درخشش کاراته‌کاهای نوجوان ایران در آسیا با ۳ طلا و ۳ برنز

  4030602035

بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از صبح امروز جمعه در مانیل فیلیپین آغاز شد و تیم ایران موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۳ برنز شد.

درخشش کاراته‌کاهای نوجوان ایران در آسیا با ۳ طلا و ۳ برنز

به گزارش ایسنا، در رقابت‌های روز نخست کاراته نوجوانان قهرمانی آسیا در فیلیپین، تیم دختران ایران به ۲ مدال طلا و یک برنز رسید و تیم پسران ایران نیز صاحب یک طلا و یک برنز شد. در کاتای تیمی پسران نیز تیم ایران به مدال بدنز رسید.

در وزن ۶۱- کیلوگرم نوجوانان، ساغر جندقی موفق شد در دور اول ۸ بر یک لارا سارهان از عربستان  را از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی راه یابد. وی در  نیمه نهایی ۷ بر یک آیدابون موساخونت از ازبکستان را برد و فینالیست شد.

او در دیدار نهایی نیز پس از تساوی یک بر یک مقابل پریزات الدابرجن با توجه به امتیاز کسب شده با قانون سنشو برنده مبارزه شد و مدال طلا گرفت.

در فینال وزن ۴۷- کیلوگرم نوجوانان، پارمیس علیپور موفق شد با نتیجه ۸ بر صفر نورینیسا دایخان از قزاقستان را شکست دهد و اولین مدال طلای تیم ایران را به ارمغان بیاورد.

علیپور در مبارزات صبح امروز ابتدا ۴ بر صفر رینزی اودا از ژاپن را شکست داد. سپس با همین نتیجه چک لی از ماکائو را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

علیپور در مسابقه نیمه نهایی یک بر صفر اوهان لو از ویتنام را مغلوب کرد و فینالیست شد.

امیر علی تیموری در وزن ۶۳- کیلوگرم ابتدا ۶ بر صفر احمد الصمود از اردن را برد و در دومین مبارزه ۴ بر یک بر ساپورتا ملکی از اندونزی غلبه کرد و به نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله ۴ بر ۳ انمهمدو از ازبکستان را شکست داد و توانست به فینال این مسابقات راه یابد. وی در فینال ۸ بر صفر احمد الصعود از اردن را مغلوب کرد و به مدال طلای این وزن دست یافت.

در وزن۶۱+ کیلوگرم مریم گرزین ابتدا کیم هوین از ویتنام را ۶ بر ۲ شکست داد. ویسپس مقابل داوان دریا از قرقیزستان ۳ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی راه یافت. گرزین در این مرحله در حالی که ۲ بر صفر مقابل سایرینا اگمبردیوا از ازبکستان عقب بود، حریف ازبک(هانسوکو) شد تا گرزین برنده میدان باشد و به مدال برنز برسد.

در وزن ۵۲- کیلوگرم نوجوانان، محمد عبداللهی موفق شد مدال برنز را کسب کند. وی در  دور اول موفق شد ۸ بر صفر پنجیران ازبرونئی را از پیش رو بردارد. وی سپس مقابل چوی کای از  هنگ کنگ  پس از تساوی ۲ بر ۲ در سنشو(امتیاز اول) برنده مبارزه شد و به دیدار  نیمه نهایی رفت. عبداللهی در مبارزه نیمه نهایی ۷ بر ۳ مغلوب محمد  الحداد از کویت شد و به دیدار رده بندی راه یافت. او در این مبارزه در حالی که ۶ بر صفر از اماندوردیو از ترکمنستان عقب بود با توجه به اخطار حریفش و هانسوکو شدن به مدال برنز این وزن رسید.

کاتای تیمی ایران نیز با ترکیب آرمین جوانی، امیررضا مسلمان، سینا نوری موفق شد با امتیاز ۳۷.۸  مقابل تیم فیلیپین با امتیاز  ۳۶.۶ در اولین دیدار به برتری برسد. ایران در مبارزه دوم، مقابل تیم عربستان نتیجه را واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد و در مسابقه رده بندی نیز با نتیجه ۳۹.۳ بر ۳۷.۳ مقابل تیم هنگ کنگ به برتری رسید و مدال برنز را بدست آورد.

 تیم ایران سال گذشته ۱ طلا و ۲ برنز در بخش دختران و ۲ برنز در بخش پسران کسب کرده بود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  3. قدردان پلیس هستیم اما...

  4. چماق بنزین !

  5. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  6. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  7.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  8. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  10. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  11. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  12. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  13. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  14. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  15. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  16. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  17. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  18. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  19. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  20. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  21. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  22. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  23. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  24. فکرش را هم نمی کردند!

  25. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

آخرین عناوین