: «مگر خیریه‌ها هم گزارش می‌دهند.»!واقعیت در هم تنیده فساد و رانت و سوء استفاده از موقعیت و نفوذ در ارکان دولتی نشان می‌دهد که فساد فراجناحی‌ترین پدیده در کشور است، در حالی که در فضای سیاسی کشور برخی سیاسیون رودروی هم قرار می‌گیرند، اما در جلسات هیئت مدیره موسسات خیریه عجیب دوشادوش هم از مواهب سفره انقلاب بهره می‌برند. باید پرسید این چگونه خیریه‌ای است که در این سطح فعالیت اقتصادی دارد و سود آن به جیب چه اشخاصی واریز می‌شود، طعنه آمیزتر آنکه این خیریه به احتمال زیاد از پرداخت مالیات نیز معاف است.
ناشناس۳۵۳۴۳۴۱۲۰:۴۱:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۶
هزار دستان صحنه گردان ...
ناشناس۳۵۳۴۳۵۰۲۰:۴۶:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۶
زاکانی: روزی که وزیر نفت دولت روحانی و خاتمی معاهده غلطی را امضا کرد، ۸۰ تا ۹۰ میلیارد دلار به مردم ضرر زد. لذا این افراد باید در جمهوری اسلامی محاکمه شوند.
ناشناس۳۵۳۴۸۱۸۰۰:۳۰:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۷
زاکانی همان کسی است که با سمت رئیس کمیته ویژه بررسی برجام مصوبه این کمیته را امضا کرد و ظریف هم بعنوان نماینده دولت امضایش کرد و همین مصوبه در مجلس تصویب شد و حالا خود را مخالف برجام جلوه میدهد.
ناشناس۳۵۳۵۰۰۱۰۱:۳۷:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۷
ایشان مخالف بوده
ناشناس۳۵۳۶۱۲۶۱۵:۱۵:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۷
درسته
ناشناس۳۵۳۴۳۵۴۲۰:۴۸:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۶
حسین فریدون به ۵ سال حبس محکوم شد ۱۳۹۸/۰۷/۹ ۱۱:۰۳ ۳۵۷۷۸۵۶ گروه: سایت خوان ایرنا : سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره رای پرونده حسین فریدون گفت: حسین فریدون به ۵ سال حبس محکوم شده است. غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: دادگاه تجدیدنظر رای نهایی را در مورد حسین فریدون صادر کرده است. سخنگوی قوه قضائیه، اتهام حسین فریدون را اخذ رشوه عنوان کرد.
ناشناس۳۵۳۴۸۲۵۰۰:۳۲:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۷
وزیر کشاورزی دولت سیزدهم به سه سال زندان محکوم شد.
ناشناس۳۵۳۶۶۶۱۲۳:۰۷:۴۸ ۱۴۰۳/۴/۷
شهید رئیسی هرگز نگفت وزیر کشاورزی خط قرمز من است !
ناشناس۳۵۳۵۵۱۵۱۰:۳۶:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۷
با انتخاب برخی مجددا منتظر اینگونه افراد باشید
ناشناس۳۵۳۴۳۵۷۲۰:۴۸:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۶
سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت مهدی جهانگیری به حبس خبر داد. به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره پرونده مهدی جهانگیری گفت: این پرونده در جلسات قبل مورد سوال قرار گرفت و ادعا شده بود که حکم صادر شده ولی آن زمان حکم صادرنشده بود ولی امروز اعلام می‌کنم حکم نهایی صادر شده و ابلاغ شده و برای اجرا ارسال شده است. وی افزود: در این پرونده آقای مهدی جهانگیری به جرم قاچاق حرفه ای ارز به مبلغ ۶۰۷ هزار و ۱۰۰ یورو و همچنین ۱۰۸ هزار دلار و با ارزش ریالی ۲۶ میلیارد و ۸۲۱ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال به لحاظ انتقال ارز به صورت غیرقانونی به خارج از کشور به تحمل دو سال حبس و ضبط ارز قاچاق شده و جزای نقدی ۴ برابر بهای ریالی ارز قاچاق یعنی ۴ برابر ۲۶ میلیارد ریال محکومیت حاصل کردند. اسماعیلی ادامه داد: علاوه بر آن به جرم تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ ۴۵۶ میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به تحمل دو سال حبس دیگر و رد مال یعنی همین ۴۵۶ میلیارد ریال محکوم شده است. در رابطه با خودداری از ارائه اطلاعات واقعی به سازمان بورس به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود و در ارتباط با ارز هم تحمل ۷۴ ضربه شلاق داشتند که دادگاه تجدیدنظر یک مورد از ۷۴ ضربه شلاق را تعلیق کرده و مورد دیگر از ۷۴ ضربه شلاق را به ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی تبدیل کرده یعنی مجازات شلاق عملاً منتفی است ولی بابت هر کدام از این عناوین مجرمانه به تحمل دو سال حبس و رد مال و جزای نقدی محکوم شده است.
ناشناس۳۵۳۵۳۱۵۰۸:۴۶:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۷
در زمان رای اینها را بخاطر داشته باشید
ناشناس۳۵۳۵۳۳۳۰۸:۵۱:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۷
آقای حسین فریدون اخوی آقای روحانی هستند
ناشناس۳۵۳۵۳۳۶۰۸:۵۲:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۷
آقای مهدی جهانگیری اخوی معاون اول آقای روحانی بودند
ناشناس۳۵۳۵۵۰۴۱۰:۳۲:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۷
(پرونده فساد کرسنت در دولت روحانی) خبر گزاری مهر جامعه قضایی و حقوقی تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ -مهر گزارش می دهد؛ مروری بر پرونده «ژنرال»/آخرین وضعیت بخش جنجالی کرسنت پرونده کرسنت یکی از پرونده ...پرونده کرسنت یکی از پرونده های سنگین و البته به زعم کارشناسان اقتصادی ننگینی است که بخش دوم آن هنوز مفتوح است و با گذشت سال ها از تشکیل پرونده، هنوز به نتیجه نرسیده است...قرارداد فروش گاز به کرسنت از جهات مختلف در تعارض با منافع ملی کشور بوده است که از جمله آن می‌توان به تحکیم ادعاهای امارات درباره جزایر سه‌گانه، رقم پایین و ثابت قیمت گاز ایران در قرارداد کرسنت و تحت تأثیر قرار گرفتن سایر قراردادهای گازی ایران با کشورهای مختلف از جمله ترکیه از قیمت پایین این قرارداد و غیره اشاره کرد...فساد، رشوه‌های کلان، دلالی، پورسانت‌های کلان، کارشکنی‌های متعدد و… تنها بخشی از علل تشکیل پرونده‌های بین المللی و داخلی برای قرارداد کرسنت است. آنطور که مسئولان قضائی داخلی می‌گویند: بعد از انعقاد این قرارداد، بررسی‌هایی می‌شود که در جریان انعقاد قرارداد سوءاستفاده‌هایی صورت گرفته است و محتوای قرارداد به نفع کشور ما نبود....در همان زمان دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات گزارشاتی در خصوص سوءاستفاده‌هایی که در این قرارداد صورت گرفته به قوه قضائیه ارسال کرد که در نتیجه آن برای اعضای هیئت مدیره شرکت نفت ایران و همچنین وزیر وقت وزارت نفت در دادسرای عمومی و انقلاب تهران پرونده‌ای تشکیل شد. انتقاد کمیسیون اصل ۹۰ به قوه قضائیه حجت الاسلام حسن شجاعیرئیس کمیسیون اصل ۹۰ هم چندی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پرونده کرسنت ورود کرده است؟ گفت: متأسفانه در ماجرای کرسنت با پیگیری‌های ضعیفی که در سال‌های گذشته صورت گرفت، ایران در مظان اتهام قرار گرفت و در مقطعی چند میلیارد دلار به کشور خسارت وارد شد و الان هم کشورمان در معرض خسارت چند میلیاردی دیگری قرار دارد. برای اینکه از این خسارت جلوگیری شود، لازم است پرونده کرسنت در قوه قضائیه با جدیت دنبال شود و افرادی که در این ماجرا مرتکب فساد شدند، باید مورد محاکمه قرار گیرند و مجازات شوند.قوه قضائیه باید با افرادی که در پرونده کرسنت تخلف کردند و رشوه گرفتند، برخورد کند.... بروید و به کسی رای دهید که حامیانش درگیر چنین پرونده های هستند بروید بعداً و‌گله نکنید
ناشناس۳۵۳۴۳۶۸۲۰:۵۲:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۶
دنیای اقتصاد حکم پرونده شبنم نعمت زاده صادر شد ۱۳۹۸/۱۰/۸ ۱۴:۵۱ ۳۶۰۹۶۲۹ گروه: سایت خوان باشگاه خبرنگاران جوان : حکم پرونده شبنم نعمت زاده در شعبه سوم دادگاه مفاسد اقتصادی صادر شد براساس پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که حکم شبنم نعمت زاده در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی از سوی قاضی مسعودی مقام صادر شد و تا آخر هفته اعلام می‌شود. براساس شواهد موجود در پرونده و کیفرخواست صادره از سوی دادسرا، پیش بینی می‌شود دادگاه، حکم ۲۰ سال حبس را برای شبنم نعمت زاده صادر کند. نام شبنم نعمت زاده به عنوان متهم ردیف اول پرونده احتکار دارویی اولین بار منتشر شد، اما این اولین باری نبود که پای خانواده نعمت‌زاده به دادگاه قاضی مسعودی مقام و شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم و مفاسد اقتصادی باز شده بود. پیش از آن که رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده آغاز شود و اواخر سال گذشته در پرونده سوءاستفاده از ارز‌های دولتی در پتروشیمی که متهم ردیف اول آن رضا حمزه‌لو بود، نام خانواده نعمت‌زاده برای بار اول رسانه‌ای شد. مرداد سال گذشته خبری مبنی بر کشف انباری در استان البرز از داروهای احتکار شده به ارزش پنج میلیارد تومان منتشر شد و برخی آن را متعلق به دختر نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت دانستند.در بررسی‌های اولیه مشخص شد که تعداد زیادی از این داروها تاریخ مصرف گذشته و اغلب این داروها جزو داروهای جنرال و مکمل‌ها بوده است. سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد این پرونده گفت: این فرد دو پرونده داشته است. یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و دیگری به ارزش پنج میلیارد تومان بوده است که برای پرونده اول، حکم صادر و اجرا شده و تمامی داروهای انبار این خانم معدوم شده است.وی درباره پرونده دیگر این فرد گفت: پرونده پنج میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو است، مفتوح بوده و به دلیل اینکه در صلاحیت تعزیرات نبود به دادسرای استان کرج ارجاع شده است. قاضی مسعودی مقام قاضی شعبه سه دادگاه ویژه جرائم اقتصادی در مورد اتهامات شبنم نعمت زاده گفت: اتهامات مطرح شده در این پرونده در زمینه دارو و قاچاق است. شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا متهم ردیف اول پرونده به اتهام مشارکت در اخلال عمده از طریق اخلال در توزیع مایحتاج عمومی دارو به مبلغ یک هزار و ۸۵۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۹۹ ریال با علم به موثر بودن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع به همان مبلغ ذکر شده و سوء استفاده از جواز و امتیاز تعویض شده، مشارکت در اخلال نظام دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی در استان البرز بدون مجوز وزارت بهداشت و نگهداری غیرمجاز دارو بدون تشریفات قانونی در حکم قاچاق بازداشت است.
ناشناس۳۵۳۵۳۲۰۰۸:۴۸:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۷
در زمان رای به فرد خاص که اینها خانی او هستند ، اینها را بخاطر داشته باشید خودم کرده را چاره نیست
ناشناس۳۵۳۵۳۳۸۰۸:۵۳:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۷
خانم شبنم نعمت زاده دختر وزیر صنایع آقای روحانی بودند
ناشناس۳۵۳۴۳۷۰۲۰:۵۳:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۶
خبر: 1234328تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ لینک کوتاه:http://www.Javann.ir/ فرهنگ‌و‌هنر » اخبار كلی هنوز تکلیف ۴۸ تخته فرشی که با وانت مزدا از کاخ سعدآبادهنوز تکلیف ۴۸ تخته فرشی که با وانت مزدا از کاخ سعدآباد خارج شده‌اند، برای مردم و مسئولان مشخص نیست، اما مقام‌های آگاه جزئیات زیادی مطرح می‌کنند! مصطفی شاه کرمی جوان آنلاین: ماجرای فرش‌های مفقوده کاخ سعدآباد که ظاهراً آن‌ها را با یک دستگاه وانت مزدا خارج کردند با اظهارات سخنگوی قوه قضائیه و واکنش معاون حقوقی ریاست جمهوری به صحبت‌های وی، یک بار دیگر در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت؛ ماجرایی که با وجود گذشت چند سال یکی آن را «گم شدن» می‌خواند دیگری آن را «سهل‌انگاری و عدم رعایت تشریفات» می‌داند و یکی دیگر «سرقت»! چند روز پیش اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده سرقت فرش‌های کاخ سعد آباد گفت: درباره این موضوع در مرجع قضایی مرتبط پرونده تشکیل شده است و افرادی به عنوان مطلع احضار شده‌اند
ناشناس۳۵۳۵۴۵۳۰۹:۵۷:۲۰ ۱۴۰۳/۴/۷
خبرگزاری دانشجو سیاسی احزاب و شخصیت‌ها کد خبر: ۷۰۸۷۸۳۱۲:۱۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ گزارش توئیتری‌ | ماجرای #عمران_کرمان چه بود؟/ هوشیاری قوه قضائیه جلوی رانتی دیگر از کارگزارانی‌ها را گرفت طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر یک فساد کلان از سوی برخی از افراد منتسب به حزب کارگزاران در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امید ملائی؛ طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر یک فساد کلان از سوی برخی از افراد منتسب به حزب کارگزاران در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. خبر منتشر شده از این قرار است که با دستور قوه قضائیه روند اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون دلاری (بیش از۷۰۰۰میلیارد تومان) به یکی از اعضای مرکزیت حزب کارگزاران که با رانت دولت در حال به سرانجام رسیدن بود، متوقف شد، بنا بر این خبر دولت به بهانه احداث ۷۵۰ هکتار گلخانه هیدروپونیک، مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون دلار به «شرکت عمران کرمان» با عاملیت حسین مرعشی تخصیص داده بود. اما عمران کرمان چطور شکل گرفت؟! سازمان عمران کرمان در سال ۱۳۷۰ و در دوران ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی، زیر نظر خیریه مولی‌الموحدین با محوریت حسین مرعشی شروع به فعالیت نموده‌است، در سال ۹۴، دولت به بهانه احداث ۷۵۰ هکتار گلخانه هیدروپونیک، مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون دلار به این سازمان اختصاص می‌دهد. اما معاونت اداره کل اقتصادی وزارت اطلاعات بعلت اشکالاتی نظیر عدم توجیه اقتصادی، تخلفات حسین مرعشی در صندوق مولی‌الموحدین، ارتباطات گسترده شهرام جزایری با این پرونده، بالا بودن ریسک تسهیلات پرداختی و مسأله آب و خشکی سرزمینی، دستور توقف این واگذاری را صادر می‌کند. ولی یکی از اعضای دولت شخصا دستور توقف را بلااثر کرده و واگذاری این تسهیلات با همکاری مرتضی شهید زاده (عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی) از سر گرفته می‌شود. طرح در تاریخ ۹۵/۴/۲۷ در کارگروه اقتصاد مقاومتی بانک مرکزی تصویب و آماده پرداخت از صندوق توسعه ملی می‌شود. اما در نهایت با هوشیاری، قوه قضاییه به پرونده ورود می‌کند و شعبهٔ ارزی دادسرای ویژه کارکنانِ دولت در این قوه، با توجه به سابقه دستندرکاران پروژه عمران کرمان در استفاده از رانت‌های دولتی، بعلت مشکوک بودن طرح و احتمال سوءاستفاده مالی، از پرداخت تسهیلات تا روشن شدن پرونده ممانعت می‌نماید. تلاش برای اخذ رانت ۵۰۰ میلیون دلاری تحت نام عمران کرمان در حالی از سوی مرعشی و با حمایت دولت در حال پیگیری است که هنوز تکلیف واگذاری رشت الکترونیک به حزب کارگزاران و ورشکستگی این کارخانه بزرگ مشخص نشده و این حزب در قبال این تخلف بزرگ، پاسخی به افکار عمومی نداده است.
ناشناس۳۵۳۴۳۷۴۲۰:۵۵:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۶
توتال در فرانسه هم برای پرداخت رشوه به طرف‌های ایرانی محکوم شد گروه اقتصادی الف، ۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴......دادگاه روز جمعه ۲۱ دسامبر شرکت بزرگ انرژی فرانسه را به خاطر «پرداخت رشوه به کارمندان خارجی» برای مشارکت در معاملات نفت و گاز با ایران گناه‌کار شناخت. برای دادگاه ثابت شده است که توتال برای دریافت امتیاز همکاری در پروژه پارس جنوبی در خلیج فارس مبلغ ۳۰ میلیون دلار امریکایی (معادل حدود ۲۶ میلیون یورو) رشوه پرداخته است. به نظر دادگاه مبالغ رشوه به دلالان و کارمندان «خارجی» بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ از سوی توتال پرداخت شده است. * آمریکا پیشتر توتال را جریمه کرده بود پیش از این دادگستری ایالات متحده به ظن فساد و ارتشا علیه توتال به تحقیق پرداخته بود و این شرکت نفتی آمادگی خود را برای پرداخت 245 میلیون دلار اعلام کرده بود * آمریکا پیشتر توتال را جریمه کرده بود پیش از این دادگستری ایالات متحده به ظن فساد و ارتشا علیه توتال به تحقیق پرداخته بود و این شرکت نفتی آمادگی خود را برای پرداخت 245 میلیون دلار اعلام کرده بود بیژن زنگنه نیز در 22 تیرماه سال گذشته در مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع را مطرح و گفته بود هیچ مستندی دال بر پرداخت رشوه توسط شرکت توتال به برخی افراد در جریان انعقاد قرارداد در فاز 2 و 3 وجود ندارد.زنگنه در این جلسه گفته بود: برخی می‌گویند این شرکت رشوه داده است؛ من می‌گویم سوابق را به قوه قضائیه بدهید تا ممنوع‌المعامله شود؛ من از توتال پرسیده‌ام و آنها می‌گویند «این‌طور نیست و ما هیچ جا محکوم نشده‌ایم و موضوعی که در بورس آمریکا بوده یک کلمه آن مربوط به ایران نیست». شما اگر نظری غیر از این دارید اسنادتان را به من بدهید و اگر نمی‌خواهید اسناد را به من بدهید به قوه قضائیه ارایه کنید. زنگنه در حالی ماجرای رشوه توتال را تکذیب می‌کند که براساس مستندات وزارت دادگستری آمریکا توتال به طرف ایرانی در قرارداد پیشین رشوه داده و محکوم شده و این محکومیت را پذیرفته و جرایم قابل توجهی بابت این محکومیت پرداخته است....
ناشناس۳۵۳۵۳۳۲۰۸:۵۰:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۷
این زمان وزارت وزیر دولت اصلاحات اتفاق افتاد
ناشناس۳۵۳۴۳۸۰۲۰:۵۷:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۶
خب گزاری فارس نفت و انرژی ۱۴:۵۷ ۱۳۹۴-۳-۲۴ فارس گزارش می‌دهد بازخوانی یک پرونده نفتی/رشوه ۱۵ میلیون دلاری جونیور در قرارداد استات اویل یکی از موضوعاتی که در جریان دادگاه مهدی هاشمی آقازاده معروف به آن رسیدگی شد پرونده فساد اقتصادی استات اویل است که به بازخوانی این پرونده و نحوه حضور این شرکت نروژی در ایران پرداختیم. بازخوانی یک پرونده نفتی/رشوه ۱۵ میلیون دلاری جونیور در قرارداد استات اویل... به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ... شرکت نفتی استات اویل سومین شرکت بزرگ نفتی اروپا است که در تاریخ 14 ژوئیه سال 1972 به عنوان یک شرکت خصوصی با مسئولیت محدود و با مدیریت دولت نروژ تاسیس شد و هم اکنون به فعالیت پیمانکاری در صنعت نفت و گاز جهان می‌پردازد... این گزارش حاکی است اوایل سال 85 خبری در رسانه های جهان منتشر شد که از پرداخت رشوه 15 میلیون دلاری این شرکت به یکی از مقامات نفتی ایران برای فعالیت در فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی پرده بر می داشت. براین اساس شرکت استات اویل نروژ از طریق یک موسسه مشاوره نفتی به نام هورتون که مقر آن در لندن قرار دارد، برای دستیابی به قرارداد توسعه فازهای 6،7 و 8 پارس جنوبی در سال های 2002 و 2003 به یکی از مقامات نفتی در ایران رشوه پرداخت کرده است. * ماجرا چه بود؟ براساس این گزارش ریچارد هابرد رئیس مستعفی هیئت مدیره شرکت استات اویل نروژ در نامه ای که مخاطبش اعضای هیئت مدیره است می نویسد می‌خواهم خلاصه ای از حقایق و وقایعی که قبلا به پلیس اقتصادی اعلام کرده ام به اطلاع اعضاء محترم هیئت مدیره برسانم. در این اعتراف نامه که در رسانه های جهان نیز منتشر شد آمده است، یکی از اعضای شرکت استات اویل نروژ در نوامبر 2000 به ایران می رود و با مسئولان شرکت ملی نفت ایران دیدار می کند تا برای همکاری با ایرانی ها 7 پروژه را ارزیابی کنند؛ در این شرایط بود که کم کم باب ارتباط آن آقازاده با نفوذ با استات اویل باز شد. ریچارد هابرد می نویسد، طی سال 2001 در حالی که ارزیابی ها در خصوص 6 یا 7 پروژه پیشنهادی در حال انجام بود، شرکت استات اویل ایران با فردی که از او تحت عنوان جونیور یاد می شد ، تماس برقرار کرد. تا اولین جلسه در دفتر استات اویل برگزار شود. پس از برگزاری این جلسه و جلسات مشابهی که در ایران برگزار شد، متوجه شدیم که این فرد مشاور وزیر نفت ایران و خانواده وی نیز قدرت و نفوذ زیادی در تجارت نفت و گاز دارد. برای سنجش نفوذ وی در جلسات مشترکی که داشتیم، اعلام کردیم تا پاسخ خود را از طریق وزیر نفت ایران ارسال کند که این کار نیز انجام شد و این مساله قدرت مقام ایرانی را نشان داد که راهی برای به دست آوردن فرصت‌های تجاری در ایران بود. این عضو هیئت مدیره شرکت استات اویل در جریان بازجویی و برگزاری دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی می‌گوید: درست یک ماه بعد از این ماجرا پیغامی عجیب از سوی طرف ایرانی به طرف نروژی فرستاده شد. در این پیغام آمده بود، آیا استات اویل در صورت موفقیت در پروژه های نفتی ایران آمادگی کمک به موسسات عام المنفعه و آموزشی را دارد؟ این پیشنهاد برای مسئولان استات اویل عجیب به نظر می رسید، به طوری که کمک به موسسات عام المنفعه از سوی یک شرکت خارجی که در حوزه نفت و گاز فعالیت می کند، می‌توانست چه معنی داشته باشد؟ در این موقع یکی از کارکنان و مسئولان بلند پایه استات اویل که ارتباط نزدیک تری با مقامات ایرانی داشت، به ریچارد هابرد توضیح می‌دهد: یک مفهوم شفاف در ایران وجود دارد که مطابق آن انتظار می رود کمپانی‌های فعال خارجی در ایران کمک هایی اجتماعی ارائه دهند! ریچارد هابرد ادامه می‌دهد، بنابراین باید یک راه حل قابل قبولی برای کمک های عامل المنفعه پیدا می شد و یک تیم حقوقی باید همه موارد را ارزیابی می‌کرد تا برای دوطرف مشکلی پیش نیاید. از این رو رفت و آمدها و مکالمات زیادی بین مقامات ایرانی و نروژی انجام شد که در برخی از موارد نیز وزیر نفت ایران حضور داشت و شاهد مکالمات ما بود. براساس این گزارش پس از برگزاری جلسات متعددی بین دو طرف تصمیم براین شد تا شرکت Horton وارد ماجرا شود، تا مشکل حقوقی برایمان پیش نیاید.
ناشناس۳۵۳۵۳۳۹۰۸:۵۳:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۷
آقای زنگنه وزیر نفت آقای روحانی بودند
ناشناس۳۵۳۴۳۸۲۲۰:۵۸:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۶
پزشکیان انسان پاک وبا جراتی است
ناشناس۳۵۳۴۸۴۹۰۰:۳۹:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۷
در 1401 معلوم هست!!!!
ناشناس۳۵۳۴۸۷۹۰۰:۴۷:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۷
از دروغگویی هایش معلوم هست در همین مدت اخیر
ناشناس۳۵۳۵۳۴۰۰۸:۵۴:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۷
از عملکرد قبلی حامیانش پیدا است
ناشناس۳۵۳۴۳۸۴۲۰:۵۸:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۶
خبرگزاری مهر سیاست مجلس تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ طاهری در صحن مجلس: دولت روحانی، سرمایه مردم در بورس را نابود کرد نماینده مردم زنجان گفت: سیاست‌های غلط دولت قبل، موجب رشد بادکنکی بورس شد و سرمایه‌ها و اعتماد مردم از دست رفت.
ناشناس۳۵۳۵۳۴۳۰۸:۵۵:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۷
زمان دولت روحانی بسیاری از مردم در بورس هست و نیست خود را از دست دادند
ناشناس۳۵۳۴۳۹۰۲۰:۵۹:۴۸ ۱۴۰۳/۴/۶
پزشکیان ،ناصداقتیش مشخص شد
ناشناس۳۵۳۴۳۹۴۲۱:۰۰:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۶
ساده لوحی که انشالله باشد با دیپلماسی منتج به منافع ملی متفاوت است با لبخند ملیح اقتدار محقق نمی‌شود در خاورمیانه اگر کشوری ضعیف باشد آن را نابود میکنند چه از راه تجزیه چه ازراه حمله نظامی و نسل کشی ،سایه پیشرفت در چتر امنیتی اقتدار حاصل میشود وگرنه آنها به تمام خاورمیانه به چشم گاو نه من شیرده می‌نگرند که یا باید شیر دهد یا ذبح شود ساده لوحان توان هدایت منافع ملی را در منطقه خاورمیانه ندارند ایران باید اقتدار بازدارنده کسب کند که این امر برای کشوری که مکرراً تهدید نامتعارف هسته ای توسط مقامات برخی کشورهای متخاصم شده در حقوق بین الملل جزو بدیهیات است و سپس بعد از تحقق بازدارندگی و اقتدار در شرایط برابر میتواند وارد مذاکره برد برد بر مبنای منافع ملی شود .
ناشناس۳۵۳۴۴۱۲۲۱:۰۹:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۶
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ کد خبر: 474324 متن صوتی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی: افتتاح زودهنگام خط لوله گوره به جاسک در دولت گذشته خسارت زیادی به کشور وارد کرد افتتاح زودهنگام خط لوله گوره به جاسک در دولت گذشته خسارت زیادی به کشور وارد کرد رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت گذشته در پروژه خط لوله گوره به جاسک حداقل ۲۵ میلیون دلار خسارت به جا گذاشته است. به گزارش شانا، نصرالله پژمان‌فر در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نشست خبری درباره بررسی وضع پروژه‌های نفتی اظهار کرد: طرحی از زمان جنگ و در دوران مقدس در دستور کار بود که فروش نفت را به غیر از مسیر جزیره خارک به‌عنوان پدافند غیرعامل انجام دهیم تا اگر روزی در خلیج فارس امکان انتقال نفت وجود نداشت، از طریق دریای عمان فروش نفت را به سرانجام برسانیم.وی افزود: بعد از جنگ این موضوع اهمیت پیدا کرد که خام‌فروشی انجام نشود و نفت را به مکان‌هایی انتقال دهیم تا ظرفیت پتروپالایشگاه و پتروشیمی ایجاد شود و اقتصاد محلی توسعه یابد. رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: در سال ۱۳۹۳ این موضوع مطرح و در سال ۹۸ برنامه عملیاتی آن آغاز شد و روز ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ این خط به بهره‌برداری رسید، اما خسارت‌هایی را به کشور وارد کرد.پژمان‌فر با بیان اینکه دولت گذشته اصرار داشت مسیر انتقال نفت را در این زمان انجام دهد، گفت: زمان پیش‌بینی‌شده برای به سرانجام رساندن پروژه کافی نبود و حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شد، اما به‌دلیل نواقصی که وجود داشت، کمیسیون اصل نود در ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ نامه رسمی به رئیس‌جمهوری وقت ارائه داد که به‌دلیل نواقص نباید به این خط نفت تزریق شود، اما به این موضوع توجه نشد و ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ نفت به خط لوله تزریق شد و خسارت‌های زیادی به‌بار آورد. وی درباره مشکلاتی که در این خط وجود داشت، اظهار کرد: نخستین مشکل ایمنی خط بود، چون در آن مقطع گوی شناور نبود، یک مورد از عسلویه آوردند اما چون تناسبی با این محیط نداشت، غرق شد و ۲۵ میلیون دلار به کشور خسارت وارد کرد، همچنین تلمبه‌خانه‌ها در مسیر خط انتقال ناقص بود و از پنج تلمبه‌خانه، یک تلمبه‌خانه به‌صورت ناقص کار می‌کرد. رئیس کمیسیون اصل نود مجلس مسئله دوم را نبود مخازن اعلام کرد و افزود: بر اساس استاندارد باید در جاسک ۲۰ مخزن با ظرفیت ۵۰۰ هزار بشکه طراحی می‌شد، اما حتی یک مخزن هم در جاسک ایجاد نشده بود و از نظر فنی هم نفت باید مستقیم از خط به کشتی بارگیری شود که این موضوع خطرات جانی و زیست‌محیطی به‌دنبال داشت.
ناشناس۳۵۳۵۳۴۴۰۸:۵۵:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۷
زنگنه وزیر نفت آقای روحانی بود
ناشناس۳۵۳۴۴۱۴۲۱:۱۰:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۶
زنگنه سال در دولت قبل می خواست پالایشگاه ابادان را رایگان واگذار کند در دولت شهید رئیسی این پالایشگاه بازسازی شد و فاز دوم اون به بهره برداری رسید و سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان سوددهی داشت
ولی۳۵۳۵۲۲۵۰۸:۰۴:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۷
خب اون پول چی شد ؟؟
ناشناس۳۵۳۴۴۱۶۲۱:۱۲:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۶
مشرق نیوز کد خبر 1221501تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ خسارت میلیارد دلاری تصمیم «زنگنه» در پارس جنوبی نماینده تهران در مجلس گفت:تصمیم زنگنه برای توسعه میدان گازی مشترک با قطر در فاز ۱۱پارس جنوبی میلیاردها دلار به کشور خسارت وارد کرد. به گزارش مشرق، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، با اشاره به نامه بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس پیرامون خسارات ناشی از قصور وزیر نفت به رئیس جمهور که رونوشت آن به کمیسیون اصل نود مجلس ارسال شده است، گفت: صنعت هیدروکربوری در پیشرانی و تحقق اهداف کلان اقتصادی و خلق ثروت از بخش بالادست و پایین دست و صیانت تکلیفی و اولویت دار از ذخایر هیدروکربوری و جلوگیری از هرزروی و مهاجرت منابع با ارزش زیرزمینی به سمت کشورهای رقیب و همسایه، از اهم برنامه‌های راهبردی و محوری وزارت نفت بوده است و اجرای آن مستلزم اولویت بخشی در تمامی ابعاد است..نماینده تهران در مجلس با اشاره به خسارات وارد شده از سوی دولت در این بخش ادامه داد: طی هشت سال گذشته و تاکنون، در توسعه و تولید حداکثری از میادین مشترک بویژه میادین مشترک با کشور عراق و عربستان سعودی دچار عقب افتادگی فراوان، مهاجرت ذخائر هیدروکربوری به طرف کشورهای رقیب و همسایه و در نهایت خسارت و به یغما رفتن ثروت ملی شده‌ایم و تقریبا نه تنها هیچ میدان مشترک نفتی جدیدی توسعه نیافته است، بلکه برعکس برخی طرح‌های توسعه مصوب قبلی و حتی قرارداد و سرمایه‌گذاری خارجی به شکل مشکوک و دلایل نامعلوم وزیر نفت کأن لم یکن و فسخ گردیده‌اند....سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با ذکر بعضی از اهمال کاری‌های این وزارتخانه در خصوص توسعه و تولید حداکثری از میادین مشترک عنوان کرد: با توجه به اینکه طرح توسعه فاز ۱۱ میدان مشترک گازی پارس جنوبی به عنوان مرزی ترین فاز با کشور قطر می‌باشد، ایشان با دستور توقف و کأن لم یکن نمودن اجرای آن طرح توسط شرکت ایرانی در سال ۱۳۹۲ و همچنین معطل گذاری بیش از هفت سال، منجر به عدم حصول انتفاع چند ده میلیارد دلاری و خسارت به کشور شده است..خضریان افزود: میدان مشترک آزادگان یکی از میادین نفتی بزرگ جهان است که توسعه اولیه و تولید از آن توسط شرکت ملی نفت و در دولت‌های گذشته آغاز گردیده بود و طرح مصوب هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران به جهت تولید ۳۲۰ هزار بشکه در روز و با قرارداد منعقده با شرکت چینی CNPC جهت انجام سرمایه‌گذاری خارجی، در دولت نهم نیز به تصویب رسیده بود. لذا سوال این است که علت ناتمام ماندن و توقف تولید این میدان مشترک با تحقق فقط حدود یک سوم میزان برنامه‌ریزی شده (بخش عمده همین تولید نیز در دولت‌های گذشته انجام پذیرفته) پس از گذشت حدود ۸ سال از عمر دولت ‌های یازدهم و دوازدهم با وزارت ایشان چه بوده است؟ عدم‌النفع این نارسایی و اهمال چه میزان است؟..سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به عدم اجرای پروژه‌های محوله از سوی وزیر نفت عنوان کرد: تاکنون هیچگونه اقدام عملی و اثربخش در این ۸ سال برای تعیین تکلیف ساختارهای اکتشافی مرزی از شمال غرب تا جنوب آبادان انجام نشده است و اقدام موثری برای تعیین تکلیف توسعه و توسعه تکمیلی میادین مشترک نفتی غرب و جنوب غرب کشور ازجمله: نفت شهر، دهلران، اروند و ... صورت نگرفته است و متاسفانه توسعه میدان مشترک آذر به پایان نرسیده است و تاسف بارتر اینکه قرارداد منعقد شده سرمایه‌گذاری شرکت خارجی در میدان آزادگان جنوبی که مربوط به دولت دهم بوده به شکل مشکوکی توسط آقای زنگنه فسخ گردیده است...منبع:تسنیم
ناشناس۳۵۳۵۳۴۷۰۸:۵۶:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۷
زنگنه وزیر نفت دولت روحانی بود
ناشناس۳۵۳۴۴۱۷۲۱:۱۲:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۶
نفت / شناسه خبر: 95482 / تاریخ انتشار : 1401/11/5 16:54. در قراردادی که تیرماه ۹۶ برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار با شرکت توتال فرانسه، CNPCI چین و پتروپارس ایران امضا شد، قرار بود توتال، ساخت سکوها و کمپرسورهای فشارافزایی را برای فاز ۱۱ پارس جنوبی اجرا کند، اما این شرکت بدعهد فرانسوی فاز ۱۱ را معطل بدقولی‌ها و بدعهدی‌های دوباره خود گذاشتند...... اما این تعلل علت داشت قطر رقیب ما سهامدار بزرگ شرکت توتال بود و این تعلل به عمد به نفع قطر صورت گرفت حال باید پرسید چرا وزارت نفت و آقای زنگنه قرارداد افزایش فشار را به شرکت توتالی که سابقه ارتشا داشته و می‌باید در فهرست سیاه مبادلات وزارت نفت قرار می‌گرفته و از طرفی سهامدارش قطر رقیب ما در پارس جنوبی بود واگذار مینماید ...
ناشناس۳۵۳۵۳۴۸۰۸:۵۷:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۷
اگر خواهان تکرار این موارد هستیدبه کاندید تحت الحمایه آقای ...رای دهید
ناشناس۳۵۳۴۴۱۸۲۱:۱۴:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۶
خبر: روزنامه جوان انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ لینک کوتاه:http://www.Javann.ir/ اقتصاد » اخبار کلی گزارش مهم مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اقدامی که شرکت فرانسوی علیه منافع ایران انجام داد «خیانت گازی توتال به ایران» با توجه به حضور گسترده شرکت نفت توتال در توسعه و بهره‌برداری از میدان گنبد شمالی و لزوم پیشگیری از آثار و تبعات ناشی از بهره‌برداری ایران بر تولید گاز قطر، این فرضیه را نمی‌توان رد کرد که عملکرد آن شرکت در طراحی فازبندی پارس‌جنوبی، با توجه کامل و بیش از حد متعارف به منافع قطر بوده است سرويس اقتصادی جوان آنلاين: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به ابهامات موجود درباره خیانت شرکت توتال به ایران پاسخ داد و رسماً اعلام کرد عملکرد این شرکت کاملاً به سود قطر و به زیان ایران بوده است. شرکت توتال را باید پرحاشیه‌ترین شرکت خارجی در ایران دانست. این شرکت فرانسوی که عملکرد پرچالشی در توسعه میادین نفت و گاز ایران داشته، شریک قطری‌ها در میدان مشترک پارس‌جنوبی است. توتال یکی از عزیزترین شرکت‌های نفتی نزد وزیر نفت ما است و یکبار در مدح این شرکت گفته بود توتال، اسلام را نجات می‌دهد.حالا مرکز پژوهش‌های مجلس روی این موضوع متمرکز شده و در بندی از گزارش منتشر شده خود نوشته است: «شرکت ملی نفت ایران در ابتدای برنامه توسعه پارس‌جنوبی، تجربه چندانی در بهره‌برداری از میادین فراساحلی مستقل گازی با ابعاد و مقیاسی قابل مقایسه با پارس‌جنوبی نداشت. از این رو، فاز‌های اولیه این میدان بعضاً با عاملیت شرکت‌های نفتی بین‌المللی انجام گرفت. با وجود این، متأسفانه در فاز ۱ میدان پارس‌جنوبی، مساحت مورد بهره‌برداری حدود ۱۰۰ کیلومتر مربع در نظر گرفته شد. اگر به پراکندگی چاه‌های این فاز در مقایسه با سطح اشغال ۱۰۰ کیلومتر مربعی آن دقت کنیم، ملاحظه می‌شود که ناحیه تخلیه هر چاه نتوانسته است درصد مطلوبی از این فاز را پوشش دهد. با توجه به حضور گسترده شرکت نفت توتال در توسعه و بهره‌برداری از میدان گنبد شمالی و لزوم پیشگیری از آثار و تبعات ناشی از بهره‌برداری ایران بر تولید گاز قطر، این فرضیه را نمی‌توان رد کرد که عملکرد آن شرکت در طراحی فازبندی پارس‌جنوبی، با توجه کامل و بیش از حد متعارف به منافع قطر بوده که در موارد متعددی احتمالاً منافع کشور ما را به خطر انداخته است. انتخاب مساحت به کار گرفته شده در فاز‌های ۲ و ۳ نیز نتایج مشابهی را نمایان می‌سازد. در این دو فاز مساحتی حدود ۱۴۰ کیلومتر مربع تعیین شده است.»...اولویت‌بندی به سود قطر سومین محور انتقاد‌های مرکز پژوهش‌های مجلس، «اولویت‌بندی نامناسب در توسعه فازها» است. در توضیح این موضوع آمده است: «انتظار می‌رفت که مسئله امکانپذیری مهاجرت گاز به کشور قطر، نقش مهمی در اولویت‌بندی توسعه فاز‌های میدان پارس جنوبی ایفا کند. این همان نکته‌ای است که طرف قطری در توسعه میدان گنبد‌شمالی لحاظ کرده است. به جز پروژه آلفا، سایر طرح‌های توسعه میدان گنبدشمالی، شامل سه زنجیره تولید گاز طبیعی مایع شده قطر گاز یک و چهار زنجیره تولید گاز طبیعی مایع شده رأس گاز یک و رأس گاز دو مجموعاً به ظرفیت ۱۶۸ میلیون مترمکعب، بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ جهت توسعه فاز‌های همجوار مرز به انجام رسیده است. اگر این مدل اولویت‌بندی را با کیفیت انتخاب توسعه فاز‌ها در میدان پارس‌جنوبی مقایسه کنیم، تفاوت آشکاری ملاحظه می‌شود که زیان ایران را از نحوه بهره‌برداری از این میدان نشان می‌دهد. به غیر از فاز‌های ۱، ۲ و ۳، سایر فاز‌های ده‌گانه‌ای که نخست در اولویت توسعه قرار گرفته بودند، با مرز فاصله دارند. فاز‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ حداقل به اندازه دو فاز از مرز مشترک فاصله دارند که عملاً تأثیر بسیار اندکی در برداشت طرف قطری خواهند داشت...از سوی دیگر هر کشوری که فاز‌های نزدیک‌تر به مرز را در اولویت بهره‌برداری قرار داده است، می‌تواند علاوه بر برداشت بیشتر از مخزن، از مهاجرت گاز خود به کشور همسایه جلوگیری کند. متأسفانه در این امر، کشور ما موفق نبوده و نه‌تن‌ها مهاجرت گاز به قطر خسارات زیادی را متوجه کشور ما کرده است، بلکه برداشت سریع قطر از فاز‌های مجاور، موجب بالا آمدن سطح آب در فاز‌های همجوار ما با آن کشور شده است که قطعاً تأثیر منفی در تولیدات ما خواهد داشت.
ناشناس۳۵۳۴۴۲۵۲۱:۱۷:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۶
بیژن زنگنه با حذف کارت سوخت و سهمیه بندی باعث افزایش قاچاق و مصرف سوخت شد در مدت 5 سال میلیاردها دلار خسارت به کشور وارد کرد و با اجرای شبانه و غافلگیرانه طرح افزایش قیمت بنزین در سال 98 باعث خشم مردم شد و 1500 هزار میلیارد تومان به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کرد
ناشناس۳۵۳۴۴۲۶۲۱:۱۷:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۶
پزشکیان خود خود روحانی است و دهه خسارت بار 90 را تکرار خواهد کرد.
ناشناس۳۵۳۶۱۳۰۱۵:۱۷:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۷
آفرین تازه بدتر از دهه ۹۰ میشه
ناشناس۳۵۳۴۴۲۹۲۱:۲۰:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۶
تابناک سیدهادی رضوی کیست؟ کد خبر:۹۰۰۴۷۸ تاریخ انتشار:۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ سیدمحمدهادی رضوی مدیرعامل گروه اقتصادی به نام فاطمی و داماد محمد شریعتمداری وزیر کنونی کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که اکنون به اتهام ۱۰۷ میلیارد تومان مال نامشروع در حال محاکمه است. او سی و شش سال سن دارد و ۱۲ سال تحصیلاتش را در مدرسه موتلفه اسلامی گذراند. به گزارش تابناک، محمدهادی رضوی متولد فروردین ۱۳۶۳ در تهران، فرزند سید سعید رضوی، همسر دختر محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم و دانش آموخته مدرسه موتلفه اسلامی است.
ناشناس۳۵۳۵۳۵۴۰۹:۰۰:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۷
داماد وزیر کار روحانی
ناشناس۳۵۳۷۴۵۰۰۰:۱۱:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۹
اگر فرد اشاره شده داماد وزیر روحانیه ، وزیر سابق کشاورزی محکوم به سه سال زندان که وزیر خود دولت سبزدهمه.
ناشناس۳۵۳۴۴۳۱۲۱:۲۱:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۶
اگر جناح شما به ظاهر انقلابیان حق است و روحانی و ظریف و خاتمی اح، از چه میترسید ،از چه وحشت کرده اید ،
ناشناس۳۵۳۵۳۵۶۰۹:۰۱:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۷
از تکرار جرایم گفته شده در بالا ....
ناشناس۳۵۳۵۵۱۶۱۰:۳۹:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۷
از آمدن حامیان برخی با سوابق معلوم که برخی در کامنت ها مشخص است اموال کشورمان می‌ترسیم از اموال ملت می‌ترسیم از رانت خوری می‌ترسیم و این بحق است
ناشناس۳۵۳۴۴۳۳۲۱:۲۳:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۶
خبرگزاری دانشجو سیاسی دولت کد خبر: ۹۰۸۱۹۶۱۵:۱۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ پوری‌حسینی کیست و چرا روحانی از اجرای عدالت در مورد وی عصبانی است؟ عصبانیت امروز روحانی همزمان با اعلام حکم ۱۵ سال حبس برای پوری حسینی رئیس سابق خصوصی سازی این سوال را ایجاد می‌کند که نسبت او با رئیس دولت چه بوده است؟ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، میراشرف پوری حسینی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان شرقی بوده که نام وی بار‌ها به عنوان گزینه استانداری آذربایجان مطرح می‌شد، اما در نهایت سکاندار سازمان خصوصی سازی کشور شد. پوری‌حسینی در اواخر عمر دولت اصلاحات از سال ۸۳ تا ۸۴ نیز ریاست همین سازمان را برعهده داشته است. ریاست سازمان خصوصی‌سازی به این جهت که وظیفه واگذاری شرکت‌های دولتی را برعهده دارد جایگاه مهم و کلیدی‌ای به حساب می‌آید و بازیگر مهمی در عرصه اقتصادی-سیاسی می‌باشد. در طول سه دهه گذشته بسیاری از شرکت‌های دولتی، که در راستای اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ باید خصوصی‌سازی می‌شدند به قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی، آن هم به افراد وابسته به گروه‌های سیاسی که فاقد اهلیت هستند واگذار شدند. در واقع شرکت‌های خصوصی‌سازی شده تبدیل به پشتوانه اقتصادی گروه‌های سیاسی برای باقی ماندن در چرخه قدرت شدند؛ به عنوان مثال حامی انتخاباتی شیخ مهدی کروبی در انتخابات سال‌های ۸۴ و ۸۸ شخصی به نام مهدی میر‌سلیمی بود که در سال ۷۴ کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز را به قمیتی ناچیز تصاحب کرده بود. روی کار آمدن پوری‌حسینی برخی از مهم‌ترین شرکت‌های دولتی از جمله کشت و صنعت هفت‌تپه، آلمینیوم المهدی، ماشین سازی تبریز، پالایشگاه کرمانشاه، کشت و صنعت مغان، فروشگاه رفاه و ... به صورت رانتی و غیرقانونی به افراد فاقد اهلیت واگذر شدند. در واقع روند خصوصی‌سازی‌های غیراصولی که از همان بدو تشکیل سازمان خصوصی‌سازی آغاز شده بود با حضور پوری‌حسینی نه‌تن‌ها متوقف نشد بلکه با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد. واگذاری این سرمایه‌های ملی به ثمن بخس باعث انتقادات رسانه‌ها، جنبش دانشجویی و افکار عمومی شد و در نتیجه مدیریت خریداران فاقد اهلیت مشکلات متعددی در این کارخانه‌ها پدید آمد که در کنار مشکلات قبلی، شرایطی بحرانی را در برخی از کارخانه‌ها همچون هپکوی اراک و هفت‌تپه خوزستان رقم زد. در پی همین واگذاری‌های رانتی و غیرقانونی بود که ۲۳ مرداد ماه سال گذشته میراشرف پوری‌حسینی، بعد از اینکه استعفا داد، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی توسط اطلاعات سپاه و به دستور قوه‌قضائیه بازداشت و پرونده اش در مجتمع قضایی دادگاه‌های کیفری یک استان تهران ارجاع داده شد.
ناشناس۳۵۳۵۳۶۳۰۹:۰۲:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۷
میراشرف پوری حسینی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان شرقی بوده و رییس برگزیده او بعنوان خصوصی سازی و.....واگذاری هفت تپه و هپکو و .....و بقیه ماجرا
ناشناس۳۵۳۵۵۱۸۱۰:۴۰:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۷
از مهم‌ترین شرکت‌های دولتی از جمله کشت و صنعت هفت‌تپه، آلمینیوم المهدی، ماشین سازی تبریز، پالایشگاه کرمانشاه، کشت و صنعت مغان، فروشگاه رفاه و ... به صورت رانتی و غیرقانونی به افراد فاقد اهلیت واگذر شدند ..
ناشناس۳۵۳۴۴۴۱۲۱:۲۵:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۶
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۰۹:۰۰:۴۹ به گزارش رکنا، بررسی جزییات ارز نیمایی دریافتی برای واردات نشان می‌دهد محمدحسین بهشتی پدر داماد حسن روحانی که از واردکنندگان مشهور موز در کشور است، طی سه سال اخیر در مجموع ۱۲/۵ میلیون یورو ارز نیمایی برای واردات دریافت کرده است اما ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶کد خبر: 66636 «فرهیختگان» گزارش می‌دهد بلاتکلیفی آزاردهنده نسخه ارز دولتی برای دارو حدود یک سالی هست که ارز ترجیحی دارو، برای برخی مواد دارویی پرمصرف مردم، معروف به داروهای OTC حذف شده است و همین حذف ارز 4200 تومانی، باعث به وجود آمدن افزایش قیمت عجیب و غریب در این داروها شده است
ناشناس۳۵۳۵۳۶۵۰۹:۰۴:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۷
دریافت این حجم عظیم ارز توسط بستگان در حالی که برای ارز دارو تخصیص حذف شده ...رای دهید به همین افراد رای دهید و‌گله نکنید
ناشناس۳۵۳۴۴۹۸۲۱:۵۱:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۶
هر شش کاندیدا فاقد توانمندی هستن
ناشناس۳۵۳۴۵۰۳۲۱:۵۲:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۶
گروه سیاسی الف، ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱ 3980919100 پرونده "پسر آخوندی"وزیر دولت روحانی به دادگاه ارسال شد/ پای ۵۰۰ میلیارد تومان در وسط است! پرونده محمدمهدی آخوندی پسر عباس آخوندی وزیر سابق مسکن و شهرسازی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. پرونده "پسر آخوندی" به دادگاه ارسال شد/ پای ۵۰۰ میلیارد تومان در وسط است! تسنیم نوشت: «سوم آذر ماه امسال بود که رسانه‌ها از بازداشت "محمدمهدی آخوندی" فرزند عباس آخوندی وزیر سابق مسکن و شهرسازی خبر دادند؛ خبری که 9 روز بعد غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه آن را تأیید کرد و علت این بازداشت را مسائل و موضوعات مالی اعلام کرد. اسماعیلی در نشست خبری روز 12 آذر خود گفت: "این فرد تنها نیست و چهار نفر دیگر مرتبط با این پرونده در بازداشت هستند و کار رسیدگی به این پرونده در دادسرا در حال انجام است." بر اساس این اعلام، مهدی آخوندی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی شعبه بازپرسی به قرار صادره اعتراض کرده و پرونده وی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک برای تصمیم‌گیری در خصوص اعتراض متهم به قرار بازداشت، ارسال شده است. بر اساس آنچه تا‌کنون در تحقیقات مشخص شده، فرزند آخوندی در یک فقره فقط از محل واگذاری پروژه پردیسان قم، 500 میلیارد تومان منتفع شده است. همچنین این فرد بر اساس روابطی که داشته، از یک نهاد و سازمان، ساختمانی به ارزش 4 میلیارد تومان در یکی از مناطق شمال شهر تهران را 380 میلیون تومان خریداری کرده است.»
ناشناس۳۵۳۵۲۹۲۰۸:۳۸:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۷
چای دبش
ناشناس۳۵۳۵۳۶۹۰۹:۰۵:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۷
به حامیان این افراد رای دهید تا بعداً گله نکنید نمی‌دانستیم
ناشناس۳۵۳۴۵۱۱۲۱:۵۴:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۶
چرا نظرات رو نمی گذارید؟
ناشناس۳۵۳۴۵۳۴۲۲:۰۳:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۶
قالیباف و جلیلی هم تکرار احمدی نژاد است
ناشناس۳۵۳۵۲۱۳۰۷:۵۸:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۷
با توجه به فاجعه اقتصادی که دولت روحانی ایجاد کرد حالا همه مردم میگن هزاران رحمت به احمدی نژاد.
ناشناس۳۵۳۵۲۱۴۰۷:۵۸:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۷
برای ایران کار می کنند
ناشناس۳۵۳۴۵۵۱۲۲:۰۹:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۶
زیاد خودت رو ناراحت نکن .
ناشناس۳۵۳۵۳۷۱۰۹:۰۶:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۷
نگران اموال ملت هستیم
ناشناس۳۵۳۴۵۵۵۲۲:۱۱:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۶
پزشکیان از روحانی رک تر است
ناشناس۳۵۳۴۵۷۰۲۲:۲۱:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۶
این عکس عدم صداقت پزشکیان را اثبات کرد.
ناشناس۳۵۳۴۵۷۷۲۲:۲۴:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۶
حتی در مناظرات نشان داد شناخت درستی از مسائل کشور و بین الملل ندارد
ناشناس۳۵۳۴۵۹۹۲۲:۴۲:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۶
پزشکیان کجا، روحانی کجا
ناشناس۳۵۳۴۶۰۶۲۲:۴۶:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۶
لطف كنيد نظرات مردم را منتشر كنيد بنظر من پزشكيان مخلص مردم و مطبع رهبر هست و خواهد بود
ناشناس۳۵۳۴۸۵۷۰۰:۴۱:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۷
اصلاح طلب نامحرم به قوانین کشور هست
ناشناس۳۵۳۴۶۱۵۲۲:۵۷:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۶
95 نظر
ناشناس۳۵۳۴۶۱۶۲۲:۵۷:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۶
یعنی اگه مردم بهش رای بدن یعنی روحانی رو قبول دارند
ناشناس۳۵۳۴۶۴۲۲۳:۱۷:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۶
یادتون رفته سه ساله روحانی نیست
ناشناس۳۵۳۴۸۵۶۰۰:۴۰:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۷
اتارش در تخریب ها هست
محمد۳۵۳۴۶۷۰۲۳:۲۷:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۶
بفرمایید به پزکیان رای بدید، شروع شد دوران حسن روحانی ، دوران بدبختی و 10 برابر شدن دلار و قیمتها . بفرمایید رای بدید بهشون...سلام بدبختی ، سلام بیکاری ، سلام ...
ناشناس۳۵۳۴۷۴۴۲۳:۵۱:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۶
دولت روحانی که خیلی بد بود ولی قیمت دلار خیلی کمتر از دوران رییسی بود.
ناشناس۳۵۳۵۱۹۸۰۷:۴۹:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۷
قیمت دلار در دوران هاشمی هم کمتر از خاتمی بود!!!
ناشناس۳۵۳۵۲۱۸۰۸:۰۰:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۷
در دولت روحانی قیمت دلار 10 برابر شد یعنی مردم 10 برابر فقیر شدند در هیچ دولت دیگری این تراژدی غمناک اتفاق نیفتاد.
ناشناس۳۵۳۵۳۸۰۰۹:۱۶:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۷
مهم اینه که روحانی قیمت دلار رو 7 برابر کرد ولی شهید رئیسی 2 برابر
ناشناس۳۵۳۵۷۹۵۱۲:۴۸:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۷
روحانی دلارو ۱۰ برابر کرد
ناشناس۳۵۳۴۸۶۰۰۰:۴۱:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۷
بازهم شعار و احساسات . مگه میشه بگویی پزشکیان پزشکیانه و روحانی روحانی. اینکه از پزشکیان حمایت می کنه بدانید فردا انتخابات ازش می خواهد که فلانی باشه وزیر ومدیر . باز همان ۸ سال تکرار می شود قطعی برق نساختن خانه گرانی بنزین . بگفته پزشکیان بنزین باید ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان شود . اگه گرانش کردنریزیدوشعار بدهید .
ناشناس۳۵۳۴۸۶۲۰۰:۴۲:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۷
بابا خود روحانی اصولگرا بود جای اصلاح طلب انداختید به مردم. حالا تا ۵۰ سال می خوان همه رو با چوب روحانی بزنند. پزشکیان وزیر خاتمی بود
ناشناس۳۵۳۵۲۱۰۰۷:۵۶:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۷
اصلاح طلب 30 سال هست درست شده
ناشناس۳۵۳۵۴۶۵۱۰:۰۵:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۷
اگر روحانی اصولگرا بود چرا رئیس اصلاح طلبان جناب خاتمی، تاییدش کرد # دولت تَکرارش التماس اندکی تفکر
محمد۳۵۳۴۸۹۸۰۰:۵۲:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۷
مشکل شما این است که هنوز درک نمی کنید میزان رای ملت است . اساس جمهوری اسلامی هم بر آرای مردم است . ما خوب و بد نداریم بلکه هرآنچه هست را مردم باید انتخاب کنند (اکثریت واجدین شرایط ، نه انتخاباتی که نمایندگان از هفت میلیون رای ممکن فقط دویست هزار رای آورده باشند). اگر مردم به دولت سوم روحانی رای بدهند همه باید به این نظر احترام بگذارند. آنچه که سه سال پیش اتفاق افتاد به این خاطر بود که اکثریت مردم در انتخابات شرکت نکردند و جناح اصولگرا در یک بازی یک طرفه برنده شد اما حالا می بینیم که حتی بدون حضور نیروهای شاخص اصلاح طلب هم باز آنچه مردم انتخاب می کنند امتداد دولت خاتمی است .
ناشناس۳۵۳۵۰۴۹۰۳:۲۸:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۷
خیلی عجیبه....از الان مردم رو مصادره کردی؟!! ۸۸ هم مردم رای دادند دعوت کردید به خیابان ها....شما از مردم حرف میزنید؟!!!
ناشناس۳۵۳۵۲۱۱۰۷:۵۷:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۷
اولین چیز قانون هست!!
ناشناس۳۵۳۶۱۵۵۱۵:۲۸:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۷
میدونیم انتخاب رای ملت اما پزشکیان امتداد دولت روحانی هستش اگه خاتمی هم باشه بازم بدرد نمیخوره و فساد میاره چون خود خاتمی هم خوب نبود ، اما بدون پزشکیان ادامه را دورانی هستش و با اونا مشورت میکنه و خودش بسیار ضعیف و ناتوان و بازم مردم بدبخت میشن . در ضم سه سال پیش حضور مردم خوب بود چون شهید رئیسی عزیز نزدیک ۱۸ میلیون رای آورد و بقیه کاندید ها هم چند میلیون . در ضم شهید رئیسی همه خیلی ها متوجه شدن که مرد بزرگی هستش و خیلی کارهای بزرگی انجام واسه مردم کشور انجام داد و و شب و روز در حال خدمت بود و کارخانه ها فعال شد و اشتغال زیاد شد و روابط خوب سیاسی برقرار شد
ناشناس۳۵۳۴۹۷۶۰۱:۲۵:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۷
فقط اونایی که میگن روحانی داشت خیلی کارها می کرد اما نگذاشتند..... باز بهانه اوردن برای پا دراز کردن وغر زدن شما شکمتون سیره درد ملت رو نمی فهمید. بعد عمری اوارگی دارم خونه داریم خونه دار میشیم به برکت همون خونه هایی که وزیر روحانی اشغال خطابشون کرد.
ناشناس۳۵۳۶۱۷۲۱۵:۳۸:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۷
همینو بگو همین خونه دار شدن به برکت شهید رئیسی بزرگ هستش که ساخت مسکن اجرا کرد و عالی شد ، اما در دوره روحانی مسکن عمدی از کار انداخت که کسی خانه دار نشه
ناشناس۳۵۳۷۴۴۲۲۳:۵۸:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۸
در مقابل در مدت سه سال اخیر ، کمر حقوق بگیران مخصوصا بازنشستگان را شکست.
ناشناس۳۵۳۵۰۴۸۰۳:۲۷:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۷
متاسفانه مشاور خوبی ندارد...آخوندی رو چرا بردی آخه؟!! میزاشتی بعد انتخابات از کلید حسن رونمایی میکردی
سعید۳۵۳۵۱۴۴۰۶:۵۱:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۷
فقط و فقط پزشکیان.
ناشناس۳۵۳۵۱۵۳۰۷:۰۱:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۷
آقا اين حرفها را ولش کن، هرکسی که می‌تواند عادل فردوسی‌پور را به تلوزیون و گزارشگری برگرداند، اعلام کند من به‌ اون رأی میدم، والسلام تمام
ناشناس۳۵۳۵۱۸۸۰۷:۴۲:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۷
اصولگرایان محترم ، چرا شما با این نگاه که مردم آگاهانه و با علم به اینکه دولت پزشکیان ادامه همان دولت خاتمی و روحانی است به مسئله نگاه نمیکنید
ناشناس۳۵۳۵۱۹۵۰۷:۴۸:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۷
دولت خیالی پزشکیان ملقمه ایست از دولتهای ورشکسته خاتمی-روحانی تقریبا به نسبت 60% از خاتمی و 40% از روحانی.
ناشناس۳۵۳۵۲۱۲۰۷:۵۷:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۷
رای ما پزشکیان. پزشکیان نه روحانیه نه خاتمی
ناشناس۳۵۳۵۲۸۷۰۸:۳۵:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۷
دولت خاتمی به گواه آمار از موفق ترین دولت های بعد ار انقلاب
ناشناس۳۵۳۵۲۹۵۰۸:۳۹:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۷
مهره اصلی همان فردی است که خدمتشان شرفیاب شدند
ناشناس۳۵۳۵۲۹۷۰۸:۴۰:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۷
خود کرده را چاره نیست
ناشناس۳۵۳۵۲۹۸۰۸:۴۰:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۷
الف عزیز . به عنوان یک محقق و بدون تعصب مقاله شما و نظرات مردم و آرای مثبت و منفی را بررسی اجمالی کردم . نتیجه ای که دیدم قطعا پزشکیان رئیس جمهور می‌شود حتی این امر در دور اول هم محتمل است
ناشناس۳۵۳۶۵۹۶۲۲:۲۰:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۷
شما اگه محقق بودی از مثبت و منفی یک سایت خاص نتیجه گیری نمی کردی
کند ذهن۳۵۳۵۳۱۹۰۸:۴۷:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۷
سلام . خیلی هم خوب . با رای مردم مشکلی هست ؟ اگر ایشون رو انتخاب کردند لطفا متوجه بشید که مردم مثل شما فکر نمیکنند . اگر مثل شما فکر کنند به ایشون رای نمیدن .
ناشناس۳۵۳۵۴۴۷۰۹:۵۴:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۷
ما دوست داریم به تکرار دولت روحانی رای بدهیم شما مشکلی دارید؟؟؟ دولت روحانی بسیار موفق بود
بنده خدا۳۵۳۵۴۸۷۱۰:۱۷:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۷
با سلام واحترام -حتی افرادی که هم نمی خواهند رای بدهند محترم هستند زیرا فرزندان این کشور هستند وحق قانونیشان است.پس یاد بگیریم بهمه احترام بگذاریم. -آقای پور محمدی در یک گردهمایی جواب جالبی دادند"حتی خود شهید ریسی هم اگر زنده بودند شاید راه شان را ادامه نمیدادند"
معلم۳۵۳۵۵۴۰۱۰:۵۶:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۷
خیلی از مردم بسیار مایلند دولت روحانی تکرار بشه.
علیجانی۳۵۳۵۶۱۰۱۱:۵۴:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۷
اقای پزشکیان فردی صادق و راستگو و ظلم ستیز است
ناشناس۳۵۳۵۶۴۸۱۲:۱۳:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۷
پزشکیان، پزشکیان خواهد بود.
ناشناس۳۵۳۶۱۳۶۱۵:۲۱:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۷
چون ما از دولت شهید رییسی خیلی خیلی راضی هستیم و اصلا هیچ مشکلی نداشتیم که حل نشده باقی مونده باشه ما را رو از روحانی میترسانید؟!!!!!!!!!
ناشناس۳۵۳۶۲۷۹۱۶:۵۶:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۷
کارزار یا پویش، نه کمپین. فارسی را پاس بدارید
ناشناس۳۵۳۶۲۸۷۱۷:۰۰:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۷
مردم نیش و کنایه های روحانی را یادتان میاد؟ تحقیر ایران توسط اوباما و ترامپ را چی؟ یادتون یکی توی اون دولت گفت که ایرانی فقط آش بزباش بلده درست کنه؟ یادتونه بنزین را چگونه گران کردند؟ یادتون بخاطر تحریم نشدن پرتاب ماهواره های صلح آمیز را انجام ندادند.
ناشناس۳۵۳۶۵۶۶۲۱:۴۰:۴۵ ۱۴۰۳/۴/۷
بنظر می رسد علیرغم نظر نویسنده محترم دولت پزشکیان تکرار دولت روحانی نبوده و بیشتر تکرار دولت خاتمی خواهد بود. اینطور بنظر می رسد که اصولگراها عمدا پزشکیان را به روحانی متصل می کنند تا اسمی از خاتمی نبرند که بهترین اقتصاد دوران بعد از انقلاب را در کشور بوجود اورد.
ناشناس۳۵۳۶۶۴۲۲۲:۴۵:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۷
پزشکیان رئیس جمهور بعدی است. انتخاب ملت است . تمام
ناشناس۳۵۳۷۰۶۳۱۲:۴۷:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۸
آرزو عیب نیست
ناشناس۳۵۳۷۲۰۹۱۵:۵۶:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۸
دیدگاه اصلاح طلبان: اگر ما رای آوردیم انتخابات درست بوده و همه باید اطاعت کنند اگر ما رای نیاوردیم کشور را به آشوب می کشیم و باعث کشته شدن صدها نفر می شویم و آن وقت مدافع خون آنان می شویم و کشته شدن آن ها را به نظام ربط می دهیم...
صمصام۳۵۳۷۳۴۱۲۰:۲۳:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۸
جناب مهراد دولت جلیلی یا قالیباف هم انتخاب دولت احمدی نژاد است شک نکنید همان دولتی که رییسش قانون را قبول نداشت همان دولتی که بودجه رو دو دوازدهم می بست همان دولتی که بنیان‌گدار اختلاسها شد همان دولتی که وزیر اموزش و پروش ان در فاجعه شین اباد ترک فعل کرد. همان دولتی که رییسش ۱۱ روز خانه نشینی و ترک فعل کرد اما احدی جرات نکرد از او بازخواست کند همان دولتی که رییسش تحریمها را کاغذ پاره میدانست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان، تکرار روحانی است!

  2. پزشکیان: دنبال همین برجام روحانی هستید و نتوانستید احیایش کنید

  3. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  4. چرا همه از دولت «روحانی» فرار می‌کنند؟!

  5. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  6. دروغ‌های بزرگ!

  7. از تقلیل انقلاب اسلامی تا دوگانه انگاری ظریف!

  8. جلیلی یا قالیباف ؛ ماندن کدامیک به نفع اصولگرایان است؟

  9. زاکانی انصراف داد

  10. ظریف رقبا را خشک‌مغز و چماق‎‌به‌دست خواند

  11. قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

  12. طعنه ای که به خود اصلاح‌طلبان بازمی‌گردد!

  13. رئیس جمهور مطلوب ایران کیست؟

  14. ادبیات عجیب «بیژن زنگنه» خطاب به جلیلی و زاکانی + فیلم

  15. چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

  16. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  17. ضرب و شتم وحشیانه مامور انتظامات به دلیل تذکر عدم سگ گردانی در فضای پارک

  18. لایحه حجاب را برای اصلاح و تکمیل پس می‌گیریم

  19. آشفتگی «ظریف» از کجاست؟!

  20. خسارت سالانه ۵۰ میلیارد دلاری یک چالش مهم به ایران

  21. توصیه شریعتمداری به پزشکیان/ نتایج دو نظرسنجی/ احتمال دوقطبی شدن انتخابات

  22. انتقاد تند قالیباف از اظهارات ظریف/ "خجالت بکشید"

  23. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  24. قالیباف یا جلیلی؟

  25. یکی از دلایل توصیه من به مشارکت، کوتاه کردن زبان بدگویان است/ کسی که تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت، مدیر خوبی نیست

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان، تکرار روحانی است!

  2. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  3. چرا همه از دولت «روحانی» فرار می‌کنند؟!

  4. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  5. دروغ‌های بزرگ!

  6. از تقلیل انقلاب اسلامی تا دوگانه انگاری ظریف!

  7. جلیلی یا قالیباف ؛ ماندن کدامیک به نفع اصولگرایان است؟

  8. زاکانی انصراف داد

  9. ظریف رقبا را خشک‌مغز و چماق‎‌به‌دست خواند

  10. قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

  11. طعنه ای که به خود اصلاح‌طلبان بازمی‌گردد!

  12. رئیس جمهور مطلوب ایران کیست؟

  13. ادبیات عجیب «بیژن زنگنه» خطاب به جلیلی و زاکانی + فیلم

  14. چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

  15. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  16. لایحه حجاب را برای اصلاح و تکمیل پس می‌گیریم

  17. آشفتگی «ظریف» از کجاست؟!

  18. توصیه شریعتمداری به پزشکیان/ نتایج دو نظرسنجی/ احتمال دوقطبی شدن انتخابات

  19. انتقاد تند قالیباف از اظهارات ظریف/ "خجالت بکشید"

  20. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  21. قالیباف یا جلیلی؟

  22. یکی از دلایل توصیه من به مشارکت، کوتاه کردن زبان بدگویان است/ کسی که تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت، مدیر خوبی نیست

  23. رئیسی موفق‌ترین رئیس جمهور؛ روحانی آخر شد

  24. گزارش الف از فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

  25. رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است

آخرین عناوین