راه حل تاج برای تقویت فوتبال ایران

  4011118076

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران در فوتبال مقام دوم آسیا، در حوزه فوتبال ساحلی جزو کشورهای اول جهان و در ورزش فوتسال، بهترین فوتسال جهان را دارد که پیشرفت و تقویت این رشته ورزشی در گرو ایجاد درآمد پایدار و حمایت از ورزشکاران و مدال‌آوران است.

راه حل تاج برای تقویت فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان کردستان در سنندج، سرمایه‌گذاری صنایع و معادن استان در ورزش را جزو مسئولیت اجتماعی این صنایع دانست و اظهارکرد: چندین معادن و کارخانه تولیدی در استان فعالیت دارند اما چون صورتحساب و گردش مالی این کارخانه‌ها در داخل استان نیست، جز آلودگی هوا و خرابی زیرساخت‌ها سودی برای استان ندارند و درصدی از سود خود هم به حوزه ورزش اختصاص نمی‌دهند.

وی همچنین به تبلیغات گستره شرکت‌های مختلف در زمان برگزاری مسابقات فوتبال اشاره کرد و گفت: در استادیوم‌های ورزشی تبلیغ کنندگان زیادی برای معرفی و فروش بیشتر محصولات خود اقدام به تبلیغات می‌کنند این در حالی است که درصدی از درآمدهای خود را به حوزه ورزش اختصاص نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه ورزش در جهان مرهون سرمایه‌گذاری در این بخش و حرکت در این مسیر است تصریح کرد: معادن کردستان می‌توانند افزون بر ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی به رشد و توسعه ورزش نیز کمک کنند.

تاج با بیان اینکه کردستان تیم ندارد اما جوانان این استان سهم زیادی در تیم‌های ملی دارند یادآورشد: ورزشکاران کردستانی در حوزه ورزش سرآمد هستند و تعداد زیادی از بانوان این خطه در تیم ملی فوتبال بانوان حضور دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه بانوان استان در بسیاری رشته‌ها سرآمد هستند و در سطح ملی درخشیده‌اند اظهار کرد: ورزش بانوان نیازمند حمایت و توجه ویژه است.

وی فعالیت‌های بانوان را در فوتبال یک حرکت روبه جلو دانست و افزود: امید است در آینده از ظرفیت بانوان در مسابقات بهره گرفته شود.

تاج ادامه داد: ایران در حوزه فوتبال مقام دوم آسیا، در حوزه فوتبال ساحلی جزو کشورهای اول جهان و در ورزش فوتسال بهترین فوتسال جهان را داراست که پیشرفت و تقویت این رشته ورزشی در گرو ایجاد درآمد پایدار و حمایت از ورزشکاران و مدال‌آوران است.

وی ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در ورزش و رفع مشکلات جامعه از طریق ورزش و معرفی بهتر ورزش از طریق افراد فرهیخته و پیشکسوتان در رسانه‌ها را بهترین راهکار حل مشکلات و موانع پیش روی ورزش فوتبال عنوان کرد.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

      پربحث‌های هفته

      1. بازداشت ۲ زن ضارب افغانستانی در شهریار

      2. کشوری که درس عبرت شد!

      3. متولی و حرمت امامزاده!

      4. شمارش معکوس آغاز شد!

      5. با قیمت بنزین چه باید کرد؟!

      6. رویابینی در سیاست خارجی !

      7. سیاست شادکامی و اتفاقات شهریور ۱۴۰۱

      8. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

      9. حق همیشه با سرمایه دار است؟!

      10. نقشه دشمن را کامل نکنید!

      11. عراقچی نقل قول‌های منتسب به رئیس‌جمهور را تکذیب کرد

      12. کارگران مشغول آسیب دیدن‌اند!

      13. بازی تبلیغاتی اسرائیل

      14. اسرائیل؛ از چاله به چاه!

      15. یوسف پزشکیان: به نیویورک نرفتم

      16. حزب الله از نفس نمی افتد

      17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: گران‌کردن بنزین راه‌حل مناسبی برای کاهش مصرف نیست/ اروپا باید قدرت ایران را به رسمیت بشناسد

      18. تحلیلی درباره حکم رهبری برای مخبر/ واکنش ظریف به حاشیه‌سازی درباره سخنان پزشکیان

      19. عکسی از بی‌احترامی مقام طالبان در کنفرانس وحدت در تهران

      20. قیمت تمام شده بنزین در کشور چقدر است ؟

      21. خبر وزیر ارتباطات درباره تلاش برای رفع فیلترینگ/ توضیحات مومنی درباره انتخاب استانداران اهل‌سنت

      22. نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله: مهیای آنم همراهتان باشم

      23. روایت ظریف پیرامون صوتی که از پزشکیان منتشر شد

      24. پیام پزشکیان به پادشاه و ولیعهد عربستان

      25. چه کسانی پزشکیان را در سفرِ نیویورک همراهی می‌کنند؟

      آخرین عناوین