انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

گروه سیاسی الف،   4030409020 ۱۷۹ نظر، ۱۱ در صف انتشار و ۱۵۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

بر اساس آرای شمرده شده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در حال رقابت با یکدیکر هستند اما با توجه به میزان آرا، این انتخابات به احتمال بسیار زیاد به دور دوم کشیده خواهد شد.  

انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش الف شمارش آراء در حوزه‌های انتخابیه ادامه دارد و تا این لحظه و با توجه به میزان آراء اعلام‌شده از سوی ستاد انتخابات کشور، هیچ‌یک از نامزدها نتوانسته‌اند آرای لازم را کسب کنند.

رقابت میان آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در جریان است و احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم بسیار زیاد است.

در صورت دومرحله‌ای شدن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ شاهد برگزاری دور دوم انتخابات خواهیم بود.

پایان شمارش آرا/ رقابت انتخاباتی ادامه خواهد یافت

براساس اعلام اسلامی هیچ کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری موفق به کسب نصف بعلاوه یک آرا نشدند.

وی افزود: به این ترتیب دو نفر اول انتخابات روز هشتم تیرماه به مرحله دوم راه یافته اند.

اسلامی تصریح کرد: انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام تعرفه‌های مورد نیاز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آماده شده است.


 نهمین مرحله از اعلام رسمی نتایج شمارش و تجمیع شده آرا

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نهمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نهمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

اسلامی گفت: آرای ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه یعنی معادل کل شعب تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان بوده است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله شمارش شده در مجموع ۲۴ میلیون ۵۳۵ هزار و ۱۵۵ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۱۰۴۱۵۹۹۱ رأی

سعید جلیلی با ۹۴۷۳۲۹۸ رأی

محمدباقر قالیباف با ۳۳۸۳۳۴۰ رأی

مصطفی پور محمدی با ۲۰۶۳۹۷ رأی

هشتمین مرحله از اعلام رسمی نتایج شمارش و تجمیع شده
به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در هشتمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هشتمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

اسلامی گفت: آرای ۴۷ هزار و ۲۴ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۴۴۲ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۱۹ میلیون و ۶۲ هزار و ۱۳ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۸۳۰۲۵۷۷ رأی

سعید جلیلی با ۷۱۸۹۷۵۶ رأی

محمدباقر قالیباف با ۲۶۷۶۵۱۲ رأی

مصطفی پور محمدی با ۱۵۸۳۱۴ رأی

جدیدترین آمار رسمی از انتخابات؛ پزشکیان و جلیلی همچنان پیشتازند

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، نتایج هفتمین مرحله از شمارش آرای انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری را اعلام کرد. از تعداد کل آرای مأخوذه مسعود پزشکیان ۵ میلیون و ۹۵۵ هزار ۷۸۱ رأی و سعید جلیلی ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۲۱ رأی همچنان پیشتازند.

 

تداوم شمارش آراء / پزشکیان جای جلیلی را گرفت

"محسن اسلامی" با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: از تعداد ۳۲ هزار و ۲۴۴ شعبه‌ی شمارش و تجمیع‌شده که شامل کل آراء اعم از صحیح و باطله می‌شود، تعداد ۱۲ میلیون و ۵۸ هزار و ۸۴۳ تعرفه شمرده شده است که مسعود پزشکیان حائز ۵ میلیون و ۳۵۴ هزار رأی، سعید جلیلی ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۶۹ رأی، محمدباقر قالیباف ۱ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۲۸ رأی و مصطفی پورمحمدی ۹۵ هزار و ۱۷۲ رأی شدند.

وی یادآور شد: آمار اعلام‌شده در مجموع شامل نتایج ۳۷۵ شهرستان از تعداد کل ۴۸۲ شهرستان است.

نتایج تازه شمارش آراء / حفظ پیشتازی جلیلی در رقابت با پزشکیان

"محسن اسلامی" با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: از تعداد ۲۷ هزار و ۹۳۸ شعبه‌ی شمارش و تجمیع‌شده که شامل کل آراء اعم از صحیح و باطله می‌شود، تعداد ۱۰ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۴۱۰ تعرفه شمرده شده است که، سعید جلیلی حائز ۴ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۸۶ رأی، مسعود پزشکیان ۴ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۸۱۵ رأی، محمدباقر قالیباف ۱ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۸۳ رأی و مصطفی پورمحمدی ۸۰ هزار و ۵۰۶ رأی شدند.

وی یادآور شد: آمار اعلام‌شده در مجموع شامل نتایج ۳۴۳ شهرستان از تعداد کل ۴۸۲ شهرستان است.

نتایج چهارمین مرحله شمارش آراء/ جلیلی از پزشکیان پیش افتاد

"محسن اسلامی" با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: از تعداد ۲۳ هزار و ۶۶ شعبه‌ی شمارش و تجمیع‌شده که شامل کل آراء اعم از صحیح و باطله می‌شود، تعداد ۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۴۱ تعرفه شمرده شده است که سعید جلیلی حائز ۳ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۱۹۱ رأی، مسعود پزشکیان  ۳ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۱۹۱ رأی، محمدباقر قالیباف ۱ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۶۵۹ رأی و مصطفی پورمحمدی ۶۲ هزار و ۳۱۰ رأی شده‌اند.

وی یادآور شد: آمار اعلام‌شده در مجموع شامل نتایج ۳۰۰ شهرستان از تعداد کل ۴۸۲ شهرستان است.

شمارش بیش‌از ۵ میلیون رأی/ پزشکیان و جلیلی همچنان در رقابت

محسن اسلامی اظهار کرد: از تعداد ۱۷ هزار و ۳۸ شعبه شمارش و تجمیع‌شده که شامل کل آراء اعم از صحیح و باطله می‌شود، ۵ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۸۰۵ تعرفه شمرده شده است که، مسعود پزشکیان حائز ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۷۶۰ رأی، سعید جلیلی ۲ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۹ رأی، محمدباقر قالیباف ۷۸۰ هزار و ۲۰۲ رأی و مصطفی پورمحمدی ۴۰ هزار و ۴۲۸ رأی شدند.

وی یادآور شد: آمار اعلام‌شده در مجموع شامل نتایج ۲۵۰ شهرستان از تعداد کل ۴۸۲ شهرستان است. همچنین اکنون نتایج انتخابات در ۱۷ هزار و ۴۲۵ شعبه از تعداد کل ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه، شمارش و تجمیع شده است.

دومین اعلام آمار نتایج اولیه انتخابات

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در دومین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دومین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

تعداد کل شعب در کشور ۱۱ هزار و ۴۲۵ است. ۱۱۴۲۵ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۱۱۶ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۳میلیون و ۸۸۹ هزار و ۲۴۸ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از: مسعود پزشکیان با ۱۵۹۵۳۴۵ رأی، سعید جلیلی با ۱۵۹۴۸۶۸ رأی و محمدباقر قالیباف ۵۴۴۱۴۴ رأی و مصطفی پور محمدی ۲۵۵۳۸ رأی است.

اعلام اولین نتایج شمارش آراء/ پزشکیان و جلیلی پیشتاز

به گزارش ایسنا، "محسن اسلامی" با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: اولین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور برای نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری نشان می‌دهد، از تعداد ۷ هزار و ۳ شعبه شمارش و تجمیع‌شده که شامل کل آراء اعم از صحیح و باطله است، ۲ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۸۶۶ تعرفه شمرده شده است که مسعود پزشکیان حائز ۹۷۳ هزار و ۵۲ رأی، سعید جلیلی ۹۶۳ هزار و ۶۱۵ رأی، محمدباقر قالیباف با ۳۴۱ هزار و ۵۶ رأی و مصطفی پورمحمدی ۱۵ هزار و ۶۲۵ رأی شده‌اند.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۳۷۵۶۰۰۸:۱۵:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۹
ما خواستار تغییر و اصلاح و تعامل عزتمندانه با همه کشورهای مشروع دنیا برای پیشرفت مملکت هستیم
ناشناس۳۵۳۷۵۸۱۰۸:۵۷:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۹
هنوز آرای شهرهای بزرگ اعلام نشده است
ناشناس۳۵۳۷۷۸۱۱۲:۰۶:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۹
61 میلیون واجد شرایط داشتیم و 24.5 میلیون شرکت کردند، یعنی 40 درصد! این قسمت قطعی است زیرا تعداد قطعی آمار شرکت کنندگان مشخص است! خود این پیام روشن ملت است!
ناشناس۳۵۳۷۸۷۰۱۳:۱۸:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۹
تازه از این چهل درصد هم حدود نصفش اصلاح طلبان گرفتن
ناشناس۳۵۳۸۱۳۶۱۵:۰۵:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۹
اگر پزشکیان انتخاب بشه، حداقل در این مقطع زمانی تندروی رو با مشکل ( حالا نه خیلی زیاد همون کمی) مواجه خواهیم کرد!
ناشناس۳۵۳۸۲۹۸۱۶:۲۵:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۹
مردم شناخت کافی از تیم پزشکیان از جمله اخوندی و جهانگیری و زنگنه و کلانتری و شریعتمداری و نوبخت و ابتکار و غیره و طیف فکری شون که دارای سابقه سوء مدیریت و فساد هستن دارند نه به دولت سوم روحانی.
ناشناس۳۵۳۸۴۲۱۱۷:۱۷:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۹
با پزشکیان به دلار 600 هزار تومانی سلام کنیم مثل دوران روحانی.
ناشناس۳۵۳۸۲۵۴۱۶:۰۵:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۹
از رسانه های دشمن خودت فاصله بگیر تا رای بدهی!
ناشناس۳۵۳۷۹۷۴۱۴:۱۰:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۹
نتیجه انتخابات تفاوت زیادی با نظرسنجی ها داشت این مراکز یه کمی کلاه شون رو بالاتر بذارن!
ناشناس۳۵۳۷۵۸۵۰۹:۰۰:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۹
این انقلاب تحت هیچ شرایطی بدست نااهلان و نامحرمان نخواهد افتاد
ناشناس۳۵۳۷۶۸۷۱۰:۲۷:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۹
آخه این چه حرفیه که خودتونو محرم میدونید بقیه را نامحرم؟
ناشناس۳۵۳۸۱۴۳۱۵:۱۰:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۹
دوست عزیز این جریانی هست که با اقلیتی ناچیز از جامعه داره همه جا ریشه می کنه و پیش میره. اقلیتی که اسم خودشون رو گذاشتن خودی و به ما می گن غیرخودی ! امروز که فرصت هست که جلوی این جریان رو بگیریم(فقط متوقف شون کنیم) باید به پزشکیان رای بدیم که فردا انگشت افسوس به دهان نگزیم که فرصت بود و کاری نکردیم!
ناشناس۳۵۳۸۲۵۶۱۶:۰۶:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۹
از اینکه روحانی با 260 هزار رای بیشتر رای اورد و الان هم انتخابات به دور دوم کشید معنای اقلیت ناچیز فهمیده می شود.
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۳۸۵۰۴۱۸:۱۱:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۹
پیشتازی آرای جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به روشنی اتمام حجتی است برای بلااستثنا تمامی کسانی که می توانستند در این انتخابات روز جمعه شرکت کنند و به دکتر پزشکیان رای بدهند اما نیامدند و رای ندادند که باید بدانند با این نیامدن ها و رای ندادن های شان یقینا در فراز و نشیب ها و افت و.خیزهای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جامعه امروز ایران سهیم خواهند بود و بهیچوجه از این به بعد نخواهند توانست خودشان را تافته جدا بافته ای از جامعه بدانند و صرفا سایرین(حاضرین در صحنه) را در ایجاد وضعیت کنونی مقصر فرض کنند! والله اعلم
ناشناس۳۵۳۸۴۳۲۱۷:۲۱:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۹
امام خمینی ره : من متواضعانه از شما می خواهم که حتی الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت نمایید... و سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی دهید که... منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدم ندارند». (صحیفه امام، جلد12، ص149).... منظور امام همانهایی که در در دوران حاکمیت سران اصلاحات شاهد رانتخوری و فساد برخی از اخوی ها و فرزندان و دامادها و ....آنها بودیم و ..برخی فرزندان در کانادا و آمریکا و اروپا....
ناشناس۳۵۳۸۴۵۷۱۷:۳۴:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۹
قضاوت کن چه کسانی نامحرمندبه اموال ملت ...سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت مهدی جهانگیری به حبس خبر داد. به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره پرونده مهدی جهانگیری گفت: این پرونده در جلسات قبل مورد سوال قرار گرفت و ادعا شده بود که حکم صادر شده ولی آن زمان حکم صادرنشده بود ولی امروز اعلام می‌کنم حکم نهایی صادر شده و ابلاغ شده و برای اجرا ارسال شده است. وی افزود: در این پرونده آقای مهدی جهانگیری به جرم قاچاق حرفه ای ارز به مبلغ ۶۰۷ هزار و ۱۰۰ یورو و همچنین ۱۰۸ هزار دلار و با ارزش ریالی ۲۶ میلیارد و ۸۲۱ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال به لحاظ انتقال ارز به صورت غیرقانونی به خارج از کشور به تحمل دو سال حبس و ضبط ارز قاچاق شده و جزای نقدی ۴ برابر بهای ریالی ارز قاچاق یعنی ۴ برابر ۲۶ میلیارد ریال محکومیت حاصل کردند. اسماعیلی ادامه داد: علاوه بر آن به جرم تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ ۴۵۶ میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به تحمل دو سال حبس دیگر و رد مال یعنی همین ۴۵۶ میلیارد ریال محکوم شده است. در رابطه با خودداری از ارائه اطلاعات واقعی به سازمان بورس به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود و در ارتباط با ارز هم تحمل ۷۴ ضربه شلاق داشتند که دادگاه تجدیدنظر یک مورد از ۷۴ ضربه شلاق را تعلیق کرده و مورد دیگر از ۷۴ ضربه شلاق را به ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی تبدیل کرده یعنی مجازات شلاق عملاً منتفی است ولی بابت هر کدام از این عناوین مجرمانه به تحمل دو سال حبس و رد مال و جزای نقدی محکوم شده است
ناشناس۳۵۳۸۴۵۸۱۷:۳۵:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۹
آقای مهدی جهانگیری اخوی معاون اول آقای روحانی بودند
امیر۳۵۳۸۵۴۷۱۹:۰۳:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۹
اینا خودشون نامحرم ایرانن. فک میکنن بقیه نامحرم شونن
ناشناس۳۵۳۷۷۰۹۱۰:۵۹:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۹
جالبه قالیباف خودش رو برتر میدونست و میگفت باید جلیلی کنار بره
ناشناس۳۵۳۷۹۳۶۱۳:۵۲:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۹
اگه جلیلی کنار می کشید قطعا قالیباف اول می شد جلیلی ها به قالیباف رای می دادند
ناشناس۳۵۳۷۷۱۹۱۱:۲۰:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۹
جالبه کاندیداها را شورای نگهبان تائید می کنه حالا کاندیدا میشه نا اهل انقلاب!!!!
ناشناس۳۵۳۷۸۵۳۱۲:۵۸:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۹
چطور وقتی شورای نگهبان عده ای را تایید نمی کند انتقاد می کنید حالا ما که انتقاد می کنیم ایراد دارد؟؟؟
ناشناس۳۵۳۷۷۴۲۱۱:۳۸:۴۸ ۱۴۰۳/۴/۹
مگه همه را شورای نگهبان تایید نکرده ؟ الان داری می گی یه تعداد نا محرم هستند ؟ حتما فقط نامزد مورد تایید شما محرمه ؟؟
ناشناس۳۵۳۷۸۴۲۱۲:۵۲:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۹
با همین دیدگاه باعث شده اید که در صد مشارکت هر دوره کمتر بشه
ناشناس۳۵۳۷۹۰۲۱۳:۳۷:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۹
کمتر شدن در صد مشارکت به خاطر دوران سیاه روحانی است که کشور را از لحاظ اقتصادی نابود کرد و همچنین تسلط لیبرال ها بر اقتصاد کشور و ایجاد مشکلات اقتصادی توسط این ها
ناشناس۳۵۳۸۲۳۰۱۵:۵۷:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۹
شما فکر کرده اید اگر سنگ بیاندازید، چاه بکنید، سد بسازید و خلاصه به هر اقدامی دست بزنید تا رقیبتان موفق نشود، مردم تشخیص نمی دهند؟!
ناشناس۳۵۳۸۲۰۱۱۵:۴۴:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۹
کاهش مشارکت از سال 98 شروع شد و نتیجه عملکرد ضعیف دولت روحانی و 10 برابر شدن قیمت دلار و مسکن بود.
ناشناس۳۵۳۷۸۶۶۱۳:۱۶:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۹
اینکه کی اهله کی نا اهل و کی تشخیص میده؟ تازه شما یا شورای نگهبان و قبول نداری یا اینکه فکر میکنی کل کشور ارث تونه اونی که مخالفه ولی بازم تاییده شورای نگهبان اهل یا نا اهل نمیدونه
ناشناس۳۵۳۸۴۳۶۱۷:۲۳:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۹
امام خمینی خطاب به نمایندگان دوره ی سوّم مجلس فرمودند:«اگر بخواهید بی خوف و هراس در مقابل باطل بایستید و از حق دفاع کنید و ابرقدرتان و سلاح های پیشرفته ی آنان و شیاطین و توطئه های آنان در روح شما اثر نگذارد و شما را از میدان به در نکند، خود را به ساده زیستن عادت دهید و از تعلّق قلب به مال و منال و جاه و مقام بپرهیزید. مردان بزرگ که خدمت های بزرگ برای ملت های خود کرده اند، اکثراً ساده زیست و بی علاقه به زخارف دنیا بوده اند». (صحیفه ی امام، جلد18، ص471)
ناشناس۳۵۳۷۹۸۴۱۴:۱۲:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۹
خوشبختانه این دغدغه داره رفع میشه و با انتخاب پزشکیان به دست نااهلان نخواهد افتاد
ناشناس۳۵۳۸۲۰۵۱۵:۴۵:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۹
نااهلان همان کسانی هستند که در سال 88 مملکت را 8 ماه به اشوب کشیدن و گرای تحریم به دشمن دادند .
ناشناس۳۵۳۸۴۴۷۱۷:۲۸:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۹
از نظر امام(ره) «آنهایی که در خانه های مجلل، راحت و بی درد آرمیده اند و فارغ از همه رنج ها و مصیبت های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پا برهنه های محروم، تنها ناظر حوادث بوده اند و حتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته اند، نباید به مسئولیت های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند، چه بسا انقلاب را یک شبه بفروشند(همان، ج20، ص333) از حامیان افراد و سوابق برخی وزرای آنها و پرونده اخوی و فرزند و داماد و....مشخص است اهل و نا اهل کیست
ناشناس۳۵۳۸۱۴۲۱۵:۰۹:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۹
افراد نامحرم در سال 92 آمدن سرکار چنان بلایی سر کشور آوردن که برای اولین بار مشارکت در سال 98 پایین از از 50 درصد شد اما شما دنبال دایره هستید خصوصا دایره دوستان همان بانیان وضع موجود !!!!
ناشناس۳۵۳۸۴۰۸۱۷:۱۱:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۹
از قوه محترم قضاییه و قاضی القضات اژه ای می خواهیم شکایت قریب یک میلیون نفر از مردم از روحانی که در کمیسیون اصل نود ثبت شده است را در جریان رسیدگی قرار دهند
ناشناس۳۵۳۸۴۲۸۱۷:۲۰:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۹
در سال 98 برای اولین مشارکت به زیر 50 آمد برای اینکه بیش از 50 دارصد ملت در میان آنها که به خود برچسب محرم بودن زده اند هیچ نامزد قابل انتخابی نداشت!
ناشناس۳۵۳۸۴۲۴۱۷:۱۸:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۹
ترس از امنیت منابع ملی کشور با توجه به سوابق برخی حامیان فلان کاندید را داریم ترسمان هم بحق است
ناشناس۳۵۳۸۴۴۵۱۷:۲۶:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۹
امام(ره) به مردم سفارش کرده اند که از میان انتخاب شوندگان شخصی شجاع را انتخاب کنند:« کسانی را که انتخاب می کنید باید مسائل را تشخیص دهند، نه از افرادی باشند که اگر روس یا آمریکا یا قدرت دیگری تشری زد بترسند، باید بایستند و مقابله کنند.» (همان، جلد18، ص276) نا اهل همانهایی هستند که با کلاه برجام یک قدرت دفاعی ایران و امنیت ملی و اقتدار کشور آنهم در منطقه خاورمیانه را هدف گرفتند صنایع هسته ای را بتون ریزی کردند سانتریفیوژها را اوراق کردند و دانشمندان جوان اتمی را اواره و بلاتکلیف آنچه که اسراییل خواب آن را هم نمی‌دید ....
ناشناس۳۵۳۷۶۱۸۰۹:۳۴:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۹
دقیقا همان راهی که شهید جمهور طی کردند و دکتر جلیلی ادامه خواهنددادإن شا ءالله
ناشناس۳۵۳۷۸۹۹۱۳:۳۴:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۹
پس گرانی‌ها افزایش خواهد یافت
ناشناس۳۵۳۸۲۱۱۱۵:۴۹:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۹
اگر پزشکیان بیاد تحریمها تشدید میشه و قیمت دلار 10 برابر میشه مثل دوران روحانی.
ناشناس۳۵۳۷۹۸۷۱۴:۱۳:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۹
ادامه راه دولت سیزدهم یعنی قحطی و فقر و فلاکت و انزوای بیشتر و غرق شدن در فساد متهجرین.
ناشناس۳۵۳۸۲۱۰۱۵:۴۸:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۹
طبق امار موثق بانک جهانی در دولت سیزدهم 6/5 میلیون نفر از زیر خط فقر خارج شدند در دولت روحانی قیمت دلار 10 برابر شد یعنی مردم 10 برابر فقیر شدند.
ناشناس۳۵۳۸۲۸۰۱۶:۱۵:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت سیزدهم اومد خزانه خالی روحانی رو پر کرد بدهی های انبوهش رو تسویه کرد در زمان روحانی در انزوا بودیم که ظریف رفته بود آلمان برای برگشت به هواپیماش سوخت نمی دادن گفتن تحریمی شیردال تقلبی به دولت روحانی دادن در دولت رئیسی هزاران آثار تاریخی واقعی پس گرفته شد
ناشناس۳۵۳۸۲۸۳۱۶:۱۸:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۹
معلومه فقر و فلاکت مال کدوم دولته. دولت روحانی که تو صف مرغ بودیم. روغن پیدا نمی شد. شکر کم یاب شد. سبد کالا داد چند نفر زیر دست و پا مردن. روزی دو ساعت قطعی برق داشتیم.
ناشناس۳۵۳۸۲۸۸۱۶:۲۰:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۹
فساد زمان روحانی که بیشتر بود کار به فساد برادران و فرزندان مهمترین مقامات کشید
ناشناس۳۵۳۸۵۹۳۱۹:۴۲:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۹
ادامه راه برخی بستگان مفسد مسئولین دولت یازدهم و دوازدهم و به سر سمت آوردن آنها یعنی حاکم نمودن فساد اقتصادی و از بین بردن منابع ملت و فقر و فلاکت به نفع خوشگذرانی فرزندان برخی افراد که در فساد فساد مالی مسبوق به سابقه هستند است ، در فساد اقتصادی هیچ رشدی به نفع مردم انجام نمیشود
ناشناس۳۵۳۸۰۸۶۱۴:۴۳:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت آینده کار راحتی تری خواهد داشت نسبت به سال 1400 با بحران های متعدد و به همین دلیل تورم روبه بالا رو به کاهش آمده و تا آخر سال به کانال 20 و در سال آینده به کانال 10 می رود
ناشناس۳۵۳۸۷۴۳۲۲:۱۰:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۹
دور اول قالیباف انتخاب کردم دور دوم پزشکیان انتخاب من است
ناشناس۳۵۳۸۱۳۷۱۵:۰۷:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۹
ارز را 9 برابر کنی رشد اقتصادی را صفر کنی تولید ناخالص داخلی را 35درصد کاهش دهی و قدرت خرید مردم را نصف کنی و ارز 4200 را هم به ارث بگذاری خاموشی ها را بیاوری و به دولت جدید تحویل بدهی و در عرض سه سال ارز فقط 2 و 3 دهم برابر شود قدرت خرید مردم حفظ شود و نابود نشود یارانه آن ارز 4200 را بدهی و فقر را کاهش بدهی خاموشی منازل پایان یابد رشد اقتصاد 5 درصد کنی تولید ناخالص داخلی را 30 درصد افزایش بدهی تورم 43 رو به بالا را به 36 درصد رو به پایین کنی نشان‌دار چی هست؟ بدتر شدن یا بهتر شدن؟!!!
ناشناس۳۵۳۷۶۲۰۰۹:۳۵:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۹
همان راهی که شهید جمهور طی کردند و دکتر جلیلی ادامه خواهند داد إن شاءالله
ناشناس۳۵۳۷۷۲۷۱۱:۲۸:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۹
باز انتخاب غلط همانند سال 92، کشور نیاز به متحول کردن دارد که همان اصلاح ساختار اقتصادی هست که هیچ کدام در سطح قالیباف نبودن .
ناشناس۳۵۳۷۷۸۴۱۲:۰۷:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۹
جلیلی که یکی دو درجه در اجرای آن پایین تر هست پزشکیان هم که کلا بی خیال
ناشناس۳۵۳۷۷۷۸۱۲:۰۵:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۹
و آمریکای ظالم و اسرائیل نامشروع هستند
ناشناس۳۵۳۸۳۵۷۱۶:۴۷:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۹
رژیم غاصب صهیونیتی نامشروعه
ناشناس۳۵۳۸۰۸۴۱۴:۴۲:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۹
خبرگزاری مهر سیاست مجلس تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ طاهری در صحن مجلس: دولت روحانی، سرمایه مردم در بورس را نابود کرد نماینده مردم زنجان گفت: سیاست‌های غلط دولت قبل، موجب رشد بادکنکی بورس شد و سرمایه‌ها و اعتماد مردم از دست رفت.
ناشناس۳۵۳۸۵۵۹۱۹:۱۱:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۹
سه روزه بخوای بورس رو درست کنی بعد بیای سر کار در سه سال دولت اخیر ارزش دلاری بورس رو 7 برابر کاهش بدی خیلی هنر میخواد
ناشناس۳۵۳۸۰۸۵۱۴:۴۳:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۹
زنگنه در دولت قبل می خواست پالایشگاه ابادان را رایگان واگذار کند در دولت شهید رئیسی این پالایشگاه بازسازی شد و فاز دوم اون به بهره برداری رسید و سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان سوددهی داشت
ناشناس۳۵۳۸۲۱۹۱۵:۵۱:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۹
در اثر سوء مدیریت زنگنه در مناقشه گازی با ترکمنستان 2 میلیارد دلار متضرر شدیم که معادل بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت بود البته اموال بابک زنجانی در داخل و خارج کشور تصرف شد و بدهی او تسویه شد.
ناشناس۳۵۳۸۰۸۹۱۴:۴۴:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۹
مشرق نیوز کد خبر 1221501تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ خسارت میلیارد دلاری تصمیم «زنگنه» در پارس جنوبی نماینده تهران در مجلس گفت:تصمیم زنگنه برای توسعه میدان گازی مشترک با قطر در فاز ۱۱پارس جنوبی میلیاردها دلار به کشور خسارت وارد کرد. ..زنگنه وزیر نفت. روحانی بوده است
ناشناس۳۵۳۸۰۹۱۱۴:۴۵:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۹
مجلس روی این موضوع متمرکز شده و در بندی از گزارش منتشر شده خود نوشته است: «شرکت ملی نفت ایران در ابتدای برنامه توسعه پارس‌جنوبی، تجربه چندانی در بهره‌برداری از میادین فراساحلی مستقل گازی با ابعاد و مقیاسی قابل مقایسه با پارس‌جنوبی نداشت.
ناشناس۳۵۳۸۰۹۵۱۴:۴۶:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۹
بیژن زنگنه با حذف کارت سوخت و سهمیه بندی باعث افزایش قاچاق و مصرف سوخت شد در مدت 5 سال میلیاردها دلار خسارت به کشور وارد کرد و با اجرای شبانه و غافلگیرانه طرح افزایش قیمت بنزین در سال 98 باعث خشم مردم شد و 1500 هزار میلیارد تومان به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کرد...
ناشناس۳۵۳۸۱۱۹۱۴:۵۷:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۹
اگر طالب این امر هستید برید به پزشکیان رای بدین. می دونم که پزشکیان هم کار بزرگی نمی تونه بکنه ، اما حداقلش این هست که به عنوان رییس قوه مجریه می تونه کمی از سرعت تندروی ها کم کنه.
ناشناس۳۵۳۸۳۵۸۱۶:۴۸:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۹
بعضی رای اولی ها احتمالا اونقدر سنتشون کمه که ده سال پیش یادشون نمیاد دزدیها و فساد و خیانت و جاسوسی و ....و از جیب مردم در آوردن و به به جیب اقوام و بستگان ریختم برخی مفسدان رانتخور بستگان برخی مدیران و وزرا ارشد
ناشناس۳۵۳۸۳۵۹۱۶:۴۹:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت روحانی خسارت محض بود زیرا میانگین رشد اقتصادی و جذب سرمایه خارجی در 8 سال دولت قبل صفر بود و 4 سال پیاپی تورم لجام گسیخته داشتیم و بیش از 7000 کارخانه تعطیل شد و نرخ بیکاری افزایش یافت و رکورد افزایش بی رویه نرخ ارز و سکه و خانه و ماشین و شاخص فلاکت و ضریب جینی شکسته شد و کشور را با خزانه بدهکار و صندوق توسعه خالی با 1500 هزار میلیارد تومان بدهی و 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه و 300 هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق سررسید شده در شرایطی تحویل داد که حتی برای خرید گندم و روغن دلار در خزانه بانک مرکزی نبود و برق منازل و صنایع وقت و بی وقت قطع می شد
ناشناس۳۵۳۸۳۶۱۱۶:۵۰:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۹
روحانی 8 سال با برجام فرصت سوزی کرد و هیچ اقدام مثبتی نکرد اگر فقط کریدور شمال - جنوب را راه اندازی کرد بود سالیانه 100 میلیارد دلار درامد ارزی برای کشور داشت.حالا شاگردان ایشان چه کاری میخواهند بکنند
ناشناس۳۵۳۸۳۶۸۱۶:۵۱:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت روحانی دولتی که حتی از تامین برق مصرفی کشور و روغن خوراکی مردم عاجز بود واقعا نوبر بود !حال از پرونده فساد برخی وابستگان دولت اصلاحات هم که ...
ناشناس۳۵۳۸۳۷۰۱۶:۵۲:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۹
روحانی کشور را ورشکسته تحویل داد در مرداد ماه 1400 که دولت را تحویل دادند حتی برای پرداخت حقوق بازنشستگان و کارمندان پول در خزانه نبود و انبار کالاهای اساسی خالی شده بود اگر دولت او فقط 2 ماه دیگر ادامه داشت فاتحه کشور خوانده شده بود.
ناشناس۳۵۳۸۳۹۲۱۷:۰۳:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۹
اقتصاد کشور از دوران فلاکت بار روحانی هنوز کمر راست نکرده است نه به دولت سوم روحانی ...رشد اقتصادی 5.1 درصد و بیکاری 7.6 درصد شدبانک جهانی به جزئیات موفقیت دولت آیت الله رئیسی در اقتصاد ایران اشاره کرده و نوشته است: رشد اقتصادی ایران در نیمه نخست سال 24-2023 عمدتا در نتیجه عملکرد بخش نفت و خدمات به 5.1 درصد رسیده است.
ناشناس۳۵۳۸۳۹۹۱۷:۰۷:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۹
روحانی اگر ممانعت دلسوزان نبود داشت با برجام 2و 3 ایران را مانند اوکراین و لیبی می کرد که ايراني های دلسوز جلوی آن را گرفتندحال رانت و ...اخوی و فرزند و داماد و پدر داماد و ...برخی هم که ...
ناشناس۳۵۳۸۴۰۱۱۷:۰۸:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۹
صحنه گردان و پشت پرده فلان کاندید همان روحانی و حسین فریدون و جهانگیری و.. است
ناشناس۳۵۳۸۴۱۳۱۷:۱۳:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۹
فهمیدن اینکه رای‌آوری پزشکیان، به‌مثابه تکرار دولت روحانی و ادامه همان روند فرسایشی فاجعه‌بار است، هوش سیاسی چندانی را نمی‌طلبد. حضور اعضای دولت روحانی و چسبندگی آنان به پزشکیان و پیش‌بردن کمپین تبلیغاتی‌اش کاملاً عیان می‌کند که در صورت رای‌آوری احتمالی او، جهرمی‌ و زنگنه و ظریف و آخوندی و نوبخت و شریعتمداری و … دیگر یاران روحانی، دوباره بر مسند قدرت نشسته و دولت چهاردهم را راهبری می‌کنند باید روی واژه راهبردی‌کردن دولت پزشکیان توسط مهره‌های اصلی یاران روحانی تکیه کرد و سابقه بسیاری از این افراد مشخص است
ناشناس۳۵۳۸۴۱۹۱۷:۱۶:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۹
با انتخاب فلان کاندید که حامیان آن وزرای روحانی هستند و برخی از آنها دارای سوابق معلوم هستندکه مردم از پرونده آنها مطلعند ....
ناشناس۳۵۳۸۴۲۲۱۷:۱۷:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۹
مردم از عوامل ارتشا استات اویل ،کرسنت ،توتال ،فساد در وزارت مسکن و شهرسازی در زمان ریاست جمهوری ...،از صرافی های غیر مجاز و رانتخوران تعیین کننده مدیران بانک‌ها جهت سو استفاده از تسهیلات رانت محور از....بسیار بیشتر شکایت دارند .
ناشناس۳۵۳۷۵۶۱۰۸:۱۶:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۹
انتخابات به دور دوم كشيده شد !! ------------------------- --- از كجا معلوم برادر ؟ ... به كجا چنين شتابان ؟!
ناشناس۳۵۳۷۵۹۱۰۹:۰۹:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۹
هوش بالایی نمی خواد!
ناشناس۳۵۳۷۶۶۵۱۰:۱۵:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۹
در سياست اگر ٩٩ درصد هم مطمئن باشي بايد آن يك درصد را بيشتر از يك درصد بداني !
ناشناس۳۵۳۷۶۸۵۱۰:۲۵:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۹
هوش بالايي نمي خواد !! ....كامنت بالايي ! ------------------------ چرچيل نخست وزير اسبق انگليس مي گويد : « ًسياستمدار كسي است كه بتواند رويدادهاي آينده را پيش بيني كند و سپس توضيح دهد و توجيه كند كه چرا آن رويداده ها به وقوع نپيوست » !!
ناشناس۳۵۳۷۶۸۸۱۰:۲۷:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۹
تيتر درست اين است : انتخابات به دور دوم كشيده مي شود
ناشناس۳۵۳۷۷۷۲۱۲:۰۲:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۹
اگر قالیباف انصراف می داد دور اول تمام بود
ناشناس۳۵۳۷۵۶۶۰۸:۲۰:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۹
حال که قالیباف با تخریب ناجوانمردانه از رقابت حذف شد پزشکیان را نزدیکتر به جبهه انقلاب میدانم و به ایشان رای خواهم داد.
ناشناس۳۵۳۷۵۷۸۰۸:۵۲:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۹
همون طرفداران پزشکیان تخریبش کردن ...
ناشناس۳۵۳۷۵۸۳۰۸:۵۸:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۹
شما میخواهی به آقای پزشکیان رای بدی ، بده .... ولی آقای پزشکیان ربطی به جبهه انقلاب ندارد .
ناشناس۳۵۳۷۶۸۲۱۰:۲۳:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۹
شمایی که خود را جبهه انقلابی می پندارید با کدامین سند این کار را میکنید؟ صاحب این انقلاب مردم اند و رای اکثریت مردم است که جبهه انقلاب را مشخص میکند.
ناشناس۳۵۳۷۹۱۶۱۳:۴۶:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۹
دقیقا! مردم انقلاب کردند، لذا جبهه مردم جبهه انقلاب است! انقلاب خانه ایست که ملت ساختند .
ناشناس۳۵۳۷۷۸۷۱۲:۰۸:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۹
شورای نگهبان اول تایید می کند و بعد مردم در بین نامزدها رای می‌دهند .....
ناشناس۳۵۳۷۸۵۲۱۲:۵۷:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۹
سند حزب اصلاح طلب هست .
ناشناس۳۵۳۸۲۲۸۱۵:۵۷:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۹
تا اصلاح طلب هست فتنه و اشوب و تحریم هم هست.
ناشناس۳۵۳۷۹۸۳۱۴:۱۲:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۹
پزشکیان رزمنده دفاع مقدس و مجروح جنگی متعلق به انقلاب نیست تو هستی؟ انقدر دایره انقلاب را تنگ کردید و از قطار انقلاب پیاده کردید که پس فردا کسی به غیر از یک عده تنگ نظر از جبهه پایداری پای کار نمی نماند.
ناشناس۳۵۳۸۲۲۳۱۵:۵۳:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۹
دکتر جلیلی جانباز دفاع مقدس است در ضمن جبهه پایداری خیلی بهتر از جبهه واداده گی است .
ناشناس۳۵۳۸۹۵۸۰۱:۰۹:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۱۰
از سیاسیون حامی ایشان با انبوه پرونده های فساد اقتصادی اخوی و فرزند و داماد و...مشخص است که ایشان چگونه است
ناشناس۳۵۳۷۵۸۴۰۸:۵۹:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۹
اصلاح طلب هیچ قرابتی با انقلاب ندارد و دنبال اهداف غرب در ایران هست
ناشناس۳۵۳۷۶۰۴۰۹:۲۳:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۹
پزشکیان کاندیدای جبهه انقلاب نیست جلیلی کاندیدای جبهه انقلاب و اصلح است.
ناشناس۳۵۳۷۶۰۸۰۹:۲۵:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۹
کابینه پزشکیان همون کابینه روحانیه. آخه چرا میخوای دولت روحانی یه بار دیگه تکرار بشه؟
یک ایرانی۳۵۳۷۶۴۸۰۹:۵۶:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۹
۴ سال اول دولت روحانی بسیار خوب بود...
ناشناس۳۵۳۷۷۳۲۱۱:۳۲:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۹
بله با ایجاد رکود، تورم را پایین نگه داشتند برای شما کارمندان خوب بود که در هر صورت حقوقتان را سر ماه داشتید ولی برای بقیه مثل کارگران بد بود که هزاران هزار بیکار شدند
ناشناس۳۵۳۷۷۸۳۱۲:۰۷:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۹
اتفاقا بسیار بد بود و هرچی پیش رفت بدتر شد و رسید به فاجعه
جوادی۳۵۳۷۸۱۰۱۲:۲۵:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۹
سه سال اول دولت آقای رییسی هم بی نظیر بود کلی بدهی مالی رو داد با وجود اینکه خزانه خالی رو تحویل گرفت
ناشناس۳۵۳۸۲۲۴۱۵:۵۴:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۹
در فاصله سالهای 92 تا 96 بیش از 7000 کارخانه بدلیل رکود اقتصادی تعطیل شدند و نرخ بیکاری افزایش یافت.
ناشناس۳۵۳۷۶۵۴۱۰:۰۳:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت سوم خاتمی هست
ناشناس۳۵۳۸۲۲۶۱۵:۵۶:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۹
بیشتر اعضای دولت روحانی تو ستاد پزشکیان جمع شدند دولت سوم روحانی است.
ناشناس۳۵۳۸۲۵۱۱۶:۰۴:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت سوم خاتمی! و البته که انشاالله یک با بصیرت خردمندی پیدا شود جلو چاه کنان و سد سازان و خروس جنگی ها را بگیرد!
ناشناس۳۵۳۷۶۵۵۱۰:۰۳:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۹
همون روحانی و ظریف تمام تلاششون رو برای رفع تحریم ها کردن و تا زمان آمدن ترامپ موفق بودن ( ایران رو بندهای شورای امنیت خارج کردن) .
ناشناس۳۵۳۷۷۱۸۱۱:۱۹:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۹
تلاش شون بی حاصل بود زیرا تحریم ها از 700 عنوان به 1500 عنوان افزایش یافت و قیمت دلار و سکه و مسکن و خودرو و غیره بیش از 10 برابر شد و اقتصاد مملکت ته دره رفت.
جوادی۳۵۳۷۸۱۲۱۲:۲۶:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۹
همون ظریف خودش در آخر تحریم شد و تحریم های ایران بیشتر شد در نهایت
ناشناس۳۵۳۸۰۱۷۱۴:۲۳:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۹
چطور واقعا هنوز متوجه نشدید چطور با محرک نفوذی های داخلی و الفاظی ساده لوحانه از نظیر با یک بمب بر سر ما شما ارتباطات شما را پودر میکنند ما را به سمت سناریوی از پیش تعیین شده برجام 1 سوق دادند و در همان ابتدا سناریو خیمه شب بازی غرب با ارسال صوری گروه های بازرگانی و اقتصادی مسئولان را مجاب به پذیرش توافقی کردند و تمام تاسیسات را بتون ریزی و دانشمندان ما را پراکنده کردند و سانتریفیوژها را اوراق ...توافقی ساده لوحانه با سناریوی از پیش تعیین شده نفوذی ها ... رییس جمهور بعدی امریکا هم آن را پاره کرد و دور انداخت ...
ناشناس۳۵۳۷۷۲۶۱۱:۲۶:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۹
مردم ميخوان برادر؛ احترام بذار
ناشناس۳۵۳۷۷۶۳۱۱:۵۴:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت جلیلی رو تشکیل نمیدهیم
فرناز۳۵۳۷۸۰۰۱۲:۱۵:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۹
باید بگیم دولت اول پزشکیان.
ناشناس۳۵۳۷۶۱۷۰۹:۳۳:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۹
شما دور اول هم به پزشکیان رأی داده بودی
ناشناس۳۵۳۷۶۲۹۰۹:۴۲:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۹
اره ما هم باور کردیم شما به قالیباف رای دادی؟
اصفهانی۳۵۳۷۶۵۸۱۰:۰۶:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۹
از اول هم با پزشکیان بودی نمی تونی بین جبهه انقلاب اختلاف بیاندازی
ناشناس۳۵۳۷۵۶۹۰۸:۲۸:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۹
چه شود...ترامپ-جلیلی!!!!
ناشناس۳۵۳۷۵۸۸۰۹:۰۳:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۹
در مقابل ترامپ ، آدم محکم لازم است . باج و لبخند ببیند ، سوار میشود . مردم اروپا هم این را درک کرده اند و در اکثر انتخابات اخیر در سراسر اروپا ، مخالفان باج دادن به آمریکا حائز اکثریت آرا شده اند .
ناشناس۳۵۳۷۶۲۸۰۹:۳۹:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۹
جلیلی محکمه؟خواهیم دید
ناشناس۳۵۳۷۶۳۰۰۹:۴۲:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۹
البته راست افراطی که در اروپا رای آورده همون جریان سیاسی ترامپ است .
ناشناس۳۵۳۷۷۸۹۱۲:۰۹:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۹
هیچی نمی شود
ناشناس۳۵۳۷۵۷۱۰۸:۳۲:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۹
خدا کند هر چه خیر است همان شود امین یا رب العالمین
ناشناس۳۵۳۷۶۹۰۱۰:۳۳:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۹
خدا هم عقل داده و هم شعور اگر مردم خادم را رها کنند و جانب خائن را بگیرند ! خدا بیاید تو رای گیری شرکت کند ؟؟؟
ناشناس۳۵۳۷۵۷۷۰۸:۳۹:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۹
نتایج خیلی حرف برای گفتن دارد برای آنان که هنوز گوش شنوایی دارند.
ناشناس۳۵۳۷۶۶۹۱۰:۱۵:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۹
چند نکته می رساند اول اینکه رسانه دشمن داخلی و خارجی سرمایه گذاری کردن روی رای ندادن دوم دلیل مشکلات اقتصادی هست حتی اگر تورم به شکل مصنوعی پایین آورده شود و دلار برای چند سال سرکوب شود مشارکت بالا خواهد رفت!!
ناشناس۳۵۳۷۵۷۹۰۸:۵۶:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۹
پزشکیان هم در دوران نمایندگی مجلس هم در حرف های انتخاباتی ریاست جمهوری گفته بنزین باید گران شود آن هم در حد 20-25 هزار تومن و در عوض یارانه به مردم اضافه شود. افزایش قیمت بنزین قیمت همه اقلام را افزایش خواهد داد و به هیچ وجه آن افزایش یارانه جبران نخواهد کرد
ناشناس۳۵۳۷۶۹۵۱۰:۳۷:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۹
این کشور فردی قوی می خواهد که بنزین را به قیمت واقعی برساند نظام مالیاتی را اصلاح کند از دستفروشی و قاچاق کوچک تا حساب های بانکی و بورسی کلان مالیات بگیرد. یارانه ها را حذف کند و تمام این پول را خرج عمران و تولید کند تا کشور از رکود خارج شود
ناشناس۳۵۳۸۰۹۳۱۴:۴۵:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۹
تادیروز میگفتی مالیات کمر ملت را بریده!!!
ناشناس۳۵۳۸۱۳۴۱۵:۰۵:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۹
تا دیروز می گفتی مالیات و.. کمر را شکونده!!
ناشناس۳۵۳۷۵۹۷۰۹:۱۸:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۹
بیشتر بدنه سنتی جامعه به جلیلی رای دادن، قالیباف هم معلوم بود رای کمی میاره. خودم به پزشکبان رای دادم، هر چند دفعه قبل به رئیسی رای داده بودم. چون قالیباف با وجود کارنامه اجرایی، معلوم بود رای نداره، جلیلی با توجه به عدم سابقه، توانایی اجرایی نداره، پزشکیان هم توی مدیریت سابقه داره ولی تحت تاثیره و ضعف داره.
ناشناس۳۵۳۷۶۱۰۰۹:۲۷:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۹
بنده دیروز نتونستم رای بدم ولی انشالله جمعه به دکتر پزشکیان رای خواهم داد چون تنها او را اصلح میدانم
ناشناس۳۵۳۸۰۴۰۱۴:۲۹:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۹
اطرافیان هر کاندیداها و سوابق آنها از لحاظ فساد اقتصادی بستگان و ... را ببینید بعد رای دهید ...مگر با فساد میشوداقتصاد راه بیفتد فساد اقتصادی و رانت عوامل فساد بماند سم بر فضای اقتصاد کشور است
ناشناس۳۵۳۷۶۱۴۰۹:۳۲:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۹
انشاا...مرحله ۲ موفقیت دکتر .... علی برکت ا...
ناشناس۳۵۳۷۶۵۹۱۰:۰۸:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۹
کدام دکتر . . . ؟
ناشناس۳۵۳۷۶۱۵۰۹:۳۲:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۹
کشور ما باید از تمام مظاهر لیبرالیسم در تمام سطوح کارشناسی و آموزشی و علمی و تصمیم گیری و تصمیم سازی پاکسازی شود
جواد۳۵۳۷۶۶۴۱۰:۱۴:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۹
در کجایی این کشور ذره ای از لیبرالیسم وجود داره ؟
ناشناس۳۵۳۷۷۹۴۱۲:۱۲:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۹
تمامی کتب دانشگاهی و حتی مدارس سبک غربی آموزش می دهند
ناشناس۳۵۳۷۶۱۶۰۹:۳۳:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۹
پیش به سوی انتخاب پزشکیان
ناشناس۳۵۳۷۶۲۲۰۹:۳۵:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۹
این طور که پیش میره انتخابات به دور دوم کشیده میشه و رای های قالیباف میاد تو سبد جلیلی اونطرف هم ترامپ داره مثل بولدوزر پیش میره
ناشناس۳۵۳۷۶۵۷۱۰:۰۵:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۹
چه راهی طی کرده اند ؟
ناشناس۳۵۳۷۶۳۴۰۹:۴۷:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۹
دوستانی که رای نمیدین، فازتون چیه؟
ناشناس۳۵۳۷۷۲۹۱۱:۲۹:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۹
هر مسئولی میاد ،بعدش میگه من نتونستم،یا نذاشتن چرا ما باید به یه آدم ناتوان رای بدیم،اگه نمیتونن چرا اصلا بیان.
رضا۳۵۳۷۶۴۳۰۹:۵۳:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۹
رای مردم نشون داد که ساده زیستی براشون اولویته. هر دو این عزیزان هم خودشون و هم خانواده شون پاکدست و ساده زیست هستن. اینها میتونن واسه مردم زحمت بکشن واز خودگذشتگی کنن. تبریک به مردم فهیم ایران عزیز
ناشناس۳۵۳۷۶۴۵۰۹:۵۳:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۹
خیلی شبیه ۸۴ داره می‌شه. خدا رحم کنه. اصلاح‌طلبان به جای شعار دادن، بیدار شوید. احتمال رای آوری جلیلی جدی است.
ناشناس۳۵۳۷۷۲۵۱۱:۲۵:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۹
در دولت احمدی نژاد دلار فقط 2 هزار تومان گران شد اما در دولت روحانی 25 هزار تومان گران شد نه به دولت سوم روحانی.
دلار۳۵۳۷۸۱۱۱۲:۲۵:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۹
دلار دو هزاز و پانصد تومان گران شد که همان موقع هم عددی بالایی بود همون سال رب گوجه ۱۸۰۰ تومن بود الان ۴۵۰۰۰ تومان هست همان موقع هم گرانی دو هزار پونصد تومنی عدد زیادی بود
ناشناس۳۵۳۸۲۳۴۱۶:۰۰:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت احمدی نژاد 45 دلار یارانه به مردم پرداخت می کرد 4 میلیون مسکن مهر ساخت اما روحانی هیچ !
امیر۳۵۳۷۸۲۲۱۲:۳۵:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۹
عزیز جان درصدی باید نگاه کنید. مثلا دلار از ۱۰۰۰ تومن بشه ۳۰۰۰ تومن درسته فقط ۲۰۰۰ تومن گران شده اما ۳ برابر شده. در ضمن دلار اگر درست توی ذهنم باشه در دولت جناب آقای احمدی نژاد از ۹۰۰ تومن شد ۳۶۰۰ یعنی ۴ برابر. بعد چرا دولت آقای روحانی را صرفا مبنا قرار میدهید؟ دولت قبل جناب آقای احمدی نژاد یعنی آقای خاتمی، افزایش دلاری ۱/۸ برابری داشتند و از این جهت (و خیلی جهات دیگر) کارنامه قابل قبول تری داشتند.
ناشناس۳۵۳۸۲۲۰۱۵:۵۱:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۹
نفت ۸ دلار میفروختیم و رشد اقتصادی ۶ درصد .
ناشناس۳۵۳۸۲۳۹۱۶:۰۱:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۹
عزیز جان در دولت اقای خاتمی سهم 50 درصدی ایران از دریای خزر 9 درصد شد و منافع ملی ما برباد رفت.
ناشناس۳۵۳۸۴۲۶۱۷:۱۹:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۹
در هرصورت دولت احمدی نژاد از دولت روحانی خیلی بهتر بود و ما جلیلی را به دولت سوم روحانی ترجیح می دهیم.
ناشناس۳۵۳۷۷۹۶۱۲:۱۲:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۹
نه کشور فروشی شد و نه اقتصاد نابود شد
ناشناس۳۵۳۷۷۰۰۱۰:۴۶:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۹
در دور دوم رای دهندگان قالیباف به جلیلی رای میدهند و لاجرم جلیلی برنده میشود مگر اینکه گروه خاکستری به میدان بیاید.
علی۳۵۳۷۷۵۴۱۱:۴۸:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۹
معلومه قشر خاکستری رای میدن تا پزشکیان بالا بیاد
ناشناس۳۵۳۷۸۱۹۱۲:۳۱:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۹
خیر
محمد۳۵۳۷۷۰۸۱۰:۵۶:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۹
مردم دیگه چطور باید بگن خواهان اصلاحات و تغییر جدی هستن!
ناشناس۳۵۳۷۷۱۶۱۱:۱۶:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۹
احتمال با توجه به آمار منتشر 19 میلیون رای درادامه شاید در مرحله اول تمام شود برنده نصف + 1 پزشکیان 8.3 م خیلی به رقم فوق نزدیک است
ناشناس۳۵۳۷۷۲۱۱۱:۲۱:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۹
بدون هیچ دلیلی رای ام فقط جلیلی
ناشناس۳۵۳۷۷۳۴۱۱:۳۳:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۹
امیدوارم دوستان اصولگرا پیام انتخابات رو درک کنند و ببینند هر زمان مدعی اصلاحات پا به میدان گذاشت مردم حضور پیدا کردند.
ناشناس۳۵۳۷۸۰۲۱۲:۱۶:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۹
اولا نظر سنجی عمومی که شد همین درصد اختلاف داشت یعنی اینکه چه ده درصد رای بدهند و چه 100 درصد اختلاف همین می شود دوم هم شورای نگهبان وقتی ترکیب نامزدها را طوری کنار هم قرار بدهد که رای یک نامزد همه را بگیرد ولی طرف مقابل چون دونفر بودن تقسیم شود به دور دوم می رود
ناشناس۳۵۳۸۲۵۵۱۶:۰۶:۰۶ ۱۴۰۳/۴/۹
هر موقع اصلاح طلبان اومدند قیمت دلار 10 برابر شد امیدوارم دوستان اصلاح طلب تجربه تلخ دولتهای هاشمی و روحانی را فراموش نکنند.
علی۳۵۳۷۷۵۱۱۱:۴۷:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۹
قالیباف کنار می رفت جلیلی انتخاب میشد. الان باید هر چه توان داریم رای بدیم تا پزشکیان بالا بیاد. اصلا خوشبین نباشید که پزشکیان حتما برنده میشه.
ناشناس۳۵۳۷۸۴۹۱۲:۵۶:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۹
قالیباف یکبار کنار رفت این دفعه جلیلی باید کنار می رفت ....!!
ناشناس۳۵۳۷۷۵۷۱۱:۵۱:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۹
دور اول شرکت نکردم اما حتما دور دوم شرکت می کنم .
ناشناس۳۵۳۷۷۷۱۱۲:۰۰:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۹
مشارکت ۴۰ درصد علیرغم تبلیغات
ناشناس۳۵۳۷۷۷۷۱۲:۰۵:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۹
رای جلیلی در دور دوم همین تعداد خواهد بود و تعداد جدیدی اضافه نخواهد شد...
ناشناس۳۵۳۸۲۶۴۱۶:۰۹:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۹
عزیزم مشارکت کمتر می شود در دوم این اولا دوم هم سبد قالبیاف به جلیلی می‌رود و درصد کم به پزشکیان
ناشناس۳۵۳۸۶۷۲۲۰:۵۳:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۹
در دور دوم پزشکیان با 12 میلیون رای مقابل 10 میلیون رای جلیلی برنده میشود
ناشناس۳۵۳۷۸۰۴۱۲:۲۰:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۹
باید پیام این انتخابات را شنید ،کمترین مشارکت با حدود40درصد.یعنی 60درصد مردم رای ندادند.باید ببینید آنها چه می خواهند.باید راه گذشته اصلاح شود.جز این راهی نیست
ناشناس۳۵۳۷۸۲۱۱۲:۳۴:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۹
برنده واقعی انتخابات هر کسی هستش که سکوت پر صدای اون 60% رو شنیده باشه
ناشناس۳۵۳۷۹۳۲۱۳:۵۱:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۹
یعنی بعد از اینهمه سال هنوز هم فکر می کنی اینها برای کمک به منو تو دارن میان؟
ناشناس۳۵۳۷۸۶۸۱۳:۱۷:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۹
برخلاف دور اول در دور دوم به پزشکیان رأی خواهم داد
فرشاد۳۵۳۷۸۹۱۱۳:۲۸:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۹
فقط آقای دکترپزشکیان دولت سوم آقای خاتمی
ناشناس۳۵۳۷۹۹۵۱۴:۱۵:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت اول آقای دکتر پزشکیان انشاءالله
صمصام۳۵۳۷۹۳۳۱۳:۵۱:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۹
اگر اقای جلیلی بیاد تکلیف مشخص است : باز هم بازی دور زدن تحریمها و قطع نامه ها و تحریمهای بیشتر
ناشناس۳۵۳۸۲۶۲۱۶:۰۸:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۹
دکتر جلیلی برنامه های مدون برای خنثی سازی تحریمها دارد افزایش 10 برابری صادرات نفت در دولت شهید رئیسی برنامه اقای جلیلی بود که موفق اجرا شد.
ناشناس۳۵۳۸۵۳۸۱۸:۵۶:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۹
دولت روحانی سوم بیاد بازم اختلاس ها تحریم ها هیچ کس نمیتونه کاری کنه چون امریکا نمیخواد ترامپ هم بیاد دیگه نیمشه پس برای تحریم رای نده به اینا
ناشناس۳۵۳۷۹۶۵۱۴:۰۵:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۹
حتما دور دوم به پزشکیان رای خواهم داد.
ناشناس۳۵۳۸۵۵۳۱۹:۰۸:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۹
به خودت و دیگران رحم کن با بنزین 20 هزار تومنی که آقای پزشکیان وعده داده همه چیز گران می شود و در بدبختی و فشار روی مردم ایران شریک خواهی بود و جوابی در آخرت نخواهی داشت
سعید۳۵۳۸۲۳۷۱۶:۰۱:۰۲ ۱۴۰۳/۴/۹
فقط دکتر پزشکیان
ناشناس۳۵۳۸۳۰۸۱۶:۲۷:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۹
پزشکیان از جلیلی بهتر است شکی نیست
ناشناس۳۵۳۸۳۳۵۱۶:۳۸:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۹
خیلی از مردم در انتخابات شرکت نکردند والا آرا اصلاح طلبها بیشتر بود.
ناشناس۳۵۳۸۵۵۵۱۹:۰۹:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۹
آمدن جلیلی یعنی تحریم های بیشتر کشور، رفتارهای بد بیشتر با زنان در خیابان ، اقتصاد بدتر، تورم بیشتر و... از کجا این حرف زده می شود؟
ناشناس۳۵۳۸۹۲۷۰۰:۳۹:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۰
پزشکیان انشاءالله با رای بالا رییس جمهور ۱۴ ایران خواهد شد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان، تکرار روحانی است!

  2. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  3. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  4. دروغ‌های بزرگ!

  5. جلیلی یا قالیباف ؛ ماندن کدامیک به نفع اصولگرایان است؟

  6. علل کاهش مشارکت/ چند روایت از علت شکست قالیباف/ حمله رسایی به پزشکیان

  7. زاکانی انصراف داد

  8. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  9. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  10. ظریف رقبا را خشک‌مغز و چماق‎‌به‌دست خواند

  11. قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

  12. بازنگری کنید

  13. نیازهای توسعه‌ای ایران بازی چند جانبه را می‌طلبد

  14. رئیس جمهور مطلوب ایران کیست؟

  15. پزشکیان: صدای بی‌صدایان هستم/ دروغ نمی‌گویم

  16. ادبیات عجیب «بیژن زنگنه» خطاب به جلیلی و زاکانی + فیلم

  17. چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

  18. با نظرات کارشناسان اطراف «پزشکیان» آشنا شوید

  19. مشارکت ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟

  20. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  21. جلیلی: من روی «همه» مردم ایران حساب باز کرده‌ام

  22. ضرب و شتم وحشیانه مامور انتظامات به دلیل تذکر عدم سگ گردانی در فضای پارک

  23. خسارت سالانه ۵۰ میلیارد دلاری یک چالش مهم به ایران

  24. تحلیلی کوتاه بر انتخابات روز جمعه

  25. قالیباف یا جلیلی؟

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان، تکرار روحانی است!

  2. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  3. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  4. دروغ‌های بزرگ!

  5. جلیلی یا قالیباف ؛ ماندن کدامیک به نفع اصولگرایان است؟

  6. علل کاهش مشارکت/ چند روایت از علت شکست قالیباف/ حمله رسایی به پزشکیان

  7. زاکانی انصراف داد

  8. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  9. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  10. ظریف رقبا را خشک‌مغز و چماق‎‌به‌دست خواند

  11. قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

  12. بازنگری کنید

  13. رئیس جمهور مطلوب ایران کیست؟

  14. پزشکیان: صدای بی‌صدایان هستم/ دروغ نمی‌گویم

  15. ادبیات عجیب «بیژن زنگنه» خطاب به جلیلی و زاکانی + فیلم

  16. چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

  17. مشارکت ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟

  18. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  19. جلیلی: من روی «همه» مردم ایران حساب باز کرده‌ام

  20. تحلیلی کوتاه بر انتخابات روز جمعه

  21. قالیباف یا جلیلی؟

  22. یکی از دلایل توصیه من به مشارکت، کوتاه کردن زبان بدگویان است/ کسی که تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت، مدیر خوبی نیست

  23. رئیسی موفق‌ترین رئیس جمهور؛ روحانی آخر شد

  24. گزارش الف از فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

  25. رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است

آخرین عناوین