بختیاری‌زاده: بازیکنان ما به دنبال بهبود شرایط هستند/ موسیمانه از من خواست که به کارم ادامه دهم  

  4030804115

مربی تیم استقلال تهران گفت: بازیکنان ما با انگیزه زیاد به دنبال بهبود شرایط و خوشحال کردن هواداران هستند.

به گزارش ایسنا، استقلال و خیبر خرم‌آباد فردا (شنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم می‌روند. سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال که امروز به صورت رسمی جای خود را به پیتسو موسیمانه داد، در نشست خبری قبل از بازی حضور پیدا کرد. دلیل این اتفاق، خستگی موسیمانه و صادر نشدن کارت بازی او به دلیل به توافق نرسیدن باشگاه استقلال و جواد نکونام بر سر فسخ قرارداد است.

سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: سرمربی تیم ما آقای موسیمانه به دلیل خستگی عذرخواهی کرده و بنده را برای مصاحبه به اینجا فرستادند. درباره تیم خیبر هم باید بگویم که تفکر حرفه‌ای می‌طلبد که شما با احترام کامل به حریف خود بدون توجه به جدول آن تیم را آنالیز کرده و ذهنیت و تفکر خود را در یک بازی خارج از خانه به این شکل درآرید که ابتدا با احتیاط کار را شروع کرده و رفته رفته خودمان را به تیم خیبر تحمیل کنیم.

مربی تیم استقلال ادامه داد: شناخت نسبی از تیم خیبر داریم، همچنین تفکرات مربی جدید این تیم آقای دقیقی را می‌شناسیم و با یک شناخت نسبی فردا وارد زمین می‌شویم. امیدوارم فردا بازیکنان ما تفکرات مربی را در زمین پیاده کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا عدم نتیجه گیری در دو بازی قبل روی عملکرد استقلال در بازی فردا تاثیرگذار خواهد بود، اظهار کرد: فوتبال با تمام سختی‌هایش، این زمان را به شما می‌دهد تا در لیگ خودتان را اثبات کرده و شرایط را در لیگ بهتر کرده و هواداران را خوشحال کنید. فردا فرصت خوبی است و بازیکنان ما نیز این انگیزه را دارند تا شرایط را بهتر کنند. بازیکنان ما در بازی با النصر هم این انگیزه را نشان دادند و تفکر حرفه‌ای الان در میان بازیکنان ما حکم فرما است.

بختیاری‌زاده درباره تاثیر فشردگی بازی‌ها روی عملکرد استقلال نیز توضیح داد: فشردگی بخشی از فوتبال حرفه‌ای است و یک تیم حرفه‌ای خود را برای یک فصل پرفشار آماده می‌کند. باید این شرایط را قبول کنیم و من فکر می‌کنم اتفاقا اگر بازیکنان بیشتر بازی کنند، بیشتر رشد می‌کنند و تیم هماهنگ‌تر می‌شود. میان این بازی‌های سخت که پرفشار هم هست، این وظیفه کادرفنی است که باید به درستی بازیکنان را ریکاوری کرده و آن‌ها را برای بازی‌های پرفشار آماده کند.

مربی استقلال تاکید کرد: زبان فوتبال در کل جهان یکی است و باید یاد بگیریم. باید به آن سمت برویم که بازیکنان هر چهار روز یکبار بازی کنند. باید حرفه‌ای عمل کنیم.

او درباره یکسان بودن شرایط فعلی دو تیم از نظر جایگاه در جدول و تغییرات کادرفنی نیز گفت: شرایط جدول برای ما خوب نیست و هر چه زودتر باید این وضعیت را تغییر دهیم. شاید برای هر تیمی این شرایط پیش بیاید، اما مهم بازگشت به لیگ است. مهم این است که همه اعضای باشگاه و تیم با یک همدلی به لیگ برگردند و من فکر میکنم الان مجموعه خوبی داریم و قدرت این را داریم که با احترام به تیم خیبر، این وضعیت را تغییر دهیم.

مربی استقلال درباره عدم شناخت موسیمانه از تیم خیبر نیز اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم یک مربی این است که سریع تیم خود را بشناسد و الان در عصری هستیم که می‌شود خیلی سریع با دیدن فیلم بازی‌ها تیم‌ها را آنالیز کرد. آقای موسیمانه از نظر فنی و روحی - روانی شناخت زیادی از تیم ندارند، اما فیلم حریفان و بازیکنان خودمان را دیده‌اند و ایشان به عنوان سرمربی حرف اول و آخر را درباره بازی فردا و در مسیر پیش رو خواهند زد. هر زمان هم کمکی بخواهند به عنوان دستیار به او کمک می‌کنیم.

بختیاری‌زاده درباره صادر نشدن کارت بازی موسیمانه سرمربی جدید استقلال نیز تصریح کرد: امیدوارم صادر شود و روی نیمکت باشند. حتی اگر نباشند هم از روی سکو تیم را رهبری می‌کنند و ما روی نیمکت نظرات او را انتقال می‌دهیم. امیدوارم این امکان باشد که کنار ما روی نیمکت حاضر شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با کادرفنی استقلال ادامه خواهد داد، اظهار کرد: من همان روز اول هم گفتم که وظیفه من این بود تا در این زمان جذب سرمربی جدید باشگاه و تیم استقلال را کمک کنم و بعد از آن هم همه چیز را به باشگاه و کادرفنی جدید واگذار کردم. سرمربی جدید از من خواستند ادامه دهم و الان اینجا در خدمت شما هستم.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. چالش های بازدارندگي هسته ای ایران

  2. پس چرا وزیر شدید؟!

  3. کشورهای عربی از جنگ ایران ـ اسرائیل استقبال می‌کنند/ باکو به دنبال بهره‌برداری از چنین شرایطی است

  4. تمرینات بدنسازی جمشید هاشم پور در ۸۰ سالگی

  5. توطئه پنداری یک نقد !

  6. مصائب بنزینی پزشکیان!

  7. رسانه ملی «برنده» است یا «بازنده»؟

  8. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  9. بازدید رهبر کره شمالی از تأسیسات موشکی راهبردی

  10. آسیب ناترازی بنزین؟؛ بزودی به اندازه نابودی کل صنعت پتروشیمی ایران!

  11. حمله کیهان به همتی درباره فیلترینگ/ هشدار مجدد عراقچی به آمریکا

  12. کسی حواسش به این جانورهای زخمی هست؟!

  13. در نقد راهبرد پینگ‌پنگی!

  14. پزشکیان:دولتی بدهکار درست کردند بعد می‌گویند مشکل را حل کنید

  15. نقشه شوم صهیونیست‌ها برای کشورگشایی

  16. ماجرای تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی‌پور/ پشت‌پرده فراخوان‌های ضد امنیتی در تهران/ زمزمه‌هایی درباره استیضاح زاکانی

  17. انتقاد روزنامه اصولگرا از هجمه به دولت درباره ظریف/ دشواری ماموریت رهبری به مخبر

  18. صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از آبان ماه

  19. تغییر راهبردی بزرگ ایران

  20. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت

  21. صحبت‌های مهم معاون سیاسی وزیر کشور درباره اتباع/ « اتباع خارجی نیز برادر و خواهران ما هستند»  

  22. رونمایی از ارز بریکس که جایگزین دلار خواهد شد

  23. سایه‌روشن‌‌های اظهارات رئیس‌جمهور

  24. وقتی پهپادهای حزب الله راه خانه «بی بی» را پیدا می کنند!

  25. مرگ نمادین نتانیاهو و حیات نمادین سنوار

آخرین عناوین