آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

  4030627045 ۶۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۵۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور اعلام کرد ما با آمریکا برادر هستیم در حالی که آمریکایی ها ثابت کردند که نمی خواهند با ما برادر باشند و می خواهند با ما دشمنی کنند.

آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین ثابتی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۷ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: روز گذشته رئیس جمهور در نشست خبری خود اعلام کرد که ما به دنبال صدور انقلاب نیستیم. آقای پزشکیان! شما مجری قانون اساسی هستید و موضوع مذکور در قانون اساسی آمده است.

وی در ادامه گفت: آقای رئیس جمهور! شما قسم خورده‌اید که قانون اساسی را اجرا کنید و سوال بنده از شما آن است که آیا قرار است به اسم وفاق قانون اساسی را تغییر دهید یا به آن عمل کنید؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه رئیس جمهور به قانون اساسی گفت: رئیس جمهور گفته با آمریکا برادر هستیم در حالی که آمریکایی‌ها ثابت کردند نمی‌خواهند با ما برادر باشند و می‌خواهند با ما دشمنی کنند.

ثابتی بیان کرد: در همان دوره قبل نیز آنان تحریم‌ها را بیشتر کردند و ما عقب نشینی کردیم. آقا این عشق یک‌طرفه است و فقط شما می‌خواهید با آمریکا برادر باشید و آنها نمی‌خواهند و می‌خواهند با شما دشمنی کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۶۰۶۵۴۸۱۲:۲۰:۲۵ ۱۴۰۳/۶/۲۷
خوش به حالش . زندگی و معیشت مردم اندکی براش اهمیت ندارد .
ناشناس۳۶۰۶۵۹۶۱۲:۵۴:۱۱ ۱۴۰۳/۶/۲۷
همین دوستانت تخریبش کردن!
ناشناس۳۶۰۶۷۰۴۱۴:۳۱:۰۹ ۱۴۰۳/۶/۲۷
یعنی همین هایی که در دولت جدید هستند
ناشناس۳۶۰۶۶۰۹۱۳:۰۲:۵۳ ۱۴۰۳/۶/۲۷
این که شما بعنوان یک ایرانی زندگی و معیشتتان را فکر می کنید به زیر بار آمریکا رفتن وابسته است باعث تاسف است و نه بیانات ثابتی که بفکر عزت و استقلال و حفظ آبرو و توان و دارایی ایران است . و اینکه فکر می کنید آمریکاییها برای غیر از خودشان احترام و جایگاهی قائلند... لطفا به رفتار آمریکاییها با اروپاییها بنگرید که بیشترین قرابت فکری با آمریکاییها را دارند و در واقع آمریکا فرزند خوانده اروپاییهاست اما پای منافع که بمیان میاید این اروپاییها هستند که متضررند و باید دنباله رو آمریکا باشند ...به پروژه انتقال گازروسیه به اروپانگاهی بیاندازید و مانع تراشیها و مداخلات آمریکا را بررسی کنید ..جنگ اوکراین و ایجاد درگیری و تداومش و نقش آن را در کنترل اروپا و اقتدار آمریکا توجه کنید .و.... هموطن عزیز معیشت ما با توان و تفکر و استقلال ما ست که حفظ می شود نه در روابط ارباب رعیتی با آمریکا ..... البته بنده خدا پزشکیان چون از ضرب المثل استفاده کرد در چارچوب همان ضرب المثل گفت با امریکا برادریم .... و صد البته برادر نامرد هم داریم در واقعیت که نمی شود با ان برادر نامرد کنار آمد
ناشناس۳۶۰۶۶۵۰۱۳:۳۹:۴۶ ۱۴۰۳/۶/۲۷
نه لازم است باکسی پسر خاله بود و نه لازم است پدرکشی داشت زندگی چند نسل از این ملت را بر باد داده!!
ناشناس۳۶۰۶۸۳۴۱۶:۰۱:۲۶ ۱۴۰۳/۶/۲۷
مردم دیدند که اگر شما با برجام و مذاکرات مخالفید هیچ راه حل جایگزینی ندارید. چه کسی می گوید که امریکا با ما برادری کند؟ مومن و انسان عاقل اولین وظیفه اش دفع خطر و دشمنی ها با درایت و عقلانیت است. طبیعتا با حکمت و عزت.
ناشناس۳۶۰۶۹۴۵۱۷:۱۹:۱۱ ۱۴۰۳/۶/۲۷
وضعیت امروز برای ملت معنای خطر دارد، و پشت کردن به مسببان و پافشاران ادامه اش معنای دفع خطر برای ایرانی و ایران را دارد، همان کاری که بارها و بارها در سال های اخیر مردم برایش برخاستند!
ناشناس۳۶۰۶۸۵۷۱۶:۱۳:۰۳ ۱۴۰۳/۶/۲۷
با ظالم باید با قدرت برخورد کرد نه نرمش وخاکساری
ناشناس۳۶۰۷۰۲۷۱۸:۵۵:۳۵ ۱۴۰۳/۶/۲۷
او ما را محور شرارت میخواند ما برادر!!!! دستور صریح قران است که دشمنانتون رو برادر در نظر نگیرید شما درباره اونا مثبت فکر میکنید اما اونا غیر دشمنی باشما تصور دیگری درباره شپا ندارن.
ناشناس۳۶۰۷۱۹۲۲۳:۰۵:۳۲ ۱۴۰۳/۶/۲۷
باید مراقب تخریبگران مسبوق به سابقه هسته ای بود تا با سناریوی جدید به تاسیسات و امکانات دفاعی کشور صدمه نزنند آنهایی که در فکر بتونریزی مجدد رآکتورها و اوراق کردن سانتریفیوژها و اجرای پادمان سرکشی به پادگان‌های نظامی و تعطیلی صنایع موشکی هستند و نتیجه اجرای این سناریوی مخرب همانست که دشمنان خارجی با بهپاد اسراییلی،ترور دانشمندان و سران هسته ای ایران ،ویروس استاکس نت و ...نتوانستند محقق کنند ،مرافب تخریب برجامیان با لبخند معروف ملیح باشیم ...حالا همین امروز و فرداست که با خیمه شب بازی گروه های تجاری به ایران و وزرای خارجه و...همان سناریوی تکرار ی برجام یک و عنوان اینکه خزانه خالی است و...تکرار سناریو .... .. همانگونه که دیروز وزارت خارجه آمریکا گفت «ما به اندازه ای به دیپلماسی معتقدیم که منافع ما تامین شود » ....یک جمله پندآموز : اگر کسی یک بار مرا فریب داد، شرم بر او باد! اما اگر دوباره مرا فریب داد شرم بر من باد!
ناشناس۳۶۰۷۱۹۵۲۳:۰۹:۰۱ ۱۴۰۳/۶/۲۷
هر چه بازرس و مأمور اطلاعاتی بازرس نما دارند برای یافتن نقاط ضعف تخریب تجهیزات و حملات سایبری و ...به ایران میفرستند ‌...انچه در غزه دیدیم نشان داد حقوق بشر و کنوانسیون های ژنو و شعار یونیسف صرفا شعار هستند و دنیا دنیای زور است لذا رو قوی شو گر راحت جهان طلبی ....با این تناقض بین شعار و عمل در غزه باید کشورها خود را به تمام تجهیزات بازدارنده متعارف و نامتعارف دفاعی تجهیز کنند وگرنه شبیه آنچه در غزه دیدیم آماج حملات آتی نسل کشی قرار خواهند گرفت ...تعامل با داشتن قدرت و تجهیز بروز میتواند منجر به حفظ منافع شود در غیر اینصورت چیزی جز زورگویی گرگ بر میش نخواهد بود ....
ناشناس۳۶۰۶۵۵۶۱۲:۲۳:۴۷ ۱۴۰۳/۶/۲۷
آمریکا دنبال منافع خودش است و دوستی و دشمنی براش معنایی ندارد.
ناشناس۳۶۰۶۵۹۹۱۲:۵۵:۳۲ ۱۴۰۳/۶/۲۷
اتفاقا دشمن درجه ایران هست برخلاف دیگران
ناشناس۳۶۰۶۷۳۷۱۴:۵۲:۰۹ ۱۴۰۳/۶/۲۷
یانکی‌هادوست‌دارن‌سربه تن‌ایران‌وایرانی‌نباشه اینکه‌یه‌عده‌به‌هیچ‌قیمتی‌ حاضرنیستن‌دشمنی‌یانکی‌ها وغربیهارومحکوم‌کنن‌ مسئله دیگری است.
ناشناس۳۶۰۷۷۳۳۱۳:۰۵:۴۸ ۱۴۰۳/۶/۲۸
ما هم دنبال منافع خودمون هستیم
ناشناس۳۶۰۶۵۵۸۱۲:۲۵:۰۱ ۱۴۰۳/۶/۲۷
اصلاح طلب یعنی دوقطبی سازی و آشوب
ناشناس۳۶۰۶۵۶۶۱۲:۳۱:۳۸ ۱۴۰۳/۶/۲۷
آقای ثابتی به طور دقیق بفرمایند چکار باید بکنیم تا تحریمها رفع شود؟؟؟
تحریم۳۶۰۶۶۸۳۱۴:۱۵:۵۶ ۱۴۰۳/۶/۲۷
هیچ نسخه ای ندارن برای رفع تحریم فقط شعار میدن نمونه بارزش سه سال دولت قبل شعار دادن تحریم رفع شد اما نه پول های بوکه شده در عراق و نه در قطر را تونستن بگیرن و هنوز بلوکه هست .
ناشناس۳۶۰۶۵۶۸۱۲:۳۴:۵۱ ۱۴۰۳/۶/۲۷
بازم این اظهار نظر کرد
ناشناس۳۶۰۶۵۷۴۱۲:۳۸:۱۶ ۱۴۰۳/۶/۲۷
چطور با عراق كه هشت سال با ما جنگيد و بهترين فرزندان ما را شهيد كرد شهرها ى ما را ويران كرد تجاوز و غارت كرد برادر شديد ؟
ناشناس۳۶۰۶۶۵۱۱۳:۴۱:۴۹ ۱۴۰۳/۶/۲۷
چون دشمن هم نبودید بعد آن!
ناشناس۳۶۰۷۰۳۳۱۹:۰۲:۰۴ ۱۴۰۳/۶/۲۷
چون حکومتش عوض شد و آن ظالم رفت هر وقت حکومت فعلی و جنایتکار امریکا هم رفت و حکومتی آمد که احترام متقابل و رفتار معقول داشته باشد و دشمنی نکند، یقینا رفتار ما هم تغییر خواهد کرد
مسعود۳۶۰۶۵۸۵۱۲:۴۷:۳۷ ۱۴۰۳/۶/۲۷
مردم به شما نه گفتند .
ناشناس۳۶۰۶۵۹۱۱۲:۵۲:۰۰ ۱۴۰۳/۶/۲۷
نه روسیه و چین برادره نه آمریکا هر کشوری دنبال منافع خودشه باید با همه کشورها در ارتباط بود تا وابسته کشوری نشویم
ناشناس۳۶۰۶۶۰۱۱۲:۵۶:۵۸ ۱۴۰۳/۶/۲۷
ما با عراق هشت سال جنگ كرديم الان برادريم .
ناشناس۳۶۰۶۷۱۶۱۴:۳۹:۳۷ ۱۴۰۳/۶/۲۷
عراق را با امپریالیسم جهانخوار و غارتگر و متجاوز و جنگ طلب این شیطان بزرگ و ریشه تمام جنگ و نا امنی ها یکی دانستن صحیح نیست.
ناشناس۳۶۰۶۹۷۲۱۷:۴۸:۱۱ ۱۴۰۳/۶/۲۷
شعارهای تکراری ! عراقی ها در جنگ به کشور ما آسیب نزدند و اکنون هم خسارت جنگ را نمی پردازند؟
نعیم۳۶۰۶۶۰۴۱۲:۵۸:۴۰ ۱۴۰۳/۶/۲۷
قطعا رابطه عادی با آمریکا یک نیاز کاملا ضروری است و با این حرفهای غیر کارشناسی و تکراری دردی دوا نمیشود ولی این نباید باعث سلطه آمریکا بر ایران شود.
علی۳۶۰۶۶۰۶۱۲:۵۹:۵۹ ۱۴۰۳/۶/۲۷
فقط بگو اگر الان جلیلی رییس جمهور بود و چنین حرفی میزد، باز فریاد سر می‌دادی یا سکوت می کردی و یا توجیه می کردی؟ و در آخر اینکه! در دنیای سیاست این جور صحبت کردن ها بسیار رایج بوده و حرجی هم نیست.
مانا۳۶۰۶۶۱۰۱۳:۰۵:۳۳ ۱۴۰۳/۶/۲۷
دولت آمریکا خودش میتونه پاسخ بده !شما الان سخنگوی دولت آمریکا هستی ؟
ناشناس۳۶۰۶۶۱۹۱۳:۱۵:۲۰ ۱۴۰۳/۶/۲۷
مگه روس ها ثابت کردند که می خواهند با ما برادر باشند؟ هرچی برای آمریکا گفتی، برای روسیه هم می تونی بگی! برای چین هم همینطور. برای ...
ناشناس۳۶۰۶۸۰۱۱۵:۲۳:۴۹ ۱۴۰۳/۶/۲۷
هر وقت آمریکا رفتارهای شیطانی و ضد انسانی رو کنار گذاشت می شود برادر
ناشناس۳۶۰۶۶۲۲۱۳:۲۰:۱۲ ۱۴۰۳/۶/۲۷
آقای دلواپس حرف ایشان را تقطیع نکن ! ایشون گفت ما که مشکلی نداریم اونا هستند که مشکل درست کردند و می کنند و الا ما با اونا هم برادریم ( با خنده )
ناشناس۳۶۰۶۶۴۶۱۳:۳۷:۵۴ ۱۴۰۳/۶/۲۷
فقط ژاپن بود که تونست با اون حجم تخریب اتمی توسط آمریکا کنار بیاد و به تفاهم برسه
ناشناس۳۶۰۶۶۹۳۱۴:۲۴:۴۴ ۱۴۰۳/۶/۲۷
شد نوکر
ناشناس۳۶۰۶۸۸۷۱۶:۳۲:۵۴ ۱۴۰۳/۶/۲۷
هیچ ملتی به اندازه ویتنام با آمریکا نجنگید. الان مهمترین و بیشترین رابطه تجاری و اقتصادی را با آمریکا دارد و اغلب برندهای موفق و جهانی در ویتنام تولید شده و به آمریکا صادر می‌شود. سیستم حکومتی ویتنام کمونیستی است و امریکا سرمایه داری.
ناشناس۳۶۰۶۶۵۴۱۳:۴۳:۳۶ ۱۴۰۳/۶/۲۷
شما مشکلت اینه که فکر میکنی رابطه با امریکا یعنی باج دادن
ناشناس۳۶۰۶۷۸۵۱۵:۱۴:۰۹ ۱۴۰۳/۶/۲۷
مشکلش اینه اگه با آمریکا روابط عادلانه برقرار بشه کاسبیشون بهم میخوره
ناشناس۳۶۰۶۸۰۰۱۵:۲۲:۰۷ ۱۴۰۳/۶/۲۷
شما هم مشکلت اینه که اینجوری فکر نمیکنی
ناشناس۳۶۰۶۶۸۹۱۴:۲۲:۴۴ ۱۴۰۳/۶/۲۷
وقتی با آمریکا ارتباط برقرار کنیم همه مشکلات حل میشه مثل زمان روحانی یک طرفه همه بندهای برجام را اجرا کردیم آیا مشکلات هم یکی یکی حل شد؟
ناشناس۳۶۰۶۶۹۸۱۴:۲۸:۴۹ ۱۴۰۳/۶/۲۷
تحریم ها مثل یک مانع جلوی پیشرفت کشور را گرفته و برای رفع تحریم ها هیچ راهی نیست جز مذاکره مستقیم و بدون واسطه با آمریکا و سیاست تنش زدایی
ناشناس۳۶۰۶۷۰۵۱۴:۳۱:۱۲ ۱۴۰۳/۶/۲۷
مطلب آقای پزشکیان را تقطیع نکنید و ایشان شرط برادری را بعد از اثبات برادری توسط آمریکا اعلام کردند. با اینحال نقدهایی به مصاحبه آقای پزشکیان وارد است که مجال آن اینجا نیست و ارتباطی هم با تقطیع و تحریف سخنان ایشان توسط عده ای ندارد.
ناشناس۳۶۰۶۷۴۱۱۴:۵۵:۰۶ ۱۴۰۳/۶/۲۷
صحبتهای رئیس جمهور رو تقطیع کردی...
ناشناس۳۶۰۶۷۵۲۱۴:۵۸:۵۳ ۱۴۰۳/۶/۲۷
آیا چین برادر ماست روسیه برادر ماست؟
نام اشنا۳۶۰۶۷۷۶۱۵:۰۸:۵۶ ۱۴۰۳/۶/۲۷
اصلاح طلبان کلا برای اینکه خودشان را برحق و مخالفانشان را ناحق جلوه دهند از برچسب استفاده میکنند . برچسب هائی مانند کاسب تحریم و امثالهم. وقتی به عده ای برچسب کاسب تحریم میزنند این بدان معنی است که خود این حضرات اصلاح طلب مخالف 100% تحریم هستند و راهکارهای خلاقانه ائی هم در اختیار دارند که تحریمها را خنثی میکند مثل همین مذاکره کردن با امریکا که دائما از ان حرف میزنند. الان که دولت اصلاح طلب برسرکار است اجازه بدهید این اقایان بروند و با امریکا مذاکره کنند تا امریکا یک بار دیگر کلاهی گشاد تر از دفعه قبل در برجام به سر اینها بگذارد چون هر چه به اینها درباره بدعهدی امریکا بگوییم در اینها کوچکترین اثری ندارد و ما را کاسب تحریم میخوانند.
ناشناس۳۶۰۶۸۷۸۱۶:۲۷:۴۸ ۱۴۰۳/۶/۲۷
تا حالا برچسب‌های کیهان رو نخوندی؟!
ناشناس۳۶۰۶۷۸۷۱۵:۱۵:۰۴ ۱۴۰۳/۶/۲۷
در مقابل غربگراها، شرقگرا هم داریم. راهکار چیست؟ شما مسولان مشکل اقتصادی ندارید، حقوق خوب دریافت می کنید برادران و فرزندانتان مشکل بیکاری ندارند. داروهای کمیاب هم بخواهید در دسترستان هست.
ناشناس۳۶۰۶۷۹۸۱۵:۲۱:۳۹ ۱۴۰۳/۶/۲۷
آمریکایی ها نژاد پرستن حتی ژاپنی هارو قبول ندارن با ما برادر بشن؟
رضا۳۶۰۶۸۷۰۱۶:۲۳:۰۷ ۱۴۰۳/۶/۲۷
این که معلومه هرکی سنگ خودشو به سینه میزنه مهم اینه تو این قبول داشتن و نداشتن حداکثر منافع رو نصیب مملکتت کنی نه بگی یا همه یا هیچی
ناشناس۳۶۰۶۸۱۸۱۵:۴۳:۳۱ ۱۴۰۳/۶/۲۷
پزشکیان با این دست فرمان خیلی زود خواهد توانست آرامش و ثبات را به کشور برگرداند البته اگر مرعوب توپخانه سنگین دولت در سایه و پایداریچی‌ها نشود و این یعنی همه ما برنده‌ایم .
ناشناس۳۶۰۶۸۲۲۱۵:۴۹:۵۰ ۱۴۰۳/۶/۲۷
سیستم اقتصادی آمریکا بر اساس سرمایه داری مطلق هست، یعنی منافع، حالا اگر در راستای منافعش حرکت کنی نه تنها ضرر نمی کنی بلکه سود هم می کنی. مثل کشورهای بریتانیا، آلمان و.... .
رضا۳۶۰۶۸۲۵۱۵:۵۵:۳۵ ۱۴۰۳/۶/۲۷
با سلام جناب اقای ثابتی نماینده دغدغه مند تهران لطفا از همکارتان آقای فلاحی که امروز در یکی از سایت های خبری ( خبر آنلاین ) اظهار کردن که ما 250 هزار میلیارد تومن یارانه پنهان بین 5 تا 8 میلیون تبعه خارجی توزیع می کنیم یه صحبت و پیکیری از ایشان بفرمایید و یه دغدغه ای روی این موضوع داشته باشن به آقای ثابتی هم پیشنهاد می کنم برای اینه بیشتر توی چشم باش یه خورده به این موضوعات و بقیه موارد نظیر تورم , وضعیت مسکن ،بیکاری , مهاجرت سایر مشکلات معیشتی هم گیر بده همش به دولت و این و اون گیر نده .
ناشناس۳۶۰۶۹۵۲۱۷:۲۴:۴۰ ۱۴۰۳/۶/۲۷
البته همه می دونند که ریشه اصلی مشکلات ما به علت روابط خصمانه با آمریکا هست ولی روابط دوستانه هم ملزوماتی داره که فعلا مهیا نیست و عده‌ای در داخل و در خارج (شامل ترکیه عربستان امارات اسرائیل و صد البته روسیه) حداکثر تلاششون رومی کنند که هیچ وقت مهیا نشه. شما هم زیاد حرف های رئیس جمهور رو جدی نگیرید برای سرگرمی گفته شده. قرار نیست هیچ اتفاق خاصی بیفته. نگران نباشید.
ناشناس۳۶۰۶۹۶۶۱۷:۴۰:۰۰ ۱۴۰۳/۶/۲۷
در انتخاب اخیر اکثریت مردم ایران به دیدگاه اصول گرایان و نشریات کیهان و رجا نیوز و این آقای ثابتی جوان نه گفتن
ناشناس۳۶۰۶۹۹۶۱۸:۰۹:۵۴ ۱۴۰۳/۶/۲۷
درود خداوند بر شما باد
ناشناس۳۶۰۶۹۹۷۱۸:۰۹:۵۷ ۱۴۰۳/۶/۲۷
خوب مهم اینه پزشکیان آمریکا را برادر می داند ولو آمریکا ایران و ملت ایران را محور شرارت می داند
احمد۳۶۰۷۰۱۳۱۸:۲۴:۱۵ ۱۴۰۳/۶/۲۷
ایالت متحده آمریکا : آمریکا با داشتن 700 پادگان خارج از کشورش بزرگترین مدعی برقراری دموکراسی و حقوق بشر در جهان است . آمریکا را کسی بهتر از سناتور بلند پایه و سابق این کشور ویلیام بولوم معرفی نکرده است . ویلیام بولوم در کتاب ” دموکراسی مرگ بار ترین صادرات آمریکا ” می نویسد : راز درک سیاست خارجی آمریکا این است که هیچ رازی وجود ندارد. اساساً، باید به این واقعیت پی برد که ایالات متحده آمریکا تلاش می‌کند تا بر جهان سلطه یابد، که برای رسیدن به این هدف، آماده است از هر وسیله‌ای که لازم باشد استفاده کند. هنگامی که کسی این مسئله را درک کند، بسیاری از سردرگمی‌ها، تضادها و ابهام‌های ظاهری که سیاست‌های واشنگتن را احاطه کرده، محو می‌شود. برای بیان این تلاش برای سلطه به صورت عددی، می‌توان در نظر گرفت که از پایان جنگ جهانی دوم ایالات متحده آمریکا: • تلاش کردن برای سرنگونی بیش از 50 دولت خارجی که اکثر آنها به صورت دموکراتیک انتخاب شده‌اند. • دخالت شدید در انتخابات دموکراتیک در حداقل 30 کشوردنیا انجام داده است. • سعی در ترور بیش از 50 رهبر خارجی داشته است؛ • بر سر مردم بیش از 30 کشور بمب ریخته است؛ و تلاش کرده است تا جنبش‌های مردم گرایانه یا ملی‌گرایی را در 20 کشور سرکوب کند. آمریکا در صد سال گذشته بیش از 40 میلیون انسان رو در خارج از کشورش در راستای سیاستهایش قتل عام کرده است . اما همیشه نگران اجرای حقوق بشر در ایران و عراق بوده است .
معلم تاریخ۳۶۰۷۱۲۹۲۱:۳۷:۴۳ ۱۴۰۳/۶/۲۷
اگر تاریخ بخوانیم به بسیاری از سئوال هایم پاسخ داده خواهد شد.
سعید۳۶۰۷۱۳۰۲۱:۳۹:۵۸ ۱۴۰۳/۶/۲۷
بله برادریم ، ولی مثل هابیل و قابیل
ناشناس۳۶۰۷۱۴۰۲۱:۵۶:۳۷ ۱۴۰۳/۶/۲۷
جناب ثابتی! مردم اگر تفکرات شما را قبول داشتند در انتخابات ریاست جمهوری به طیف شما رای می دادند.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

    2. فرامتن نگران‌کننده اولین نشست خبری رئیس‌جمهور

    3. پرخاش با چشمان بسته!

    4. FATF را به مناقشه داخلی تبدیل نکنید!

    5. وقاحت غربی!

    6. داماد پزشکیان دستیار اجرایی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد

    7. آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

    8. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

    9.  سوغات مسافران بی‌فرهنگ برای جنگل‌های هیرکانی/ فقط آشغال!

    10. بلاگرهای مروج بی‌عفتی بازداشت شدند

    11. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

    12. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

    13. چرا لیبرالها با شریعتی دشمنی می‌کنند؟

    14. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

    15. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

    16. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

    17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

    18. زنگِ زور!

    19. نان گران شد اما مشکلات نانوایی‌های متخلف برطرف نشد!

    20. هنوز وقتش نرسیده؟!

    21. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

    22. بررسی پرونده «بانک آینده» در شورای‌ هماهنگی اقتصادی سران قوا

    23. مساله ای به نام کارشناسان رسمی

    24. اختراع قرن: دانشمندان توانستند در وسط بیابان با انرژی از فضا، از هیچ آب تولید کنند

    25. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. پرخاش با چشمان بسته!

      2. وقاحت غربی!

      3. داماد پزشکیان دستیار اجرایی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد

      4. آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

      5. چرا لیبرالها با شریعتی دشمنی می‌کنند؟

      6. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

      7. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

      8. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

      9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

      10. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

      11. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

      12. تغییر نظر مجلس درباره تعطیلات/ چرا تعطیلی شنبه اولویت دارد؟

      13. هشدار عارف نسبت به خطر پیری افراطی در بدنه مدیریتی کشور

      14. قمپوزسيون!

      15. پزشکیان: جنگ طلب نیستیم/برای دفاع از حقوق مردم ایران به سازمان ملل می‌روم

      16. اگر فتنه‌گران در وفاق ملی حضور یابند، باز هم فتنه به پا می‌کنند

      17. همچنان به صورت غیررسمی به وزارت امور خارجه کمک می‌کنم

      18. تذکر دو نماینده مجلس در مورد «حادثه تروریستی لبنان»: تجهیزات«موتورولا» را وارد نکنید

      19. حزب‌الله: اسرائیل مسئول انفجارهای لبنان است/ دشمن را قصاص خواهیم کرد

      20. نخستین بیانیه حزب‌الله پس از انفجار پیجرها در لبنان

      21. رسایی: صداوسیما مجری پاسخگو به هتاکی شبکه آذربایجان را برگرداند

      22.  گزارش میدانی از کریدور ارس؛ گذرگاه ایرانی برای قفقاز جنوبی

      23. مطهری: با پیشنهاد پزشکیان، اثری از اسراییل نخواهد بود

      24. ارزیابی روزنامه اصولگرا از نشست خبری پزشکیان/ تاکید وزیر ارتباطات بر حل مسئله فیلترینگ

      25. پزشکیان یک‌شنبه عازم نیویورک می‌شود

      آخرین عناوین