الحوثی: حزب‌الله نقش محوری به نفع تمام امت اسلام ایفا می‌کند

  4030705077 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه نبرد یکی است و با اشاره به اینکه حزب الله در دفاع از امت اسلام نقش محوری ایفا می‌کند، خاطر نشان کرد که تجاوز به ملت لبنان در چارچوب تجاوز به ملت فلسطین قرار دارد.

به گزارش  تسنیم، سید عبدالملک الحوثی امروز پنجشنبه در سخنانی گفت: دشمن صهیونیستی با در پیش گرفتن شیوه جنایتکارانه خود در هدف قرار دادن همه چیز و کشتار غیرنظامیان و انهدام منازل آنها همانطور که در نوار غزه انجام می دهد، به تشدید تجاوزات در لبنان روی آورده است.

وی با تمجید از حزب الله خاطر نشان کرد که نقش حزب الله در پشتیبانی از غزه از همان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی، قوی ترین و تاثیرگذارترین نقش در سطح جبهه های پشتیبان بوده است.

الحوثی افزود که نقش حزب الله در رویارویی با دشمن، نقش اصیل و مهمی است و دستاوردهای قهرمانانه و پیروزی هایش، نقش محوری آن به نفع فلسطین، لبنان و تمام امت اسلام را ثابت می کند.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد:  حزب الله به یاری خداوند توانست بزرگترین شکستها را به رژیم اسرائیل در مراحلی تحمیل کند که در آن زمان این قدرت و نیرو و امکانات امروز را نداشت.

وی افزود: حزب الله امروز با ساختار و تشکیلاتی از رزمندگان مومن و پشتوانه قدرتمند مردمی و آگاه و هوشیار قوی تر از هر زمانی در گذشته است.

الحوثی اظهار داشت: هدف اسرائیل از تشدید تجاوزات و تنش آفرینی خود در لبنان است که مانع ادامه پشتیبانی و حمایت حزب الله از غزه و مردم فلسطین شود، اما این هدف هرگز محقق نخواهد شد.

رهبر  انصارالله گفت که موضع حزب الله در حمایت از غزه، یک موضع اصولی، دینی، اخلاقی و انسانی و در عین حال به نفع لبنان است.

وی هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی موفق به تحقق  اهدافش در صحنه فلسطین شود و با آن برخورد نشود، لبنان در راس کشورهایی خواهد بود که مورد تهاجم این رژیم قرار می گیرد.

الحوثی گفت رژیم اسرائیل، کینه و طمع ورزیهایی دارد، سابقه این رژیم در هدف قرار دادن و اشغال لبنان و ارتکاب وحشیانه ترین جنایات علیه این ملت برای همه شناخته شده است.

وی افزود ما قدرت موضع، انسجام و ثبات قدم حزب الله را با وجود حجم تجاوزات  اسرائیل ملاحظه می کنیم.

رهبر انصارالله تاکید کرد رزمندگان در لبنان و فلسطین بر  اساس موضع ایمانی خود عمل می کنند و ماموریت جهادی و مقدس بودن آن در راه حق را احساس می کنند.

بیشتر بخوانیدانصارالله:توحش اسرائیل بیانگر شکست میدانی مقابل مقاومت است
الحوثی در ادامه گفت امکانات و توانمندی نظامی و موشکی حزب الله به اندازه ای است که تمام مناطق فلسطینی اشغالی را در تیررس خود قرار می دهد.

وی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هرگونه تجاوز زمینی به لبنان، شکستهای سنگینی به این رژیم تحمیل خواهد کرد و نتیجه قطعی آن، شکست بزرگ خواهد بود.

رهبرانصارالله با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی این بار بسیار بزرگتر از شکست سال 2006 این رژیم خواهد بود، گفت به همه امت اسلام اطمینان خاطر می دهیم که حزب الله در انسجام کامل و قوی تر از هر زمانی است.

الحوثی در ادامه گفت جبهه پشتیبانی عراق، هم قدرتمند و عملیات آن تاثیرگذار و مهم و در رشد چشمگیر است.

وی درباره عملیات یمنی ها هم اظهار داشت ما طی این هفته، با 39 موشک بالستیک و بالدار و پهپاد عملیات انجام دادیم و هرگز از یاری غزه و فلسطین و لبنان و حزب الله و همکاری با آن دست برنخواهیم داشت.

رهبر انصارالله یمن گفت آمریکا در تاثیرگذاری بر عملیت ما با وجودی که بسیاری از وسایل و تجهیزات خود را به کار گرفت، شکست خورد.

وی افزود مردم یمن همچنان به فعالیتهای مردمی و تحرکات نظامی، سیاسی، و رسانه ای و نیز تظاهرات میلیونی هفتگی برای دفاع از غزه و لبنان ادامه می دهد.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

      پربحث‌های هفته

      1. بازداشت ۲ زن ضارب افغانستانی در شهریار

      2. کشوری که درس عبرت شد!

      3. متولی و حرمت امامزاده!

      4. شمارش معکوس آغاز شد!

      5. با قیمت بنزین چه باید کرد؟!

      6. رویابینی در سیاست خارجی !

      7. سیاست شادکامی و اتفاقات شهریور ۱۴۰۱

      8. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

      9. حق همیشه با سرمایه دار است؟!

      10. نقشه دشمن را کامل نکنید!

      11. عراقچی نقل قول‌های منتسب به رئیس‌جمهور را تکذیب کرد

      12. کارگران مشغول آسیب دیدن‌اند!

      13. بازی تبلیغاتی اسرائیل

      14. اسرائیل؛ از چاله به چاه!

      15. یوسف پزشکیان: به نیویورک نرفتم

      16. حزب الله از نفس نمی افتد

      17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: گران‌کردن بنزین راه‌حل مناسبی برای کاهش مصرف نیست/ اروپا باید قدرت ایران را به رسمیت بشناسد

      18. تحلیلی درباره حکم رهبری برای مخبر/ واکنش ظریف به حاشیه‌سازی درباره سخنان پزشکیان

      19. عکسی از بی‌احترامی مقام طالبان در کنفرانس وحدت در تهران

      20. قیمت تمام شده بنزین در کشور چقدر است ؟

      21. خبر وزیر ارتباطات درباره تلاش برای رفع فیلترینگ/ توضیحات مومنی درباره انتخاب استانداران اهل‌سنت

      22. نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله: مهیای آنم همراهتان باشم

      23. روایت ظریف پیرامون صوتی که از پزشکیان منتشر شد

      24. پیام پزشکیان به پادشاه و ولیعهد عربستان

      25. چه کسانی پزشکیان را در سفرِ نیویورک همراهی می‌کنند؟

      آخرین عناوین