شهید سید عباس موسوی چه آرزویی داشت؟

  4020815126

خواهر شهید موسوی گفت: رویای شهید سید عباس موسوی که همیشه دغدغه فلسطین را داشت آن بود که در خاک فلسطین شهید شود.

شهید سید عباس موسوی چه آرزویی داشت؟

به گزارش فارس، آیین بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت امروز با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای در سالن همایش‌های بین‌المللی گیت‌ بوستان اهواز برگزار شد.

در این برنامه سیده هدی موسوی خواهر شهید سید عباس موسوی دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان اظهار کرد: خبرنگاران در جریان مقابله با رژیم صهیونیستی به جهاد با کلمه مشغول هستند و این جهاد به موازات جنگ نظامی است.

وی ضمن قدردانی از برگزاری آیین بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت با اشاره به یک آیه از قرآن کریم تصریح کرد: به مردم مقاوم و قهرمان فلسطین و همین طور به مردم مقاوم ایران، لبنان، یمن و عراق درود می‌فرستیم و به روح شهیدانی که با خون خود بزرگترین حماسه‌های قهرمانانه را به جهانیان صادر و امت اسلامی را سربلند کردند درود می‌فرستیم. همچنین شهدایی که در مسیر آزادسازی قدس بر خاک افتادند و خانواده‌های آنان که عزیزان خود را در راه حق تقدیم کردند، گرامی‌ می‌داریم.

خواهر شهید سید عباس موسوی با اشاره به صحنه خونین فلسطین در این روزها، عنوان کرد: ما جرایم وحشیانه رژیم صهیونیستی از بمباران و کشتار مردم غزه را محکوم می‌کنیم، جرایمی که نشانگر خوی درنده این دشمن بی‌رحم است و این چیزی است که آمریکا می‌خواهد.

وی تصریح کرد: امروز روشن شده که این دشمن حتی خبرنگاران و اصحاب رسانه که صدای خود را برای بیان حقیقت و مظلومیت غزه بلند می‌کنند مورد هدف قرار می‌دهد.

موسوی خاطرنشان کرد: همان طور که افراد مقاومت در جنگ نظامی نیازمند ایمان و ثبات هستند، خبرنگارانی که می‌خواهند صدای مقاومت باشند نیز به این دو عنصر یعنی ایمان و ثبات نیاز دارند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد در برابر تلاش غرب در شکستن ارزش‌ها، اراده و انسانیت امت اسلامی نیز گفت: حملات وحشیانه رژیم اسراییل علیه زنان و کودکان نشان می‌دهد که این گروه برای آن‌ها خطرساز هستند.

خواهر شهید سید عباس موسوی تاکید کرد: تحلیل آن‌ها این است که این کودکان در آینده به افراد مقاومت تبدیل می‌شوند و زنان نیز باید کشته شوند چرا که کودکان را برای مقاومت پرورش می‌دهند. برای پایان دادن به این توطئه باید مبارزه کنیم و همه نیرو و توان خود را به کار گیریم؛ همچنانکه خدای متعال فرمود: «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» و این لازمه جهاد و مبارزه نظامی، فکری، فرهنگی و رسانه‌ای است.

وی اضافه کرد: راز نیرومندی ما امروز، مقاومت است و خاستگاه نیرومندی ما تمسک به مسیر امام حسین(ع) است که امروز در نهضت امام خمینی(ره) تجسم یافته است. نیروی ما به پشتوانه انقلاب امام خمینی(ره) است که موسس نخست قضیه فلسطین است و روحیه مبارزه و مقاومت را در کالبد امت‌ها دمید. تلاش‌های نیروهای مقاومت در همه میدان‌ها به برکت امام خمینی (ره) است؛ امامی که آمریکا را شیطان بزرگ توصیف کرد. همچنین امام موسی صدر که می‌فرمود «از فلسطین با عمامه و محراب و منبر حمایت می‌کنم و بازگشت به فلسطین، بازگشت به نماز و ایمان و دعا است و اگر برای جنگ با این دشمن، سلاحی نمی‌یابید، پس با ناخن‌هایتان با آنها مبارزه کنید.»

موسوی با بیان این‌که همه ما آماده مقابله با دشمن آمریکایی و صهیونیستی هستیم، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در حالی ما را تهدید می‌کند که امروز در مقابل یک کودک فلسطینی که قرآن به دست گرفته است، درمانده و عاجز است. این دشمن در برابر کودکی که یک دستش قطع و دست دیگرش به علامت پیروزی بالاست عاجز است.

وی خاطرنشان کرد: این دشمن وحشی در شکستن اراده مردمی که گرسنه و تشنه روی سنگ‌ها می‌خوابند درمانده است، مردمی که حاضر نیستند سرزمین خود را ترک کنند و معتقدند خون، بهای آزادی است.

خواهر شهید سید عباس موسوی با تاکید بر این نکته که پیروزی امت اسلامی آغاز شده و شهید در زندگی ما به یک مدرسه تبدیل شده است، گفت: شهدا فرزندان این امت هستند. شهید با اخلاص و فنای فی‌الله خود حجت را بر ما تمام کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: رویای شهید سید عباس موسوی که همیشه دغدغه فلسطین را داشت آن بود که در خاک فلسطین شهید شود و همین طور سردار شهید سلیمانی که موسس نخست طوفان الاقصی است. این شهدا و سایر شهیدان بر ما حجت هستند، چون هدفی جز آزادسازی مستضعفان و محرومان نداشتند.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. وقتی آمریکا جا می ماند

  6. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  7. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  8.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  9. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  10. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. قدردان پلیس هستیم اما...

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  17. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  18. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  19. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  20. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  21. سال ۱۳۱۰؛ جاده چالوس

  22. نصف شدن خودروی دنا بعد از تصادف/ عکس

  23. یک شیطنت کودکانه رسانه ای علیه ایران

  24. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  25. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

آخرین عناوین