سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  4030503033 ۸۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: قانون ملاک کار ماست و با تغییر دولت‌ها خللی در اجرای این طرح به وجود نمی آید، برخورد با جرم مشهود از وظایف ذاتی انتظامی است، ما اسیر امواج نخواهیم شد، ما در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و تکلیف شرعی داریم، لازم است شورای تأمین هم در راستای حمایت از این طرح گام بردارد، بنابراین طرح نور تعطیل‌بردار نیست.

سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در جلسه شورای تأمین استان قزوین اظهارکرد: استان قزوین مردمانی شریف، انقلابی و شهید پرور دارد، این استان سه هزار شهید را در ایام دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، این یک سرمایه است، ما هر چقدر در این استان کار کنیم، باز هم بدهکار این شهدا و این مردم انقلابی و شهیدپرور هستیم. استان قزوین نسبت به خیلی از استان های کشور استانی امن، آرام و کم‌جرم است، بسترهایی در استان وجود دارد که اجازه وقوع برخی جرایم را نمی دهد، فهم، فرهنگ و اعتقاد مردم موجب پیشگیری از وقوع جرم می‌شود، از سوی دیگر هماهنگی و انسجام بین مسئولان ذیربط و فداکاری همکاران انتظامی یکی دیگر از عوامل کم‌جرمی این استان است.

وی ادامه داد: ما باید ضعف‌های موجود را مشخص کنیم، ضعف را نقد کرده و برای رفع آن برنامه ریزی کنیم، برای مثال در بحث شرکت‌های خودرویی باید توجه داشت که چرا چنین اتفاقی در استان قزوین رخ داده است؟ چرا سازمان های متولی هشدارها و پیشگیری های لازم را انجام نداده‌اند؟ باید از این موضوع به عنوان یک تجربه تلخ در کشور استفاده کرد تا دیگر اجازه تکرار چنین تجربیاتی داده نشود.  لازم است عیب‌ها و ضعف‌های موجود بررسی و از ادامه آن‌ها پیشگیری شود، این مسئله بسیار حائز اهمیت است، باید کارگروهی تشکیل شده و بررسی کند چه سازمان‌هایی در بحث شرکت های خودرویی کم کاری کرده‌اند؟ این تجارب باید در اختیار سایر استان ها نیز قرار گیرد تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اگر در استان قزوین برای برخی مسائل تدابیری اندیشیده نشود، این مشکلات ریشه‌دار خواهند شد، نخستین موضوع بحث حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز است، استفاده از سلاح غیرمجاز آثار و تبعات اجتماعی و امنیتی مخربی دارد، حتی در برخی موارد از سلاح های مجاز نیز استفاده غیرمجاز می شود.  ما باید اشراف اطلاعاتی خود را نسبت به دارندگان سلاح‌های غیرمجاز بالا ببریم و اقدام به جمع آوری این سلاح‌ها کنیم، کسانی که سلاح غیرمجاز دارند باید بدانند نگهداری این سلاح‌ها جرم است، ما این آمادگی را داریم که اگر کسی سلاح خود را تحویل دهد در تخفیف مجازات به او کمک کنیم.

رضایی تصریح کرد: ما باید کاری کنیم کسی که سلاح غیرمجاز دارد احساس ناامنی کند، در این حوزه درخواست حمایت لحظه‌ای از مراجع قضائی داشته و نیازمند پیوست رسانه‌ای هستیم. در برخی استان‌ها بدعت هایی گذاشته شده و در مراسمی از قبیل عروسی و عزا تیراندازی صورت می گیرد و این را جزو آداب و رسوم تلقی می‌کنند، در صورتی که چنین بدعتی، خلاف و جرم است، همین بدعت‌ها سالیانه ده‌ها قربانی می‌گیرند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهارکرد: یکی دیگر از تهدیدهای جدی و بزرگ استان، وجود اتباع بیگانه غیرمجاز است، لازم است در این حوزه اقدامات فوری انجام شود، حضور اتباع بیگانه غیرمجاز جرم است، کارفرمایی هم که این اتباع بیگانه غیرمجاز را به کارگیری می‌کند، مجرم تلقی می‌شود، لازم است کارفرمایانی که اتباع بیگانه غیرمجاز را به کارگیری می‌کنند، اخطار جدی دریافت کنند. بحث جمع آوری و انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز نیازمند کار جمعی است، این موضوع باید در دستور کار شورای تأمین استان قرار بگیرد.

رضایی در رابطه با بحث مواد مخدر نیز گفت: ما تلاش را بر دستگیری و نگهداری خرده فروشان مواد مخدر گذاشته‌ایم، چرا که اغلب خرده فروشان مصرف کننده مواد مخدرند و با آزادسازی آن ها، آمار جرائمی مانند سرقت و زورگیری بالا می رود. در حوزه قاچاق مشروبات خارجی نیز لازم است علی الخصوص در ساعات پایانی شب ایست بازرسی های سیار در محورهای مواصلاتی استان گذاشته شود، قاچاق مشروبات، هزینه های زیادی را بر جامعه تحمیل می‌کند.

تغییر دولت‌ها خللی در اجرای طرح نور به وجود نمی‌آورد
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در رابطه با طرح نور تأکید کرد: قانون ملاک کار ماست و با تغییر دولت‌ها خللی در اجرای این طرح به وجود نمی آید، برخورد با جرم مشهود از وظایف ذاتی انتظامی است، ما اسیر امواج نخواهیم شد، ما در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و تکلیف شرعی داریم، لازم است شورای تأمین هم در راستای حمایت از این طرح گام بردارد، بنابراین طرح نور تعطیل‌بردار نیست، چرا که امر به معروف و نهی از منکر یکی فروع دین است و نمی توان فروع دین را تعطیل کرد.

وی تصریح کرد: بررسی های تخصصی نشان می دهد یکی از موضوعات جدی که به حقوق شهروندی آسیب زده و بار بسیار سنگینی برای نظام و باری مضاعف برای رده های قضائی و انتظامی ایجاد کرده این است که هزینه جرم هیچ تناسبی با جرم ندارد.

رضایی گفت: قوانین اثر بازدارندگی لازم را ندارند، این موضوع اقتدار پلیس را هم زیر سؤال می برد، این مسئله باید به عنوان مطالبه جدی شورای تأمین استان از دستگاه قانون‌گذار باشد، مجلس انقلابی باید پاسخگوی حقوق شهروندی باشد و به صورت چند فوریتی به این موضوع ورود کند. شورای تأمین باید مکاتبه ای را با مجلس داشته باشد و از نمایندگان استان در این حوزه مطالبه گری کنید، رسانه ها و خبرنگاران نیز توجیه شوند و در این حوزه مطالبه گری کنند، اگر بخواهیم هزینه های اداره کشور را کاهش دهیم، باید قوانینی وضع شود که بازدارندگی لازم را داشته باشند، بی شک این یکی از کمک های ماندگار به نظام خواهد بود.

مجلس انقلابی مجازات ها را متناسب با جرایم وضع کند
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور همچنین در دیدار با امام جمعه قزوین نیز گفت: از مجلس انقلابی انتظار می رود قوانینی را وضع کند که مجازات ها با جرایم تناسب داشته باشندکه نیازمند یک مطالبه عمومی و جمعی است.


وی ادامه داد: از دیدگاه انتظامی و امنیتی لازم است روی برخی موضوعات دقیق‌تر کار شود، موضوع سلاح و مهمات غیرمجاز و حضور اتباع غیرمجاز دو مورد از مسائلی هستند که مشکلاتی را در کشور و در استان قزوین ایجاد کرده اند. حضور اتباع غیرمجاز در همه کشورهای جهان جرم است، لازم است در کشور ما تدابیری برای این موضوع اندیشیده شود، به ویژه کارفرمایانی که این اتباع غیرمجاز را به کارگیری می‌کنند باید توجیه شوند که کارشان جرم است. جرایمی که توسط اتباع غیرمجاز رخ می دهد، بار مضاعفی را برای مجموعه انتظامی و قضائی ایجاد می کند که لازم است اقدامات جدی در این خصوص صورت گیرد.
 
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات اولویت‌دار حوزه انتظامی مقابله با قاچاق و توزیع مواد مخدر و پیشگیری از سرقت و مقابله با آن است، این موارد هزینه بسیار گزافی را برای شهروندان، دستگاه قضائی و سازمان انتظامی ایجاد می کند. متأسفانه در کشور ما هیچ مجازاتی متناسب با جرم نیست، به این معنا که مجازات‌ها بازدارنده نیستند، این یکی از مسائل جدی است که هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل می کند.
 
رضایی گفت: از مجلس انقلابی انتظار می رود از این حقوق شهروندی دفاع کنند، اصلی ترین حقوقی که نیاز است مجلس انقلابی به عنوان چند فوریتی در دستور کار خود قرار دهد، همین موضوع است که مجازات ها با جرایم تناسب داشته باشند. این‌ها نیازمند یک مطالبه جمعی و عمومی است، اگر مجازات‌های بازدارنده و قوانین سختگیرانه ایجاد شود کسی فکر ارتکاب جرم به سرش نخواهد زد، در این صورت میزان آرامش و احساس امنیت در جامعه ارتقاء می یابد و حقوق شهروندی نیز رعایت می شود، هزینه های صرف شده در این زمینه ها نیز به مراتب پایین می آید.
 
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: در برخی استان ها در استفاده از سلاح بدعت هایی به کار گرفته اند که نام آن را فرهنگ و آداب و رسوم گذاشته اند، برای مثال تیراندازی تفریحی در مراسم عروسی یا تیراندازی در مراسم عزاداری بدعتی است که نام آن را فرهنگ می گذارند که هر ساله ده ها قربانی می گیرد، این تیراندازی ها جرم محسوب می شود و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۶۴۱۹۴۱۲:۲۷:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۳
ببین مردم چی میگن
علیمراد مردانی۳۵۶۴۲۶۸۱۳:۳۴:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۳
شورای نگهبان باید هر چه سریعتر لایحه عفاف و حجاب را که وقت کشی و تعلل زیادی در مورد آن صورت گرفته باید تعیین تکلیف شود تا تمامی دستگاه ها و نیروها به وظایف قانونی خود واقف شوند و بدرستی به آن عمل کنند
ناشناس۳۵۶۴۵۴۳۱۸:۴۸:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۳
نظارت بر حجاب و عفاف و پوشش که مربوط هم به بانوان و هم آقایان است از وطایف تمام دستگاه های ذکر شده در لایحه عفاف پ حجاب می باشد و مختص نیروی انلطامی تنها نیست
ناشناس۳۵۶۴۶۰۳۲۰:۱۱:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۳
همین قانون فعلی را از 20 سال قبل اجرا نکردن
ناشناس۳۵۶۴۶۱۸۲۰:۲۱:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۳
کجای کاری نفوذی در جریان هست
ناشناس۳۵۶۴۶۸۴۲۲:۵۳:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۳
هر روز همین جمله رو تکرار می کنی!!!
ناشناس۳۵۶۴۲۷۴۱۳:۴۵:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۳
تو فکر کن مردم میگن میخواهیم لخت باشیم. آیا باید دستورات قوانین جامعه اسلامی را نادیده بگیریم؟
ناشناس۳۵۶۴۳۹۳۱۵:۳۲:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۳
در تمام کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری است مردم لخت هستند یا خانواده از هم پاشیده یا مردها صبح تا شب مشغول تجاوز و خیانت هستند ؟ چرا ما شبیه دیگر کشورهای مسلمان رفتار نمی کنیم ؟
ایرانی۳۵۶۴۵۰۲۱۷:۳۷:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۳
بله‌. بسیار بیشتر از ما هستند. آمار چند برابری طلاق و فرزندان بی والد و تک والد و نرخ ازدواج پایینترشون در کنار صنایع بزرگ غیراخلاقی که از زن به عنوان کالا استفاده میشه گوشه ای از این موارد هست. منتها شما آمارهای بین المللی هم مشکلتون رو حل نمیکنه و بازم خودتون رو میزنین به نفهمیدن. حجاب اگه مسئله شخصی بود، خدا در برابر نامحرم واجبش نمیکرد. وگرنه هیچکس در داخل خونه خودش حجاب نمیکنه پیش خونواده ش. حجاب برای حضور اجتماعی انسانی زن قرار داده شده که هم جذابیت ها درون خانواده حفظ شه هم آزار اجتماعی کاهش پیدا کنه هم به عنوان تنها پرچم معرفی ایمان در ظاهر جامعه اسلامیه. برای همینه که خدا در سوره احزاب ۵۹ میگه حجاب کنین تا به افراد با ایمان شناخته شین و مورد آزار قرار نگیرین
ناشناس۳۵۶۴۸۸۱۱۰:۱۵:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۴
بله کاملا ارتبط مستقیم دارد محض اطلاع ترکیه که در میان کشورهای اسلامی لائیک‌ترین است بالاترین آمار روابط نامشروع را دارد تا جایی که در برخی آمار‌ها حتی از کشورهای غیر مسلمان هم وضعیت فاجعه‌بارتری دارد
ناشناس۳۵۶۴۴۰۳۱۵:۳۹:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۳
اولا در هیچ جامعه ای مردم به لخت بودن نظر نمی دهند مگر اذهانی که میخواهند نظر خود را به دیگران تحمیل نمایند با منفی بافی ! ثانیا پلیس در قانون مجری امر به معروف نیست ! ضامن امنیت است . ثالثا اگر اکثریت جامعه به حجاب اجباری با باتوم و دستگیری و ... اعتراض داشتند پلیس هم موظف است از نظر اکثریت تمکین کند !
ناشناس۳۵۶۴۶۰۴۲۰:۱۲:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۳
برای دیگر قوانین هم همین فاز بدهید!!!
ناشناس۳۵۶۴۷۳۹۲۳:۵۱:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۳
کشورهای اسلامی از جمله عربستان که تازه وارد این بازی شده امار طلاق بالا رفته
ناشناس۳۵۶۴۷۵۲۰۰:۲۵:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۴
قران هیچ کجا از حجاب اجباری و یا لخت بودن اشماره نکرده تمام ادیان اماده اند که انسان به خط اعتدال برسانند
ناشناس۳۵۶۴۲۹۸۱۴:۰۷:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۳
ان شاالله كه سيستم و نظام كارى كند ملت ايران بجاى يخرجونهم من انور الى ظلمات كه فعلاً وجود دارد با كارهاى صحيح و پسنديده و عقلايي و مطابق با عرف عقلا و جهان پسند دستگيرى مفسدان و دزدان بيت المال بازگرداندن ثروت ملت ايران به خزانه كشور شرايط يخرجونهم من الظلمات الى نور را ايجاد فرمايند وگرنه اين ره و راه به جايى نبرد جزء ظلمات و تاريكى و فلاكت
ناشناس۳۵۶۴۳۵۲۱۴:۴۷:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۳
مردم موافق فحشا نیستن هرگز اونم مردم ایران
ناشناس۳۵۶۴۳۹۷۱۵:۳۳:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۳
مثلا در کشورهای مسلمان دیگر فسق و فجور و فحشا موج می زنه ؟ اتفاقا مردم با تحمیل سبک زندگی شماها مخالف هستند
ناشناس۳۵۶۴۶۰۰۲۰:۱۰:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۳
از وقتی دنبال رو تفکر غربی رفتند بله بیشتر شده
ناشناس۳۵۶۴۶۲۳۲۰:۲۶:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۳
در آخرالزمان برای آن توجیه می کنند نمونه آن بی حجاب و فسادهای آن هست
ناشناس۳۵۶۴۷۰۰۲۳:۱۱:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۳
دزدی و اختلاس جزو فساد نیست ؟!
ناشناس۳۵۶۵۴۱۰۰۰:۲۱:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۵
شما دوست داری فرق بگذاری!!!
ناشناس۳۵۶۴۷۴۲۲۳:۵۷:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۳
پس احترام بگذارید به نیاکان و حجاب را هم خراب نکنید که مرحله های بعدی خطرناک تر هست
ناشناس۳۵۶۴۳۶۷۱۴:۵۵:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۳
طرح نوری که مردم میخوان اولویت اولش برای جلوگیری از سرقت و زورگیری و مواد مخدر و... است و بعد مسایل دیگر مردم دنبال تامین امنیت هستن
ناشناس۳۵۶۴۸۹۶۱۰:۴۱:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۴
خواسته ما این است که نیروی انتظامی به همه وظایفش توجه داشته باشد هم مقابله با دزدی‌ها و زورگیری و هم ترویج فرهنگ ضد اسلامی
ناشناس۳۵۶۴۳۷۹۱۵:۱۱:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۳
-اکثر مردم ایران در عین مخالفت با عریانی بدن برای زن و مرد با پوشش متعارف که عرف هر شهر بپسندد موافق هستند ولی با اجبار روسری و بگیر و ببند و ایجاد تنش برای نگهداشتن روسری بر سر زنان موافق نیستند از نظر من پوشیدن روسری اختیاری باشد و لباسهای نجیب و پوشیده بصورت شومیز و شلوار یا دامن بلند با رنگهای شاد به مردم پیشنهاد شود و با افرادی که به عمد در صدد رواج عریانی هستند برخورد شود
ناشناس۳۵۶۴۶۱۷۲۰:۲۱:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۳
گام بعدی چی هست؟!!!
ناشناس۳۵۶۴۷۱۱۲۳:۱۸:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۳
مثل تمام کشورهای مسلمان می شویم
ناشناس۳۵۶۵۴۱۳۰۰:۲۳:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۵
حرف خودتان را عوض کردید!!!
ناشناس۳۵۶۵۱۲۰۱۵:۱۳:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۴
بعد از مدتی هم باید تاب شلوارک اسلامی رو قبول کنیم و ....
ناشناس۳۵۶۴۲۰۰۱۲:۳۱:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۳
کاش همتی که شما برای اجرای این قانون دارید قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی داشت.
ناشناس۳۵۶۴۳۱۷۱۴:۱۶:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۳
و در برخورد با این همه افغان مجاز و غیر مجاز که مملکت را پر کرده اند و از آب و برق و بنزین و نان یارانه ای استفاده می کنند و مالیات نمی دهند و به سرعت ویروس تولید مثل می کنند هم کاش دقت و پشتکار داشتید
ناشناس۳۵۶۴۳۵۰۱۴:۴۷:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۳
مفسد اخلاقی بدتره تا اقتصادی تازه کدام همت؟ ما که برخورد خوبی ندیدیم دریغ از هزار تومن جریمه
ناشناس۳۵۶۴۷۳۷۲۳:۴۹:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۳
کاش ایتقدر که دنبال چیز ها هستی اول می رفتی در دادگاه و کلانتری که ببینی چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند!!!
ناشناس۳۵۶۴۲۱۲۱۲:۴۴:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۳
آنچه قابل تعطیل کردن نیست مردم و خواست های منطقی و حقوق شهروندیشان است، می شود با آن مبارزه کرد ولی تا روزی که شهروند باشد حق شهروندی اش نیز خواهد بود و چنین مبارزه ای بی پایان است، البته تاریخ در سراسر دنیا نشان داده این جنس مبارزه پایان دارد و همیشه هم پایانش تحکیم حق مردمان توسط مردمان است در واقع دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد!
ناشناس۳۵۶۴۶۱۹۲۰:۲۲:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۳
حق شهروندی در بی بندو باری هست؟ خجالت بکشید
ناشناس۳۵۶۴۷۱۳۲۳:۲۰:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۳
یعنی کل عالم بی بند و بار هستند ؟
ناشناس۳۵۶۴۹۷۵۱۲:۲۸:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۴
دوست عزیز! عصبانی نشو در مسئله عمیق شو. بعد از مرگ مهسا امینی آیا وضع حجاب بهتر شده؟
ناشناس۳۵۶۵۴۱۲۰۰:۲۲:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۵
ربطی ندارد
عمران۳۵۶۴۷۳۴۲۳:۳۴:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۳
ای کاش جلیلی برنده میشد و این بساط دو قطبی-بازی را نداشتیم.
ناشناس۳۵۶۴۲۱۶۱۲:۴۵:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۳
موفق باشید، فقط یادتون باشه بابت هر کاری که انجام میدین، مسئولید.
ناشناس۳۵۶۴۳۴۸۱۴:۴۶:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۳
بله با افتخار مسول مبارزه با فحشای غربی هستن
ناشناس۳۵۶۴۵۲۲۱۷:۵۶:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۳
نتیجه کارشون چی هست؟
ناشناس۳۵۶۴۲۲۱۱۲:۴۸:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۳
قوه قضائیه به وظیفه خود عمل نمی کند و ترک فعل هم کرده
ناشناس۳۵۶۴۳۲۵۱۴:۲۰:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۳
با این همه معضل و مشکل گرفتار کردن دولت و قوه قضاییه و پلیس برای نگهداشتن روسری بر سر زنان درست نیست ما با کشورهای مسلمان دیگر فرقی نباید داشته باشیم چون قران و پیامبر و دین ما یکی است بگذارید مسئولین سرگرم وظایف ذاتی خود یعنی ایجاد رفاه و امنیت و آرامش باشند با ایجاد تنش و دوقطبی برای تحمیل عقاید خود مسئولین را درگیر حاشیه نکنید
ناشناس۳۵۶۴۶۰۸۲۰:۱۵:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۳
انحراف در نهاد خانوده از بزرگترین آفات یک جامعه هست و داریم می بینیم چه خبر هست اما شما دنبال دنبال حاشیه هستی....
ناشناس۳۵۶۴۷۱۶۲۳:۲۱:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۳
در کل کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری دارند آیا نهاد خانواده نابود شده و مسجد و مسلمانی نیست و همه منحرف و بی اخلاق و فاسد هستند ؟
ناشناس۳۵۶۴۶۲۰۲۰:۲۴:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۳
بدو بدو جا موندی در همجنسگرایی دیسکو شراب و خانه های فحشا و ....
ناشناس۳۵۶۴۷۰۲۲۳:۱۳:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۳
کشورهای مسلمان نظیر عربستان و سوریه و لبنان و ... درگیر این موضوعات که فرمودین هستند ؟
ناشناس۳۵۶۴۶۲۲۲۰:۲۵:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۳
شرط می بندم اگر آنها حجاب کامل اجباری بود و ما برعکس می گفتی چرا مانند آنان نیستم
ناشناس۳۵۶۴۷۱۸۲۳:۲۴:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۳
دوست عزیز شما قائل به تحمیل نوع پوشش و سبک زندگی هستی و اغلب مردم ایران خواستار حق طبیعی خود در انتخاب پوشش هستند یعنی نه کسی حجاب را تحمیل کند و نه بی حجابی قطعا اگر سبک زندگی و نوع پوشش شما برای مردم جذاب باشد آنرا با جان و دل انتخاب می کنند و نیازی به پلیس و تحمیل نیست
ناشناس۳۵۶۴۹۱۰۱۰:۵۴:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۴
با توجه به زیاد بودن مشکل و همچنین دشوار بودن پیگیری و کشف فساد و اختلاس مدیران که سبب میشه بخش زیادی از نیروهای آگاهی و اطلاعاتی مشغول کشف آن‌ها شوند، بهتر است قوه قضاییه و نیروی انتظامی با فساد مدیران کاری نداشته باشد و به زورگیری و دزدی‌های خیابانی رسیدگی کند که راحت‌تر قابل رسیدگی است این که نشد حرف، مسئولین باید به همه وظایف قانونی خود متعهد باشند
احمد۳۵۶۴۲۹۹۱۴:۰۷:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۳
نمیتوان فروع دین را تعطیل کرد امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین است !!!!؟؟؟
لا۳۵۶۴۳۰۲۱۴:۱۰:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۳
مبارزه با زور گیری کیف قاپی. دزدی. رانت. سگ گردانی و سگ های ولگرد و..... چنین نظری ندارید
ناشناس۳۵۶۴۶۰۹۲۰:۱۵:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۳
مانند بی حجابها دوقطبی سازی کنیم چطور هست؟!!!
ناشناس۳۵۶۴۳۳۴۱۴:۳۱:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۳
یعنی چی اسیر امواج نمیشوید؟نظرات اکثر مردم داره به شما اعلام میکنه که رودر روی همدیگر قرار نگیرید که این رویارویی ها ضررهای زیادی به جامعه وارد کرده.
ناشناس۳۵۶۴۳۴۶۱۴:۴۶:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۳
بقول خودت این فقط یک طرح است،قانون نیست که اینگونه صحبت میکنی.
ناشناس۳۵۶۴۳۴۷۱۴:۴۶:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۳
جریمه تعیین کنید هرکی جرات کرد چراغ قرمز رو رد کنه اینجا هم جرات میکنه تخلف کنه
ناشناس۳۵۶۴۴۰۰۱۵:۳۶:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۳
قوانین رانندگی در کل دنیا رایج است ولی حجاب در کل دنیا حتی عربستان مهد اسلام اختیاری است این دو با هم خیلی فرق داره
ناشناس۳۵۶۴۶۱۴۲۰:۱۹:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۳
در همه جا حجاب اجباری هست و حد در ایران بیشتر هست که بر گرفته از قوانین الهی هست شما مشکلی داری؟!!!
ناشناس۳۵۶۴۶۶۹۲۲:۴۰:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۳
پس سوئد هم لطف کند قانون چراغ روشن در روز برای خودرو را بردارد چون تمامی دنیا اجبار نیست یا یکی دو کشور در قاره امریکا مستی در حین رانندگی مجازات ندارد اما در دنیا مجازات دارد... یا در سنگاپور ادامس جویدن ممنوع هست پس لطف کنند همه آن را بردارند چون در دنیا ممنوع نیست و بفهمید آنها با دنیا فرق دارند و مانند دنیا شوند!!!!!
ناشناس۳۵۶۴۷۰۷۲۳:۱۶:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۳
دوست عزیز هوای سوئد اغلب مه آلود است و شب و روز آنها با ما کاملا متفاوت است و چراغ سفید روز باید روشن باشه که در هر شرایط وسایل نقلیه قابل دیدن باشند خودت تحقیق کن !
ناشناس۳۵۶۵۴۱۴۰۰:۲۴:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۵
به ابن میگن فرار روبه جلو!!!
ناشناس۳۵۶۴۷۲۸۲۳:۲۹:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۳
فرق آب و هوای سوئد با ایران چیست؟ برو تحقیق کن تا متوجه بشی اون چراغ سفید چه کاربردی داره
ناشناس۳۵۶۴۳۵۴۱۴:۴۹:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۳
به جای این طرح، اتباع عیرمجاز را بیرون‌کنید. آن وظیفه را چرا تعطیل کرده اید؟
ناشناس۳۵۶۴۳۵۹۱۴:۵۱:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۳
طرح نور مصوب کجاست؟
ناشناس۳۵۶۴۹۸۲۱۲:۳۸:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۴
چرا کسی به این سوال ساده پاسخ نداده؟
ناشناس۳۵۶۴۳۶۰۱۴:۵۱:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۳
این طرح هنوز مراحل تبدیل به قانون را پشت سر نگذاشته است. حجاب اگر واجب هم شده باشد برای مومنان است نه برای غیر مومنان و غیر مسلمانان ثانیا هیچ مجازاتی در قرآن برای آن قید نشده و مجازات شما هیچ ارتباطی با قرآن ندارد
ناشناس۳۵۶۵۴۱۶۰۰:۲۶:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۵
قانون حجاب برای الان نیست در ضمن در قرآن کجا گفته لخت مادر زادی مجازات دارد؟!!
ناشناس۳۵۶۴۳۸۷۱۵:۲۵:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۳
نیروی محترم انتظامی، مسئولیتهایش در چارچوب قانون است، اینکه مردم به تکالیف شرعی عمل میکنند یا نه ، ربطی به نیروی انتظامی ندارد.
ناشناس۳۵۶۴۴۲۸۱۶:۱۴:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۳
به جای مبارزه با موی سر بروید طرح برخورد با چای دبش ها و انواع و اقسام رانت خواری را کلید بزنید.
جواد۳۵۶۴۴۴۵۱۶:۳۴:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۳
نیروی انتظامی ظابط است و تحت الامر باید و نباید به شما هیچ ربطی ندارد
ناشناس۳۵۶۴۴۵۹۱۶:۴۳:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۳
با این کارها جایگاه پلیس را که باید ضامن امنیت مردم باشد به شدت تضعیف کرده اند. مردم از پلیس می ترسند در صورتی که باید تمام توان پلیس بر حفظ همین امنیت ظاهری و مرسوم و عادی و عرفی و آنچه که همه جای دنیا انجام می شود همه روی آن اجماعه دارند یعنی جلوگیری از هرج و مرج و اجحاف به حقوق مردم باشد نه موضوعات انتزاعی و اخلاقی و ... که هیچ اجماعی بر سر آنها وجود ندارد.
عمران۳۵۶۴۹۴۴۱۱:۵۲:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۴
شما فکر میکنید این مساله برای عده ای مهم است؟ عده ای حاضرند تمام ایران را خرج عقاید خودشان کنند،
ناشناس۳۵۶۴۴۸۰۱۷:۱۳:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۳
اگر ساز و کار جمهوریت را پذیرفتید باید به عقیده قاطع مردم احترام بگذارید،
ناشناس۳۵۶۴۴۸۶۱۷:۱۸:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۳
سر جدتون این افغان ها را از کشور بیرون کنید
ناشناس۳۵۶۴۵۶۳۱۹:۲۳:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۳
آقای سردار خواسته مردم مبارزه با زورگیری و کیف قاپی و ارازل اوباش است الان افغانی ها هم یک مشکل شدند آیا بهتر نیست طرح مقابله با آنها را راه بیاندازید
ناشناس۳۵۶۴۶۱۰۲۰:۱۶:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۳
کل موافقان همین تعداد هستند؟!
ناشناس۳۵۶۴۶۱۵۲۰:۲۰:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۳
از دنیا پرستان نترسید و مماشات نکنید که عاقبت همه را نابود خواهند کرد
ناشناس۳۵۶۴۶۶۸۲۲:۳۵:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۳
آموزش سبک غربی در آموزشگاه ها دارید می‌دهید و تفکر را عوض می کنید
ناشناس۳۵۶۴۷۳۲۲۳:۳۲:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۳
آموزش و پرورش و دانشگاه و صدا و سیما و تمام ابزارها و بودجه تبلیغاتی در دست شماهاست اونوقت مدعی هستید که آموزشگاهها باعث شکست شما شده اند ؟ این عجیب نیست ؟!
حسین قلی خان۳۵۶۴۶۸۶۲۲:۵۴:۰۴ ۱۴۰۳/۵/۳
این طرح حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده و قانون نیست
رضا۳۵۶۵۳۹۱۲۳:۵۶:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۴
با سلام و تشکر از سایت محترم الف . سخنان سردار محترم انتظامی را با دقت خواندم . سخنان ایشان موجب امیدواری ماست . ایشان در این سخنان به اجرای قانون کشور که در این زمینه قانون مجازات اسلامی است اشاره دارند . در آن قانون بی حجابی جرم محسوب شده است و از طرف دیگر بر طبق مواد مختلف همان قانون وظیفه نیروی انتظامی مقابله با مجرمان از راه های مختلف است که مثلا در این مورد از راه طرح نور است . سخن دیگر ایشان در مورد این که امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین هست و فروع دین را نمی شود تعطیل کرد هم بر گرفته از آموزه های اسلامی است. در کل اگر بی حجاب ها آزاد گذاشته شوند( البته خود بی حجابی هم در حد این که مثلا روسری نداشته باشند و یا این که بدحجاب باشند و دستورات اسلامی را رعایت نکنند ، موضوعی غیر قابل قبول و مخالف شرع و قانون و عقل است ) خیلی از این افراد حد یقفی برای خودشان قائل نخواهند یود و به کمتر از برهنگی شبیه آنچه در کشورهای غربی است ، راضی نخواهند شد و فرد و اجتماع و کشور اسلامی ما را به فساد خواهند کشید . رفتار غیر قانونی و ضد اسلامی و ضد اخلاقی بی حجاب ها به نظر ما نوعی فساد در زمین می باشد یعنی در زمین برای فساد تلاش و کوشش می کنند و مشمول این آیه شریف هم می باشند الا ان لعنت الله علی الظالمین یعنی بدانید که لعنت خدا بر ظالمان است ( چون با این کارشان به خودشان و به دیگران ظلم می کنند و خداوند از ظلم نهی فرموده است ) . پناه بر خدا از همه بدی ها و از بدان . با آرزوی توفیق برای سایت محترم الف در اظلاع رسانی مفید .
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. وقتی آمریکا جا می ماند

  6. انتقاد کیهان از دستور پزشکیان/ واکنش‌های مختلف به حضور پسر عارف در جلسات دولتی/ نگرانی پیرامون سخنگوی دولت چهاردهم

  7. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  8.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  9. بازوی اطلاعاتی وزیر راه و شهرسازی را قطع نکنید

  10. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  15. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  16. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  17. یک اولویت مهم اما مغفول در حکمرانی ایرانی

  18. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  19. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  20. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  21. رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی؛ برخورد با مردم ربطی به تحریم ندارد

  22. قدردان پلیس هستیم اما...

  23. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  24. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  25. نظر همتی درباره گرانی بنزین و حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی

آخرین عناوین