رادان: پلیس ضمن هوشمندی باید توامان مهربان و قاطع باشد

  4020325057

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به لزوم هوشمندی نیروهای انتظامی گفت:این هوشمندی در نیروهای مسلح باید باشد که کجا مهربان و کجا قاطع باشد و این روحیه باید در نیروهای مسلح و به خصوص پلیس وجود داشته باشد

پلیس ضمن هوشمندی باید توامان مهربان و قاطع باشد

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در مجتمع فرهنگی عمار قم افزود:‌ امروز پلیس در جمهوری اسلامی ایران جایگاه خوبی را بین مردم و مسئولان پیدا کرده‌است.

وی ابراز داشت: مدیر خدمتگزار باید آگاه باشد چه یادگاری برای مردمی که شایسته تکریم هستند به جا می‌گذارد و خدمت باید بی‌منت باشد تا مسوول در قیامت حسرت کارهای نکرده خود را نخورد و باید هر لباس خدمتی که در جمهوری اسلامی چه اداری، مجلس، لباس سربازی و لباس علم دنیا و آخرت است را از جنس خیر شاهد باشیم.

وی با اشاره به انتصاب فرمانده سابق نیروی انتظامی قم به فرماندهی پلیس خوزستان اظهار داشت: دشمنان به خوزستان طمع جدی دارند و خوزستان استانی است که دشمنان تلاش می‌کنند بین قومیت‌ها فاصله افکنی ایجاد کند.

رادان ادامه داد: باید فرمانده‌ای برای خوزستان انتخاب می‌شد که آن فضا را خوب بشناسد و اجرای ماموریت با اقتدار و توام با رحمت و مردم داری صورت گیرد و در نهایت سردار میرفیضی برای فرماندهی انتظامی خوزستان برگزیده شد.

وی گفت:‌ قم فضای معنوی بواسطه وجود حضرت معصومه(س) دارد و این استان فضای مسجد مقدس جمکران را داشته و یادگاری چون شهید زین الدین‌ها و خداکرم‌ها و یادبود ۱۹ دی به عنوان‌ بها خون و قیام را در خود دارد.

وی بیان کرد: قم آغوش خود را برای ترویج دین و میلیون‌ها زائر از ایران و تمام نقاط جهان باز کرده است و خدمت در قم با این ویژگی‌ها خدمت برجسته، شورآفرین و در خور ستایش خداوند است و هر کسی که در قم به خدمتگذاری به مردم و زائران مشغول باشد باید خدا را شکر کند.

رادان افزود: برخی استان ها برای ما خیلی مهم و برخی خیلی مهم تر هستند و قم جزو استان های خیلی مهم است.

وی اطهار داشت: فرمانده جدید انتظامی قم نسبت به‌ این‌ استان شناخت دارد چون پیش از این در قم خدمت کرده و سطوح مختلف مدیریت انتظامی را طی کرده است و کوله باری از تجربه و شناخت نسبت به جغرافیا و سلایق مختلف قم را دارد.

رادان تاکید کرد: در استان و شهر قم سلایق مختلف دارد و به برکت وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و حوزه های علمیه مردمی از سرتاسر کشور در قم حضور دارند.

وی اظهار داشت: فرمانده پلیس قم ضمن تعامل با همه دستگاه ها وطیفه دارد استان و شهر قم را در برابر کسانی که نسبت به حقوق مردم تعرض می‌کند ناامن کرده و برای تکریم خانواده شهدا و جانبازان تلاش کند و معیشت پرسنل لحظه‌ای از دهنش دور نشود

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان چگونه ساکن پاستور شد؟

  2. واکنش‌های متفاوت به معاون اولی عارف/ توضیح قالیباف درباره معرفی گزینه‌های کابینه به پزشکیان

  3. شهادت اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی در تهران

  4. احتمال اعزام نظامیان ترکیه به سرزمین‌های اشغالی

  5. «محمدرضا عارف» معاون اول پزشکیان شد

  6. دفاع از یک انتصاب

  7. چطور باید تلافی کنیم؟!

  8. این جسارت را پاسخی درخور باید داد! 

  9. ترور در تهران ، لزوم تلافی پشیمان کننده در تل آویو

  10. نبایدهای کابینه

  11. خاندوزی: نباید مدیران را اتوبوسی تغییر دهیم

  12. آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب

  13. انتقاد «کیهان» از جواد ظریف/ آخرین وضعیت لایحه «عفاف و حجاب»/ نظر وزیر ارشاد درباره بازگشت هنرمندان به کشور

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به ترور هنیه در تهران داده شود/ نامزدهای پوششی یکی از علل شکست اصولگرایان در انتخابات بودند

  15. مدیرعامل جدید بنیاد برکت منصوب شد

  16. کابینه کارآمد چگونه باید باشد؟

  17. پشت‌پرده ماجرای "مجدل‌شمس" چیست؟

  18. خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم/رژیم صهیونیستی زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم کرد

  19. پایانی بر هرج و مرج در معاملات زمین و مسکن

  20. این بار فرق می کند؟!

  21. اولین جزئیات از ترور اسماعیل هنیه در تهران

  22. چرا غرب در ونزوئلا به دنبال کودتای انتخاباتی است؟

  23. خیالی پوچ، پشت یک ترور!

  24. سرلشکر سلامی: شناورهای پیشرفته اقیانوس‌‌پیما‌ ساخته‌ایم

  25. تاکید شمخانی بر تعامل نیروهای داخلی/ آخرین گزارش ظریف از شورای راهبری/ شرط بازگشت سلبریتی‌های پشیمان از نگاه رسانه اصولگرا

آخرین عناوین