همایش تحول‌آفرین «پرداخت الکترونیک سپهر» در دل بانکداری مدرن

  4030705067

سومین همایش دفاتر استانی شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» با هدف ارائه عملکرد شرکت و ترسیم اهداف آتی، چهارم مهرماه در هتل فردوسی تهران با حضور محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، حمزه آقابابایی، مدیرعامل شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» و دیگر مدیران و کارکنان مجموعه برگزار شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، ضمن تقدیر از عملکرد «پرداخت الکترونیک سپهر» گفت: براساس گزارش‌های مستمر از شرکت‌های ابزاری، «پرداخت الکترونیک سپهر» همواره عملکرد رو به رشدی داشته که ماحصل تلاش مدیران و همکاران در بخش‌های مختلف مجموعه است اما نباید به این شرایط اکتفا کرد و همانگونه که بانک صادرات ایران جزء سه بانک اول کشور است، طبیعتا PSP زیرمجموعه نیز باید در این جایگاه باشد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه تحولی در بانک صادرات ایران مبتنی بر تغییر بانکداری سنتی به بانکداری مدرن لازمه دنیای مدرن است و کسب‌وکار شبکه بانکی نیز یکی از تحولات مدرن محسوب می‌شود و برخلاف گذشته بانک‌ها رقیب نیستند بلکه شرکت‌های فناوری اطلاعات در بانکداری خرد با هم رقابت دارند.
سیفی ادامه داد: در حوزه سرویس‌های پرداخت نیز تغییرات شگرفی پیش‌رو است چراکه نظام پرداخت در دنیا تغییر کرده‌است.

photo13856669176.jpg 

مدیرعامل بانک صادرات ایران در مورد نقش شرکت‌های ابزاری گفت: سودآوری شرکت‌های ابزاری نظیر «پرداخت الکترونیک سپهر» تا زمانی ارزشمند خواهد بود که در راستای اهداف بانک صادرات ایران باشد که خوشبختانه تاکنون این اتفاق رخ داده‌است.
وی افزود: علاوه بر تلاش مدیران و کارکنان پرداخت الکترونیک سپهر، بخشی از موفقیت مجموعه مرهون بازاریابی بانک صادرات ایران است که حضور در صنعت خودروسازی نقش بالایی در این زمینه داشته‌است و از همین‌رو انتظار می‌رود در قبال بسترسازی بانک، این شرکت نیز در کنار بازاریابی و ارتقای عملکرد مجموعه، توسعه بانک صادرات ایران را نیز در دستور کار خود قرار دهد.
سیفی اظهار داشت:‌ بانک صادرات ایران توانست در سال گذشته 270 هزار میلیارد تومان منابع جذب کند که رکورد بی‌سابقه در شبکه بانکی کشور است و در نتیجه اهتمام به بانکداری خرد و شرکتی به‌دست آمده اما کسب‌وکار اصناف مغفول مانده ‌است که پرداخت الکترونیک سپهر می‌تواند در کسب‌وکارهای متوسط بسیار موفق عمل کند و یاریگر بانک صادرات ایران باشد.
مدیرعامل بانک صادارت ایران در پایان از مجموعه پرداخت الکترونیک سپهر، تکریم مشتری و توجه به بازار رقابتی را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های شرکت خواستار شد.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

      پربحث‌های هفته

      1. بازداشت ۲ زن ضارب افغانستانی در شهریار

      2. کشوری که درس عبرت شد!

      3. متولی و حرمت امامزاده!

      4. شمارش معکوس آغاز شد!

      5. با قیمت بنزین چه باید کرد؟!

      6. رویابینی در سیاست خارجی !

      7. سیاست شادکامی و اتفاقات شهریور ۱۴۰۱

      8. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

      9. حق همیشه با سرمایه دار است؟!

      10. نقشه دشمن را کامل نکنید!

      11. عراقچی نقل قول‌های منتسب به رئیس‌جمهور را تکذیب کرد

      12. کارگران مشغول آسیب دیدن‌اند!

      13. بازی تبلیغاتی اسرائیل

      14. اسرائیل؛ از چاله به چاه!

      15. یوسف پزشکیان: به نیویورک نرفتم

      16. حزب الله از نفس نمی افتد

      17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: گران‌کردن بنزین راه‌حل مناسبی برای کاهش مصرف نیست/ اروپا باید قدرت ایران را به رسمیت بشناسد

      18. تحلیلی درباره حکم رهبری برای مخبر/ واکنش ظریف به حاشیه‌سازی درباره سخنان پزشکیان

      19. عکسی از بی‌احترامی مقام طالبان در کنفرانس وحدت در تهران

      20. قیمت تمام شده بنزین در کشور چقدر است ؟

      21. خبر وزیر ارتباطات درباره تلاش برای رفع فیلترینگ/ توضیحات مومنی درباره انتخاب استانداران اهل‌سنت

      22. نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله: مهیای آنم همراهتان باشم

      23. روایت ظریف پیرامون صوتی که از پزشکیان منتشر شد

      24. پیام پزشکیان به پادشاه و ولیعهد عربستان

      25. چه کسانی پزشکیان را در سفرِ نیویورک همراهی می‌کنند؟

      آخرین عناوین