کیهان: جناب پزشکیان! اظهارات خلاف واقع دیروزتان را اصلاح کنید

  4030601027 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

جناب پزشکیان در جلسه علنی دیروز مجلس و پیش از آن نیز به تلویح و گاه به تصریح فرموده بودند که در انتخاب تمامی وزرا با رهبر معظم انقلاب «‌هماهنگی‌» شده است! این ادعای ایشان بلافاصله به دستاویز و بهانه‌ای برای دشمنان تابلودار نظام تبدیل شد

کیهان: جناب پزشکیان! اظهارات خلاف واقع دیروزتان را اصلاح کنید

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: 

۱- دیروز مجلس شورای اسلامی به تمامی وزیران پیشنهادی آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور محترم کشورمان رای اعتماد داد. این موفقیت را به جناب پزشکیان تبریک می‌گوئیم، اگرچه همچنان بر این باوریم که برخی از وزیران پیشنهادی از شرایط لازم برای حضور در مسئولیت بلند‌پایه وزارت برخوردار نبوده‌اند ولی بدیهی است که اکنون در جایگاه قانونی وزارت قرار دارند و دفاع از این جایگاه وظیفه قانونی همگان است. اما، در این وجیزه سخن دیگری در میان است. 

۲- جناب پزشکیان در جلسه علنی دیروز مجلس و پیش از آن نیز به تلویح و گاه به تصریح فرموده بودند که در انتخاب تمامی وزرا با رهبر معظم انقلاب «‌هماهنگی‌» شده است! این ادعای ایشان بلافاصله به دستاویز و بهانه‌ای برای دشمنان تابلودار نظام تبدیل شد که با استناد به اظهارات آقای پزشکیان، مردم‌سالاری و جایگاه مجلس و حتی اختیارات رئیس‌جمهور را در جمهوری اسلامی ایران به زیر بکشند! در این باره اشاره به چند نمونه مستند از میان ده‌ها نمونه مشابه دیگر، به وضوح نشان می‌دهد که رئيس جمهور محترم در بیان سخنان یاد شده، دچار خطا در برداشت و یا اشتباه در بیان شده‌اند. بخوانید؛

۳- تابستان سال ۱۳۹۶ و در انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری آقای روحانی، یکی از کانال‌های خبری ادعا کرد «‌تک‌تک اعضای کابینه با نظر رهبر معظم انقلاب انتخاب شده‌اند»! این ادعا نیز مانند سخنان دیروز آقای پزشکیان، بلافاصله با استقبال رسانه‌های بیگانه رو‌به‌رو شد و با استناد به خبر مورد اشاره (بازهم مانند این‌بار‌) جایگاه مجلس و مردم‌سالاری و اختیارات رئيس جمهور را به چالش کشیدند! تا آنجا که دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به آن ادعای خلاف، اعلام کرد: «‌رویه ثابت در همه دولت‌ها، هماهنگی با رهبری در انتخاب وزیران دفاع، امور خارجه و اطلاعات بوده است، و این هم، حسب تکالیفی است که در قانون اساسی برای رهبری در امور سیاست خارجی و دفاعی- امنیتی تعیین شده است. درخصوص برخی وزارتخانه‌ها مثل علوم، آموزش‌وپرورش و ارشاد اسلامی، رهبر انقلاب اسلامی حساسیت‌هایی دارند، چرا که انحراف در آنها، موجب ایجاد انحراف در حرکت کلان کشور به سمت آرمان‌ها می‌شود و نگهبانی و مراقبت درخصوص حرکت عمومی به سمت آرمان‌ها وظیفه قطعی رهبری است اما در انتخاب مسئولان این وزارتخانه‌ها، ورود نمی‌کنند، و درخصوص اکثریت کابینه نیز در همه ادوار تا آنجا که از سوابق امر بر می‌آید نظری ابراز نمی‌کنند‌»‌.

۴- به عنوان یک نمونه مشابه دیگر می‌توان به تبلیغات گسترده‌ای اشاره کرد که در آن از موافقت رهبر معظم انقلاب با برجام و نظارت بر ریز مذاکرات خبر می‌دادند! آن هنگام، حضرت آقا در دیدار جمعی از دانشجویان فرمودند: 

«‌یکی از دوستان گفتند تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب بله، امّا شما که چشم دارید، ماشاءالله هوش دارید، همه چیز را می‌فهمید! آن نامه‌ای را که من نوشتم نگاه کنید، ببینید تصویب چه جوری است، شرایطی ذکر شده که در این صورت این [توافق] تصویب می‌شود. البتّه اگر چنانچه این شرایط و این خصوصیّات اجرا نشد، اِعمال نشد، وظیفه‌ رهبری این نیست که بیاید وسط و بگوید برجام نباید اجرا بشود. [البتّه]خود این، یک مقوله‌ای است که وظیفه‌ رهبری در این جور مواقع اجرائی چیست. عقیده‌ ‌ما این است که در زمینه‌های اجرائی، رهبری نباید وارد میدان بشود و یک کاری را اجرا کند یا جلوی اجرای یک کاری را بگیرد، مگر آنجایی که به حرکت کلّی انقلاب ارتباط پیدا می‌کند، آنجا چرا، وارد می‌شویم، امّا در موارد دیگر نه. بنابراین نه، برجام را به آن صورتی که عمل شد و محقّق شد، بنده خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به خود مسئولینِ این کار -به آقای رئیس‌جمهور، به وزیر محترم خارجه، به دیگران- همین را گفته‌ایم و موارد زیادی را به آنها تذکّر داده‌ایم‌» و چند نمونه دیگر که ادعاهای مطرح شده را به صراحت نفی می‌کند.

۵- رهبر معظم انقلاب -‌31 تیرماه امسال- در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از برشمردن ۱۲ ویژگی لازم برای وزیران، به وظیفه و رسالت مشترک رئيس جمهور و مجلس در انتخاب و تأیید وزیران اشاره کرده و گفتند: 

«هم رئیس‌جمهور منتخب و هم مجلس باید این معیارها را رعایت کنند چرا که یک مسئولیت مشترک در انتخاب مسئولان کشور دارند‌». بنابر‌این اگر همان‌گونه که جناب پزشکیان ادعا کرده‌اند، تمامی وزرا با هماهنگی رهبر معظم انقلاب انتخاب شده‌اند، به یقین حضرت ایشان بر نقش و رسالت مجلس در رای اعتماد و یا عدم اعتماد به وزیران پیشنهادی تاکید نمی‌ورزیدند. آیا معتقدید با وجود تاکید جنابعالی بر هماهنگی همه وزرا با رهبری، آن عده از نمایندگان که دیروز به اعتبارنامه برخی از وزرا رای منفی داده‌اند، خدای نخواسته از نظر حضرت آقا عدول کرده‌اند؟!

۶- جناب آقای پزشکیان، ادعای غیر‌واقعی دیروز جنابعالی همان‌گونه که قابل پیش‌بینی بود با استقبال گسترده دشمنان قسم‌خورده نظام روبه‌رو شده است و از آنجا که امروزه جنابعالی رئیس‌جمهور همه مردم و تابلوی تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید، انتظار آن است که اظهارات مورد اشاره دیروز خود را تصحیح بفرمایید و راه را بر سوءاستفاده دشمنان سد کرده و آنان را مانند همیشه ناکام بگذارید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۸۸۱۵۵۱۱:۱۵:۴۱ ۱۴۰۳/۶/۱
باید صداقت پزشکیان را قدر دانست
ناشناس۳۵۸۸۴۰۶۱۵:۱۰:۱۱ ۱۴۰۳/۶/۱
درود بر سردار و سلطان قلم و بیان جناب آقای شریعتمداری که در همه بزنگاه ها با قلم و بیان شیوایشان همه را ارشاد می فرمایند باز هم درود
ناشناس۳۵۸۸۵۳۶۱۷:۱۰:۲۷ ۱۴۰۳/۶/۱
نفهمیدی از رهبری هزینه کرده تا رای برای وزرا بگیرد؟!!
ناشناس۳۵۸۹۲۴۹۱۱:۲۱:۱۲ ۱۴۰۳/۶/۲
درود و سلام بر جناب شریعتمداری سردار پ سلطان قلم و بیان درود درود درود
ناشناس۳۵۸۸۱۶۳۱۱:۲۳:۰۰ ۱۴۰۳/۶/۱
کیهان نگران نباش اینایی که پزشکیان گفت همه از قبل میدونستن
ناشناس۳۵۸۹۰۵۳۰۲:۴۷:۲۱ ۱۴۰۳/۶/۲
با دقت بخوان
ناشناس۳۵۸۸۱۶۵۱۱:۲۵:۰۴ ۱۴۰۳/۶/۱
كيهان و شريعتمداري از كجا ميداند كه حرف پزشكيان رييس جمهور غلط بود او با شفافيت و صداقت حقيقت را گفت ! كيهان چرا ناراحت است ، كيهان مطمئن باش در شفافيت و صداقت خير و بركات است و خداوند تمام شر ها را تبديل به خير ميكند اگر صداقت باشد و هواي نفس و شيطاني نباشد اكنون جهان ميداند رهبر منلكت و رييس جمهور و مجلس بكدل و اهل وفاق ملي هستند …..
ناشناس۳۵۸۸۱۶۷۱۱:۲۵:۳۸ ۱۴۰۳/۶/۱
دفتر رهبری اعلام کردند که سخنگو ندارند !
ناشناس۳۵۸۸۱۷۵۱۱:۳۱:۲۵ ۱۴۰۳/۶/۱
ایشان از الان خودش را پشت دیگران قایم کرده
ناشناس۳۵۸۸۱۸۴۱۱:۳۹:۲۳ ۱۴۰۳/۶/۱
این هم مثل روحانی
ناشناس۳۵۸۸۸۲۲۲۱:۳۷:۳۱ ۱۴۰۳/۶/۱
ایشان همه خوبیهای آقایان خاتمی و روحانی را دارند فقط باید مواظب باشند نفوذی ها کار را خراب نکنند
اشرف۳۵۸۸۱۸۶۱۱:۳۹:۵۹ ۱۴۰۳/۶/۱
آقای پزشکیان بارها گفته اند با مردم رو راست خواهند بود
ناشناس۳۵۸۹۰۵۰۰۲:۴۳:۱۴ ۱۴۰۳/۶/۲
آره معلومه!!!
ناشناس۳۵۸۸۱۸۸۱۱:۴۰:۲۶ ۱۴۰۳/۶/۱
چی رو اصلاح کنند ؟ طرف حرفش رو زده و اتفاقا فرد راستگویی هم هست
ناشناس۳۵۸۸۱۹۹۱۱:۴۵:۰۹ ۱۴۰۳/۶/۱
یعنی چی ؟؟؟حاج حسین معتقده پزشکیان دروغ گفته؟؟
ناشناس۳۵۸۸۲۰۳۱۱:۴۸:۳۰ ۱۴۰۳/۶/۱
مجلس با کفایت و لیاقت و درایت فعلی که اهل رانت خودرویی و فسادهایی نظیر ۱۴۰ سکه و سایر امتیازها نیست تشکر تسکر تشکر
ناشناس۳۵۸۸۲۰۵۱۱:۴۹:۱۴ ۱۴۰۳/۶/۱
جالبه . با طلبکاری ، برای تمام وزرای فاقد صلاحیتش رای گرفت ، بعد همه چی رو انداخت گردن رهبر . واقعا شاهکاره
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۸۸۲۰۸۱۱:۵۲:۱۶ ۱۴۰۳/۶/۱
با توجه به الزامات قانون اساسی و همچنین حساسیت و دغدغه های رهبری برای وزارتخانه های فرهنگی اظهارات رئیس جمهور مبنی بر هماهنگی با رهبری برای معرفی وزرای پیشنهادی غیرواقع نیستند. انتظار می رفت مدیر مسئول کیهان به صراحت و بسیار فراتر از مقدمه یادداشت شان از اینکه تعدادی از این وزرای پیشنهادی در نهایت رای اعتماد مجلس را کسب نموده اند ناخرسندی خود را اعلام می کردند.... جناب شریعتمداری حق انتقاد به بعضی از انتخاب های جناب آقای دکتر پزشکیان را داشته اند و دارند اما درخواست تصحیح و اصلاح اظهارات شخص رئیس جمهور یک درخواست اضافی و زیاده خواهی است که با شناختی که از رئیس جمهور منتخب ملت سراغ داریم درخواست عجیبی نیز قابل قلمداد است. والله اعلم
امید۳۵۸۸۲۰۹۱۱:۵۲:۲۹ ۱۴۰۳/۶/۱
بسم الله الرحمن الرحیم از زمانی که پزشکیان را می شناسیم در صحبت هایش دقت نمیکند شما هم سخت نگیرید .
ناشناس۳۵۸۸۶۳۳۱۸:۳۵:۴۹ ۱۴۰۳/۶/۱
اتفاقاً اشتباه مى كنيد توصيه مى كنم كاملاً به سخنان ايشان توجه كنيد چون ايشان يكى از معدود افرادى هستند كه هرگز صداقت و شرافتشان را زير پا نگذاشته اند
H۳۵۸۸۲۱۰۱۱:۵۳:۰۹ ۱۴۰۳/۶/۱
ظاهرا آقای شریعتمداری از رأی آوردن کل کابینه ناراحت شده است که اینگونه می‌گوید.
ناشناس۳۵۸۸۲۱۳۱۱:۵۶:۲۱ ۱۴۰۳/۶/۱
به کیهان بگویید جوش نزند
ناشناس۳۵۸۸۲۱۶۱۱:۵۸:۲۰ ۱۴۰۳/۶/۱
اصلاح طلب همین هست
ناشناس۳۵۸۸۲۱۷۱۱:۵۸:۵۱ ۱۴۰۳/۶/۱
بارها گفتیم جربان نامحرم در راس نیاورید
متعجب۳۵۸۸۴۱۹۱۵:۲۸:۴۴ ۱۴۰۳/۶/۱
حالا کی گفته ، هر چی شما بگین، همون باید انجام بشه
ناشناس۳۵۸۸۶۹۵۱۹:۴۷:۱۰ ۱۴۰۳/۶/۱
خوب شاید محرم هست شما نامحرمی ممکن نیست؟
ناشناس۳۵۸۸۷۵۸۲۰:۴۶:۰۰ ۱۴۰۳/۶/۱
به کی گفتید و خودتونو هم معرفی بفرمایید
ناشناس۳۵۸۸۲۱۸۱۱:۵۹:۳۷ ۱۴۰۳/۶/۱
امام خمینی زنده می‌بود برجام در کار نبود
ناشناس۳۵۸۸۲۳۶۱۲:۲۱:۲۴ ۱۴۰۳/۶/۱
پزشکیان را همه میشناسند و دوست و دشمن در مورد یک چیز اتفاق نظر دارند. او دروغ نمیگوید و برای همین هم رای آورد نه بخاطر چیز دیگر.
ناشناس۳۵۸۸۲۴۰۱۲:۲۵:۵۳ ۱۴۰۳/۶/۱
کجا خلاف گفته؟ همه چی با هماهنگی بوده
مجید۳۵۸۸۲۶۳۱۲:۴۴:۰۱ ۱۴۰۳/۶/۱
صداقت ویژگی آقای پزشکیان است که در چند سال اخیر بین مسئولین کم رنگ شده است. امیدواریم که سه خصلت صداقت،امانت داری ووفای به عهد را همیشه رعایت کنند.
ناشناس۳۵۸۸۳۱۵۱۳:۳۰:۰۱ ۱۴۰۳/۶/۱
اگر اظهارات پزشکیان خلاف واقع است باید دفتر رهبری آن را تکذیب کند
محمد۳۵۸۸۳۲۲۱۳:۳۸:۴۳ ۱۴۰۳/۶/۱
رئیس جمهور در صحن علنی مجلس و به صراحت اعلام می کند که لیست وزرا تایید و هماهنگ شده است و این ادعا مورد تایید نمایندگان مجلس قرار می گیرد ، اما یک روزنامه انتظار دارد که حرف رئیس جمهور را دروغ بدانیم و مطلب کیهان را راست . ..
ناشناس۳۵۸۸۳۲۴۱۳:۴۲:۵۸ ۱۴۰۳/۶/۱
مگر دفتر رهبری نمی تواند در این مورد صحبت کنند که شما خود را وکیل می دانید
عباس۳۵۸۸۳۲۷۱۳:۴۹:۵۰ ۱۴۰۳/۶/۱
چیکارکنه بنده خدا آدم صادقیه و دروغگویی ومخفی کاری بلد نیست
حمید۳۵۸۸۳۴۱۱۴:۰۴:۳۷ ۱۴۰۳/۶/۱
آقای شریعتمداری انتخابات برگزار شد و تمام شد رییس جمهور انتخاب شد و در حضور رهبری حکم وزرا انتخاب و به مجلس معرفی شدند و همه بدون استثنا رای اعتماد گرفتند تمام این فرایند ها قانونی و زیر نظر نهادهای رسمی و قانونی و امنیتی کشور اجرا شده است لطفا تمامش کنید
ناشناس۳۵۸۸۳۴۸۱۴:۱۰:۵۹ ۱۴۰۳/۶/۱
بی خیال کیهان عزیز.کسانی که ایران را دوست داشته باشند از حرف پزشکیان که گفته با رهبر انقلاب مشورت کرده ناراحت نمی شوند بلکه خوشحال هم شده ایم.دشمنان خارجی هم اگر ناراحت شدن بزار بشوند شما نگران اونا نباشید
سید حسن۳۵۸۸۳۵۱۱۴:۱۶:۴۰ ۱۴۰۳/۶/۱
تجربه های قبلی نشان داده خیلی هم کار درستی هست آقا در انتخاب کابینه نظارت داشته باشند …
ناشناس۳۵۸۸۳۵۵۱۴:۲۵:۳۹ ۱۴۰۳/۶/۱
پزشکیان صادق است
ناشناس۳۵۸۸۳۵۹۱۴:۳۲:۴۹ ۱۴۰۳/۶/۱
شریعتمداری استغفار کند
ناشناس۳۵۸۸۴۲۱۱۵:۲۹:۳۹ ۱۴۰۳/۶/۱
حاج حسین اومدی و نسازی
ناشناس۳۵۸۸۵۲۳۱۶:۵۸:۱۹ ۱۴۰۳/۶/۱
جناب کیهان پزشکیان هرکز دروغ نگفته و نمی گوید شاید بعضی از موارد را نباید گفت ولی در صداقت پزشکیان شک نداریم
معلم۳۵۸۸۶۸۱۱۹:۳۴:۰۵ ۱۴۰۳/۶/۱
بعضی رهبر معظم انقلاب را تا جایی قبول دارند که در خط انها باشد.
ناشناس۳۵۸۸۶۹۴۱۹:۴۶:۰۳ ۱۴۰۳/۶/۱
اصلا اقای شریعتمداری راست میگویند. از بیت رهبری بیایند و حرفهای پزشکیان رو تکذیب کنند.
ناشناس۳۵۸۸۷۵۷۲۰:۴۴:۰۴ ۱۴۰۳/۶/۱
حتما دفتر رهبری هم این سخنان را شنیدند و اگر لازم بود تکذیب می کردند
مهدی۳۵۸۸۷۷۰۲۰:۵۴:۴۳ ۱۴۰۳/۶/۱
به نظرم کاملا درست گفت. پزشکیان هر چه‌هست ادم صادق و راستگوییه
مهدی۳۵۸۸۷۷۱۲۰:۵۵:۲۳ ۱۴۰۳/۶/۱
به نظرم کاملا درست گفت. پزشکیان هر چه‌هست ادم صادق و راستگوییه
ناشناس۳۵۸۹۰۱۹۰۱:۲۳:۱۷ ۱۴۰۳/۶/۲
مگه شریعتمداری در جلسه رهبر و پزشکیان حاضر بوده
ناشناس۳۵۸۹۱۲۱۰۸:۰۳:۱۸ ۱۴۰۳/۶/۲
دمش گرم از همون اول اعلام کرد همه چیز باید از فیلتر رد بشه تا به نتیجه برسه
ناشناس۳۵۸۹۱۷۱۰۹:۰۵:۳۵ ۱۴۰۳/۶/۲
شریعتمداری هنوز متوجه نشده است که کشتیبان را سیاست دگر آمد
ناشناس۳۵۸۹۲۵۷۱۱:۳۰:۴۷ ۱۴۰۳/۶/۲
مردم به پزشکیان اعتماد دارند
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  3. قدردان پلیس هستیم اما...

  4. چماق بنزین !

  5. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  6. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  7.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  8. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  9. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  11. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  12. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  13. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  14. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  15. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  16. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  17. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  18. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  19. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  20. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  21. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  22. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  23. فکرش را هم نمی کردند!

  24. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

  25. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. حالا چه می گویید؟!

    2. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

    3. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

    5. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

    6. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

    7. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

    8. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

    9. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

    10. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

    11. ماه شومی که پهلوی ها برای ایرانیان رقم زدند

    12. وزیر کشور: بدون هیجان، مسئله مهاجران را ساماندهی می‌کنیم

    13. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

    14. سرلشکر سلامی: اسرائیل به زودی طعم انتقام را خواهد چشید

    15. واکنش دادستان کل کشور به برخورد فیزیکی با بدحجابان/ پزشکیان وام‌دار اصلاح‌طلبان است؟/ یک یادآوری مهم به همتی

    16. روحانی: با درایت مقام معظم رهبری از جنگ فاصله گرفتیم/دولت توان برداشتن تحریم‌ها را دارد

    17. مدیر مسئول روزنامه اعتماد و عباس عبدی مجرم شناخته شدند

    18. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

    19. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

    20. گروسی: با پزشکیان در نشست سازمان ملل دیدار نمی‌کنم

    21. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

    22. پزشکیان: افرادی پرادعا تربیت کردیم که چشم دیدن رقیب خود را ندارند

    23. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

    24. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

    25.   لفاظی نتانیاهو علیه ایران برای سرپوش گذاشتن بر شکست در جنگ غزه

    آخرین عناوین