بهترین تعمیرگاه پورشه زیر نظر مهندس های نمایندگی پورشه المان

گزارش بازرگانی،   4010527013

در یک مقاله جامع تصمیم گرفتیم یکی از بهترین تعمیرگاه پورشه در سطح تهران را به شما معرفی کنیم ، خودرو پورشه یکی از پیش رفته ترین و در عین حال حساس ترین خودرو ها در سطح جهان می باشد پس برای تعمیرات ان مخصوصا در ایران بهتر است به نمایندگی و تعمیرگاه متحبر این کار مراجعه کنیم با ما همراه باشیم تا بهترین مرکز خدمات خودرویی در شهر تهران و همچنین در سایر شهر ه ها مثل اصفهان و شیراز و .... را با هم بشناسیم.

شرکت ژرمن مانستر ( هیولا المان ) دارای لایسنس تعمیرات پورشه از مونیخ المان : شرکت ژرمن مانستر به عنوان نماینده پورشه در ایران شناخته می شود . در واقع شرکت German monster نمایندگی پورشه در تهران است که تمامی فاکتورهای مونیخ آلمان را برای فروش و تعمیر پورشه رعایت می کند. هر یک از قطعاتی که این شرکت برای تعمیر پورشه به کار می گیرد دارای 6 ماه گارانتی می باشد.

لازم به ذکر است طبق گفته مدیر روابط عمومی هیولا المان تمامی قطعاتی که در نمایندگی هیولا المان به فروش می رسند اصل هستند و همراه با گارانتی به مشتریان ارائه داده می شوند. شما برای برقراری ارتباط با کارشناسان ژرمن مانستر می توانید از طریق وب سایت و شماره تلفن این شرکت اقدام نمایید. ژرمن مانستر به عنوان نمایندگی تعمیرات پورشه در تهران، با تمامی نکاتی که مربوط به تعمیر پورشه می باشد آشنا است. هر یک از تعمیرکاران شرکت، دوره های آموزشی تعمیرات پورشه را گذرانده اند.

تماس با تعمیرگاه تخصصی پورشه

هزینه های تعمیر پورشه در نمایندگی پورشه

از آنجایی که شرکت ژرمن مانستر به عنوان نمایندگی پورشه در تهران شناخته می شود با توجه به تخصص و استفاده از قطعات اصلی هزینه مناسبی جهت تعمیر پورشه دریافت می‌ کند. شما برای اینکه بهترین تعمیرگاه پورشه را برای تعمیر انواع مدل های پورشه انتخاب کنید باید به خدمات دهی و هزینه های خدمات دهی تعمیرگاه توجه داشته باشید. هزینه تعمیر انواع پورشه که مربوط به بخش های متفاوت خودرو است با یکدیگر فرق می‌ کند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که هزینه ‌های تعمیر مربوط به موتور و گیربکس با هزینه‌ های تعمیر جلوبندی متفاوت می باشد .

در صورتی که شماره تلفن تعمیرگاه پورشه را جهت تماس با کارشناسان دریافت نمایید می توانید تمامی هزینه های پرداختی را جویا شوید. هر یک از هزینه هایی که مربوط به تعمیر بخش های متفاوت پورشه می باشد را کارشناسان برای شما توضیح می دهند . کارشناسان شرکت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای مشتریان خود جهت ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات پورشه هستند.



خرید لوازم یدکی پورشه

جهت خرید لوازم یدکی پورشه تنها باید به نمایندگی فروش پورشه در تهران مراجعه نمایید. برخی از قطعات و لوازم یدکی پورشه که در بازار وجود دارند تقلبی هستند. به همین دلیل باید روش تشخیص قطعات تقلبی و قطعات اصل پورشه را بشناسید. شرکت ژرمن مانستر از آنجایی که لایسنس تعمیرات پورشه از مونیخ المان فعالیت خود را انجام می دهد تمامی قطعات اصل و با کیفیت را به مشتریان تحویل خواهد داد .

در صورتی که تعمیرکاران شرکت بعد از بررسی های لازم متوجه شوند که خودرو به تعویض قطعه نیاز دارد بهترین قطعه را روی خود را به کار می‌ گیرند. تمامی قطعاتی که توسط نمایندگی پورشه در ایران به مشتریان ارائه داده می شود اصل هستند و همراه با گارانتی می باشند. گارانتی هر یک از قطعات شش ماهه می باشد. بر همین اساس مشتریان با خیال راحت می توانند قطعات اصل و باکیفیت پورشه را روی خودرو نصب کنند.

قیمت تعمیر پورشه

تعمیرگاه پورشه برای تعمیر انواع پورشه ( کاین – باکستر – پانامرا – کررا – ماکان )

تعمیرگاه پورشه تعمیر انواع پورشه از قبیل پورشه کاین و باکستر و پانامرا و کررا 911 و پورشه ماکان و 718 را در کمترین بازه زمانی انجام می دهد. هر یک از تعمیرکارانی که در تعمیرگاه فعالیت می کنند دوره های تخصصی تعمیر انواع پورشه را گذرانده‌ اند. آنها به خوبی تمامی قطعات نصب شده روی پورشه های متفاوت را می شناسند. به همین دلیل می توانند در کمترین بازه زمانی بدون هیچ مشکل قطعات پورشه را تعمیر کنند. خدمات پورشه پانامرا، پورشه ماکان، پورشه کاین، پورشه باکستر، پورشه کررا ۹۱۱ با قیمت مناسب و در زمان کوتاه انجام خواهد شد. هر یک از انواع پورشه دارای ویژگی‌ ها و مشخصات خاصی هستند که جهت تعمیر بخش های متفاوت آنها تنها باید تعمیرکار حرفه‌ ای اقدامات لازم را انجام دهند.



شماره تلفن تعمیرگاه پورشه

بسیاری از افراد برای تعمیر پورشه به بهترین تعمیرگاه پورشه در تهران مراجعه می نمایند. جهت رزرو تعمیر پورشه باید با شماره تلفن تعمیرگاه پورشه تماس بگیرند. شماره تلفن این شرکت را شما در وب سایت می توانید مشاهده کنید. کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای مشتریان خود برای تعمیر پورشه و خرید لوازم یدکی پورشه هستند. هر یک از نکاتی که مربوط به تعمیر پورشه و خرید لوازم یدکی پورشه می باشد را می ‌توانند از کارشناسان بپرسند.

خدمات تعمیرگاه پورشه هیولا المان

ژرمن مانستر به عنوان نمایندگی پورشه در ایران، خدمات متنوعی را به مشتریان خود جهت تعمیر پورشه ارائه می دهد. هر یک از خدماتی که از این شرکت دریافت می کنید عبارت است از :

  1. تعمیر موتور و گیربکس انواع پورشه در نمایندگی هیولا المان به صورت استاندارد و در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد.
  2. تعمیرات جلوبندی و عقب بندی پورشه از دیگر خدمات نمایندگی به شمار می‌ رود.
  3. تمامی قطعات کمک برقی و بادی پورشه در نمایندگی تعمیر می شوند. قطعات برقی باید به صورت دوره ای مورد بررسی قرار بگیرند تا از کارکرد آنها اطمینان خاطر داشته باشید.
  4. انجام خدمات برقی پورشه و همچنین کالیبره کردن سیستم های ایرماتیک پورشه در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد ، این خدمات با استفاده از دستگاه های اتوماتیک در کمترین بازه زمانی انجام خواهند شد.
  5. ایجاد لایه سرامیک، بادی فنس و صافکاری PDR پورشه با قیمتی مناسب و کمترین زمان انجام می گردد.
  6. فروش تمامی لوازم یدکی پورشه را ژرمن مانستر با قیمتی مناسب بر عهده دارد.
  7. تمامی قطعات استوک پورشه در این نمایندگی با هزینه مناسب روی خودروی پورشه مشتریان در صورت نبود قطعات نو نصب خواهد شد ، بسیاری از افرادی که می خواهند قطعات متنوع پورشه را با قیمتی مناسب خریداری کنند، بهتر است که نمونه های استوک را تهیه نمایند.
  8. تعمیر سانروف پورشه به عنوان یکی دیگر از خدمات نمایندگی ژرمن مانستر شناخته می ‌شود.
  9. اکسسوری های پورشه را می توانید از نمایندگی ژرمن مانستر با قیمتی مناسب خریداری کنید.
yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

    2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

    3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

    4. وقتی آمریکا جا می ماند

    5. انتقاد کیهان از دستور پزشکیان/ واکنش‌های مختلف به حضور پسر عارف در جلسات دولتی/ نگرانی پیرامون سخنگوی دولت چهاردهم

    6. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

    7.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

    8. بازوی اطلاعاتی وزیر راه و شهرسازی را قطع نکنید

    9. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

    10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

    11. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

    12. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

    13. یک اولویت مهم اما مغفول در حکمرانی ایرانی

    14. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

    15. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

    16. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

    17. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

    18. رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی؛ برخورد با مردم ربطی به تحریم ندارد

    19. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

    20. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

    21. نظر همتی درباره گرانی بنزین و حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی

    22. اطلاعیه شماره ۳ پلیس درمورد حادثه لاهیجان/ فرمانده انتظامی لاهیجان عزل شد  

    23. سال ۱۳۱۰؛ جاده چالوس

    24. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

    25. واکنش پلیس پایتخت به انتشار تصویرِ معتاد متجاهر

    آخرین عناوین