اعلام برندگان جشنواره فیلم بوسان

  4030721145

بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» در کشور کره جنوبی با اعلام برندگان به کار خود پایان داد.

اعلام برندگان جشنواره فیلم بوسان

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامییه بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان با اعلام برندگان بخش مسابقه «جریان‌های نو»، جایزه کیم جی‌سئوک، بخش مستند، جایزه هیات داوران فدراسیون بین‌المللی منتقدان (فیپرشی) و جایزه شبکه توسعه ارتقای سینمای آسیا (نتپک) و ...برگزار شد.

جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی جریان‌های نو جشنواره بوسان همراه با جایزه نقدی ۳۰ هزار دلاری به فیلم سینمایی «سرزمین صبح آرامش» به کارگردانی پارک ری‌ وونگ» از کشور میزبان و همچنین فیلم سینمایی «ما ـ گریه سکوت» به کارگردانی ماو ناینگ، محصول مشترک کشورهای میانمار، کره جنوبی، سنگاپور، فرانسه، نروژ و قطر اعطا شد.

همچنین جایزه سالانه «کیم جی‌سئوک» شامل جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری به فیلم سینمایی «دهکده ستارگان ۲» به کارگردانی ریما داس محصول مشترک کشورهای هند و سنگاپور و همچنین فیلم  «ین و آی- لی به کارگردانی تام لین شوـ‌ یو» از تایوان رسید.

اعضای هیات داوران بخش مستند نیز مستند «کارها و روزها» به کارگردانی مشترک پارک مینسو و آهین کیمی هایون محصول کشور تایوان و همچنین فیلم مستند «خانه دیگری» به کارگردانی فرانکی سین محصول مشترک کشورهای تایوان، هنگ کنگ، چین و فرانسه اعطا شد.

در سایر بخش‌ها نیز جایزه سونجی برای بهترین اثر کوتاه به به فیلم کوتاه «یوریم» به کارگردانی سونگ جیسئو  محصول کشور کره و همچنین به فیلم کوتاه «باغی در زمستان» به کارگردانی النور محمودیان و ماتسوئی هیروشی محصول مشترک کشورهای ژاپن و فرانسه تعلق گرفت.  

بهترین فیلم «جایزه فیپرشی» 

فیلم سینمایی «داستان سرزمین» به کارگردانی لوئلو هیندرا و محصول مشترک کشورهای اندونزی، فیلیپین، تایوان و قطر نیز جایزه هیات داوران فیپرشی جشنواره بوسان را به خانه برد و جایزه شبکه توسعه و ارتقای سینمای آسیا (نتپک) هم به فیلم سینمایی «سرزمین صبح آرامش  به کارگردانی پارک ری‌ ـ وونگ از کشور کره جنوبی را اهدا کردند.   

در این دوره از جشنواره بوسان فیلم «دانه انجیر معابد» به کارگردانی محمد رسول‌اف محصول ایران، فرانسه و آلمان در بخش «نمادها»، فیلم سینمایی «کیک محبوب من» به کارگردانی مشترک بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم محصول ایران، فرانسه، سوئد و آلمان در بخش «پنجره‌ای به سینمای آسیا»، فیلم سینمایی «اینجا بچه‌ها با هم زندگی نمی‌کنند» به کارگردانی محسن مخملباف محصول ایران و انگلستان در بخش «نمادها»، فیلم سینمایی «شاهد» به کارگردانی نادر ساعی‌ور محصول آلمان و اتریش در بخش «پنجره‌ای به سینمای آسیا»، فیلم سینمایی «برای رعنا» به کارگردانی ایمان یزدی محصول ایران در بخش رقابتی «جریان‌های نو»، فیلم مستند بلند «سیاره دزدیده شده من» به کارگردانی فرحناز شریفی محصول ایران و آلمان در بخش «ویترین مستند»، فیلم سینمایی «هر کجا، هر زمان» به کارگردانی میلاد تنگشیر محصول ایتالیا در بخش «فلش فوروارد» و همچنین فیلم کوتاه «روز آخر» به کارگردانی فرزاد صمیمی محصول ایران در بخش مسابقه «زاویه باز» به نمایش در آمدند.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مقایسه قدرت نظامی ایران با رژیم صهیونیستی

  2. FATF به سرنوشت برجام دچار نشود!

  3. بازنگری در دکترین نظامی ایران؟

  4. اصلاح قانون برای نجات ظریف؟!

  5. نتانیاهو، معمار شکست های پی در پی 

  6. این بزک کرده‌ها! ...

  7. گرانی را فراموش کنید؛ فقط فیلترینگ !

  8. زبان فارسی،ذهن عبری!

  9. قدرتمندین سلاح ما در برابر اسرائیل

  10. موساد برای آتش‌بس در لبنان شرط گذاشت

  11. چرا بایدن از ماجراجویی صهیونیست‌ها علیه ایران نگران است؟!

  12. نکته ای قابل‌تامل درباره اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران

  13. کیهان: چرا اصرار دارند که کشور، عبرت‌های FATF را از نو تجربه کند؟

  14. سهم هر ایرانی در موشک‌باران اسرائیل ۴۴ هزار تومان!

  15. پرده‌برداری مشاور فرمانده سپاه از یک اتفاق ویژه در حمله موشکی ایران

  16. سالگرد طوفانی که اسراییل را در نوردید

  17. دادگستری اصفهان: اتهام زن و شوهر اصفهانی به نگهداری گربه محدود نمی‌شود

  18. مستندات قانونی پاسخ موشکی ایران به تجاوز اسرائیل

  19. یک پرسش ساده از وزیر محترم بهداشت

  20. بنزین زدن، تنها راه آماده شدن برای خطرها !

  21. نتانیاهو: هدف بزرگترین حمله قرار گرفتیم، پاسخ خواهیم داد

  22. انتقاد رسایی از تابعیت فرزندان ظریف و انتصاب او در دولت

  23. ستیز با فرهنگ شهادت؟!

  24. هشدار جدی ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس

  25. «نشان فتح» بر سینه سردار

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

      آخرین عناوین