بهترین رنگ مانتو اداری

گزارش بازرگانی، 330143،   4030531050

بهترین رنگ مانتو اداری رنگی است که با رنگ سازمانی همخوانی داشته باشد، کارمندان را شیک نشان دهد و مورد پسند عموم کارمندان قرار بگیرد.

بهترین رنگ مانتو اداری

یک مدل مانتوی نامناسب با رنگ بندی اشتباه می‌تواند به رسمیت شرکت لطمه وارد کند. همچنین یک مانتوی نامناسب می‌تواند عملکرد کاری کارکنان را مختل سازد. در این میان انتخاب رنگ مناسب مانتو اداری مهمترین اصل است.

فروشگاه برند بن بیگی با ارائه انواع مدل مانتو اداری در رنگ‌بندی مختلف می‌تواند یک مکان عالی برای خرید مانتوی اداری برای تمام سلیقه‌ها باشد.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب مانتو اداری

در زمان سفارش مانتوی اداری اولویت‌های زیادی وجود دارد، اما شاید به نوعی انتخاب رنگ مانتو مهمترین اولویت محسوب شود. سفارش بهترین رنگ مانتو اداری از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است. یک کارمند با لباس فرم خوش رنگ می‌تواند بر سلامت روان سایر کارکنان اداره تاثیر بگذارد. همچنین انتخاب یک رنگ شیک و جذاب می‌تواند در جلب نظر مراجعه کنندگان به اداره موثر باشد.

در کنار جنبه‌های روحی روانی، رنگ مناسب مانتو اداری رنگی است که باعث بهبود شرایط کاری گردد. برای مثال رنگ‌های روشن مثل سفید برای مانتو اداری، شاید در نگاه اول جذاب به نظر برسد، اما این رنگ‌ها با کوچکترین کثیفی نیاز به شستشو دارند، چرا که رنگ سفید کثیفی را به وضوح نشان می‌دهد. بنابراین انتخاب یک مانتوی سفید برای کارکنان اداره دردسرساز خواهد بود.

مازاد بر این اهمیت یکسری از مسائل دیگر هم پر رنگ است. برای مثال رنگ مانتو اداری باید به گونه‌ای انتخاب شود که کارمند بتواند به خوبی آن را با سایر لباس‌های خود ست کند. همچنین رنگ مانتوی اداری باید با رنگ سازمانی شرکت همخوانی داشته باشد. بنابراین بیراهه نیست اگر روی انتخاب رنگ مانتوی اداری حساسیت به خرج دهیم و بخواهیم بهترین رنگ مانتوی اداری را انتخاب کنیم.

رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری

با بررسی رنگ مانتوهای کارکنان اداره‌جات می‌توان ادعا کرد رنگ‌هایی نظیر سرمه‌ای، مشکی، طوسی، خاکستری، بژ، کرم، آبی، سبز و حتی زرشکی بهترین رنگ‌های مانتو اداری هستند. بیشتر شرکت‌ها و اداره جات از این رنگ‌ها استقبال می‌کنند و مانتو یا لباس فرم کارکنان خود را با این طیف از رنگ‌ها سفارش می‌دهند. در این میان رنگ‌هایی نظیر سرمه‌ای، مشکی و طوسی طرفداران بیشتری دارند. در ادامه برخی از رایج‌ترین رنگ‌های مورد استفاده برای مانتوهای اداری را بررسی خواهیم کرد:

مانتو اداری سرمه ای

سرمه‌ای رایج‌ترین رنگ لباس فرم در ایران است. این رنگ یک رنگ کاملاً سرد محسوب می‌شود که نماد صلح، آرامش و اعتماد است. با پوشیدن مانتوی سرمه‌ای، کارمندان حس اطمینان و امنیت را به مراجعه کنندگان منتقل می‌کنند. اتفاقاً با همین هدف لباس بسیاری از کارکنان زن از جمله معلم‌ها و مهمانداران هواپیما سرمه‌ای رنگ است. اگر به دنبال بهترین رنگ مانتوی اداری هستید، رنگ سرمه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مانتو اداری سرمه ای

مانتور اداری مشکی

تعجبی ندارد اگر در لیست بهترین رنگ مانتو اداری، رنگ مشکی را مشاهده می‌کنید! رنگ مشکی جزو رنگ‌های کلاسیک است که هیچوقت از مد نمی‌افتد. این رنگ یک استایل قوی و شیک به کارمندان شما اهدا می‌کند. مانتوی اداری مشکی می‌تواند صلابت، قدرت، جدیت و هوش را به کارکنان اداره تزریق نماید. مانتوهای اداری مشکی رنگ همواره جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار بوده‌اند. شما هم می‌توانید برای کارکنان خود این رنگ مانتو را سفارش دهید.

مانتو اداری مشکی

مانتو اداری طوسی

طوسی یک رنگ خنثی محسوب می‌شود که تلفیقی از دو رنگ سیاه و سفید است. این رنگ در مانتو اداری جذابیت زیادی دارد، چرا که اولا نشانگر بلوغ و حس مسئولیت پذیری است. دوما با هر رنگ دیگری به خوبی ست می‌شود. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با رنگ مشکی مشکل دارند، اما به دنبال یک رنگ مناسب مانتو اداری هستید، مانتوی اداری طوسی پیشنهاد ما به شما است.

دلیل محبوبیت طیف رنگ تیره برای مانتوی اداره‌جات

با وجود اینکه استفاده از رنگ‌های مختلف برای مانتوی مخصوص اداره‌جات هیچ ایرادی ندارد، اما اکثر اداره‌جات از طیف رنگ‌های تیره مثل مشکی، سرمه‌ای یا طوسی برای فرم کارمندان خود استفاده می‌کنند. دلایل زیادی وجود دارد که رنگ‌های تیره را به بهترین رنگ مانتو اداری تبدیل کرده است. در ادامه برخی از این دلایل را بررسی می‌کنیم:

  • رنگ تیره مانتو استایل کارکنان را رسمی‌تر، شیک‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.
  • یک مانتوی تیره رنگ به خوبی با هر رنگ شلوار، مقنعه و کفشی ست می‌شود.
  • مانتوهای تیره در برابر نمایش لکه و کثیفی عملکرد بهتری دارند، در نتیجه نیاز کمتری به شستشو پیدا می‌کنند.
  • به دلیل شستشوی کمتر مانتوهای تیره رنگ، معمولا طول عمر این سری از مانتوهای اداری بیشتر خواهد بود.
  • مانتوهای تیره اندام کرکنان را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهند.

نکاتی در باب انتخاب بهترین رنگ مانتو اداری

تا به اینجا نکات خوبی در رابطه با رنگ مناسب مانتو اداری مطرح شد، اما اگر به دنبال انتخاب بهترین رنگ مانتوی اداری هستید، حتما به نکات زیر توجه کنید:

  1. رنگ مانتوی اداری باید با محیط سازمانی شما همخوانی داشته باشد.
  2. رنگ مانتوی اداری باید با لوگوی برند سازمان شما تطابق داشته باشد.
  3. رنگ مانتوی اداری باید با سایر پوشش‌های کارکنان نظیر شلوار، کفش و مقنعه ست باشد.
  4. رنگ مانتوی اداری باید با نوع کسب‌وکار شما مطابقت داشته باشد.

توجه به این 4 نکته می‌تواند در انتخاب رنگ مانتوهای اداری کمک زیادی به شما بنماید.

بهترین رنگ مانتو اداری کدام است؟

برای داشتن یک محیط سازمانی ایده آل توجه به جزئیات بسیار مهم است. یکی از مهمترین جزئیات توجه به رنگ مناسب مانتو اداری اعضا و کارکنان است. انتخاب بهترین رنگ مانتو اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به آنها پرداختیم. اکنون شما می‌توانید با توجه به فضای سازمانی، لوگوی سازمان، سلیقه افراد و سایر پارامترها بهترین رنگ برای خرید مانتوی اداری را انتخاب کنید. در این زمینه نگران نباشید! فروشگاه برند بن بیگی با فروش انواع مدلهای مانتو اداری در رنگ بندی‌های مختلف شما را کمک می‌کند تا مانتوی مناسب برای کارکنان خود را به راحتی بخرید.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  3. قدردان پلیس هستیم اما...

  4. چماق بنزین !

  5. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  6. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  7.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  8. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  9. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  11. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  12. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  13. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  14. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  15. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  16. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  17. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  18. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  19. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  20. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  21. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  22. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  23. فکرش را هم نمی کردند!

  24. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

  25. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

آخرین عناوین