حلالی: وحید امیری در پرسپولیس سردرگم شده است

  4030805026

هافبک پیشین پرسپولیس بر این عقیده است که گاریدو هنوز به شناخت کافی از بازیکنان دست پیدا نکرده است.

حلالی: وحید امیری در پرسپولیس سردرگم شده است

اسماعیلی حلالی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شکست پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا گفت: در اینکه پرسپولیس بهتر از حریف قطری‌اش بازی کرد و مستحق برد بود هیچ بحثی وجود ندارد ولی باید این را در نظر گرفت که آیا پرسپولیس از لحاظ امتیازگیری به هدفش رسید یا خیر. پرسپولیس با توجه به نتایج قبلی، نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز این بازی داشت و چیزی برای از دست دادن نداشت ولی نتوانست از موقعیت‌ها استفاده کند، در ضمن پرسپولیس مثل روزهای خوب خودش نبود و در بازی با الاهلی خیلی بهتر بازی کرد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در این بازی یک گل مفت دریافت کرد و در طول نود دقیقه از لحاظ فنی نوسان داشت. هر چند پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته که در شروع مجددهای تیم‌های حریف ضعف داشت، کمی بهتر شده ولی همچنان می‌بینیم که این ضعف به صورت کامل برطرف نشده و کادر فنی باید روی این موضوع کار کند. پرسپولیس روی ضربه کرنر السد واقعا گل مفتی خورد و برابر ذوب‌آهن هم روی یک اوت بلند دروازه‌اش باز شد.

حلالی با بیان اینکه گاریدو هنوز به شناخت کافی و کامل از بازیکنان پرسپولیس دست پیدا نکرده است، یادآور شد: علی علیپور در این بازی متمایل به راست بازی کرد ولی او در سمت چپ تاثیرگذاری بیشتری دارد و از این بازیکن در جای مناسبی استفاده نشد. مهاجم خارجی پرسپولیس به خوبی خودش را در موقعیت گل قرار داد ولی در زدن ضربات آخر عملکرد خوبی نداشت و قطعا باید روی ضربه در چارچوب و زدن ضربات آخر بیشتر تمرین کند. کادر فنی در مورد استفاده از میلاد سرلک به عنوان بازیکن ثابت هم باید برخی مسائل را در نظر می‌گرفتند چون او مدت‌ها از شرایط بازی دور بود.

هافبک سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس واقعا با بدشانسی هم مواجه شده و جدا از اینکه موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دهد، با مصدومیت بازیکنان هم مواجه می‌شود. ارونوف و کنعانی‌زادگان که با تیم به قطر نرفتند و ایوب العملود هم قبل از بازی مصدوم شد و این مسابقه را از دست داد، اگر آنها بودند قطعا قدرت پرسپولیس بیشتر می‌شد. از طرفی وحید امیری هم در هر بازی در یک پست بازی می‌کند که این خوب نیست، او در پرسپولیس از لحاظ پست بازی سردرگم شده و همین موضوع باعث می‌شود که او نتواند کیفیت ایده‌آل خودش را به نمایش بگذارد.

حلالی با بیان اینکه پرسپولیس امسال از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد، گفت: یکسری ضعف‌ها وجود دارد که قطعا کادر فنی روی آنها کار خواهد کرد. در همین بازی هر وقت پرسپولیس حریف را پرس کرد خیلی راحت آنها توپ از دست دادند و پرسپولیس صاحب موقعیت شد، پس چرا نباید این کار به صورت مداوم انجام شود. در حال حاضر شرایط پرسپولیس در جدول سخت است ولی این تیم می‌تواند با چند برد در بازی‌های آینده شرایط خودش را بهتر کند.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. چالش های بازدارندگي هسته ای ایران

  2. پس چرا وزیر شدید؟!

  3. حمله اسرائیل به ایران/ عملیات موفق پدافند هوایی تهران/اطلاعیه قرارگاه پدافند هوایی کشور درباره فعالیت پدافندی بامداد امروز

  4. کشورهای عربی از جنگ ایران ـ اسرائیل استقبال می‌کنند/ باکو به دنبال بهره‌برداری از چنین شرایطی است

  5. تغییر راهبردی بزرگ ایران

  6. تمرینات بدنسازی جمشید هاشم پور در ۸۰ سالگی

  7. توطئه پنداری یک نقد !

  8. مصائب بنزینی پزشکیان!

  9. رسانه ملی «برنده» است یا «بازنده»؟

  10. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  11. بازدید رهبر کره شمالی از تأسیسات موشکی راهبردی

  12. آسیب ناترازی بنزین؟؛ بزودی به اندازه نابودی کل صنعت پتروشیمی ایران!

  13. صحبت‌های مهم معاون سیاسی وزیر کشور درباره اتباع/ « اتباع خارجی نیز برادر و خواهران ما هستند»  

  14. ما و این رؤیای عادی بودن!

  15. حمله کیهان به همتی درباره فیلترینگ/ هشدار مجدد عراقچی به آمریکا

  16. کسی حواسش به این جانورهای زخمی هست؟!

  17. در نقد راهبرد پینگ‌پنگی!

  18. پزشکیان:دولتی بدهکار درست کردند بعد می‌گویند مشکل را حل کنید

  19. نقشه شوم صهیونیست‌ها برای کشورگشایی

  20. ماجرای تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی‌پور/ پشت‌پرده فراخوان‌های ضد امنیتی در تهران/ زمزمه‌هایی درباره استیضاح زاکانی

  21. انتقاد روزنامه اصولگرا از هجمه به دولت درباره ظریف/ دشواری ماموریت رهبری به مخبر

  22. صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از آبان ماه

  23. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت

  24. رونمایی از ارز بریکس که جایگزین دلار خواهد شد

  25. سایه‌روشن‌‌های اظهارات رئیس‌جمهور

آخرین عناوین