پزشکیان: اگر باهم باشیم، می‌توانیم مشکلات را حل کنیم

  4030429036 ۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور منتخب تأکید کرد: اگر با هم باشیم، حتی اگر برنامه ضعیف داشته باشیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم اما اگر برنامه قوی‌ای داشته باشیم اما باهم نباشیم متاسفانه نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم.

پزشکیان: اگر باهم باشیم، می‌توانیم مشکلات را حل کنیم

به گزارش ایسنا مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در نشست با روسای ستادهای اصولگرا، با بیان اینکه حضور شما در اینجا لطف خداست، اظهار کرد: در این مدت همه شما دست به دست هم دادید تا مردم پای صندوق بیایند. بنده بارها گفته‌ام؛ آمدنم به این جهت بود که نظام را در خطر می‌دیدم.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های دیگر، انتخابات ریاست جمهوری معمولا با شور و حال همراه بود و رای دهندگان عده‌ای را با خود به پای صندوق رای می‌کشاندند، تصریح کرد: متاسفانه این دوره تحریم‌های وسیعی در جهت عدم حضور مردم پای صندوق رای وجود داشت.

رئیس جمهور منتخب افزود: در دور دوم انتخابات مجلس تنها ۸ درصد حضور پیدا کردند و این مقدار مشارکت خیلی خطرناک بود و در صورتی که حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری هم اینگونه پیش می‌رفت، شرایط نامطلوبی حاکم و کل نظام زیرسوال می‌رفت.

پزشکیان تاکید کرد: در این شرایط برخی به من گفتند چرا می‌گویید آمده‌ام تا مردم پای صندوق رای بیایند؟ مثل این می‌ماند که شما نیامدید رئیس جمهور شوید، اما من معتقد بودم اگر مردم بیایند بنده رئیس جمهور می‌شوم پس قطعا باید مردم پای صندوق می‌آمدند.

وی با اشاره به اینکه مردم به نگاه بسته و تمامیت خواه رای ندادند، گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشت بنده می‌توانستم رئیس جمهور نشوم زیرا عده‌ای بودند که یکسره رای ثابت داشتند. اما به لطف خدا مردم به صحنه آمدند و به آنها رای ندادند.

رئیس جمهور منتخب افزود: این گروه نگاهی بسته و تفکری تمامیت خواه داشتند و فقط یک گروه و یک جناح را می‌دیدند و نتیجه فعالیت این گروه بدتر شدن هر روزه روند تمام مسائل کشور بود و کسانی که به نظام پایبند بودند و حتی انقلابی‌ها کنار می‌کشیدند.

پزشکیان بیان داشت: وقتی این طیف افرادی مثل ما را نمی‌پذیرند بقیه را چطور می‌خواهند بپذیرند. ولی نکته اینجاست که اگر در صحنه هم نباشند ممکلت اداره نمی‌شود زیرا در واقعیت ممکلت با من تنها اداره نمی‌شود و این نکته کاملا روشن است. به همین دلیل بنده اعلام کردم که نامه بزنید و افراد را جمع کنید.

وی با تاکید بر بکارگیری افکار و سلایق مختلف گفت: قرار بود طبق شاخصه‌ها کار را ادامه دهیم و کسانی که نسبت به آن اعتراض دارند؛ یکی از شاخصه‌ها را اضافه یا یکی را حذف کنند و اگر هم شاخص درست است طبق آن افراد را معرفی کنید. بنده به تمام افراد از جمله آقای قالیباف، رضایی و حتی جلیلی هم گفتم افرادتان را معرفی کنید. اگر معتقدید شاخصی ضعیف است شما شاخص دیگری بگویید تا اضافه کنیم. طبق این شاخص‌ها همه افراد را جمع می‌کنیم و از میان آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم، با این روش دستمان پر است.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه افراد طبق شاخص‌ها انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در این ۴۰ سال طبق یک نظم به افراد سمت ندادیم، امروز دچار یکسری مشکلات شدیم اما در دوره جدید می‌خواهیم بر طبق شاخص ‌های تعریف شده افراد را انتخاب کنیم. اینکه بنده گفتم حزبی نیستم دلیل بر این نیست که حزب نباید باشد برعکس حزب باید وجود داشته باشد، توسعه اجتماعی با وجود حزب‌ها شکل می‌گیرد. ما نه تنها باید زبان همدیگر بلکه زبان دنیا را بفهمیم و برای مثال هر فردی به زبان‌های بیشتری تسلط دارد توانمندتر است، این به عنوان شاخص توانمندی‌های فردی در نظر گرفته می‌شود.

پزشکیان در نشست با روسای ستادهای اصولگرا، گفت: آیا گروههای مهندسین، تجار، صنعت گران و ... با هم یک طبقه واحد دارند؟ و آیا آنها هدف مشخصی برای زندگی کردن دارند؟ یا نه. متاسفانه همه فقط دنبال یکسری منافع هستیم و با سیستم‌ کاری نداریم. کشور ما از نظر اجتماعی به این توسعه نرسیده است و متاسفانه هیچ حزبی نیز به این هدف نرسیده و در این شرایط به بنده هم می‌گویند چرا حزبی نیستید؟ بنده وارد هیچ حزبی نشدم چون دیدم هیچ حزبی برنامه‌ای ندارد. مجموعه دیدگاه‌ها و افراد باید در حزب با هم جمع شوند و بگویند اگر ما به قدرت رسیدیم؛ مثلا این سیاست آموزش و پرورشی یا درمانی یا خارجی را در این ممکلت پیاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: می‌گویند مشکل در مدیریت کشور است، اصلا مگر این افرادی که روی کار آوردند، مدیر بودند یا علم و حتی مهارت آن را داشتند؟ قطعا اینگونه نبوده است. اصلا کدام بخش را درست کردند و آن مدینه فاضله‌ای که می‌گویند، کجا است؟ بنده همینم، صاف و ساده اما آیا شما آن که می‌گویی هستی؟

رئیس جمهور منتخب درباره برخی انتقادها  که «پزشکیان  برنامه‌ای برای دولت ندارند»، گفت: بنده در انتخابات گفتم برنامه‌ام سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری است و برخی‌ها در انتخابات به بنده گفتند شما برنامه ندارید، و تعریفی هم از برنامه نمی‌توانید ارائه دهید، اما قطعا بنده بهتر از آنان می‌دانم برنامه چیست. بنده دوره‌های مختلف در انگلستان، آمریکا، سوئیس و ...دیدم و مدیریت هم کردم، پس می‌دانم برنامه چیست اما شما چگونه خارج از سازمان برای درون سازمان برنامه می‌نوشتید؟ در کجای دنیا در خارج از یک سازمان برای داخل سازمان برنامه می‌نویسند و آیا اصلا چنین چیزی امکان پذیراست؟ حداقل یک رفرنس یا یک کتاب معرفی کنید و مدام هم این جمله را تکرار می‌کردند. طرف می‌گفت بنده طلا می‌دهم یا زمین می‌دهم، این در شرایطی است که ما قانون برنامه و بودجه داریم و طبق این قانون چنین چیزی امکان پذیر نیست بعد شما آن طلا یا زمین را از کجا می‌خواهید بدهید؟ چرا دروغ می‌گویید. اینکه اگر بنده رئیس جمهور شوم می‌توانم قانون را زیر پا بگذارم و حرف‌های خودم را عملی کنم، به نظر شما امکان پذیر است؟

پزشکیان افزود: مشکل کشور ما از همین نکته ها شروع می‌شود، اینکه علمی عمل نمی‌کنیم و بی مبنا و اصول حرف می‌زنیم، برای گرفتن رای یکسری حرف‌ها می‌زنیم اینکه عملی است یا نه اصلا مهم نیست، در هم راستا خیلی هم به بنده فشار آوردند که برای گرفتن رای یکسری حرف‌ها بزنم، وعده بدهم اما بنده وعده ندادم.

وی در خصوص اینکه باید با توجه به شرایط تصمیم گرفت، گفت: من معتقدم باید متناسب با شرایط تصمیم بگیریم . به همین سادگی نمی‌توان نیروی انسانی و رفتار انسان‌ها را تغییر داد. ابتدا باید مهندسی کنیم بعد تصمیم بگیریم. اینکه برخی فکر کنند به بنده دیکته می‌کنند اشتباه است، بنده شاخص‌هایی تعیین کردم و طبق آنها تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: وقتی تصمیم گرفتیم کاری انجام دهیم باید طبق آن هدف و آن راه حرف بزنیم و رفتار کنیم و بطور کلی آن راه را برویم اگر کسی نمی‌خواهد باید کنار برود من اعتقاد دارم باید طبق قانون که میثاق مشترک است رفتار کرد، باهم تصمیم می‌گیریم که اینکار را انجام دهیم و اگر کسی قبول ندارد باید کنار رود. اگر بخواهیم قانونی را عوض کنیم باید از متخصصان کمک بگیریم. اگر کسی حرفی دارد باید با سند و شواهد علمی حرف بزند و اگر کسی حرفی غیر از این بزند پذیرفته نخواهد شد. نمی‌توان با حرف یک نفر توده مردم را بهم ریخت.

پزشکیان در ادامه با بیان اینکه مگر می‌شود بدون روابط خارجی رشد ۸ درصدی پیدا کرد، گفت: بعضی ها طبق کدام دلیل و شواهد علمی این حرف را می زنند. بیش از هزار و چهارصد سال است که اسلام آمده و قرآن را هم داریم ، بعد ما این قرآن که حرف خداست را اجرا نمی‌کنیم، اما بعضی‌ها تا بحث انتخابات می‌رسد می‌گویند این برنامه را اجرا می‌کنیم و به آن‌جا می‌رسیم . بین تئوری و عمل فاصله زیادی وجود دارد. راحت می‌توان حرف زد اما موقع عمل می‌فهمیم به این سادگی‌ها نیست. اصلاحات یک تعبیر روشن دارد اما دلیل اینکه این همه حزب درست کردیم این است همه می‌خواهند رئیس شوند و با هم دعوا می‌کنند و زمانی که نمی‌توانند به یک فهم مشترک برسند هر کسی یک حزب تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: همه مشکلات و دعواها سر این است که «من رئیس شوم» و دعوا بر سر نفسانیت است برای همین ما در دولت جدید شاخص تعیین کردیم و هر کسی که بر اساس شاخص‌ها وزن بیشتری دارد بالا می‌آید و دیگر دعوایی وجود ندارد.

رئیس جمهور منتخب ادامه داد: مشکل این است که در کار هم کارشکنی می‌کنیم، اگر با هم باشیم حتی اگر برنامه ضعیف داشته باشیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم اما اگر برنامه قوی‌ای داشته باشیم اما باهم نباشیم متاسفانه نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم.

پزشکیان در خصوص اینکه بدون پشتوانه وارد میدان انتخابات شد، گفت: خدا خواست و بنده به عرصه انتخابات آمدم وگرنه هیچ پشتوانه مالی، حزبی و قوم و خویشی نداشتم. رقبا از ما بیشتر امکانات داشتند اما خدا خواست و ما آمدیم البته نظر مقام معظم رهبری و دستوراتی که می‌دادند در رابطه با کنترل صندوق‌ها قطعا تاثیرگذار بود.

وی در پایان درباره‌ رابطه‌ی حق و اصلاحات گفت: از ابتدا نیز گفتم که برای رسیدن به حق نمی‌توان بدون اصلاحات قدم برداشت. باید مسیر، نگاه و مهارتمان را عوض کنیم و یاد بگیریم که بتوانیم باهم کار کنیم. ما بلد نیستیم به صورت تیمی کار و همدیگر را تحمل کنیم و دائم یک جریان راه می‌اندازیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۵۹۷۱۱۱۹:۴۰:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۲۹
جناب پزشکیان دیدگاه‌های خوبی دارند. ان شا الله به دور از افراط‌گرایی‌های سیاسی بتوانند کشور را به خوبی اداره کنند.
ناشناس۳۵۶۰۰۵۴۰۷:۱۰:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۳۰
سلام میشه چندتا از اون دیدگاهها را بفرمایید
ناشناس۳۵۶۰۳۱۰۱۰:۴۵:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۳۰
آقای پزشکیان در شورای خود که فقط مشورت‌دهنده هستند دست دوستی به سمت همه دراز نکرد و از همه گروه‌ها استفاده نکرده است اما مدام شعار با هم دوست باشیم دارد
ناشناس۳۵۵۹۷۲۰۱۹:۵۱:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۲۹
مشکلات را نمی توان حل کرد آقای پزشکیان. فقط می توان کم کرد.
ناشناس۳۵۵۹۷۳۲۲۰:۱۵:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۲۹
رئیس جمهور منتخب و محبوب ،برای شما آرزوی موفقیت می کنیم ،به قول اون جوانمردی که پدرش رو کول کرده بود ببره رأی بده ،ما فقط همین کار ازمون بر میاد .
ناشناس۳۵۶۱۳۴۲۱۰:۲۷:۲۰ ۱۴۰۳/۴/۳۱
شهید رئیسی ۱۸ میلیون رای داشت هر روز میگفتید اقلیت و فلان و بهمان پزشکیان با ۱۶ میلیون رای شده رئیس جمهور محبوب؟
حمید۳۵۵۹۷۵۵۲۰:۳۸:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۲۹
دستتان بر زانوی خودتان باشد و از اقلیت شکست خورده انتظار کمک نداشته باشید
ناشناس۳۵۶۰۳۱۴۱۰:۴۸:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۳۰
ایران برای همه ما عزیز است و وطن دوست‌داشتنی ما. در ضمن چه آقای پزشکیان و چه به قول شما رقیب شکست‌خورده، تفاوت زیادی در رای نداشتند و هر کدام حدود یک چهارم رای مردم را کسب کردند ضمن اینکه خود آقای پزشکیان می‌گوید باید همه با هم دوست باشیم و با کمک هم کشور را بسازیم.
اکرم محمودی۳۵۵۹۷۶۱۲۰:۴۴:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۲۹
جناب پزشکیان اگر مواظب دورو ورت نباشی استیضاح میشی
ناشناس۳۵۵۹۷۶۳۲۰:۴۵:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۲۹
مردم داری وکرامت انسانی ازسطوح پایین اداری شما شروع میشه که یک کارمند معمولی چنان برخورد میکند که من ارباب رجوع را چنان ناامید میکندوبدانید مهمترین سرمایه وپشتوانه هر جامعه ای مردم ان به ویژه مردم معمولی هستن پس واقعا فکر معیشت مردم باشید مردم خودشان درک وفهمشان می رسد
ناشناس۳۵۵۹۷۸۷۲۱:۲۳:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۲۹
اصلاح طلب که دنبال آشوب و تحریم هست نباشد کشور درست می شود
ناشناس۳۵۵۹۷۹۰۲۱:۲۹:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۲۹
آقای پزشکیان ، مهمترین وظیفه شما در حال حاظر حضور قوی و مؤثر در جلسات تشکیل کابینه و انتخاب وزرا است
ناشناس۳۵۵۹۷۹۴۲۱:۳۴:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۲۹
یه سری از مردم قدر خوب و خوبی را نمی‌دانند و باعث میشن که دیگران در افکار نخواستن و لجاجت اونا ازبین بره
علی۳۵۵۹۸۰۲۲۱:۴۰:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۲۹
آقای رئیس جمهور به شما توصیه میشود بیشتر مراقب خودتان باشید برخی طرفداران کاندید آهای دیگر بدشان نمی آید به شما آسیبی برسد
ناشناس۳۵۵۹۸۱۳۲۲:۰۱:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۲۹
در واقع اگه که اطرافیان آقای پزشکیان مشکلات را که توی کشور هست را ببینند درک کنند شاید یه همکاری بکنن
ناشناس۳۵۵۹۸۱۷۲۲:۰۴:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۲۹
خدا عاقبت ما رو بخیر کنه تو این ۴سال
علی۳۵۵۹۸۱۸۲۲:۰۷:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۲۹
آقای پزشکیان شما اول این دار و دسته روحانی و هاشمی را از خودت دور کن مطمئن باش موفق خواهی شد
رحیم طاقی بیرق۳۵۵۹۸۲۷۲۲:۲۱:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۲۹
با سلام. از گفته های آقای پزشکیان اینطوری بر میآید که ایشان همبستگی را می‌خواهند و از آن عده کسانی که کار بلد ومتخصص باشند استفاده کنند و همین که کار رابه کاردان بسپارند
بهزاد۳۵۵۹۸۷۴۲۳:۲۴:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۲۹
منظور رئیس جمهور از با هم بودن را هم فهمیدیم آنجا که می‌گوید: «اصلاحات یک تعبیر روشن دارد اما دلیل اینکه این همه حزب درست کردیم این است همه می‌خواهند رئیس شوند و با هم دعوا می‌کنند و زمانی که نمی‌توانند به یک فهم مشترک برسند هر کسی یک حزب تشکیل می‌دهد»
علی۳۵۵۹۸۹۹۲۳:۴۸:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۲۹
احسنت یه پزشکیان تا حالا همچین رئیس جمهور صادق و دلسوز و از همه مهمتر شجاع و شفاف و بی آلایش نداشته ایم امیدواریم که اگر با همین روش و شفاف و بدون دغل بازی باشد یقینا مملکت پیشرفت می‌کند و دیگران یعنی مسئولین رده بال و دیگر قوا مجبورند از این روش پیروی کنند
ناشناس۳۵۶۰۰۰۶۰۲:۴۷:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۳۰
تو را خدا فقط عمل کنید نه حرف، مردم خوشون چشم دارن شعور هم دارن میبینن.
ناشناس۳۵۵۹۹۰۴۲۳:۵۰:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۲۹
خدا لعنت کند آدم‌هایی که نمیخواهند آقای پزشکیان عدالت را برقرار کند ... یا رب العالمین اللهم عجل لولیک
ناشناس۳۵۵۹۹۱۵۲۳:۵۹:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۲۹
جناب آقای پزشکیان در کمال صداقت و بی طرفی خدمتتان عرض می کنم ، با توجه به کارنامه عملکردهای چند دهه ای افرادی که اکنون در کنار شما قرار گرفته اند تنها امید و آرزویم این است که در ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۴ حداقل شرایط زندگی در ایران سخت تر از امروز نشده باشد .
صیاد۳۵۵۹۹۳۲۰۰:۱۳:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۳۰
دکتر پزشکیان عزیز ما با شماییم به شرط اینکه شفاف باشیم
محمد اقدس پور۳۵۵۹۹۳۸۰۰:۲۵:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۳۰
جناب پزشکیان رییس جمهور محترم سالهاست به امید چنین روزی بودیم که فردی دم از اتحاد قاطبه مردم بزند باور کنید تمام ایرانیان با خرد در فرمانبرداری از شما ورهبر معظم مان فرمانبردارند کاش عوامل اجنبی خراب کاری نکنند همانطوری که در وارد کردن خودرو انقدر اما و اگر آوردند که فقط طبقات مرفه توان چنین کاری دارند و امر شمارا بی خاصیت کردند کاش بیشتر ازین ها ریزبینی بکار برده میشد
ناشناس۳۵۶۰۳۱۸۱۰:۵۳:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۳۰
شهید رییسی در عمل وفاق ملی را دنبال کرد و از همه نیروها از طیف‌های مختلف استفاده کرد اما آقای پزشکیان همین اول کار شورای انتخاب کارگزارانش را فقط از یک طیف درست کرد که با شعار وفاق ملی سازگار نیست
ناشناس۳۵۵۹۹۷۶۰۱:۰۵:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۳۰
توکل به خدا، آقای دکترپزشکیان موفق باشید،آقایان رقبا همدل برای کمک به ایشان ،مردم ومن هم دعا گویان مثل همیشه تحمل وصبروبعداز۴سال اگه خداعمری دادقضاوت
ناشناس۳۵۵۹۹۸۰۰۱:۱۰:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۳۰
اقای پزشکیان.... والله قسم دیدن مشکلات کشور وحل انها کارشناس نمیخواهد....انهم ازجنسی که مشاورین شمامیگویند...به صحنه نگاه کنید خودش دادمیزندایرادکارمان کجاست...صنایع دفاعی وهسته ای را باخودروسازی مقایسه کنید...ماموشک نقطه زن درهربردی میسازیم ولی خودروسازی ما ابرویی برای هیچ کس نگذاشته...بانکداری همینجور..اموزش وپرورش همینجور...چرا....هرجاپای پول درمیان است دست ودل مسئولین مامثل بیدمجنون میلرزد....قطع کردن دست دزدان واختلاسگران که دربسیاری جاهارخنه کرده ونفوذ دارندسخت است .
محمد تقی۳۵۵۹۹۹۰۰۱:۲۶:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۳۰
شما الان به فکر باهم بودن افتادی خدا به داد مردم برسه
ناشناس۳۵۶۰۰۰۰۰۲:۱۳:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۳۰
جناب پزشکیان..به جلیلی .. قالیباف.. رضایی اعتماد نکن...وگرنه ضربه میخوری..
صیاد۳۵۶۰۰۰۲۰۲:۲۶:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۳۰
دکتر پزشکیان عزیز ما با شماییم به شرط اینکه شفاف باشیم و مردم را فریب ندهیم ۴۴سال است که جراحان به بهانه نبود زیرساخت از افزایش ظرفیت رزیدنت رشته های چشم وگوش وارتوپدی وجراحی اعصاب وارولوژی طفره می روند ومخالفت می کنند تا همچنان آمار جراح را درایران ۱۸ برابر از استاندارد اروپا عقب نگه دارند.ظرفیت جراح ازدست مافیای انحصار طلب خارج شود.
ناشناس۳۵۶۰۰۰۸۰۲:۵۲:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۳۰
فقط باهم باشید و باهم بودن يعنی موفقیت، با مقام معظم رهبری و در کنار هم وایستند کشور را نجات دهند...
جمیل اسماعیلی۳۵۶۰۰۱۲۰۳:۳۵:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۳۰
خداوند تعالی ،یار و نگهدار و باورت باشد،مرد صادق و پاکدست وطنم وقتی با حق هستی قطعنا صاحب حق،،خدا،،کمکتون خواهد کرد.لطفا تا می‌توانید از مردم ضعیف و مظلوم این جامعه دفاع کنید و ممنون از شما که دنبال وحدت هستید.خدا یارو‌نگهدرات باشد بزرگوار.
م ناجی۳۵۶۰۰۲۲۰۴:۴۹:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۳۰
آقای پزشکیان قبل انقلاب و بعد از انقلاب همه باهم بودیم در زمان جنگ هم باهم بودیم و همیشه موفق پیروز بودیم ، همدل بودیم. نفاق و تفرقه و منافق در قرآن شدیدا مزموم و محکوم شده است ، خدا در قرآن می‌فرماید به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید . پیامبر مکرم اسلام در غدیر خم حضرت علی(ع) وصی و جانشین خود قرار دادند و مسلمانان را به پیروی از ایشان امر فرمودند که بعد از رحلت پیامبر (ص) اعراب دنیا طلب و قدرت و ثروت طلب بجای این کار بسته به منافع خودشان با تفرقه افکنی فرقه و مذهب و حزبی تشکیل دادند و بدین ترتیب دین مبین اسلام به هفتادو چهار فرقه و مذهب تقسیم شده که تا الان هم داریم تاوان میدهیم
مرغ حق۳۵۶۰۰۲۵۰۴:۵۶:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۳۰
موضوع اینه که آقای پزشکیان شما فقط شعار می دهید و در گفتارتان صادق نیستید.و واقعا قصد ندارید با ظریفتان مشکلات را حل کنید، بلکه مشکلی بر مشکلات اضافه مینمایید...والسلام
ناشناس۳۵۶۰۰۶۲۰۷:۲۳:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۳۰
با کدام ایده با کدام کار کارشناسی با چه روش علمی
ناشناس۳۵۶۰۰۸۹۰۷:۵۹:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۳۰
اقاى پزشكيان عزيز ظاهراً عده اى هنوز در روياى رئيس جمهور شدن هستند و به هيچ چيزى به غير از آن هم راضى نمى شوند .
ناشناس۳۵۶۰۱۳۷۰۸:۳۷:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۳۰
اگر به فراموش شدگان بها داده شود شک نکنید آبادانی به ایران برخواهدگشت بشرط دوری ازتبعیض
حسن۳۵۶۰۶۷۵۱۶:۵۲:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۳۰
باهم بودن به این معنا نیست که شما کل دولت رو بسپاری یک عده معدود وخودتان به دید و بازید مشغول باشید بعدا بگید بیایید باهم باشیم
احمد۳۵۶۰۸۵۸۲۰:۲۲:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۳۰
سلام به یاری خداوند با کمک مردم در دولت شما کشورم آباد خواهد شد واز این وضعیت مردمان نجات پیدا می‌کند به امید خدا.
ناشناس۳۵۶۰۸۸۳۲۰:۴۲:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۳۰
جناب آقای دکتر پزشکیان سلام پیش به سوی پیروزی و نجات مردم ایران عزیز
مجید۳۵۶۰۹۲۵۲۲:۰۳:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۳۰
جناب آقای پزشکیان ریاست جمهوری محترم مردم ایران با سلام احتراماً به استحضار می‌رساند که بیمه خدمات درمانی سیستمی را طراحی و بکار گرفته است که تمامی کارکنان و بازنشستگان کشوری تحت پوشش، که دارای دختران در سن ازدواج میباشند، سالی یکی دوبار بیمه آنان را بدون اطلاع رسانی به اولیای آنان قطع می‌نماید. و منشی پزشک معالج به این افراد که در اکثر مواقع در ساعات غیر اداری به پزشک مراجعه می‌نمایند اعلام می‌کند که مریض شما تحت پوشش نمی باشد! مستحضر می‌باشید اولیاء اینگونه افراد که بعضاً پس از ده‌ها روز موفق به ویزیت توسط پزشک شده اند امکان مراجعه به ادارات بیمه و فعال نمودن بیمه شان در ساعات غیر اداری را ندارند. پس ناگزیر به استفاده از تعرفه های آزاد تن می‌دهند این در شرایطی است که متأسفانه حق بیمه همه ماهه از حقوق پرسنل کسر و به حساب بیمه خدمات درمانی واریز شده است. لذا خواهشمند است دستور فرمایید برای جلوگیری از سرگردانی این بیماران سازمان بیمه خدمات درمانی حداقل چندروز قبل از ابطال بیمه این افراد توسط پیامکی ایشان و یا اولیای آنان را از اقدام خود مطلع نماید.
ناشناس۳۵۶۱۰۰۲۲۳:۵۷:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۳۰
یاشا سن ایران ایرانی وطن پرست
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. وقتی آمریکا جا می ماند

  5. انتقاد کیهان از دستور پزشکیان/ واکنش‌های مختلف به حضور پسر عارف در جلسات دولتی/ نگرانی پیرامون سخنگوی دولت چهاردهم

  6. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  7. بازوی اطلاعاتی وزیر راه و شهرسازی را قطع نکنید

  8. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  9. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  10. یک اولویت مهم اما مغفول در حکمرانی ایرانی

  11.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  12. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ملت اوکراین بازنده بزرگ جنگ اوکراین‌اند/ در مذاکرات جدید هسته‌ای باید به توافق متوازن برسیم

  14. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  15. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  16. رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی؛ برخورد با مردم ربطی به تحریم ندارد

  17. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  18. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  19. نظر همتی درباره گرانی بنزین و حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی

  20. اطلاعیه شماره ۳ پلیس درمورد حادثه لاهیجان/ فرمانده انتظامی لاهیجان عزل شد  

  21. از باب قدرشناسی

  22. سال ۱۳۱۰؛ جاده چالوس

  23. ابوترابی‌فرد: حذف ارز ترجیحی پرهزینه اما سازنده برای آینده کشور بود  

  24. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  25. واکنش پلیس پایتخت به انتشار تصویرِ معتاد متجاهر

آخرین عناوین