انتخاب انواع هتل برای خاص پسندان در booking

گزارش بازرگانی، 335986،   4030619011

همیشه انتخاب هتل برای افراد خاص پسند مشکل بوده است. هتل هایی که بتوانند نیازهای افراد را به عنوان یک هتل عالی برطرف کنند، همیشه انتخاب خوبی برای افراد خاص پسند هستند. هتل های زیبا با امکاناتی مانند استخر، اتاق ماساژ، فضای بیرونی بسیار زیبا و ... همگی می توانند برای خاص پسندان انتخاب خوبی باشند. در کنار این موارد، دکوراسیون داخلی هتل ها نیز اهمیت زیادی روی خاص بودن آن ها دارد. اگر به دنبال یک هتل برای خاص پسندان می گردید که هم ظاهر زیبایی داشته باشد، هم امکانات رفاهی خوبی را به شما ارائه کند، این مقاله را بخوانید.

تعریف "خاص پسند" در دنیای هتل ها

معیار هر یک از مسافران برای رزرو هتل متفاوت است. برخی از مسافران فقط به دنبال یک هتل تمیز با یک تخت خواب می گردند تا شب ها در آن استراحت کنند. اما برخی از افراد، به هتل فقط به عنوان یک جای خواب نگاه نمی کنند. بلکه می خواهند در هتل یک فضای آرامش بخش و با امکانات رفاهی مناسب را تجربه کنند. امکانات تفریحی خوب برای هر یک از بازه های سنی مسافران در هتل ها، آن ها را خاص تر می کند.

مسافران خاص پسند انتظار دارند که یک هتل به غیر از یک مکان برای خواب، فضای زیبایی داشته باشد. امکان استفاده از رستوران و کافی شاپ را فراهم می کند. در عین حال امکانات رفاهی مانند سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر و ... را نیز در اختیار افراد قرار دهد. به غیر از این موارد، وجود ویژگی های خاص در این هتل ها نیز برای این دسته از مسافران مهم است. به طور مثال، هتل ترنج کیش را ببینید! یک هتل روی آب که از همان ابتدای تاسیس خود مورد توجه خاص پسندان قرار گرفت. یا هتل آسمان اصفهان که دارای یک رستوران گردون است و به شما امکان دیدن شهر زیبای اصفهان را از یک رستوران تمام شیشه می دهد.

معیارهای انتخاب هتل برای خاص پسندان

هتل برای خاص پسندان باید ویژگی های خاصی داشته باشد. البته معیار مسافران مختلف با هم برای رزرو هتل فرق می کند. ممکن است یک هتل برای یک گروه از افراد خاص باشد، اما برای گروهی دیگر چندان جذابیت نداشته باشد. با این حال باید بدانید که معیارهای انتخاب بهترین هتل برای خاص پسندان چیست؟

  • مکان هتل: یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب هتل برای خاص پسندان، مکان هتل است. اینکه هتل در چه منطقه ای واقع شده است؟ به جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و رستوران های خوب دسترسی دارد یا خیر؟ همه این موارد باید مورد بررسی قرار بگیرند.
  • امکانات هتل: یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب هتل خاص، امکانات رفاهی و خدماتی هتل است. هتل های خوب و خاص باید امکاناتی مانند استخر، اسپا، سالن بدنسازی، رستوران های لوکس و کافی شاپ های باکیفیت را ارائه کنند.
  • طراحی و دکوراسیون: طراحی داخلی هتل، فضای بیرونی و محوطه و بسیاری از این موارد می توانند روی انتخاب هتل تاثیرگذار باشند. اینکه هتل چه نوع طراحی و دکوراسیونی دارد و آیا با سلیقه شما همخوان است یا خیر؟ موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید.
  • خدمات: خدمات هتل شامل لاندری، شستشوی لباس ها، بیدارباش، پذیرش 24 ساعته، نظافت و ...، همگی جزء معیارهای مهم برای انتخاب هتل های خاص هستند.

انواع هتل های خاص و جذاب بوکینگ

هتل برای خاص پسندان لزوما یک هتل لوکس با دکوراسیون مدرن نیست. هتل های زیادی از جمله ساحلی، تاریخی، بوم گردی و ... موجودند که می توانند برای یک اقامت خاص و باورنکردنی مورد استفاده قرار بگیرند.

  • هتل های بوتیک: یکی از انواع هتل های کوچک و منحصر به فردی که طراحی خاص و صمیمی را به همراه تجربه ای متفاوت به مسافران ارائه می کند، هتل های بوتیک هستند.
  • هتل های لوکس: هتل های لوکس که معمولا 4 یا 5 ستاره هستند، بالاترین امکانات رفاهی و تفریحی را به مسافران ارائه می کنند.
  • هتل های تاریخی: هتل های تاریخی برای افرادی که به تاریخ علاقه مند هستند، انتخاب خوبی اند. این هتل ها در ساختمان های تاریخی واقع شده اند و حس و حال گذشته را به مسافران القا می کنند.
  • هتل های ساحلی: هتل های ساحلی جزء هتل هایی اند که در کنار ساحل دریا واقع شده اند. این هتل ها چشم انداز زیبای دریا را به مسافران ارائه می کنند.
  • هتل های بوم گردی: هتل های بوم گردی، هتل هایی اند که در مناطق روستایی و بومی واقع می شوند. این هتل ها، تجربه ای نزدیک به طبیعت و فرهنگ محلی را به مسافران ارائه می کنند.

نکات کاربردی برای رزرو هتل خاص در بوکینگ

اگر به دنبال هتل برای خاص پسندان هستید، می توانید از سایت بوکینگ که تنوع بالایی از هتل ها را به شما ارائه می کند، کمک بگیرید. اما قبل از آن باید با نکات کاربردی برای رزرو هتل های خاص توجه داشته باشید. نکات زیر به شما برای انتخاب هتل مناسب در بوکینگ کمک می کنند.

  • امکان استفاده از فیلترهای جستجو: می توانید از فیلترهای جستجو ماننده قیمت، تعداد ستاره هتل، مکان هتل و ... کمک بگیرید. در این صورت هتل های نمایش داده شده محدود می شوند و انتخاب برای شما ساده تر خواهد شد.
  • بررسی عکس و ویدیوهای هتل ها: عکس و ویدیوهای هتل ها می توانند اطلاعات جامعی را از امکانات، تفریحات و جزئیات هتل در اختیار شما قرار دهند.
  • مطالعه شرایط و قوانین رزرو هتل: شرایط و قوانین رزرو هتل جزء موارد مهم هستند. باید حتما قبل از رزرو هتل این موارد را مطالعه کنید.
  • تماس با پشتیبانی وبسایت بوکینگ: اگر در حین رزرو هتل خاص دچار مشکل شدید، یا اینکه بعد از رزرو نیاز به لغو یا دریافت اطلاعات دیگر داشتید، می توانید در هر لحظه با پشتیبانان و کارشناسان وب سایت بوکینگ در ارتباط باشید.

معرفی برخی از هتل های خاص در Booking.ir

اگر به دنبال هتل خاص هستید، می توانید بسته به مقصد خودتان هتل های زیبای ایران را انتخاب کنید. بعضی از هتل های خاص در بوکینگ شامل موارد زیر هستند:

هتل ترنج کیش

هتل ترنج اولین هتل روی آب در ایران است. تماشای ماهی های در حال عبور از زیر پاهای شما بسیار لذت بخش است. این هتل دارای اتاق های کوچک با امکانات رفاهی خوب، رستوران، کافی شاپ و هر امکانات دیگری که نیاز دارید است.

هتل مجلل چهار باغ اصفهان

هتل مجلل چهار باغ اصفهان یک هتل لوکس با امکانات رفاهی کامل است. اتاق های این هتل از نظر طراحی و معماری شما را شگفت زده می کنند. حتی مبلمان و تخت خواب های به کار رفته در این هتل نیز بسیار زیبا هستند.

هتل داد یزد

هتل داد یزد یکی از زیباترین هتل های تاریخی در ایران است. زمانی زیبایی این هتل شما را میخکوب می کند که در دل شب چراغ ها روشن می شوند. هتل داد یزد آنقدر معماری قدیمی مربوط به سال 1300 جذابی دارد که برای همه افراد خارق العاده است.

نتیجه گیری

انتخاب هتل برای خاص پسندان همیشه یک دغدغه و مشکل بوده و هست. اگر یک هتل خاص را برای خودتان انتخاب کنید، طبیعتا از آن نهایت لذت را خواهید برد. با این حال باید ابتدا مشخص کنید که معیارهای شما برای انتخاب هتل چیستند؟ سپس با توجه به این معیارها و بودجه ای که دارید، بهترین هتل را انتخاب نمایید. وبسایت بوکینگ بهترین سایت برای جستجوی هتل و یافتن هتل های مختلف مطابق با نیازهای شما است.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

    2. پرخاش با چشمان بسته!

    3. وقاحت غربی!

    4.  سوغات مسافران بی‌فرهنگ برای جنگل‌های هیرکانی/ فقط آشغال!

    5. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

    6. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

    7. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

    8. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

    9. چماق بنزین !

    10. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

    11. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

    12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

    13. زنگِ زور!

    14. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

    15. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

    16. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

    17. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

    18. بررسی پرونده «بانک آینده» در شورای‌ هماهنگی اقتصادی سران قوا

    19. مساله ای به نام کارشناسان رسمی

    20. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

    21. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

    22. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

    23. مردم کدام صنف ها را متهمان ردیف اول فرارهای مالیاتی می دانند

    24. هشدار عارف نسبت به خطر پیری افراطی در بدنه مدیریتی کشور

    25. فکرش را هم نمی کردند!

    آخرین عناوین