سفر و رزرو هتل به صورت قسطی از وب سایت اسنپ تریپ

گزارش بازرگانی، 344087،   4030711048

اگر برای سفر خود به تهران یا دیگر شهرها دغدغه رزرو هتل دارید و نمی‌توانید هزینه‌های اقامتگاه‌ را پرداخت کنید، نگران نباشید. اسنپ تریپ شرایطی ایجاد کرده تا با استفاده آن بتوان با کم‌ترین دغدغه مالی، از سفری راحت بهره‌مند شد. این شرایط همان خرید اقساطی است.

اسنپ تریپ هتل

اسنپ تریپ خدمات متنوعی ارائه می‌دهد و به‌وجود آوردن شرایط اقساطی باعث محبوبیت بیشتر این پلتفرم شده است. با مراجعه به این‌ وب‌سایت می‌توانید پس‌از بررسی کامل خدمات، سرویس مورد نظر خود مانند خرید بلیط یا رزرو اقامتگاه را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

اهمیت انتخاب بهترین هتل بدون درنظرگرفتن هزینه

تفاوتی ندارد تهران را برای سفر انتخاب می‌کنید یا دیگر شهرها، درهرصورت لازم است در مجموعه‌ای اقامت کنید که ازنظر نظافت و خدمات در سطح بالایی قرار داشته باشد. شاید این موضوع باعث افزایش هزینه‌ها شود اما قطعا تجربه‌های بهتری از سفر را به شما هدیه می‌دهد.

زمانی که برای رزرو هتل های تهران اقدام کنید، با مجموعه‌های اقامتی متفاوتی مواجه خواهید شد که هزینه سکونت موقت در هرکدام متفاوت است. شاید در این زمان به‌دلیل محدود بودن بودجه، تصمیم بگیرید مجموعه‌ای با کم‌ترین خدمات و قیمت را رزر کنید. این موضوع احتمالا روی کیفیت سفر تا حد زیادی تاثیر بگذارد.

به‌طور کلی انتخاب مجموعه اقامتی، کیفیت سفر را مشخص می‌کند. اما با هزینه‌های بالای اقامت چه باید کرد؟ بهترین راه‌کار برای این منظور، رزرو اقساطی مجموعه اقامتی است. به این صورت که ابتدا بخشی از هزینه را پرداخت کنید و پس‌از بازگشت از مسافرت، مبلغ باقی‌مانده را به‌صورت اقساط طی چند ماه بپردازید.

اسنپ تریپ؛ همراهی مطمئن برای سفری راحت

اسنپ تریپ سامانه‌ای است که در آن خدمات متنوعی ازجمله خرید بلیط و رزرو مجموعه‌های اقامتی ارائه می‌شود. این سامانه همواره در تلاش است خدماتی ارائه دهد که با استفاده از آن‌ها، بهره‌مندی از سفری آسان امکان‌پذیر باشد.

با توجه به اینکه درآمدهای کنونی در بسیاری از مواقع تنها برای تامین مخارج زندگی کافی هستند و نمی‌توان پس‌اندازی برای سفر تفریحی داشت، اسنپ تریپ خدماتی به‌وجود آورد که بتوان ازطریق آن یک مسافرت راحت با کم‌ترین هزینه را تجربه کرد. با مراجعه به این سایت با تنوعی از خدمات سفر روبه‌رو خواهید شد.

در سایت اسنپ تریپ امکان رزرو مجموعه‌های اقامتی داخلی و خارجی وجود دارد. اگر قصد سفر به تهران را دارید، با مراجعه به این سایت می‌توانید مجموعه‌های اقامتی متنوع پایتخت را بررسی و‌ با توجه به امکانات موجود در آن‌ها، یکی‌ از مناسب‌ترین hotelها را رزرو کنید.

هتل اسپیناس تهران یکی از مجموعه‌های لوکس این شهر است که اقامت در آن برای افراد علاقه‌مند به زندگی لاکچری توصیه می‌شود. افرادی که نمی‌توانند از پس‌ تامین هزینه رزرو این‌ مجموعه برآیند، یا می‌خواهند بخش زیادی از بودجه را صرف گشت‌وگذار کنند، با مراجعه به اسنپ تریپ به هدف خود می‌رسند.

ضمن اینکه خرید بلیط نیز از این سامانه امکان‌پذیر است. با کمک این خدمات مسافرتی، دیگر لازم نیست هیچ فردی به‌دلیل مشکلات و دغدغه‌های مالی، لذت یک سفر جذاب را از خود دریغ کند. اما چگونه می‌توان خرید بلیط و رزرو اقامتگاه را به‌صورت قسطی انجام داد؟

رزرو اقساطی هتل با سرویس اسنپ پی

رزرو قسطی هتل از اسنپ تریپ

اسنپ پی یکی از جدیدترین سرویس‌های این سامانه است که ازطریق آن می‌توانید بلیط خود را به مقصد شهرهای مختلف رزرو کنید. همچنین با استفاده از این سرویس امکان رزرو انواع هتل وجود دارد. پس می‌توانید بدون مشکل، سفری آسان تجربه کنید و‌ هزینه آن را طی چند قسط بپردازید.

زمانی‌ که در این سامانه ثبت‌نام کنید، با توجه به میزان فعالیتی در سامانه اسنپ دارید، مقدار به‌خصوصی اعتبار دریافت خواهید کرد که این مبلغ تا 10میلیون تومان متغیر است. پس برای اینکه اعتبار بیشتری داشته باشید، باید فعالیت‌های خود را در سایت یا برنامه افزایش دهید.

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید، پرداخت قسط اول در زمان رزرو است. یعنی باید حداقل یک‌چهارم مبلغ کلی را در زمان خرید یا رزرو بپردازید. باقی مانده نیز قسط‌بندی می‌شود و معمولا طی 4 ماه فرصت تسویه آن را خواهید داشت.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از شرایط اقساطی اسنپ پی این است که نیازی به پرداخت هیچ‌گونه سود یا کارمزد ندارید. پس به‌جای اینکه برای سفر خود به‌دنبال گرفتن وام یا پس‌انداز بودجه‌ای به‌خصوص باشید، بهتر است فعالیت‌های خود را در این سامانه افزایش دهید و‌ بدون هیچ مشکلی اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید.

نحوه فعال‌سازی اعتبار در اسنپ پی

اپلیکیشن اسنپ تریپ

درصورتی‌که قصد سفر دارید اما بودجه شما کافی نیست، اسنپ پی را انتخاب کنید. برای رزرو اقساطی واحد اقامتی مورد نظر از این طریق، ابتدا باید در سرویس اسنپ پی سایت ثبت‌نام کنید.

با فعال‌سازی این سرویس، اعتباری به شما اختصاص داده خواهد شد. سپس می‌توانید به بررسی مجموعه‌های اقامتی که در سایت اسنپ تریپ وجود دارد بپردازید. پیشنهاد می‌کنیم برای سفر به تهران، هتل توچال که از بهترین مجموعه‌ها به‌شمار می‌آید را رزرو کنید تا اقامت راحتی داشته باشید.

با انتخاب مجموعه اقامتی و اتاق مورد نظر، باید اطلاعات هویتی خود و همراهان را وارد کنید. در زمان تسویه نیز با انتخاب سرویس اسنپ‌ پی، باید بخشی از هزینه کلی را بپردازید و باقی‌مانده مبلغ به‌صورت خودکار قسط‌بندی می‌شود.

جمع‌بندی

بخش زیادی از بودجه سفر صرف رزرو هتل می‌شود و ممکن است بالا بودن هزینه،‌ شما را از مسافرت به شهرهایی مانند تهران پشیمان کند. با مراجعه به سایت اسنپ تریپ، می‌توانید از خدمات اقساطی سفر آن استفاده کنید.

در سرویس اسنپ پی این سایت هزینه کلی خدمات مورد استفاده قسط‌بندی می‌شود و باید طی 4 ماه آن را تسویه کنید. پس بهتر است دیگر دغدغه مالی برای سفر خود نداشته باشید.

آیا سرویس اسنپ پی برای همه فعال می‌شود؟

درصورتی‌که فعالیت خود را در سایت یا اپلیکیشن اسنپ آغاز کنید، این سرویس به شما تعلق خواهد گرفت. مبلغ نهایی اعتبار کاملا به میزان فعالیت شما وابسته است.

اقساط اسنپ پی را باید طی چند ماه پرداخت کنیم؟

این سرویس بازپرداخت 4 ماهه را برای تمام کاربران در نظر گرفته است. ضمن اینکه مبلغ قسط اول باید در زمان رزرو مجموعه اقامتی یا استفاده از دیگر خدمات پرداخت شود.

چرا باید از سرویس اعتباری سایت اسنپ تریپ استفاده کنیم؟

این سرویس هزینه پرداختی برای خدمات سایت اسنپ تریپ مانند رزرو هتل را به یک‌چهارم کاهش می‌دهد. پس با انتخاب آن می‌توانید مبلغ باقی مانده را صرف دیگر کارهای ضروری کنید و طی 4 ماه اقساط را بپردازید.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. ادعای دوباره امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

  2. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

  3. آنچه اسرائیل درباره خود نمی گوید!

  4. پاسخ مهم معاون سپاه به انتقادها درباره تعلل در انتقام از اسرئیل

  5. خبر مهم وزیر کشور از اخراج مهاجران غیرقانونی /تمام منابع و یارانه‌های کشور صرف اتباع می‌شود

  6. واکنش آمریکا به حمله موشکی ایران به اسرائیل

  7. پزشکیان: درد مردم بود که مرا به سیاست کشاند/ فکر نمی‌کردم رئیس‌جمهور بشوم

  8. هشدار به طرفداران جنگ سریع با اسرائیل /لااقل وصیت نامه سیدحسن نصرالله را بخوانید

  9. شکارچی ایرانی جنگنده اف‌۳۵ رژیم اسرائیل را بشناسید

  10. موشک مقدس

  11. از ابوذر تا نصرالله؛ خاکِ حاصل خیز لبنان

  12. اردوغان: نتانیاهو هم مانند هیتلر متوقف خواهد شد

  13. پزشکیان خطاب به نتانیاهو: با ایران وارد درگیری نشو

  14. توضیحات احمدیان درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی/ انتقاد دو رسانه اصولگرا از حمله به پزشکیان و دولت

  15. محسن رضایی: کشورهای اسلامی به نتانیاهو اولتیاتوم دهند

  16. انگلیس ایران را به خویشتنداری دعوت کرد!

  17. هشدار جدی قالیباف در مجلس شورای اسلامی؛ اگر نمی‌توانید تشریف ببرید بیرون!

  18. اردوغان: اگر شورای امنیت نتواند جلوی اسرائیل را بگیرد،باید به زور متوسل شد

پربحث‌های هفته

  1. ماکرون برای پزشکیان شرط گذاشت

  2. «دیگر مسائل» یعنی چه؟!

  3. هم «هو» شد، هم منزوی!

  4. حزب‌الله از شهادت سید حسن نصرالله خبر داد/ رهبر انقلاب: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت

  5. ادعای دوباره امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

  6. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

  7. ۲ پیام شگفتانه بزرگ ایران

  8. نقشه دشمن را کامل نکنید!

  9. بازی تبلیغاتی اسرائیل

  10. یک پیشنهاد مساله ساز !

  11. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

  12. ارزیابی زیباکلام از آینده مقاومت در منطقه/ توصیه ربیعی درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله

  13. واکنش اژه‌ای به برخورد فراجا با قصور ماموران/ پیشنهاد ابطحی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: اوکراین قربانی جاه‌طلبی اروپا و آمریکا شد/ توهین به رئیس‌جمهور از تریبون رسانه ملی، خلاف منافع ملی است

  15. آنچه اسرائیل درباره خود نمی گوید!

  16. اسرائیل از اجنه برای جاسوسی استفاده می‌کند!

  17. خوابی که تعبیر نشد

  18. پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان/ مسلمانان در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند

  19. دفع شرارت صهیونیست‌ها؛ فقط با انتقام قاطع و به‌موقع

  20. بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  21. «جو» دروغگو و چند نکته درباره شهادت «نصرالله»

  22. اگر سازمان های بین المللی جلوی نتانیاهو را نگیرند ما پاسخ مناسب را خواهیم داد

  23. وزیر دفاع: بر بهبود وضعیت خدمتی سربازان متمرکز شده‌ایم

  24. در رثای شجاعت

  25. پرداخت ۱ میلیارد تومان به خانواده جانباختگان معدن طبس

آخرین عناوین