رئیس قوه قضائیه: در مورد حجاب واقعا وضع خوبی نداریم

  4030120043 ۱۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

اژه ای:
سال ۱۴۰۱ گفتم در مورد عفاف و حجاب با همین قوانین می‌توان کار انجام داد و ۷۰ تا ۷۵ درصد مشکل حل می‌شود.
سال ۱۴۰۲ گفتند لایحه بدهید. لایحه ۹ ماده‌ای دادیم که در دولت ۱۵ ماده شد و در مجلس ۷۱ ماده و همین الان هم این لایحه در رفت و آمد است.
در تاریخ ۹ فروردین سال گذشته قوانین مربوط به حجاب ناظر بر تکالیف صنوف، اتحادیه‌ها، اماکن و … را احصا و ابلاغ کردم و گفتم ما لایحه دادیم ممکن است ۳ ماه طول بکشد، گفتم فعلا به‌همین عمل کنید تا لایحه به نتیجه برسد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۴۸۶۲۳۱۲:۱۶:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
جناب آقای اژه ای بیایید مساله حجاب را سیاسی نکنیم من مطمئن هستم اگر حجاب آزاد شود بی حجابی خیلی خیلی کمتر از الان خواهد شد
ناشناس۳۴۴۸۸۲۹۱۵:۳۴:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۲۰
هر وقت در دنیا حجاب وضع درستی پیدا کرد و روند بی پوشش و بد پوشش متوقف شد و برگشت به سمت قبل آن وقت ایران هم بر می‌گردد البته با سرعت کم وگرنه با این روال آموزش مادیات و اختلاط نامحرم ها هنوز......
ناشناس۳۴۴۸۸۹۵۱۶:۲۹:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
جناب اژه ای نیروی انتطامی خنثی و بی خاصیت شده و اعتماد به نفس خود را از دست داده دستگاه های متولی امر عفاف و حجاب هم همگی در کما رفته اند و فقط حقوق بگیر دولت هستند و بودجه دولت را که به این سختی حاصل میشود ضایع می کنند
ناشناس۳۴۴۹۰۷۴۱۹:۴۳:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۰
اتفاقا نیروی انتظامی به هیچ عنوان خنثی نیست خودم قبل عید چند نفر را هر روز می دیدم که در پارک مواد پخش می کنند اطلاع دادم کمین گذاشتند و دستگیر کردند و کلا پارک برای خانواده ها امن شد یک بار هم اطلاع دادم که اطراف دبیرستان دخترانه محل افغانهای جوان بیکار تجمع می کنند فوری اقدام کردند منصف باش رفیق
ناشناس۳۴۴۹۱۱۲۲۰:۰۷:۳۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
ای قوه قضایی اقدام انقلابی
ناشناس۳۴۴۹۵۴۸۰۹:۳۶:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بله برای مهار گرانی و تورم و سقط ارزش پول ملی و اختلاس و زمین خواری و رانتخواری و ... اقدام انقلابی و فوری لازمه
ناشناس۳۴۴۹۶۷۷۱۲:۱۲:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
حالا در امور رسیدگی به فساد من جمله فساد 1000میلیاردی باغ ازگل وضع خوبی داریم ....
ناشناس۳۴۴۹۰۳۲۱۸:۴۵:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
به ایشان بفرمائید که به عنوان رئیس قوه قضاییه آیا وظیفه ای در قبال حفظ ارزش ریال در مقابل سایر ارزها ندارید؟
ناشناس۳۴۴۹۱۵۸۲۰:۵۸:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
دولت ترک فعل کرده
علی۳۴۴۹۲۶۲۲۳:۰۵:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۰
ارزش ریال هم مهمه ولی قرار نیست موضوعات قاطی بشن با همدیگه.
ناشناس۳۴۴۹۶۹۴۱۲:۱۹:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
در کنار توجه به مسایل دیگر به جرایم افرادی که با رانت انحصاری سواپ نفت درامد نجومی هزاران میلیاردی به جیب زدند هم رسیدگی کنید
ناشناس۳۴۴۸۶۲۴۱۲:۱۶:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
هر کس بر مبنای طرز فکر خود داره لباس می پوشه
ناشناس۳۴۴۸۸۴۴۱۵:۳۸:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
اتفاقا خیلی ها بر اساس تقلید و با گوش و چشم بسته رفتار می کنند و دنیای کنونی هم بر مدار بی حیایی!!
ناشناس۳۴۴۸۹۱۱۱۶:۴۵:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۰
با شما موافق نیستم خانواده ها سختگیری کمتری در خصوص روسری و سبک لباس دختران دارند ولی بی حیا و عفت نیستند به هیچ عنوان
ناشناس۳۴۴۸۹۲۲۱۶:۵۷:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
یکی از زیر مجموعه حیا حجاب می باشد
ناشناس۳۴۴۹۵۲۷۰۹:۱۵:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
خاوری و مرجان شیخ الاسلام یادت هست ؟ پوشش افراد ربطی به افکار و رفتار اونها نداره
ناشناس۳۴۴۹۵۶۴۱۰:۰۱:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
یعنی می خوای بگی هر کس پوشش مورد نظر شما را نداره بی عفته ؟ این چه حرفیه ؟!
ناشناس۳۴۴۸۹۷۴۱۷:۳۷:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
باسلام، بی حجابی زن مربوط به بی غیرتی مردش هست، متاسفانه
ناشناس۳۴۴۹۰۵۵۱۹:۲۵:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۰
زن جزو اموال مرد نیست زن خودش عقل و شعور و درک دارد و حق دارد تصمیم بگیرد که چطور لباس بپوشند یا زندگی کند شما از دوران قاجار بیا بیرون
ناشناس۳۴۴۹۱۴۹۲۰:۴۹:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
خدا همه چیز را مشخص کرده
ناشناس۳۴۴۹۱۱۷۲۰:۱۲:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۰
آفرین به نکته اساسی اشاره کردی زنان بی حجاب و بی حیا بدانند کسان آنها حتما بنحوی خراب هستند و سرشان در آخور کس دیگر است که به شما اجازه میدهند خود ا به دیگران عرضه کنید
ناشناس۳۴۴۹۵۲۹۰۹:۱۸:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
در کل دنیا و تمام کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری است و مردم با هر شکل و لباس مشغول کار و تلاش و زندگی هستند و به حقوق هم احترام می گذارند کسانی در حال عرضه کردن خود هستند ؟
ناشناس۳۴۴۹۴۳۰۰۴:۳۵:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
درسته وجود طبری‌ها و بابک‌ها و شهرام‌ها و فریدون‌ها و جهانگیری‌ها و رفیق‌دوست‌ها و خاوری‌ها هم از بی توجهی و بی مسئولیتی برخی مسئولان هست
ناشناس۳۴۴۸۹۲۰۱۶:۵۵:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در دنیا هم بعد انقلاب صنعتی اول روی حجاب سخت گیری کمتری کردن و بعد رفتند رو چیزهای خطرناک به طوری که در اروپا الان 60 درصد زوجین خیانت جنسی می کنند و رواج یافتن همجنسگرایی
ناشناس۳۴۴۸۶۲۵۱۲:۱۷:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در طی تعطیلات نوروز که کل ایران را نمی شد کنترل کرد باید یه سر به کوه و دشت و جنگل و ییلاق و ... می زدین تا متوجه بشین کار از قانون و مصوبه گذشته
ناشناس۳۴۴۸۸۹۹۱۶:۳۲:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
برای برچیدن شبیخون فرهنگی تنها راهکار پای کار آمدن بسیج مردمی می باشد هیچ راهی جز اینکار برای افراد فریب خورده که آگاه شوند و افراد مزدور و مروج بی بند باری که دستگیر و محاکمه شوند نیست.
ناشناس۳۴۴۸۹۲۸۱۷:۰۷:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
تقابل مردم با یکدیگر با وجود تهدید های خارجی در غرب و شرق به هیچ عنوان عاقلانه نیست
ناشناس۳۴۴۸۹۴۲۱۷:۱۷:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
بسیج هم جزو همین مردم است قرار دادن مردم مقابل یکدیگر ؟ که چی بشه؟
ناشناس۳۴۴۹۲۵۷۲۳:۰۲:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۰
مقابل مردم نه بسیجی از خود مردم است.
ناشناس۳۴۴۹۱۴۸۲۰:۴۷:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۰
قانون اجرا کردن توسط ضابطین را نمی‌گویند تقابل، تقابل یعنی عدم اجرای قانون ولی به مردم گفتن امربه معروف کنید در این دوران دوقطبی ساز علیه قوانین
ناشناس۳۴۴۹۱۸۵۲۱:۳۱:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۲۰
اجرای قانونی که وجاهت مردمی نداره و در هیچ کشور مسلمان و غیر مسلمانی وجود نداره ممکن نیست
ناشناس۳۴۴۹۱۹۸۲۱:۴۷:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۰
دارین می بینید که مردم توجهی به سر و شکل همدیگه ندارن به همین دلیل شما فکر می کنی بسیج باید به میدان بیاد
ناشناس۳۴۴۹۴۸۸۰۷:۵۷:۵۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بله مردم اگر صلاح بدانند امر به معروف می کنند
ناشناس۳۴۴۹۱۷۵۲۱:۲۰:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۰
جنگ داخلی و به جون هم افتادن عاقلانه نیست
شهروند ایران۳۴۴۹۳۲۷۰۰:۰۶:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
یکی بیاد به داد گرونی نداری مستجرا برسه چسبیدن به چهارتا تارمو که چی اگه گرونی بردارین مردم اروم میگیرن میگن بلخره یکی بداد رسید جونمون به لب رسید از گرانی
ناشناس۳۴۴۸۹۲۳۱۷:۰۰:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۲۰
وقتی قانون حجاب اجرا نشود معلوم هست به شکل دومینو عمل می شود حتی در کوه
ناشناس۳۴۴۹۲۰۳۲۱:۴۸:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
وقتی اعتقاد قلبی برای رعایت حجاب نباشد هیچ قانونی نمی تواند حجاب را به زور بر سر زنها نگهدارد
ناشناس۳۴۴۹۵۳۷۰۹:۲۱:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اگر حجاب یا هر فریضه دینی کاملا درونی و قلبی باشد مثل دومینو نمی ریزد بگذار هر کس بر مبنای اعتقاد قلبی خود زندگی کند که جامعه به تعادل برسد و مردم یاد بگیرند به حقوق و عقاید یکدیگر احترام بگذارند
محمدی۳۴۴۸۶۳۰۱۲:۲۳:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۲۰
نمیشه برای لباس مردم قانون تعیین‌کرد
ناشناس۳۴۴۸۸۹۰۱۶:۲۶:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
حرکت بعدی چی هست؟
ناشناس۳۴۴۸۹۳۱۱۷:۱۱:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
شبیه تمام کشورهای مسلمان می شویم شما در سوریه و لبنان و ترکیه و امارات و عمان و عربستان و اندونزی و مالزی و کویت و ....زن برهنه و عریان می بینی ؟ اتفاقا تعداد محجبه های آنها بیشتر است و مساجد آنها پر رونق
ناشناس۳۴۴۹۰۷۶۱۹:۴۴:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
دشمنان آنها این قدر مانند کشور شما از طریق رسانه دین زدایی نکردن و عده ای هم در دام آنان ولی رسانه های غربی در آنجا بیشتر می‌گویند مشکلات شما به خاطر ایران هست دوم هم قبلا این کشورها بی حجاب نبودن و اندک شمار بی حجاب داشتند و الان بیشتر شده و در نتیجه فسادهای اخلاقی هم بیشتر شده
ناشناس۳۴۴۹۰۱۳۱۸:۲۷:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
با لباس تو خونه ای و جلوی محارم بیرون می آیید زندگی دیگران راخراب می کنید
ناشناس۳۴۴۹۰۶۳۱۹:۳۴:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در دیگر کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری است مردان چکار می کنند ؟؟؟
علی۳۴۴۸۶۳۱۱۲:۲۳:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در مورد برخورد با زمین خواری خواص هم شما وضع خوبی ندارید.
ناشناس۳۴۴۸۶۴۲۱۲:۳۲:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
حاج آقا در خصوص زمین های ازگل چطور؟ آیا موضوع را رسیدگی کردید؟
رهن۳۴۴۸۶۵۰۱۲:۳۷:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
واقعا اولویت هاتون رو بهتره عوض کنید و به فکر مردم باشید
ناشناس۳۴۴۸۷۵۹۱۴:۳۸:۵۹ ۱۴۰۳/۱/۲۰
اتفاقا اولویت همان چیزهایی هست که در فکر شما هست اما برای شما حجاب تبلیغ می کنند که حتی یک درصد هم اولویت برای آنان ندارد!!
ناشناس۳۴۴۸۶۵۲۱۲:۳۸:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۰
فقط زور شما به اصناف و مغازه ها میرسه؟ با این کسادی بازار به هر دختری که بگن نیا داخل فروشگاه همین چند تا مشتری هم از دستشون می‌ره. لطفاً مردم را با هم درگیر نکنید...
ناشناس۳۴۴۸۶۷۲۱۲:۵۳:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
یکسال هست ایشان همین را تکرار می کنند و می‌گوید خوب نیست و قانون فعلی باید اجرا شود مصداق حرف ایشان خودشان هستند یا وزارت کشور در ترک فعل ها؟!!
ناشناس۳۴۴۸۶۷۶۱۲:۵۷:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۲۰
جزیره ای نبین آقای اژه ای مجموع حال کشور ما خوب نیست
علی۳۴۴۸۶۹۵۱۳:۲۳:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۰
امروز صاحبخانه برای تمدید قرارداد درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی پول پیش را کرد،چرا فقط نگران حجاب هستید .
ناشناس۳۴۴۸۸۹۱۱۶:۲۷:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
زنگ بزن تعزیراتی!
ناشناس۳۴۴۹۱۰۰۱۹:۵۷:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
می گه برای پسرم زن گرفتم می خواد عروسی کنه بیاد بنشیته تو هم خوش گلدی
علی۳۴۴۹۱۹۷۲۱:۴۴:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
برادر جان اونوقت اون ۶ ماهی که نوبت جلسه تعزیرات بشه کجا ساکن بشم
ناشناس۳۴۴۹۱۶۲۲۱:۰۲:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
حتما اجاره و پول پیش شما کمتر از محل بوده مگر نه اگه خونه ارزون تری در محل هست خونه رو خالی کن برو جای دیگه که ارزون تر بشین سزای گرون فروش نخریدن !
علی۳۴۴۹۲۸۲۲۳:۲۱:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۰
نخیر برادر نبود قانون باعث میشه درسرمایه داری ترین اقتصاد ها مالک تا زمانی که در خانه هستید احازه تغییر قرداد را ندارد و تا زمانی که ساکن هستید قرار داد برقراره
ناشناس۳۴۴۸۶۹۶۱۳:۲۳:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
شما اگر چند سال قبل پشت پلیس را خالی نمی کردید نه آشوب درست می شد و نه حجاب این وضع را داشت .....
ناشناس۳۴۴۸۸۶۹۱۶:۰۵:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
هیچ جای دنیا حجاب اجباری نیست .
ناشناس۳۴۴۹۰۷۸۱۹:۴۵:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در کل دنیا پوشش داشتن اجباری است یعنی لخت مادرزاد نمی تونی بیای بیرون
ناشناس۳۴۴۹۱۴۷۲۰:۴۷:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
حالا مگه کسی لخت آمده بیرون ؟
ناشناس۳۴۴۹۵۶۰۰۹:۵۴:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
ایشون هم نگفته عریانی آزاد بشه گفته حجاب آزاد بشه خیلی فرق هست بین این دوتا
ناشناس۳۴۴۹۱۵۲۲۰:۵۱:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
حتی در مملکت کدخدا! حجاب اجباری هیچ برخی مراکز اجباری تر
ناشناس۳۴۴۹۲۰۷۲۱:۵۰:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در هیچ جای دنیا برای نگهداشتن روسری زنها این همه گرفتاری درست نشده
ناشناس۳۴۴۹۴۶۸۰۷:۲۳:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
آیا در آمریکا و اروپا و کره و چین و روسیه و ژاپن و تمام کشورهای مسلمان حجاب اجباری است؟؟ گشت ارشاد و جریمه و دادگاه و توقیف خودرو برای روسری زنها وجود داره ؟
ناشناس۳۴۴۸۷۰۷۱۳:۳۵:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
يك قانون درست خوب هم براي گراني مسكن ، رانت خواري ، زمين و باغ خواري هم بگذاريد
ناشناس۳۴۴۸۷۱۱۱۳:۳۹:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۲۰
ایشون در مورد اقتصاد و فقر و زندگی شرافتمندانه سخنی ، حرفی ، حدیثی نداشتند ؟
بانو۳۴۴۸۷۲۳۱۳:۵۱:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۰
ولی در سایر مسائل وضعیت مان خوب است !
م فلاح۳۴۴۸۷۴۰۱۴:۱۹:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در مورد چی وضع خوبی داریم ؟ اقتصاد فقر گرانی تورم اختلاس ارتشا، مسکن ازدواج عدالت و شعار ها و ..... ؟ مگر وضع خوبی داریم در این موارد ؟ جامعه یک مجموعه به هم پیوسته و به هم وابسته هست ؟ منقطع منقطع و منفصل نیست ؟
ناشناس۳۴۴۸۷۴۹۱۴:۳۱:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در مورد خیلی چیزا وضع خوبی نداریم چرا کسی نمی‌بیند و حرفی نمیزند
مجتبی۳۴۴۸۷۷۸۱۴:۵۴:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در مورده خیلی از مسائل وضع خوبی که هیچ اوضاع بدتر از بد داریم.
احمد۳۴۴۸۷۸۸۱۵:۰۱:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۰
بفرمایید در مورد چه چیز وضعمان خوب هست حجاب بهانه دولت برای سرپوشی بر تورم گرانی وفقر هست .
حسن۳۴۴۸۷۸۹۱۵:۰۲:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
لااکراه فی الدین...
ناشناس۳۴۴۹۰۸۰۱۹:۴۷:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
پس اختلاس و زمین خواری و دست بردن در اموال عمومی هم آزاد شود از نظر شما در لاکراه؟!! چرا فقط حجاب یادتان به این چیزها می افتد؟ یا قبل و بعد آیه را نمی بینید؟
ناشناس۳۴۴۸۷۹۶۱۵:۰۸:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
باید صاحب خونه ها را هم وادار به قانون مداری کنید سه ساله که در یک خانه هستیم هرسال حدودا دو برابر اجاره را افزایش می دهد.
ناشناس۳۴۴۹۰۰۳۱۸:۱۴:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۰
صاحبخانه خانه ی چند میلیاردی رو از سر راه نیاورده در این تورم. ناراحتی برو جای دیگه خانه زیاد هست. چند میلیارد پول رو خوابانده با اون ملکش
مهرداد۳۴۴۹۱۲۰۲۰:۱۴:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
تقصیر مالک نیست . وقتی تورم ظاهرا 40 درصد ولی واقعا بسیار بالاتر است حتی اگر کرایه 40 درصد بالا رود تازه قیمت سال گذشته را گرفته است . دولت برای مردم قانون می گذاره فقط افزایش 25 درصد ایا برای اجناس خودش هم قانون می گذاره که فقط 25 درصد . الان گوشت نصسبت به سال پیش 100 درصد گرون شده
ناشناس۳۴۴۹۲۳۵۲۲:۲۲:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۰
وقتی تورم قیمت خانه 25 درصد هست یعنی اجاره خونه باید همین مقدار و کمتر افزایش یابد و بیشتر از این مصداق گران فروشی هست
ناشناس۳۴۴۸۷۹۸۱۵:۱۰:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
در مورد فقر و اختلاس و فساد و بی عدالتی و تبعیض و بی قانونی و مجازات های بی حساب و کتاب و غیر قانونی و تورم و .... در مورد اینا نظری نداری؟ وضعیت اینا چه جوریه؟
فاطمه۳۴۴۸۸۱۵۱۵:۲۴:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
قرار نیست اگر جاهایی خرابکاری شد بقیه مسائل فراموش شود ،میدانید با بالا رفتن پوششها نامناسب در طول این چند ساله وبی توجهی مسئولین سابق و...چقدر آمار فساد اخلاقی وبی بند وباری وطلاق بالا رفته ،وبچه های حاصل طلاق چقدر در رنج هستند خیلی را می شناسیم ومی شناسید که وضع مالی خوب وخیلی خوب وعالی دارند اما از شرعیات واخلاق مشکل دارند ومانند سم به کل جامعه تزریق میشوند.
ناشناس۳۴۴۹۲۱۹۲۲:۰۷:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
طلاق بی‌بند باری فساد اخلاقی بیشتر از فقر می‌آید.
ناشناس۳۴۴۸۸۲۷۱۵:۳۰:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
یه فکری واسه سکه وطلا ومهریه که مردهای کشورمون وخانواده هارانابودکرده هم بکنید
ناشناس۳۴۴۸۸۳۷۱۵:۳۵:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
جناب اژه ای شاید شما بتوانید در پارک و خیابان و مجتمع تجاری دوربین بگذارید و عده ای را جریمه و دادگاهی کنید یا خودرو ها را توقیف کنید ولی کل مملکت عظیم ایران را نمی توانید کنترل کنید وقتی پدر و پدر بزرگ و برادر و شوهر یک خانم در برابر بی روسری بودن او در جامعه بی تفاوت هستند و مردم عادی هم واکنش منفی به این وضعیت ندارند یعنی شما ابزار کافی برای اعمال زور در اختیار ندارید کاش امسال با لباس مبدل به مکانهای گردشگری و ییلاق ها و کوه و دریا و .... سر می زدید ....
ناشناس۳۴۴۸۸۴۲۱۵:۳۷:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
اوضاع معیشت و روح و روان مردم مگه خوبه ؟ ولی شماها لچک سر زنان براتون مهمه و مردم معیشت و آینده
بابک۳۴۴۸۸۵۸۱۵:۵۵:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۰
شرایط زندگی شرافتمندانه رو برای مردم مهیا کنید.با فساد و تجاوز به حریم دیگران مقابله کنید..‌حجاب رو آزاد کنید . مردم ایران با پشتوانه ی تمدن هزارساله ، در صورت برداشتن این اجبار بی دلیل، خودشان حریم ها رو رعایت خواهند کرد.
ناشناس۳۴۴۸۸۶۳۱۶:۰۰:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۲۰
فقط وضع حجاب خرابه؟ای کاش دغدغه های دیگری هم داشتید؟اولویت هاتون را عوض کنید
ستاره۳۴۴۸۸۶۴۱۶:۰۰:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
آقای اژه ای که دغدغه حجاب یه دختر جوون را داره ای کاش یه ذره هم دغدغه مبارزه با فساد مسولان را داشت. چی شد مساله آقای صدیقی؛ چی شد مساله جزائری: چی شد مساله زنجانی؛ چی شد مساله اختلاس گران بزرگی که حتی یکیشون هم تا به حال زیر طناب عدالت اعدام نشدند.
امید۳۴۴۸۸۷۸۱۶:۱۷:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
جناب اژه ای اگه اشتغالزایی بشه.اگه جلوی اقازادهای فاسد گرفته بشه.اگه اختلاف طبقاتی کم بشه.اگه هیولای فساد اختلاس جلوش گرفته شده و مردم نتیجشو تو زندگیمون ببینم نود درصد مشکلات حجاب برطرف می شود.در تاریخ ایران هیچموقع ایرانیا مشکل حجاب نداشتن .
محسن۳۴۴۸۸۸۹۱۶:۲۶:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
جناب اژه ای ، نمیشه انتظار داشت تا همه اصناف و مشاغل از راننده تاکسی و اتوبوس تا کارمند بانک و مغازه دار و صاحب رستوران و …. مامور اجرای طرح عفاف شوند و یک مسئله دامن گیر اجتماعی به این روش حل شود. مگه میشه تمامی دانشگاه ها ، مراکز فرهنگی ، ورزشی ، مدارس ، گردشگری و …. را کنترل کرد؟ به چه هزینه ای؟ با چه فایده ای؟
مجید۳۴۴۸۹۱۰۱۶:۴۴:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
رئیس محترم قوه قضائیه نگفتنددر چه چیزهایی وضع مملکت خوبه.اگه شما کارنداشته باشید به تدریج وضع حجاب درست میشه.دخالت کنید بدتر خواهدشد.چون نحوه رفتار را بلد نیستید با زور کار پیش نمی‌رود.عملکرد مسئولان هست که در مردم تاثیر داره
ناشناس۳۴۴۸۹۱۶۱۶:۴۹:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
سالهای ابتدایی انقلاب وضعیت حجاب در کشور عالی بود. دلار بود 7تک تومان. الان دلار 65000تومانه.آقا همه چی به هم ربط داره
ناشناس.۳۴۴۸۹۲۶۱۷:۰۵:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۰
همش تقصیر گشت ارشاد بود. که الان با این وضعیت مواجهیم. اگر از همان اول گشت ارشاد و زور نبود. وضعیت حجاب هم بهتر بود
ناشناس۳۴۴۹۰۶۱۱۹:۳۳:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
چرا ؟ پرت چیه نوشتی
ناشناس۳۴۴۹۱۴۵۲۰:۴۳:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
درست می گه برخی برخورد های سلیقه ای و خشن گشت ارشاد که فیلم هاش در جامعه منتشر شد باعث حساسیت مردم به موضوع حجاب زنها شد
ناشناس۳۴۴۹۱۶۶۲۱:۰۷:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
درست گفته با زور چیزی درست نمیشه
ناشناس۳۴۴۹۱۵۶۲۰:۵۳:۱۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
گشت سابقه 45 ساله دارد حال یک سوال چرا از 20 سال قبل حجاب ها در جامعه تغییر کرد و برخورد هم کم شد؟!!!
ناشناس۳۴۴۹۴۴۹۰۶:۲۷:۱۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
چون مردم امروز در کل دنیا با مردم چهل سال پیش فرق دارن کل دنیا تغییر کرده ما هم همینطور
لیلا۳۴۴۸۹۳۰۱۷:۰۹:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
این وضع حجاب حاصل کم کاری چهل ساله فرهنگی و آموزشی در کشور هست. با بگیر و ببند و لایحه که حل نمیشه.
ناشناس۳۴۴۸۹۷۹۱۷:۴۲:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۰
اینقدر گرونیه که مایی هم که حجاب داریم اما چادری نیستیم هم توان خرید روسری نداریم یه نگاه به قیمت‌ها بندازید مسئله حجاب هم به تورم و گرانی ربط دارد حجاب و تورم و گرانی مسائل مرتبط به هم اند تا بماند که معیشت مان هم فاجعه است و همه چی شده حسرت برامون
ناشناس۳۴۴۹۰۱۵۱۸:۳۰:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
وضع معیشت چی؟ وضع مسکن چی؟
مهدی۳۴۴۹۰۲۹۱۸:۳۹:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
دغدغه مردم وضع اسفبار معیشت و ازدواج و مسکن است
ناشناس۳۴۴۹۰۳۰۱۸:۴۲:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
به خدا اگر وضع اقتصاد برگردد حداکثر به ۵ سال گذشته مردم هم حجاب رو رعایت میکنند .
ناشناس۳۴۴۹۰۸۹۱۹:۵۳:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
ربطی نداره اغلب مردم با حجاب مخالف نیستند
ناشناس۳۴۴۹۵۵۷۰۹:۴۷:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اینکه مدام تکرار می کنند که زنها روسری بپوشند که مردها تحریک نشوند و خانواده ها از هم نپاشد شد منطق ؟؟ یعنی مردهای ما برای کنترل نفس خود و وفاداری به زن و فرزند خود لنگ لچک زنها مانده اند ؟ فرق مردهای ما با مردان سوریه و لبنان و ترکیه و امارات و عمان و .... چیست ؟ این رفتار برای زنان و مردان - هر دو توهین آمیز است
ناشناس۳۴۴۹۰۳۱۱۸:۴۴:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
از دلار و سکه چه خبر؟
ناشناس۳۴۴۹۱۰۴۱۹:۵۹:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۰
بد بخت اونهایی که در شرف طلاق هستند
علی مشهدی۳۴۴۹۰۳۸۱۸:۵۰:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۰
چرا نظر مخالفین را جویا نمی شوید یک گروه نمیتونه مشکلات کشور را حل کنه از خود بیحجاب ها کمک بگیرید راهکار بخواهید با تهدیدو زوراسلحه نمیشه کار فرهنگی کرد
ناشناس۳۴۴۹۰۸۳۱۹:۴۹:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۰
راهکار اینه مثل تمام کشورهای مسلمان انتخاب پوشش را به تصمیم خانواده ها واگذار کنید و فقط با برهنه بودن بدن برای زن و مرد برخورد کنید
ناشناس۳۴۴۹۰۵۷۱۹:۳۰:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
مملکت برای همه است
حوالی۳۴۴۹۰۶۰۱۹:۳۲:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۲۰
جناب اژه ای محترم اول فکری باحال اقتصاد و رفاه مردم بکنید بعد حجاب
ناشناس۳۴۴۹۰۷۲۱۹:۴۲:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۲۰
باسلام و احترام وقبولی طاعات جناب آقای رئیس .... در جلوگیری از اختلاس و چپاول بیت المال و عاملان آن محکم کار کنید
حجت۳۴۴۹۱۱۰۲۰:۰۶:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۰
مرد اگر غیرت داشته باشه حیا و شرم و بی بندوباری به هیچ چیزی ربطی نداره چون زندگی کسی که اسمش میزاره مرد هر تلاشی میکنه برای آبروشه
ناشناس۳۴۴۹۱۷۶۲۱:۲۱:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
مردی که نمی تونه نیازهای اولیه خانواده اش را تامین کنه کلاهش چندان پشمی نداره که امر و نهی هم بکنه
ناشناس۳۴۴۹۵۵۹۰۹:۵۳:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
آبروی مرد به سختگوشی و پاکدستی و درستکاری و پاک چشمی است نه زورگویی و تحمیل لچک به زنها اگر موجبات گناه فراهم بود و تو گناه نکردی اسمت انسانه وگرنه با ایزوله کردن نیمی از جامعه فقط مردان حریص تر و تشنه تر می شوند
بهروز۳۴۴۹۱۷۲۲۱:۱۶:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۰
قانونی که مقبولیت عام‌نداشته باشد قابلیت اجرا ندارد. خودتون دارید میگید وضع خوب نبست . اگر هم مشکل بیحجابی به قول خودتون ۵ تا ۱۰ درصد جامعه هست دیگه به اینهمه لایحه و قانون و مامور و بگیر و ببند و جریمه نیاز نداره .
محمدبیرامی۳۴۴۹۲۰۲۲۱:۴۸:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۰
حاج‌آقا اژه‌ای درست می‌فرمایند اما چرا حرفی از فساد در کشور نمی‌زند بی‌حجابی را مردم ایران دوست ندارد.
ناشناس۳۴۴۹۲۲۸۲۲:۱۴:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
حجاب و عفاف دو مقوله کاملأ متفاوت و جدای از هم هستند
انسان۳۴۴۹۲۷۴۲۳:۱۶:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۰
اینکه چه مرد وچه زن ، باید پوشش مناسب در جامعه داشته باشد احترام به قانون ان کشور است وهمه مردم درهرجای دنیا باید تابع ، قانون کشورش باشد .حالا مساله خاص حجاب وحیا ، چه ربطی به اقتصاد یا اختلاس دارد .هر چیز درمقام خود ، قابل تامل و اصلاح گری است .زندگی خیلی زوجهای باایمان تحت تاثیر بی حجابی های کوچه بازار در حال خراب شدن است
ناشناس۳۴۴۹۳۳۱۰۰:۱۲:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
جناب اژه ای قوه قضائیه در مورد مشکلات دیگر هم خوبه ورود کنه دغدغه فقط حجاب تنها نباشه حجاب یکی از مشکلات این جامعه است خوبه نیمه شبها سری به بعضی خیابانها بزنن تا عمق فاجعه رو ببینن کمی هم پای درددل مردم بشینین از پشت میز درد مردم رو نمیشه حس کرد‌
ناشناس۳۴۴۹۳۳۴۰۰:۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
وقتی دولت خودش قوانین را اجرا نمیکنه چه انتظاری از مردم دارید ..شما طبق قانون ایا حقوق کارگر رو با تورم زیاد میکنید هر سال ؟؟
ناشناس۳۴۴۹۳۶۹۰۱:۱۴:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بهتر است به جای نگرانی و حرف زدن در خصوص حجاب به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنید. تا این حل نشود هیچ چیز حل نمیشود
عمران۳۴۴۹۳۹۸۰۲:۳۷:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
قانون پوشش را مردم و نمایندگان واقعی مردم باید تعیین کنند .
ناشناس۳۴۴۹۴۲۹۰۴:۳۴:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
دروغ نگویند و با فساد از ریشه با قاطعیت مبارزه کنند مردم همراهی بسیار بیشتری در تمام مسائل می کنند. باید برخورد قاطع تری با مفسدین و دانه درشت ها بشود. مثلاً محکومیت آقای طبری با آن همه فساد و اعتراف متناسب با جایگاهی نبود وغیره
yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. بدل کردن امر مقدس به امر مبتذل!

  2. مجوز برای بی‌مجوزها / دست پزشکیان را بگیرید/ مذاکره برای منافع ایران نه اروپا

  3. مخالفت آیت الله جوادی آملی با قانون عفاف و حجاب ؛ مساله حجاب با بگیر و ببند حل نمی شود

  4. دومین گفت‌وگوی تلویزیونی پزشکیان با مردم/ باید مردم را مطمئن کنیم که از نظر معیشتی مشکل پیدا نمی کنند

  5. جنگ در سوریه و معمای شانتاژ رسانه ای

  6. ظریف: ترامپ اقدامات عملی انجام دهد، ایران آماده گفت‌وگو است

  7. مجوز برای بی‌مجوزها/ ماجرای تذکر اتباع به زنان ایرانی در قانون چیست؟

  8. قانون حجاب چه می‌گوید؟

  9. جلیلی: حرف از توافق جدید اشتباه است  

  10. قالیباف: فیلترینگ فعلی غلط و با آن مخالفم

  11. مسائل اصلی کشور را نباید زمین بگذاریم و به مسائل فرعی و دست چندم بپردازیم

  12. نمی گوییم قانون حجاب وحی منزل است؛ واکنش اژه ای به قانون حجاب

  13. پزشکیان: یکی از مشکلات امروز برخورد سلیقه‌ای با قانون است

  14. مصرف علنی الکل در سریال ایرانی

  15. اظهار نظر عباس عبدی درباره قانون عفاف و حجاب

  16. نیرو‌های حشد الشعبی در راه سوریه

  17. ‌بازداشت متهمان ‌آزار دختر یاسوجی

  18. انتقاد معاون رئیس‌جمهور از قانون حجاب : چه عجله‌ای است که این قانون با این شتابزدگی اجرا شود؟

پربحث‌های هفته

  1. انتخاب دشوار غرب؛ ایران هسته ای با سلاح یا بدون سلاح؟!

  2. بدل کردن امر مقدس به امر مبتذل!

  3. مکالمه خيالي «جک» و «آرش»، فرداي تحقق بازدارندگي هسته ای!

  4. قانون عفاف و حجاب/ ۱۵ میلیون تومان جریمه برای دو بار پیامک «بی حجابی» در فضای حقیقی و مجازی/ جریمه ۱۶۵ میلیون تومانی در چه شرایطی اعمال می‌شود؟

  5. وزیر کشور:‌ دیگر توان پذیرایی از اتباع خارجی را نداریم‌

  6. توهین به قالیباف فقط به‌خاطر یادآوری قانون/ جنجال پسر پزشکیان/ دعوت مدام به چالش با رهبری نظام

  7. جنگ در سوریه شعله‌ور شد / کنترل مناطق درگیر در سوریه با چه کسانی است؟

  8. پاسخ محکم ایران به اقدام اروپایی ها

  9. سخنان علی جنتی علیه بشار اسد/ وفاق، اسم رمز باج‌گیری نیست/ فعال شدن گروه فشار رسانه‌ای برای تحمیل سازش

  10. پزشکیان: نخواهیم گذاشت سفره و معیشت مردم دچار مشکل شود

  11. وقتی نقاب از چهره می افتد...

  12. واکنش پزشکیان به قانون حجاب

  13. رسائی : ظریف هرهر می خندد و مجلس را مسخره می‌کند و می‌گوید قرار است من را عزل کنند!

  14. چند درصد دانشجویان علوم پزشکی‌ شاهد و ایثارگر هستند؟

  15. مذاکره؛ نه تابو نه هدف / سالاد جلایی‌پور برای دولت/ هنوز ماه عسل شماست آقای عارف!

  16. دروغی که خود صهیونیست ها هم باور ندارند

  17. کلاهتان را قاضی کنید آقای میرسلیم !

  18. مجوز برای بی‌مجوزها / دست پزشکیان را بگیرید/ مذاکره برای منافع ایران نه اروپا

  19. ظریف: به کسی که فرزندش خارج از کشور است، به چشم تهدید نگاه نکنیم

  20. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: برجام نشان داد که منافع ملی ما با مذاکره تامین نمی‌شود/ اگر فردوسی‌پور استاد موقعیت‌شناسی است، صدا و سیما هم استاد موقعیت‌سوزی است

  21. چرا صحبت‌های قالیباف بر مذاق اصلاح‌طلبان رادیکال خوش نیامد؟

  22. قالیباف: انتصاب ظریف غیرقانونی است/ دولت تدبیر کند

  23. وقتی فردوسی پور هم مجوز دارد، هم ندارد !

  24. مخالفت آیت الله جوادی آملی با قانون عفاف و حجاب ؛ مساله حجاب با بگیر و ببند حل نمی شود

  25. دومین گفت‌وگوی تلویزیونی پزشکیان با مردم/ باید مردم را مطمئن کنیم که از نظر معیشتی مشکل پیدا نمی کنند

آخرین عناوین